whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال آدام مرادی

1402/03/13 ساعت 15:46


با کمک نمودارهای قیمت و تحلیل هر ارز دیجیتال می‌توانید پا به دنیای معاملات کریپتو بگذارید و سود مناسبی به دست آورید. البته، برای این کار باید تا حد زیادی آموزش ببینید و تجربه کسب کنید. ممکن است برای یک آموزش سلف‌استادی (self-study) اینترنت را زیر و رو کنید و با بسته‌های آموزشی متنوعی روبه‌رو شوید.

محتواهای آموزشی زیادی وجود دارند که شاید شما را کمی سردرگم کنند. برخی از این آموزش‌ها از نظر علمی صحیح نیستند و توسط افراد مجرب و فعال در بازار اقتصادی تهیه نشده‌اند. برای همین بهتر است از یک منبع مطمئن استفاده کنید.

آدام مرادی

یکی از بهترین محتواهای یادگیری تریدینگ توسط معامله‌گر مجربی به نام آدام مرادی تنظیم شده است. همیشه بدون داشتن شناخت قبلی از مدرس، تهیه محتوای آموزشی توصیه نمی‌شود. مرادی بیش از بیست و پنج سال تجربه معامله‌گری در بازارهای اقتصادی و مالی را دارد و به دلیل تجربه زیاد دارای مهارت و دانش بالایی در این کار است. او در حال حاضر به تدریس دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال مشغول است. از طرفی یکی از فعال‌ترین تحلیل‌گران بازارز کریپتو به حساب می‌آید. بنابراین محتواهای آموزشی او و سیگنال‌های تحلیلیش می‌تواند شانس سودآوری تریدرهای کم‌تجربه و متوسط را افزایش بخشد.

آدام در کشور ترکیه زندگی می‌کند و به کمک مهارتش در تریدینگ و تحلیل بازارهای مالی، توانسته است به موفقیت مالی برسد. او طی سال‌های 2016 تا 2020 میلادی برای ادامه تحصیل به دانشگاه UPM در مالزی رفته است تا در مستر رشته مدیریت کسب و کار گرایش آیتی مارکتینگ به تحصیل بپردازد.  آدام با مهارت بالایی که در شناخت بازارهای مالی بین‌المللی دارد می‌تواند بهترین تحلیل‌ها را ارائه دهد. زیرا او با حداقل خطا ترید می‌کند. آموزش‌های او مربوط به حوزه مالی و شامل موارد زیر است:

  • آموزش پرایس اکشن
  • آموزش تکنیکال
  • آموزش سنتیمنتال
  • ترید در بازار های مالی و دسترسی به سودهای مرکب 
  • چگونگی ترید در صرافی بایننس و کوینکس
  • آموزش سوئینگ تریدینگ و معامله روزانه
  • دوره موج سواری آدام مرادی و ترید اسکالپ 
  • تعیین حد ضرر و حد سود، نقطه ورود و خروج معامله
  • نوسان گیری کردن 
  • ایجاد استراتژی‌های شخصی 
  • دوره تخصصی کریپتو
  • دوره فارکس

ماهیت بازار فارکس و معاملات فیوچرز

از آنجایی که بازار ارز و یا فارکس به عنوان یک مارکت دو طرفه و بین‌المللی شناخته می‌شود، می‌تواند پتانسل زیادی برای درآمدزایی و کسب سود داشته باشد. طبق آمار بانک جهانی، روزانه در فارکس، معاملاتی با حجم بیش از شش تریلیون دلار انجام می‌شود. فارکس بزرگ‌ترین و نقدی‌ترین بازار بین‌المللی جهان محسوب می‌شود.

آدام علاوه بر آموزش فارکس به تحلیل این بازار و ارائه سیگنال فارکس مشغول است. در این مارکت جهانی به دلیل وجود بازارهای نقدی و مشتقه با انواع معاملات فیوچرز، اختیار معامله و سواپ سروکار داریم. ضمن این که در این بازار معتبر از سفته‌بازی و ریسک‌هایی چون رویدادهای ژئوپلیتیک، ریسک نرخ بهره و مواردی از این دست در امان هستیم. از طرفی امکان تنوع‌بخشی در سبد پرتفوی نیز وجود دارد. پس طبیعی است که روز به روز بر فعالان این بازار افزوده شود.

در پرشین الیت با ساپورت سیگنال فیوچرز آدام در کنار سیگنال فارکس وی به کاربران عضو کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی خدمت‌رسانی می‎شود. در این گروه ارز دیجیتال در تلگرام توسط پشتیبان‌های حرفه‌ای راهنمایی می‌شوید و هر سوالی درباره معامله‌گری در بازار فارکس، ارز دیجیتال و دیگر بازارهای مالی جهانی داشته باشید، به شما پاسخ داده می‌شود.

توصیه های آدام مرادی

آدام مرادی معتقد است این مهم نیست که شما قصد سرمایه‌گذاری در چه بازار مالی داشته باشید. اگر با هدف کسب سود وارد آن بازار شده‌اید باید در گام اول بتوانید متوجه شوید که چه زمانی باید دست به کار شوید و خرید یا فروش خود را انجام دهید. این کار را باید با تحلیل نمودارها و یا داشتن سیگنال ارز دیجیتال و دیگر ارزها به دست آورید.

بدون کسب دانش کافی و صرف وقت برای تحلیل بازار ممکن است خیلی زود سرمایه خود را از دست بدهید. از طرفی کسب دانش در حوزه ارز دیجیتال و فارکس مستلزم صرف وقت و تجربه کافی است. به همین علت باید به دنبال یک راهکار میانبر بود تا علاوه بر کسب دانش و تجربه در دزارمدت بتوانید به سود خوبی در این مدت برسید. یکی از این راه‌کارهای میانبر، استفاده از سیگنال بزرگان این حوزه است. سیگنال ارز دیجیتال آرام مرادی می‌تواند شما را به هدفتان برساند، همچنین که سیگنال فارکس وی نیز از شهرت خوبی برخوردار است و طرفداران زیادی دارد.

تقسیم تریدینگ ارز دیجیتال از منظر آدام مرادی

کریپتوتریدینگ از نظر آدام، امروزه در چند حیطه اصلی انجام می‌شود. ترید ارزهای دیجیتال و بیت کوین شامل ترید روزانه، ترید اسکالپینگ و ترید سویینگ است. در ترید روزانه یا دیلی تریدینگ (daily trading) تمامی معاملات و خرید و فروش‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود. این نوع تریدرها مدت زمان زیادی را در جلوی مانیتور خود می‌گذرانند تا بتوانند به طور مداوم نوسانات بازار را رصد کنند.

تریدر در روش ترید اسکالپینگ بازه‌های زمانی کوتاه‌تری را زیر نظر دارد. این روش بیشتر برای افراد متخصص و مجرب مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع تریدینگ شما چندین بار در طول روز خرید و فروش می‌کنید تا سود دایمی ولی کم‌تری داشته باشید.

در ترید سویینگ به شکلی مطمئن‌تری معامله می‌شود. در این روش تریدر حتما باید به طور نسبی به روش‌های تحلیل تحلیل بنیادی و تکنیکال مسلط باشد تا بتواند نمودار نوسانات قیمت ارز دیجیتال را ترسیم کند. در این نوع معامله‌گری با این که نیازی نیست تا تریدر به مدت مدید در پشت مانیتور باشد ولی از نظر بازه معامله باید وقت بیشتری صرف کند.

تحلیل در تریدسویینگ با کمک داده‌های روز قبل بازار شامل حجم معاملات و سپس احتمالات مربوط به پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال شکل می‍گیرد. لازم به ذکر است که این روش نیز نیازمند آموزش‌ و کسب تجربه بلندمدت است.

خدمات سیگنال ارز دیجیتال آدام مرادی با پرشین الیت 

در پرشین الیت می‌توانید ره صد ساله را یک شبه طی کنید! ما در پرشین الیت آماده‌ایم تا با ارائه انواع سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس آدام مرادی شما را از هر آموزش بلندمدتی بی‌نیاز کنیم. حتی لازم نیست هزینه‌های هنگفت برای دریافت پکیج‌های مختلف آموزشی اختصاص دهید.

پرشین الیت با گرفتن حق عضویت ناچیزی شما را قادر می‌سازد تا ضمن دریافت تحلیل‌ها و انواع سیگنال ارز دیجیتال و فارکس بتوانید آموزش‌های تحلیلی کوچکی نیز دریافت کنید. با اعمال این سیگنال‌ها تجربه‌های خوبی کسب کنید و سود هدف خود را چند برابر کنید. ضمن این که پشتیبان متعهد بهترین گروه ارز دیجیتال نیز شما را همراهی می‌کند. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.