whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

اقدامات لازم پیش از خرید کریپتو

1401/11/08 ساعت 02:24


ارز دیجیتال به تازگی داغ ترین دارایی برای سرمایه گذاری در بازارهای مدرن است. ارزش کریپتوکارنسی‌ها که تا ده‌ها هزار دلار برای هر واحد افزایش می‌یابد، دلیل بزرگی برای سرمایه‌گذاری در رمزارزها و تجارت با آن است. با این حال، بسیاری از نگرانی‌های مهم وجود دارد که باید قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به آنها توجه کنید.

خرید ارزهای دیجیتال بسیار خوب خواهد بود. برخی از بیت کوین به عنوان یک "بانک" برای پس انداز شخصی استفاده می کنند، برخی دیگر به دنبال ماجراجویی های معاملاتی و کسب سود با سرعت بالا هستند، در حالی که برخی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به «تجربه کاملاً جدید» و فرصتی برای داشتن بخشی از آینده، هر چند دیجیتالی، علاقه مند هستند.

در این مقاله از پرشین الیت قصد داریم شما را با اقدامات لازم پیش از خرید کریپتو آشنا کنیم. خرید ارزهای دیجیتال در صورتی سبب کسب سود میشود که پیش بینی های دقیقی انجام داده باشید. برای پیش بینی دقیق قیمت ارز دیجیتال میتوانید از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فیوچرز استفاده کنید.

چرا باید ارز دیجیتال بخریم؟    

پول سال‌هاست که شکل‌های خود را تغییر می‌دهد و می‌توانید متوجه شوید که ارزهای دیجیتال برداشت جالبی از پول دیجیتال هستند. استفاده از فناوری بلاک چین با ارزهای رمزنگاری شده شامل مزیت های زیادی از جمله غیر متمرکز بودن، رمزگذاری، تغییر ناپذیری و شفافیت است.

بدیهی است که  خریدار ارز دیجیتال برای اولین بار به دنبال برآورد ارزشی است که می تواند از سرمایه گذاری خود در ارزهای دیجیتال بدست آورد. برای شروع، شما از مزیت مالکیت یک دارایی دیجیتال جدید و منحصر به فرد برخوردار هستید که ممکن است در آینده ارزش زیادی پیدا کند. مهمتر از همه اینکه، بسیاری از سکه ها و توکن های ارزهای دیجیتال با برنامه های کاربردی خاصی طراحی شده اند.

خرید تتر و فعالیت در بازار فارکس نیز همچون دیگر ارزهای دیجیتال ملزم به تحلیل سیگنال ها میباشد، با خرید اندیکاتور VIP میتوانید تحلیل های درست تری از روند بازار داشته باشید. کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت حاوی جدیدترین سیگنال فیوچرز و بهترین سیگنال فارکس است.

اقدامات لازم پیش از خرید کریپتو

سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال در عصر حاضر یک فعالیت مرسوم است. تقریباً همه یک تکه از کیک به ظاهر خوشمزه ارزهای دیجیتال را می خواهند. با این حال، برای اولین خریدار کریپتو دشوار است که به جنبه های فنی سرمایه گذاری های کریپتو دست یابد. بنابراین، شما به یک راهنمای قوی در مورد اقدامات لازم پیش از خرید کریپتو یا ارزهای دیجیتال نیاز دارید، در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به بررسی 10 مورد از اقدامات لازم پیش از خرید کریپتو خواهیم پرداخت.

before buying crypto

1. در مورد سرمایه گذاری در کریپتو بیاموزید.

اولین چیزی که باید در مورد نحوه خرید ارزهای دیجیتال بدانید، مرور کلی مکانیسم‌های خرید، مبادله و فروش ارزهای دیجیتال است. بدون ایده ای در مورد اینکه چگونه باید به سرمایه گذاری های کریپتو نزدیک شوید، نمی توانید کورکورانه پول خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید. به دنبال پلتفرم هایی باشید که به شما در واریز و برداشت ارز فیات در یک اکوسیستم کریپتو کمک می کنند. شما می توانید تمام مراحل اساسی در پلتفرم کریپتو، مانند گزینه های خرید و فروش ساده را بررسی کنید. هنگامی که در مورد فرآیندهای خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال اطلاعات کافی را کسب کردید، احتمال بیشتری وجود دارد که انتخاب های سازنده ای داشته باشید و سود بیشتری کسب کنید.

گروه ارز دیجیتال میتواند به شما کمک کند تا معاملات پرسودتری را با استفاده از اندیکاتورها کسب کنید. برای خرید اندیکاتور  VIP میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت  یا متخصصان ما مراجعه کنید.

2. به دنبال یک نمونه سبد یا پورتفولیو متوازن بروید.

دومین نکته مهم در راهنمای مبتدیان برای خرید ارز دیجیتال، بدیهی است که بر ایجاد یک سبد متنوع و متعادل تمرکز دارد. شما نمی توانید تمام پول خود را تنها روی یک سکه رمزنگاری قرار دهید به این امید که ارزش آن افزایش یابد. به خاطر داشته باشید که ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر سرمایه گذاری ها دارایی بسیار پرخطری به دلیل نوسانات بازار ارزهای دیجیتال هستند.

قیمت گذاری سکه های کریپتو با تغییرات گسترده در دوره های زمانی نسبتاً کوتاه تر در نوسان بوده است. علاوه بر این، در خرید ارزهای دیجیتال توجه داشته باشید که مقررات خاصی برای ارزهای دیجیتال وجود ندارد. در واقع شما از پشتوانه قانونی یک شرکت بیمه برای بازیابی ضررهای خود در ارزهای دیجیتال برخوردار نیستید.

لازم است که از سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال محبوب بر اساس حس و غریزه خود داری کنید. کلاهبرداران و مبلغان بسیار زیادی در دنیای دیجیتال وجود دارند که هرکاری میکنند تا شما به یک ارز دیجیتال اطمینان کنید و در آن سرمایه گذاری کنید. با این حال، شما مجبور نیستید به عنوان یک سرمایه‌گذار برای اولین‌بار چنین ریسک‌هایی را تحمل کنید. برعکس، می‌توانید سبد خود را با سرمایه گذاری در پروژه‌های مختلف در بخش‌های مختلف مانند DeFi، بازی، NFT و موارد دیگر پر کنید.

عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به شما کمک میکند تا از جدیدترین اخبار مرتبط با قیمت ارزهای دیجیتال و قیمت خرید تتر مطلع شوید.

 crypto

به یاد داشته باشید که سیگنال فیوجرز میتواند به شما در تخمین قیمت ارزهای دیجیتال کمک کند. میتوانید عضو گروه ارزدیجیتال شوید و از سیگنال ارز دیجیتال در تخمین قیمت ارزهای دیجیتال استفاده کنید. عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت یکی از بهترین راه ها برای دریافت بهترین سیگنال ارز دیجیتال است.

3. پیش از خرید کریپتو، تحقیق اجباری است.

هر نوع سرمایه گذاری قبل از سرمایه گذاری در یک دارایی به مقدار زیادی تحقیق نیاز دارد. ساعت‌ها تحقیق بی‌پایان در مورد ریشه‌های ارز دیجیتال و کاربرد آن می‌تواند به شما کمک کند تا ارزشی را که می‌توانید از آن به دست آورید، درک کنید.

در عین حال، تحقیقات همچنین به شما کمک می کند تا خطرات مربوط به ارزهای دیجیتال  خاص را که انتخاب می کنید، متوجه شوید. تمام شک و تردیدهای خود را در مورد ارزهای دیجیتال برطرف کنید و به طور جامع در مورد آنها بیاموزید تا در هنگام سرمایه گذاری بهتر در مورد ارزهای دیجیتال قضاوت کنید.

برای خرید تتر و اطلاع از اخبار مربوط به فروش تتر میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپیوندید.

4. به جمعیت  اعتنا نکنید.

یکی از اشتباهات رایج یک خریدار کریپتو برای اولین بار به ترس از دست دادن اشاره دارد. بسیاری از مبتدیان کریپتو این اشتباه را مرتکب می شوند که تنها برای از دست دادن همه چیز خود را تسلیم «ترس از دست دادن» می کنند. غرایز شما می‌تواند بدون حمایت تحقیقات کافی، ناپسند باشد و در نتیجه منجر به ناراحتی از سرمایه‌گذاری‌های شما شود. اگر چیزی در مورد یک ارز دیجیتال خاص احساس می کنید، بهترین اقدام این است که با احتیاط این گزینه را ارزیابی کنید.

بسیاری از ارزهای رمزپایه شکست خورده گزارش می دهند که ارزش گذاری آنها تقریباً 30 درصد در دوره های 24 ساعته افزایش یافته است تا مبتدیان ناآگاه را فریب دهند. بنابراین، چگونه می توان ارز دیجیتال را زمانی که این همه پیچیدگی پنهان وجود دارد، خرید؟ پاسخ به درک عوارض قبل از بروز هرگونه مشکل اشاره دارد. تحقیقات می تواند به شما کمک کند از هرگونه تصمیم گیری تصادفی بر اساس افکار عمومی دوری کنید. قبل از اینکه پولی را که به سختی به دست آورده اید را وارد کنید، باید محاسن و معایب ارز دیجیتال را ارزیابی کنید.

 استفاده از سیگنال ارز دیجیتال در کنار اندیکاتور  VIPمیتواند معاملات پرسود را برای شما رقم بزند. کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به شما این امکان را میدهد از جدیدترین سیگنال فیوچرز برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استفاده کنید.

5. برخی از داستان ها خیلی خوب هستند.

به خاطر داشته باشید که ارزش ارزهای رمزپایه نه تنها بر اساس مطلوبیت آنها بلکه بر اساس سودمندی درک شده آنها نیز افزایش می یابد. دنیای کریپتو شارلاتان های زیادی دارد که از اولین فرصت استفاده می کنند تا داستان های دور از ذهنی درباره پروژه های خود بسازند. به عنوان مثال، شما باید پروژه های بسیاری را پیدا کرده باشید که وعده های پیشی گرفتن از بیت کوین را می دهند. بنابراین، اگر یک ارز دیجیتال وعده مزایای غیر واقعی را می دهد، باید آن را بیشتر بررسی کنید.

یک خریدار ارز دیجیتال برای اولین بار باید به عوامل خاصی مانند مکانیسم های اساسی با پلتفرم های رمزنگاری توجه کند. به عنوان مثال، برخی از صرافی‌های رمزنگاری می‌توانند شما را با این فرصت فریب دهند که در صورت افزایش ارزش سکه، حدود 99 درصد از سرمایه‌گذاری خود را به عنوان وام دریافت کنید و در عین حال از سود خود بهره ببرید. از طرف دیگر، اگر ارزش سکه کاهش یابد، کل سرمایه خود را از دست خواهید داد.
با استفاده از اندیکاتور VIP و سیگنال ارز دیجیتال میتوانید به معاملات پرسود در دنیای دیجیتال دست یابید. پرشین الیت شما را در استفاده از سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس و دیگر سیگنال های ارز دیجیتال همراهی خواهد کرد.

6. از رویکرد بی اعتمادی استفاده کنید.

علیرغم وعده های امنیتی دنیای دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال به زمینی مساعد برای کلاهبرداران تبدیل شده است. به عنوان مثال، برخی از کلاهبرداران از ظاهر SNL ایلان ماسک به عنوان ابزاری برای فریب دادن 100000 دلار از دارایی های ارز های دیجیتال استفاده کردند.

کلاهبرداران از یک حساب کاربری جعلی در توییتر Saturday Night Live استفاده کردند و از قربانیان خواستند تا مقادیر کمی رمز ارز را برای تأیید آدرس ارسال کنند. در ازای آن، کلاهبرداران قول بازگشت 10 برابر مبلغ را دادند. یک پیشنهاد ارزشی بسیار جذاب و به سختی قابل چشم پوشی است، اینطور نیست؟ بنابراین، باید سعی کنید در حین پیمایش در دنیای دیجیتال، از یک رویکرد غیرقابل اعتماد پیروی کنید. وقتی به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال فکر می کنید، همیشه به تحقیق و تأیید به عنوان اولین اقدام خود تکیه کنید، زیرا می تواند به شما در جلوگیری از کلاهبرداری کمک کند.

عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت شما را با انبوهی از سیگنال ارز دیجیتال رو به رو خواهد کرد و سبب میشود به تعداد نامحدودی سیگنال فیوچرز دسترسی داشته باشید.

7. از تعصب بی دلیل اجتناب کنید.

تعصب کورکورانه اساساً این فرض است که ارز دیجیتال که با 50000 دلار به ازای هر واحد معامله می شود بهتر از معامله سکه با 1 دلار است. با این حال، وقتی به خرید ارز دیجیتال فکر می کنید، باید چنین فرضیاتی را کنار بگذارید. با وجود هزاران ارز رمزنگاری شده در سراسر جهان، احتمالاً طیف وسیعی از عملکردها را کشف خواهید کرد.بدیهی است که نکاتی برای خرید ارز دیجیتال توجه را به سمت حذف «تعصب کورکورانه» جلب می‌کند، زیرا ارزهای دیجیتال مختلف با عملکردهای متفاوتی همراه هستند. 

سیگنال فیوچرز از سری سیگنال های ارز دیجیتال است که به شما کمک میکند بتوانید پیش بینی دقیق تری را در دنیای دیجیتال داشته باشید.

8. کیف پول مناسب را انتخاب کنید.

همچنین باید به انتخاب کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای ارزهای دیجیتال خود توجه کنید. ارزهای دیجیتال پایه اساسا دارایی هایی هستند که دارنده آن ها مالک قانونی در نظر گرفته می شود. بنابراین، نگرانی‌های مربوط به نحوه خرید ارز دیجیتال باید بر انتخاب کیف پولی متمرکز باشد که بتواند ارزهای دیجیتال را ایمن نگه دارد. با این حال، کیف پول‌های کریپتو با ذخیره کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال در یک بلاک چین کار می‌کنند. چه نوع کیف پولی برای مبتدیان مناسب است؟

پاسخ متداول به صرافی رمزنگاری اشاره می کند که به عنوان کیف پول ارز دیجیتال عمل می کند. از سوی دیگر، راه حل های DeFi با برخی از بزرگترین هک ها در طول سال گذشته مواجه شده اند. بنابراین، باید پیش از خرید کریپتو به انتخاب کیف پول ارز دیجیتال توجه داشته باشید که بتواند به راحتی از دارایی های شما محافظت کند.

استفاده از کیف پول ها در دنیای دیجیتال ملزم به احراز هویت در بایننس است شما میتوانید از متخصصان پرشین الیت برای احراز هویت بایننس استفاده کنید.

9. مالکیت های کوچک هم اکنون حائز اهمیت هستند.

یکی دیگر از نکات برجسته برای هر سرمایه‌گذار برای اولین بار در ارزهای دیجیتال، به احتمال مالکیت کوچک ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند. به عنوان مثال، لازم نیست نگران خرید یک بیت کوین کامل برای ایجاد مالکیت ارز دیجیتال خود باشید. اکنون، مالکیت کوچک ارزهای دیجیتال به شما امکان می‌دهد رمزارز را خریداری کنید. یکی از بهترین نمونه ها مقدار اندک Dogecoin است. در نتیجه، لازم نیست برای سرمایه‌گذاری‌های خاص در ارزهای دیجیتال، همه‌چیز را داشته باشید. 

سیگنال فارکس میتواند کمک کند که معاملات پرسود تری را در دنیای فارکس تجربه کنید.

10. مالیات و نگرانی های نظارتی 

نکته مهم نهایی در اقدامات پیش از خرید کریپتو بر نگرانی های مربوط به مالیات و مقررات متمرکز است. نگرانی های مالیاتی و نظارتی، به ویژه در ایالات متحده، به دلایل خاص مهم هستند. دیدگاه‌های قانونی در مورد ارزهای دیجیتال در حوزه‌های قضایی مختلف نیز می‌تواند نقش مهمی در تعیین بازده مورد انتظار از سرمایه‌گذاری‌های کریپتو داشته باشد.

بنابراین، قبل از سرمایه‌گذاری، به یک مرور کلی از شرایط مالیاتی در کنار مقررات مربوط به کریپتو در کشور یا ایالت خود نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که هیچ قانونی را نقض نمی کنید.

قیمت ارزهای دیجیتال مانند دیگر دارایی ها متغییر است و لازم است که همیشه جدید ترین اخبار را در ارتباط با قیمت ارز دیجیتال در دست داشته باشید. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید از جدیدترین قیمت ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

سخن پایانی 

بحث در مورد اقدامات پیش از خرید ارز دیجیتال اساساً به اقدامات احتیاطی منعکس می شود که می تواند به شما در ایجاد معاملات پرسود کمک کند. یکی از نکات کلیدی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به ماهیت بی ثبات ارزهای دیجیتال اشاره دارد. هنگام معامله با ارزهای دیجیتال باید ریسک قابل قبولی را بپذیرید. با این حال، گام‌های صحیح می‌تواند به شما کمک کند تا با سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک و برنامه‌ریزی‌شده در ارزهای دیجیتال، راه موفقیت را طی کنید.

فعالیت در دنیای دیجیتال علاوه بر دانش کافی نیازمند مشورت و استفاده از ابزارها است، با عضویت در گروه ارز دیجیتال و کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید نسبت به استفاده از سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس و دیگر سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.