whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایتا

1402/03/06 ساعت 15:42


یکی از بهترین خدمات پرشین الیت به ایرانیان در داخل کشور، ارائه سیگنال ارز دیجیتال در ایتا است. شاید بپرسید چرا پرشین الیت با ایجاد کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایتا به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. در ادامه این مقاله پیرامون انتخاب این کانال سیگنال ارز دیجیتال داخلی صحبت می‌کنیم.

اگر بخواهیم نگاه جامعی به ایتا داشته باشیم، باید بگوییم این پیام‌رسان به عنوان یک شبکه اجتماعی داخلی، نیازهای کاربران را به خوبی برآورده می‌کند و طراحی قابل قبولی دارد. این پیام‌رسان، قابلیت ایجاد کانال را دارد و این امکان را فراهم می‌سازد تا بتوانید اطلاعات مختلف را به شکل پیام صوتی و یا نوشتاری دریافت کنید.

سرعت بالا و عدم نیاز به فیلترشکن یا وی پی ان

از آنجایی که پیام‌ رسان ایتا داخلی است، هیچ گونه نگرانی پیرامون قطع آن و یا الزام استفاده از وی پی ان و یا فیلتر شکن احساس نمی‌شود و به همین خاطر برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال مشتریان داخلی مناسب است.

ضمن این که ترافیک مصرف اینترنت نیز در ایتا تا حد زیادی مقرون به صرفه و بهینه است. از آنجایی که سرورها در داخل کشور هستند، دیگر نگرانی بابت قطعی و یا مسدودسازی این محیط ندارید. بنابراین خیلی راحت می‌توانید انواع سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز را در لحظه و بدون دغدغه دریافت کنید.

فضای ابری مناسب کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایتا

یکی از قابلیت‌های این پیام‌رسان، ارسال زمان‌بندی شده مطالب است و نسخه کسب و کار آن نیز امکانات ویژه‌‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد. به دلیل این که ایتا توسط دستگاه‌های مختلف پشتیبانی می‌شود و به آسانی بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون و کامپیوتر قابل نصب است و حتی اجازه ورود چند دستگاه به صورت هم‌زمان را خواهید داشت.

یکی از مزایای ویژه کانال سیگنال راز دیجیتال در ایتا وجود فضای ابری است که قابلیت هم‌گام‌سازی یک‌پارچه را فراهم می‌سازد. از طرفی اعضای گروه سیگنال ارز دیجیتال ایتا می‌توانند پشتیبانی شوند. با فعال کردن گزینه هشدار صوتی می‌توانید پیام‌های اختصاصی خود را به سرعت دریافت کنید تا اقدامات لازم را در لحظه انجام دهید.

انتقال آسان و سریع اطلاعات

با تغییر شماره تلفن شخصی لازم نیست کار خاصی انجام دهید بلکه خیلی راحت می‌توانید شماره‌ای که با آن اکانت دارید، تغییر دهید. علاوه بر این که از طریق تنظیمات، امکان تغییر نام کاربری را نیز خواهید داشت. ایتا فضای ابری نامحدودی دارد که امکان کپی و انتقال اطلاعات تلگرام را به ایتا فراهم می‌سازد. بنابراین با پیام‌رسان ایتا دیگر نیازی به تلگرام نخواهید داشت.

با توجه به قوانین حفظ حریم شخصی و قراردادی که ایتا به هنگام نصب با کاربران مطرح می‌کند، هیچ نهادی حق دسترسی به اطلاعات کاربران را ندارد و این اطلاعات تنها با حکم قضایی و پیگیری‌های قانونی دادگاه در دسترس مرجع قضایی قرار خواهد گرفت.

استفاده از ربات های تلگرامی در ایتا

به دلیل داخلی بودن سرورها، سرعت و پهنای باند این پیام‌رسان بسیار بالا و مناسب است. در مقایسه با تلگرام و دیگر پیام‌رسان‌های خارجی ایتا اینترنت با بهای کم‌تری مصرف می‌کند.

در ایتا این امکان نیز فراهم شده است تا با کمک ربات‌های هوشمند تلگرام بتوانید سیگنال ارز دیجیتال مورد نظر خود را در لحظه دریافت کنید. این ربات‌های تعبیه‌شده با انجام معاملات ارز دیجیتال و فارکس، مشخصات ترید را به اکانت شما پست می‌کند. همچنین ای پی آی های مناسبی برای دریافت و ارسال سیگنال‌ها از گروه ارز دیجیتال به کانال سیگنال فارکس و  ارز دیجیتال موجودند.

امکانات ربات های کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایتا

شما این توانایی را دارید که با استفاده از ربات‌های موجود در ایتا عضویت در گروه و ثبت نام در صرافی‌های مورد نظر خود را انجام دهید و از همین طریق به راحتی مدارک خود را بارگذاری کرده و احراز هویت شوید. به علاوه همراه با نوسانات لحظه‌ای بازار می‌توانید از جدیدترین اخبار دنیای رمزارزها مطلع شوید.

مزایای استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایتا

شما با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال داخلی ایتا می‌توانید از طیق دریافت سیگنال فیوچرز و دیگر سیگنال‌های ارز دیجیتال و فارکس به راحتی درآمدهای دلاری به دست آورید. این سیگنال‌های تحلیل‌شده به شما نشان می‌دهند که چه ارزهایی را در چه زمانی و با چه قیمتی خریداری کرده و یا به فروش برسانید.

از طرفی با آموزش‌های مشخص و خواندن مقالات مرتبط اطلاعات خوبی به تریدرها ارائه می‌دهد. در کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایتا می‌توانید بهترین سیگنال‌ها و تحلیل‌های ارز دیجیتال، بازار فارکس، طلا و کمودیتی را مشاهده کنید. با دریافت و اعمال سیگنال فیوچرز سود بالایی ببرید.

مزایای عضویت در گروه سیگنال ارز دیجیتال در ایتا

شما با عضویت در گروه ارز دیجیتال پرشین الیت در ایتا می‌توانید به صورت برنامه‌ریزی شده و پیرو قوانین گروه با آرامش ترید کنید. از دانش و تجربیات دیگر تریدرهای گروه بهره‌مند شوید و معاملات دقیق‌تری که ریسک کم‌تری دارند، انجام دهید.

از طرفی، مطالب جدیدی یاد بگیرید و بتوانید موارد معاملاتی قبلی را به صورت ذهنی مرور کنید. در نتیجه اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت و حتی می‌توانید با مبالغ کم نیز تجربه خود را شروع کنید. زیرا با عضویت در گروه و پرسش سوالات از افراد داخل گروه، تا حد امکان استرس و نگرانی شما کاهش می‌یابد و به نوعی حمایت روانی می‌شوید.

چرا سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت در ایتا

پرشین الیت با عضویت در بهترین کانال‌ها و گروه‌های ارز دیجیتال، فارکس، ترید طلا، کمودیتی و دیگر حوزه‌های ترید خارجی و داخلی به شما این امکان را می‌دهد تا در یک کانال، همه موارد مهم را داشته باشید. تحلیل و سیگنال‌های افراد مشهوری چون آدام مرادی، شایگان، آزرمی، محرابی و سروش اسکل، الکس فریدمن، میلاد اسنیپر، آرش کاهنگی و هزاران هزار تریدر حرفه‌ای دیگر در این کانال سیگنال ارز دیجیتال ایتا به شما ارائه می‌شود.

اگر سوالی در رابطه با عضویت کانال سیگنال ارز دیجیتال در ایتا دارید می‌توانید با کارشناسان ما در پرشین الیت تماس بگیرید. تیم پرشین الیت آماده است تا هر گونه سوال و یا ابهام شما را پاسخ دهد و شانس سودآوری و موفقیت شما را در این حوزه تا جای ممکن بیشتر کند.  


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.