whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال

1402/01/14 ساعت 02:38


ربات شخصی خودتان را تصور کنید که فقط برای شما بازارها را بررسی می کند همیشه به دنبال فرصت های سودآور است و اگر همه چیز دقیقاً طبق برنامه پیش نرود آماده است تا عمل کند. روز یا شب، ربات شما پشت شماست. در نهایت، شما می توانید زندگی خود را بدون نیاز به چسبیدن به صفحه نمایش خود ادامه دید .

بنابراین نگران این نباشید که آیا حرکت بزرگ بعدی را از دست خواهید داد و شروع به استفاده از قدرت اتوماسیون برای شما کنید. 

در ادامه ی این مقاله که توسط متخصصان پرشین الیت نوشته شده است شما را با اطلاعاتی جامع از ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد. پرشین الیت یکی از متخصصان در حوزه ی ارز دیجیتال است که با ارائه سیگنال ارز دیجیتال شما را در کسب سود بهتر همراهی میکند.

ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال چیست؟

اجازه بدهید با توضیح مختصری از اینکه ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال چیست، شروع کنیم. ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال، برنامه است که میتواند به تحلیل و بررسی بازار مالی بپردازد و آن ها به  سرمایه گذاران این امکان را میدهد که موقعیت های مالی مناسب را بیابند. همانطور که میدانید این ربات ها با استراتژی های ویژه ای برنامه نویسی میشوند و از قوانین خاصی نیز پیروی میکنند. با استفاده از ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال شما میتوانید ترید و معاملات پرسود تری را تجربه کنید.

ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال به دو صورت فعالیت میکنند:

  1. در گروه اول سیگنال فروش و خرید ارسال میکنند.
  2. در گروه بعدی خرید و فروش به صورت اتوماتیک انجام میشود.

سیگنال فیوچرز به سرمایه گذاران این امکان را میدهد که بتوانند روند قیمتی یک ارز دیجیتال را پیش بینی کنند.

مزایای استفاده از ربات ترید ارز دیجیتال خودکار

لیست طولانی از مزایای داشتن یک ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال برای نظارت بر بازارها برای فرصت های معاملاتی و اجرای معاملات وجود دارد، از جمله:

1.به حداقل رساندن احساسات

ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال احساسات را در طول فرآیند معامله به حداقل می رساند. با کنترل احساسات، معامله گران معمولاً زمان آسان تری برای پایبندی به برنامه دارند. از آنجایی که پس از رعایت قوانین تجارت، سفارشات تجاری به صورت خودکار اجرا می شوند، معامله گران نمی توانند در معامله تردید کنند و یا زیر سوال ببرند. علاوه بر کمک به معامله‌گرانی که می‌ترسند ماشه را بکشند، معاملات خودکار می‌تواند کسانی را که مستعد معامله بیش از حد هستند، یعنی خرید و فروش در هر فرصتی که احساس می‌شود، مهار کند.

استفاده از بایننس به فعالیت بهتر در دنیای ارز دیجیتال کمک میکند برای احراز هویت بایننس میتوانید با متخصصین پرشین الیت مشورت کنید.

2. بک تست

بک تست قواعد معاملاتی را برای داده های تاریخی بازار اعمال می کند تا به حقیقت پیوستن ایده را تعیین کند. هنگام طراحی سیستمی برای معاملات خودکار، همه قوانین باید مطلق باشند و جایی برای تفسیر نداشته باشند. کامپیوتر نمی تواند حدس بزند و باید دقیقا به آن گفته شود که چه کاری انجام دهد. معامله گران می توانند این مجموعه دقیق قوانین را در نظر بگیرند و قبل از ریسک کردن پول در معاملات زنده، آنها را بر روی داده های تاریخی آزمایش کنند. بک تست دقیق به معامله گران اجازه می دهد تا یک ایده معاملاتی را ارزیابی و دقیق تنظیم کنند، و انتظار سیستم را تعیین کنند یعنی میانگین مقداری که یک معامله گر می تواند انتظار برد (یا باخت) در هر واحد ریسک را داشته باشد.

3.حفظ نظم و انضباط

از آنجایی که قوانین تجارت برقرار است و اجرای معاملات به صورت خودکار انجام می شود، نظم و انضباط حتی در بازارهای بی ثبات حفظ می شود. نظم و انضباط اغلب به دلیل عوامل احساسی مانند ترس از ضرر یا تمایل به کسب سود بیشتر از یک معامله از بین می رود. معاملات خودکار کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که نظم و انضباط حفظ می شود زیرا برنامه معاملاتی دقیقاً دنبال می شود. یکی از بزرگترین چالش ها در تجارت، برنامه ریزی برای معامله است. حتی اگر یک طرح معاملاتی پتانسیل سودآوری را داشته باشد، معامله‌گرانی که قوانین را نادیده می‌گیرند، هر انتظاری را که سیستم داشت تغییر می‌دهند.

چیزی به نام طرح معاملاتی وجود ندارد که 100% مواقع برنده باشد. بالاخره باخت بخشی از بازی است. اما ضرر می‌تواند از نظر روانی آسیب‌زا باشد، بنابراین معامله‌گری که دو یا سه معامله متوالی باخت دارد، ممکن است تصمیم بگیرد از معامله بعدی صرف نظر کند. اگر این معامله بعدی برنده بود، معامله گر قبلاً هر انتظاری را که سیستم داشت از بین برده است. سیستم‌های معاملاتی خودکار به معامله‌گران اجازه می‌دهند تا با معامله کردن طرح به ثبات دست یابند.

4. بهبود سرعت ورود سفارش 

از آنجایی که رایانه‌ها بلافاصله به شرایط متغیر بازار پاسخ می‌دهند، ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال می‌توانند به محض برآورده شدن معیارهای تجاری، سفارش‌ها را تولید کنند. ورود یا خروج از معامله چند ثانیه زودتر می تواند تفاوت بزرگی در نتیجه معامله ایجاد کند. به محض وارد شدن یک موقعیت، تمام سفارشات دیگر به طور خودکار تولید می شوند.

5. تنوع بخشیدن به تجارت 

ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال به کاربر این امکان را می دهد که چندین حساب یا استراتژی های مختلف را در یک زمان معامله کند. این پتانسیل را دارد که ریسک را بر روی ابزارهای مختلف پخش کند و در عین حال یک پوشش در برابر موقعیت های از دست رفته ایجاد کند. کاری که انجام آن برای انسان بسیار چالش برانگیز است، به طور موثر توسط یک کامپیوتر در چند میلی ثانیه اجرا می شود. 

معایب استفاده از ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال 

ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال همجون هر ابزار دیگری میتواند اشکالات زیادی داشته باشد از جمله این معایب میتوان موارد زیر را ذکر کرد:

  1. خرابی های مکانیکی ممکن است رخ دهد.
  2. نیاز به نظارت بر عملکرد.
  3. می تواند عملکرد ضعیفی داشته باشد.

عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت سبب میشود شما به صورت روزانه سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس دریافت کنید.

انواع ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال 

همانطور که گفته شد ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها خواهیم پرداخت:

1.ربات ترید روند

از اصلیترینروش های کسب سود معامله بر اساس روند است پس میتوان گفت یکی از اصلی ترین ربات های ترید اتوماتیک میتوان به ربات ترید روند اشاره کرد. این نوع ربات ها با استفاده از اصل پیروی از روند به بررسی روند بازار میپردازد و به دنبال موقعیت های خرید و فروش در بازار میگردند.

2.ربات آربیتراژ ارز دیجیتال

از بهترین ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال میتوان به آربیتراژ با ربات هایی که اختلاف قیمت بین پلتفرم ها را برای کسب سود مورد بررسی قرار میدهند را نام برد. این ربات با خرید ارز دیجیتال از پلتفرم های ارزان تر و فروش آن به بهترین خریداران به کسب سود میپردازد.

در این ربات ها رباتی که سرعت خرید و فروش زیادی داشته باشد میتواند سود بیشتری کسب کند.

3.ربات بازار ساز

ربات های بازارساز برای سریعتر انجام شدن معاملات فعالیت میکنند. این ربات ها در واقع یکی از برترین ابزارهای ترید در نظر گرفته میشوند. 

4.ربات وام دهی ارز دیجیتال

این ربات به سرمایه گذاران اجازه میدهد که سرمایه خود را به معامله گران حاشیه ای یا مارجین قرض بدهند و  پس از آن پول همراه با سود آن به سرمایه گذار بازگردانده خواهد شد.

5.ربات تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال  

لازم است که بدانید در میان ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال این نوع ربات یکی از محبوبترین ربات ها است و استفاده از این ربات در میان معامله گران مبتدی و خرد بسیار مرسوم است.این ربات برای افرادی که محافظه کار هستند و از ریسک فرای هستند بسیار مناسب است .این ربات با استفاده از اندیکاتورها سیگنال معاملاتی ارسال میکند. پرشین الیت بهترین اندیکاتورها را در اختیار شما قرار میدهد، برای خرید اندیکاتور VIP میتوانید به وب سایت پرشین الیت سر بزنید.

cryptocurrency-automatic-trading-robot

کلام آخر

اگر در تجارت ارزهای دیجیتال مشکل دارید، یک ربات ترید اتوماتیک ارز دیجیتال می تواند به شما کمک کند از هر سرمایه گذاری بیشترین بهره را ببرید. علاوه بر این، پلتفرم‌هایی مانند Learn 2 Trade به شما کمک می‌کنند تا ریسک‌ها را کاهش دهید و سود را افزایش دهید، اما همچنین به شما کمک می‌کند تا نحوه عملکرد بازارها را بیاموزید و به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را به طور همزمان توسعه دهید. ردیابی حرکات فعلی بازار و یافتن بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری حتی برای باتجربه‌ترین معامله‌گران رمزارز دشوار است، بنابراین سرمایه‌گذاری در بهترین ربات‌های ترید اتوماتیک ارز دیجیتال ایده خوبی است.

هنگامی که احساس بهتری در مورد نحوه عملکرد بازارها پیدا کردید، می توانید استراتژی های معاملات خودکار بهتری برای افزایش کارایی و بازگشت سرمایه خود ایجاد کنید. پرشین الیت متخصص در عرضه انواع سیگنال ارز دیجیتال از جمله سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز است که به شما در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال و کسب سود بهتر همراهی میکند.
 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.