whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بزرگ‌ترین اشتباهات تازه‌ کارها در دنیای ارزهای دیجیتال

1400/10/18 ساعت 15:12


متاسفانه غالبا در بازار کریپتو، اشتباهات مشابه و تکراری زیادی از افراد تازه کار سر می‌زنند. این اتفاقات بارها و بارها رخ می‌دهند و دیدن آنها دردناک است زیرا می‌توان به آسانی از وقوع آنها جلوگیری کرد. هر کسی می‌تواند از بازار ارزهای دیجیتال  استفاده زیادی ببرد به شرطی که حواس خود را جمع کند و فردی تلاشگر، اهل یادگیری و صبور باشد. در ادامه به 12 مورد از اشتباهات تازه کارها در دنیای کریپتو می پردازیم به امید اینکه دیگر افراد، این اشتباهات را دوباره تکرار نکنند. ساده ترین راه برای به حداقل رساندن زیان و حداکثر سازی سود پرهیز از اشتباهات تازه کارها و درس گرفتن از تجربه دیگران است.

 12 مورد از رایج ترین اشتباهات تازه کارهای کریپتو که باید از آنها اجتناب کرد

1. انتخاب نکردن پلتفرم معاملاتی مناسب

قبل از شروع معامله، باید یک صرافی ارز دیجیتال مناسب را برای ثبت نام انتخاب کنید. متاسفانه، این مرحله یکی از اولین اشتباهات تازه کارها است زیرا بسیاری از مبتدیان در آن عجله دارند و غالبا این اشتباه برای آنها بسیار پرهزینه تمام می‌شود.

 

image

شناخت و پرهیز از رایج ترین اشتباهات تازه کارها، لازمه موفقیت در عرصه ارزهای دیجیتال

 

 موارد مهمی وجود دارند که باید هنگام انتخاب صرافی مناسب و مطابق با نیازهای فردی خود در نظر بگیرید از جمله:

- سادگی و کاربر پسند بودن پلتفرم                 - انتخاب گسترده ای از ارزهای دیجیتال

- کارمزد پایین و قیمت مناسب دارایی ها                    - امکان خرید مستقیم ارز دیجیتال با ارزهای فیات

- برخورداری از محتوای آموزشی                           - اعتبار و امنیت پلتفرم

- برخورداری از ویژگی های مفید معاملاتی      - پشتیبانی قابل اعتماد و رضایت بخش از مشتریان    

- امنیت و فضای ذخیره سازی آفلاین (سرد) که به طور مرتب به روز شود.

 

امنیت پلتفرم، حیاتی است. کارمزدهای پایین باعث صرفه جویی جدی در پول نقد شما می شوند و بخش پشتیبانی از مشتریان، می تواند شما را راهنمایی کند تا از همان ابتدا یک معامله گر موفق و آگاه باشید.

همچنین، مطمئن شوید که یک صرافی ارز دیجیتال با طیف گسترده‌ای از توکن‌ها و یک رابط کاربر پسند انتخاب کنید. استفاده از همه پلت‌فرم‌های کریپتو ساده نیست.  برخی از آنها پیچیده و برای کاربران گیج کننده هستند.

2. ندانستن شیوه درست سرمایه گذاری

وقتی نوبت به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌رسد، بدون دانستن شیوه درست سرمایه‌گذاری، هیچ گونه سود و موفقیتی بدست نخواهد آمد. یک ارز دیجیتال که ارزش سرمایه گذاری دارد، عموماً دارای ویژگی های زیر است:

  • یک عملکرد یا ویژگی منحصر به فرد را برای اکوسیستم ارزهای دیجیتال به ارمغان می آورد.
  • یک جامعه از کاربران مشتاق را  پشت سر خود دارد.
  • تیمی از توسعه دهندگان معتبر دارد
  • وایت پیپری مناسب برای آن نوشته شده است
  • نقشه راهی بی نقص برای توسعه در  آینده دارد

image

ترید نادرست یکی از اشتباهات تازه کارهای بازار ارز دیجیتال است

 

در بازار رقابتی ارزهای دیجیتال برای اینکه یک توکن جایگاه بالاتری نسبت به سایرین پیدا کند و بتواند موفق شود باید عملکرد منحصر به فردی داشته باشد یا به طور قابل توجهی در فناوری های موجود پیشرفت کند. توانایی یک ارز دیجیتال برای حل یک مشکل در جهان، همان چیزی است که تعیین می کند که آیا در بلندمدت موفق خواهد شد یا خیر.

 

مورد بعدی این است که هنگام ارزیابی یک ارز دیجیتال، باید عواملی فراتر از قیمت توکن، در نظر گرفته شوند (و به یاد داشته باشید: ارزان بودن همیشه به معنای بهتر بودن نیست).

برخی از این موارد عبارتند از:

  • ارزش بازار
  • حجم معاملات (چه مقدار توکن معامله می شود)
  • سابقه گذشته یک توکن
  • شرکای شرکتی و پشتیبان پروژه

اطمینان از اینکه یک پروژه به خوبی توسط نام‌های قابل اعتماد و معتبر پشتیبانی می‌شود برای آن بسیار مفید است. این گونه پشتیبانی ها مانع از گرفتار شدن پروژه ها در از اشتباهات بزرگ می‌شوند برخی از پروژه ها در ابتدا به صورت یک بازی بزرگ به نمایش ‌گذاشته می شوند اما هرگز از زمین، بلند نمی شوند.

3. باور کردن هر چیزی که می خوانید

همه توصیه‌ها به‌ویژه در دنیای ارزهای دیجیتال معتبر نیستند. از جمله اشتباهات تازه کارها در عرصه کریپتو این است که به راحتی نکات و توصیه های رسانه های اجتماعی یا گفته های  افراد ناشناس را باور می‌کنند و از آنها پیروی می‌کنند. اینترنت مملو از توصیه برای معاملات ارزهای دیجیتال است. بسیاری از این توصیه ها تنها تبلیغاتی نادرست و غیر قابل استناد هستند.

 

image

باور کردن به اخبار دروغین، یکی دیگر از اشتباهات تازه کارهای دنیای ارز دیجیتال است

 

سایت های خبری بزرگ نیز معمولاً اخبار و مقالات بسیار منفی و تهدید آمیز منتشر می کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که بسیاری از این مقالات خبری و عناوین اغراق آمیز، تنها با هدف جلب توجه، ساخت جنجال و ایجاد  ترس، عدم اطمینان و شک منتشر می‌شوند. اگر می‌خواهید از توصیه‌های کسی استفاده کنید، مطمئن شوید که او تخصص کافی یا شهرتی مناسب دارد و یک منبع معتبر برای پیروی است.

در اینجا بی ربط با موضوع نیست که از خدمات یک سایت معتبر به نام پرشین الیت یاد کنیم. در ایران به دلیل نبود منابع اطلاعاتی کافی در مورد بازارهای مالی وجود چنین سایت هایی یک غنیمت است. به صورت گذرا خدمات این سایت عبارتند از 

  • خرید سیگنال ارزهای دیجیتال
  • سیگنال کانال‌ های خارجی
  • خرید و فروش اندیکاتور ترید
  • احراز هویت بایننس

 

اگر یک معامله گر کریپتو هستید و می خواهید راهنمایی هایی عالی از متخصصان آموزش دیده دریافت کنید به سایت پرشین الیت سر بزنید. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم. پرشین الیت مرجع معتبری برای خرید سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز، سیگنال کانال های خارجی و خرید اندیکاتورهای سودده است.همچنین می‌توانید راهنمای ما را در مورد نحوه احراز هویت بایننس و یا فروش اندیکاتورهای خود داشته باشید.

4. تنوع ندادن به سبد سرمایه گذاری خود

اگر به دنبال کاهش ریسک و به حداکثر رساندن سود هستید، پس تنوع و تقسیم سرمایه خود در توکن های مختلف ایده خوبی است. این بسیار موثرتر از سرمایه گذاری روی یک توکن واحد است، زیرا احتمال اینکه همه ارزهای دیجیتال به طور همزمان سقوط کنند، کمتر است.

تنوع در سبد سرمایه گذاری کریپتو در سرمایه گذاران، موثر خواهد بود

 شما می توانید استراتژی ای را ایجاد کنید که متناسب با سبک معاملاتی، تحمل ریسک و اهداف شما باشد. به طور کلی توصیه می شود ترکیبی از بزرگترین و پایدارترین رمز ارز ارزها را در کنار تعدادی از آلت کوین های نوظهور انتخاب کنید.

 

اگر در ارزهای دیجیتال تازه کار هستید بهتر است بیش از 50 درصد از سرمایه خود را روی توکن های برتر مثل بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کنید و بقیه را به توکن های نوظهور اما با پشتوانه، اختصاص دهید و در نهایت در صورت تمایل می‌توانید درصد کمی نیز از مم کوین ها و شت کوین ها بخرید.

پیروی از این قانون به شما این امکان را می دهد که از هر گونه افزایش ناگهانی توکن های نوظهور که بازار کوچک تا متوسط دارند سود قابل توجهی کسب کنید، در عین حال بخش بزرگی از سرمایه شما به دلیل قرار گیری در توکن های پایدارتر از افت های احتمالی قیمت در امان می ماند.

 

نمونه ای از سبد سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال:

40 درصد بیت کوین (BTC)

20٪ اتر ETH))

30٪ آلتکوین های پیشرو مانند Dash (DASH)، لایت کوین و Monero (XMR)

10%کوین های کوچک مانند TVK و  FMG و VLX

با این حال توجه به این نکته مهم است که اگرچه قطعاً تنوع چیز خوبی است، ما توصیه نمی‌کنیم سرمایه خود را بیش از حد در دارایی‌های مختلف تقسیم کنید. یکی از اشتباهات تازه کارها این است که به جای تمرکز روی تعداد انگشت شماری از توکن های بزرگتر، پایدارتر و جاافتاده، مقادیر کم را به انواع آلتکوین های با ارزش کوچک اختصاص می دهند. شما این کار را نکنید تا بهتر بتوانید توکن های خود را پیگیری و مدیریت کنید.

 

image

در سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال خود باید سهم بزرگی را به توکن های پایدارتر و ایمن تر بدهید

 

اگر در این بازی کاملاً تازه کار هستید و دوست ندارید اشتباهات تازه کارها را در زمینه سبدهای سرمایه گذاری کریپتو مرتکب شوید پیشنهاد می‌کنیم با مقادیر کم یا متوسط از ​​بیت کوین و اتریوم شروع کنید. سپس برخی آلت‌کوین‌های کمتر شناخته شده دیگر را که درباره‌شان تحقیق کرده‌اید و احساس خوبی در مورد آن‌ها دارید به سبد، اضافه کنید.

 

5. ترید بر اساس FOMO یکی از رایج ترین اشتباهات تازه کارها

FOMO یا ترس از دست دادن، یکی از مقصران اصلی از دست دادن پول مبتدیان در اوایل کار سرمایه گذاری است. FOMO به معنی ترس از دست دادن فرصت ها یا سود حاصل از آنها است.  FOMO به صورت فروش زودهنگام، خرید در قیمت‌های بالا است (از آنجایی که احساس می‌کنید یک افزایش نجومی را از دست می‌دهید) یا حتی سرمایه‌گذاری در پروژه‌ای مشکوک که با هیاهو و وعده‌های بزرگ احاطه شده اند، ظاهر می‌شود.

  در حالی که خلاص شدن از شر FOMO به طور کامل دشوار است، شما می توانید با توسعه یک استراتژی معاملاتی و ایجاد مجموعه ای از قوانین که شامل حدود ضرر و سود مجاز برای هر توکن می‌شود به طور فعال با آن مبارزه کنید. پایبندی به پلن معاملاتی خود در زمانی که بازار متلاطم می شود مهارتی است که در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد. درک این نکته مهم است که هر روز فرصت‌های جدیدی در دنیای ارزهای دیجیتال ظاهر می‌شوند، بنابراین استراحت کنید و ترس از دست دادن را رها کنید. سرمایه گذاری یک ماراتن است، نه یک مسابقه و همیشه فرصت های دیگری وجود خواهد داشت.

 

image

ترید تحت تاثیر فومو یک اشتباه رایج در بازار ارز دیجیتال است

 

6. تحقیق نکردن کافی در مورد توکن ها

عبارت «خودت تحقیق کن» عبارتی است که آن را در دنیای ارزهای دیجیتال زیاد خواهید شنید و دلیل خوبی هم برای این توصیه وجود دارد. معمولا یکی از اشتباهات تازه کارها توجه نکردن به همین توصیه است.  تشخیص حقیقت گویان از فروشنده های تبلیغاتی در این صنعت می تواند سخت باشد، بنابراین انجام بررسی شخصی بسیار مهم است. هر زمان که اطلاعاتی را از منبعی دریافت کردید، مطمئن شوید که این اطلاعات معتبر و قابل اعتماد هستند.

 

 اگر به سفر دیجیتال خود ادامه دهید، مشخص می شود که کدام منابع قابل اعتماد هستند و کدام منابع اینگونه نیستند. در نهایت باید از خود بپرسید: این ارز دیجیتال چه چیزی را به بازار می آورد؟ رقبای آن کدام توکن ها  هستند؟ آیا چیزی دارد که رقبا ندارند؟ تیم پشت آن کیست؟ و آیا هولد آن کوتاه مدت است یا بلندمدت؟

یوتیوب، توییتر، مقالات خبری، Reddit و سایر وب سایت های قابل اعتماد، مکان خوبی برای دریافت اطلاعات دیجیتال هستند. اخبار و به‌روزرسانی‌های کریپتو می‌توانند بسیار حساس به زمان باشند، بنابراین مطمئن شوید که هنگام انجام تحقیقات خود، از زمان انتشار مطالب آگاه هستید. هرچه بیشتر بخوانید، گوش دهید و تماشا کنید، دانش شما از بازار ارزهای دیجیتال جامع‌تر خواهد بود. انجام تحقیقات شخصی، بیش از هر کاری که میتوانید به عنوان یک سرمایه گذار انجام دهید به شما کمک می کند.

7. ندانستن زمان خروج و کسب سود

شاید شما یک توکنِ امیدوارکننده را با قیمت مناسب خریداری کرده اید و این توکن صعود خود را آغاز کرده است، دارد بالا و بالاتر می‌رود. حالا می‌خواهید چکار کنید؟ اگرچه این یک وضعیت جذاب است اما یکی از اشتباهات تازه کارها این است که اغلب نمی دانند وقتی واقعاً چنین اتفاقی می‌افتد چه کاری انجام دهند.

 

image

هر تریدر  ارز دیجیتال باید زمان درست خروج از معاملات خود را بداند

 

اغلب مبتدی ها در نهایت یک دارایی را بیش از حد نگه می دارند به این امید که مثلا اتفاقی مانند بیت کوین برای آنها نیز رخ دهد. اما اغلب، وضعیت بازار خراب می شود و تمام سود آنها از بین می رود. با ندانستن اهداف و محدودیت ها در یک معامله، خود را در معرض خطرات غیرضروری زیادی قرار می دهید. این مورد، یکی از اشتباهات تازه کارها است و نباید آن را مرتکب شوید.

توصیه می‌کنیم قبل از خرید توکن، اهداف و محدودیت‌های نسبتاً روشنی داشته باشید که چقدر می‌خواهید به دست آورید یا اگر زیان کردید بعد از چه مقدار، بقیه سرمایه خود را نجات می‌دهید. بخش مهمی از کار یک معامله گر موفق ارز دیجیتال این است که یاد بگیرید احساسات خود را کنترل کند و زمانی که فشار و مخاطرات بالا است آرام بماند.

اگر بیشتر، یک HODLer  یا سرمایه گذار بلندمدت هستید داشتن یک استراتژی خروج، چندان حیاتی نیست. با این حال، اگر در حال نوسانگیری و ترید روزانه هستید، توصیه می کنیم یک مکانیزم خروجی کاملاً تعریف شده داشته باشید. فروش دارایی ها و گرفتن سود به صورت پله ای (و نه یکباره) یک راه عالی برای اطمینان از دریافت سود فوری است. با این راهکار در صورت مساعد شدن مجدد بازار می توانید مجدداً سرمایه گذاری کنید.

8. جستجوی مداوم برای بیت کوین یا اتریوم بعدی

بخش اعظم جذابیت کریپتو در دهه گذشته ناشی از توکن هایی مانند بیت کوین و اتریوم بوده است زیرا افرادی عادی را به سرعت به میلیونر تبدیل کرد. در حالی که این اتفاق، ممکن است دوباره رخ دهد جستجو برای بیت کوین بعدی بهترین راه برای ورود به دنیای معامله گری ارز دیجیتال نیست.

 

image

جستجو برای بیت کوین یا اتریوم بعدی یکی از اشتباهات تازه کارها است

 

کریپتو یکی از پرسودترین بازارهای موجود است، اما معامله‌گران مبتدی باید بدانند که اکثریت قریب به اتفاق توکن‌ها قبل از اینکه واقعاً شروع به کار کنند، شکست می‌خورند. این روزها هزاران آلتکوین برای انتخاب وجود دارند و به نظر می رسد، همه مطمئن هستند که پروژه آنها اتفاق بزرگ بعدی خواهد بود. اما در واقعیت به هیچ وجه این گونه نیست.

مطمئناً هنوز نیز شانس های بزرگی در بازار کریپتو وجود دارند که مردم را یک شبه ثروتمند می کنند، با این حال، اگر به دنبال به حداقل رساندن ریسک خود و ایجاد یک استراتژی معاملاتی بلندمدت هستید که به نتیجه برسد، توصیه می‌کنیم ایده پیدا کردن بیت کوین بعدی را فراموش کنید.  یک سبد متوازن و متعادل که به طور کامل مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته باشد بهترین گزینه برای شماست. ما از همه معامله‌گران مبتدی می‌خواهیم که در دام های تبلیغاتی مثل آنچه برای توکن شیبا اینو و یا سیف مون در حال وقوع است نیفتند.

9. خرید و فروش افراطی

در دنیای ارزهای دیجیتال، نوسانات قیمت یک امر عادی است، یکی از اشتباهات تازه کارها این است که وقتی می بینند قیمت ها کاهش می یابند، دچار وحشت می شوند. بسیاری از آنها بیش از حد، سبد توکن های خود را زیر نظر می گیرند و سپس برای کاهش زیان خود، وحشت می کنند. نکته ای که در اینجا باید به خاطر بسپارید این است که در بازار ارزهای دیجیتال، این خودتان هستید که در هنگام فروش زیان خود را نقد می‌کنید وگرنه زیان شما شاید تنها یک زیان شناور کوتاه مدت باشد.

 

image

از جمله اشتباهات تازه کارهای ارز دیجیتال خرید و فروش افراطی و احساسی است

 

مطمئناً، گاهی اوقات فروش توکن ها می‌تواند زیان شما را متوقف کند اما در بسیاری از موارد، یادگیری و مدیریت نوسانات قیمت و نگهداری توکن ها، بیشتر به نفع شما خواهد بود. بسیاری از ارزهای دیجیتالِ معتبر پس از کاهش قیمت، باز می گردند (بیت کوین یک مثال عالی است). بنابراین مهم است که اجازه ندهید احساسات، شما را تحت تاثیر قرار دهد به خصوص اگر به فناوری پروژه، اعتقاد دارید.

 

خرید افراطی یکی دیگر از اشتباهات تازه کارها و دام دیگری است که باید به آن توجه کرد. تازه واردها بیش از حد، مشتاق به کسب سود از ارزهای دیجیتال هستند. این می تواند منجر به ورود عجولانه به معاملاتی شود که به درستی ارزیابی نشده اند. یافتن بیت کوین یا اتریوم کشف نشده بعدی نباید استراتژی اصلی ترید شما باشد. اگر به دنبال کسب سود واقعی و بلندمدت در کریپتو هستید، باید قبل از سرمایه گذاری در مورد هر ارز دیجیتال، تحقق و ارزیابی کاملی انجام دهید. FOMO را رها کنید و رویکرد آهسته و پیوسته را در آغوش بگیرید.

 

10. توجه یک جانبه به قیمت

یکی از اشتباهات تازه کارهای عرصه ارز دیجیتال توجه صرف به قیمت توکن هاست.  به هر حال، به نظر می‌رسد دنیای ترید حول محور سود یا زیان می‌چرخد. پس چرا قیمت، مهمترین چیز نباشد؟ قیمت البته مهم است، اما نباید تنها چیزی باشد که هنگام معامله به آن نگاه می کنید. دیگر عواملی که به همان اندازه مهم هستند و باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  فناوری پشت یک پروژه                                         توسعه دهندگان و تیم درگیر

  نحوه اجرای پروژه در بازار                           این که آیا در دراز مدت موفق خواهد شد یا خیر

  آیا واقعا در جامعه به این توکن نیاز داریم؟      مارکت گپ و میزان عرضه توکن                

شرکا و پشتوانه پروژه

 

image

توجه صرف به قیمت ارزهای دیجیتال، اشتباه تریدرهای مبتدی است

 

تنها پس از ارزیابی این متغیرها می توانید معنای واقعی قیمت را درک کنید. ورود با قیمت خوب مهم است، اما همه چیز به سرعت در دنیای کریپتو تغییر می کند. تحولات جدید، تغییرات در مقررات و اطلاعیه ها به این معنی است که نوسانات شدید قیمت، همیشه باید در نظر گرفته شود.

همچنین شایان ذکر است که صرفاً  این دلیل که یک توکن با قیمت بسیار پایین (مثلاً 0.20 سنت) عرضه می‌شود آن را به یک سرمایه گذاری خوب تبدیل نمی کند. در حالی که یک توکن با قیمت 5 سنت به راحتی می تواند در مدت زمان کوتاهی به 20 سنت برسد، همان توکن به راحتی می تواند چند سنت کاهش یابد. در نتیجه بخش عمده ای از سرمایه سرمایه گذاران از دست برود پس باید بدانید که همیشه توکن های ارزانتر برای شما ایده آل نیستند.

 

11. فراموش کردن امنیت سایبری یکی از بزرگترین اشتباهات تازه کارها

در حالی که دنیای ارز دیجیتال در طول دهه گذشته بسیار ایمن‌تر شده است، ترید ارز دیجیتال هنوز هم سطحی از خطرات امنیتی را دارد. هر تریدر باید در مورد صرافی ها و پلتفرم های کریپتو به نکات زیر توجه کند:

  • توجه به تایید دو مرحله ای ( (2FA اولین قدم مهم برای جلوگیری از هرگونه هک رمز عبور است.
  • بهره مندی از یک سیستم ذخیره سازی که اکثر دارایی ها را در فضای ذخیره سازی سرد و آفلاین قرار می دهد.
  • امنیت چند لایه پیچیده که به طور منظم برای مقابله با آخرین تهدیدات و هک ها به روز می شود.
  • شفافیت کامل مکان صرافی و افرادی که آن را اداره می کنند

image

توجه به امنیت سرمایه گذاری های ارز دیجیتال

 

همچنین مهم است که از انواع روش های کلاهبرداری آگاه باشید.

برخی از رایج ترین انواع کلاهبرداری عبارتند از: صرافی های ناامن، طرح های پامپ و دامپ، توکن های جعلی، کلاهبرداری ایمیل و هک رمز عبور.

روی لینک های موجود در ایمیل های ناشناس کلیک نکنید و از انواع مختلف کلاهبرداری‌های فیشینگ آگاه باشید. با این روش های ساده می‌توانید بیاموزید که چگونه در دنیای ارز دیجیتال در امان بمانید. علاوه بر این، عاقلانه است که هنگام بحث در مورد سرمایه گذاری های کریپتو در انجمن های آنلاین و رسانه های اجتماعی، در مورد دارایی های خود زیاد صحبت نکنید.

 

12. معامله با مبلغ های سنگین

ترید، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، با یک منحنی یادگیری همراه است. در طول سفر تجاری شما، به ناچار اشتباهات و ضررهایی وجود خواهد داشت و بیشتر آنها احتمالاً در شروع حرفه معامله گری شما اتفاق می افتند.

 با در نظر گرفتن این موضوع، اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، توصیه می کنیم بیشتر از چیزی که تحمل از دست دادن آن را دارید، سرمایه گذاری نکنید.  اگر تازه وارد دنیای کریپتو شده اید، به توصیه های معاملاتی کارشناسان ارزهای دیجیتال توجه کنید و با افراد آگاه در این عرصه مشورت کنید. حتی اگر مشاوره شما تنها در حد یک مکالمه کوتاه باشد این کار سبب می‌شود بسیاری از اشتباهات تازه کار ها را تکرار نکنید. ابتدا با پستی و بلندی های مسیر آشنا شوید بعد به سودهای بزرگ تر و سرمایه گذاری های حجیم فکر کنید.

 

image

پرهیز از اشتباهات تازه کارها لازمه تبدیل شدن به یک تریدر موفق ارز دیجیتال

 

‌کلام آخر

در پایان باید پرسید که آیا  برای شروع معامله گری به روش آسان آماده هستید؟ در پرشین الیت ثبت نام کنید و یک راه ساده، بی خطر و بدون استرس را برای سودآوری از بازار کریپتو پیدا کنید. با خرید سیگنال کانالهای خارجی در پرشین الیت از سودآورترین سیگنال ها با قیمت هایی باورنکردنی بهره مند شوید. دیگر نیازی نیست 100 ها دلار را بابت خرید سیگنال ارز دیجیتال بپردازید همان سیگنال ها را می‌توانید به صورت آنی و بسیار ارزانتر از پرشین الیت دریافت کنید. این کار شما را از بسیاری از اشتباهات تازه کار ها در زمینه خرید سیگنال در امان نگه می دارد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.