whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین بازی های کریپتویی رایگان

1402/02/26 ساعت 12:47


در چند سال گذشته، بازی‌های کریپتویی رایگان به طور تصاعدی رشد کرده‌اند و این رشد ادامه خواهد داشت. بازی‌های کریپتو از فناوری بلاک چین استفاده کرده‌اند تا دنیا را در معرض طوفان قرار دهند.

بازی های کریپتویی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می‌کنند تا به بازیکنان فرصت کسب درآمد در حین بازی، خرید، فروش و معامله این توکن‌ها را بدهند. آنها بستری را برای کسب درآمد در حین انجام بازی‌های درخشان فراهم می‌کنند.

در پرشین الیت می‌توانید بدون نگرانی احراز هویت بایننس شوید، در حوزه ارز دیجیتال فعالیت کنید و با دریافت سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و یا سیگنال فیوچرز سودآوری خود را به دلیل عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال  خارجی افزایش ببخشید. ما در بهترین گروه ارز دیجیتال به شما کمک می‌کنیم تا به دستاوردهای خوبی برسید.

رشد بازی‌های کریپتو

طبق گزارش‌های Dappradar، بازی‌های مبتنی بر بازی‌های کریپتو یا NFT ، ۵۲ درصد صنعت NFT را تشکیل می‌دهند. ارزش این صنعت در سال 2021 بیش از 40 میلیارد دلار برآورد شد. با ظهور اولین بازی‌های رمزنگاری در سال 2018، رشد بازی‌های NFT بی سابقه بوده است.

صنعت بازی هرگز شاهد چنین رشدی نبوده است و تنها قرار است ادامه یابد. گیم‌های معمولی و بزرگترین شرکت‌های بازی تا حد زیادی از بازی‌های کریپتو دوری کرده‌اند. بنابراین، این رشد باورنکردنی بدون ضربه زدن به بازارهای اصلی بازی به دست آمده است. بنابراین چه چیزی باعث این رشد می شود؟

بازی‌های رمزنگاری جدید هر روز در حال ظهور هستند و بسیاری از آنها داستان‌های موفقیت‌آمیزی داشته‌اند. در مقایسه با بازی‌های همتای سه گانه خود، توسعه آنها نسبتاً آسان است. همچنین ورود به آنها بسیار آسان است زیرا بازی‌های رمزنگاری زیادی برای مبتدیان وجود دارد . با این حال، پتانسیل رشد حتی فراتر از فرنچایزهای عظیم در صنعت بازی را دارند.

این به دلیل توانایی بازیکنان برای کسب درآمد از این بازی.ها است. بسیاری از بازی‌های کریپتو رایگان هستند و بسیاری از آنها دارای ویژگی‌های بازی برای کسب درآمد هستند. این مکانیزم‌ها از بازی به بازی دیگر متفاوت است. اما بازیکنان تنها با انجام این بازی‌ها می توانند ارز یا توکن‌های ارزشمندی کسب کنند. برای اینکار، بازیکنان می‌توانند NFTهای درون بازی را بخرند، بفروشند و معامله کنند تا از بازی‌های کریپتو درآمد کسب کنند. بنابراین، ترکیبی از بازی و کسب درآمد برای هر گیمری جذابیت کامل دارد.

بازی های رمزنگاری رایگان

بسیاری از بازی‌های رمزنگاری رایگان وجود دارد که هر کسی می‌تواند در حال حاضر با آنها مشغول شود. در ادامه به معرفی بهترین بازی‌های رایگان کریپتو برای هر نوع گیمری می پردازیم.

Gods Unchained

Gods Unchained یکی از محبوب ترین بازی‌های رمزنگاری رایگان در حال حاضر است. این یک بازی کارت دیجیتال آنلاین ساخته شده بر اساس NFTها است. بازیکنان می توانند در بلاک چین اتریوم کارت جمع آوری کنند، معامله کنند، بجنگند، بخرند و بفروشند. دارای گرافیک چشمگیر و گیم پلی بسیار دقیق با عمق عالی است.

برای طرفداران بازی‌های دیجیتالی با ورق، God's Unchained بی‌دردسر است. استراتژی‌های زیادی در گیم پلی با مکانیک‌های عمیق در بازی وجود دارد. به دلیل محبوبیت و ماهیت مبتنی بر رمزنگاری آن، پتانسیلی برای بازیکنان برای کسب درآمد عالی وجود دارد. و مانند هر بازی در این لیست، بازی رایگان است.

جنبه‌های مثبت:

  • مهارت‌ها بر NFT اولویت دارند.
  • کارت‌های معاملاتی با Immutable X امکان پذیر است.

جنبه‌های منفی:

  • قوانین پیچیده هستند.

SPLINTERLANDS

Splinterlands یکی دیگر از بازی‌های دیجیتالی درخشان است که از عناوین Hearthstone و Magic the Gathering الهام گرفته شده است. این یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازی‌های NFT در بازار است و می‌توان آن را به صورت رایگان بازی کرد.

Splinterlands یک ویژگی عالی بازی برای کسب درآمد دارد. بازیکنان می‌توانند با بازی کردن و رتبه‌بندی درون بازی، کریستال‌های انرژی تاریک (DEC) کسب کنند. DEC یک ارز دیجیتال منحصر به فرد است. این یک ماهیت رقابتی درخشان را برای این بازی کارت استراتژی شگفت انگیز فراهم می‌کند. بهترین بخش این است که همه اینها را می‌توان در موبایل یا از طریق هر مرورگری انجام داد. بازیکنان می توانند در حال حرکت یا در هر جایی  بازی کنند.

جنبه‌های مثبت:

  • یک سبک هنری پر جنب وجوش و رنگارنگ
  • یک بازی نبرد با ورق کلاسیک 

جنبه‌های منفی:

  • خرید کارت برای بازی الزامی است.

هیولاهای زنجیره ای

اگر از طرفداران پوکمون هستید، این بازی برای شما مناسب است. Chainmonsters یک MMORPG (بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره عظیم) است که همه چیز درباره رام کردن هیولاها است. این یک دنیای سه بعدی به زیبایی ساخته شده است که در آن بازیکنان می‌توانند برای جوایز بجنگند و از جدول امتیازات بالا بروند.

این بازی با پتانسیل بالایی برای بازی بر روی Steam، PS4، X-Box One، Nintendo Switch، Android و Apple Phone ها برنامه ریزی می‌کند. Chainmonsters در مدت زمان کوتاهی به موفقیت‌های زیادی دست یافته است و به رشد خود ادامه خواهد داد.

در حال حاضر 161 موجود منحصربه فرد با توانایی‌های خود وجود دارد. این یک اقتصاد کاملاً مبتنی بر بازیکن است که همه براساس NFT ها است. تقریباً همه چیز در Chainmonsters یک NFT و منحصر‌به فرد است.

جعبه شنی

Sandbox یک پلتفرم درخشان برای سازندگان و خلاقان است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا NFT های خود را در یک متاورز مجازی پر‌جنب‌و‌جوش ایجاد کنند. این بازی شامل بسیاری از خلاقیت‌های منحصر‌به فرد است. بازیکنان می‌توانند خانه، بازی، گالری هنری یا هر چیزی که دلشان می‌خواهد بسازند. سپس می‌توانند بازیکنان دیگر را دعوت کنند تا از ساخته‌های آنها بازدید کنند و با هم از آنها لذت ببرند.

بازیکنان همچنین می‌توانند این خلاقیت‌ها را به NFT تبدیل کنند که قابل خرید و فروش هستند. امکانات با The Sandbox بی‌پایان است و بازیکنان فرصتی عالی برای ساختن طرح‌های باورنکردنی در حین کسب درآمد دارند. حتی شرکت‌های بازی مانند آتاری، اسکوئر انیکس، هلیکس و غیره را نیز جذب کرده است.

جنبه‌های مثبت:

  • ساخت، بازی و تجارت بازی‌ها و دارایی‌ها امکان پذیر است.
  • تصاویری مبتنی بر Voxel
  • پلتفرم مبتنی بر متاورس

جنبه‌های منفی:

  • مرحله آلفا همچنان ادامه دارد.

Plant vs Undead

بازی Plant vs Undead، یک بازی کشاورزی آرامش‌بخش با ماموریت‌های کامل و جوایز برای بازیکنانی که چندان علاقه‌ای به بازی‌های رزمی ندارند، بازی Plant vs Undead را برای بازی‌های رمزنگاری‌شده برای کسب درآمد، آرامش‌بخش خواهند یافت.

 تمرکز اصلی شما بر روی پرورش گیاهان کمیاب غیرقابل تعویض و ایجاد مزرعه است.

جنبه‌های مثبت:

  • قابلیت پخش مجدد و محتوای زیاد
  • یک بازی بسیار اعتیاد آور
  • صداها و گرافیک عالی
  • ساعت‌ها سرگرمی 

جنبه‌های منفی:

  • توسعه چالش‌ها زمان می‌برد.

Immutable

در ایلوویوم، بازیکنان در نبردهای خودکار شرکت می‌کنند. علاوه بر این، توکن‌های LIV با مبارزه و پیروزی در نبردها، تکمیل ماموریت‌های روزانه و رتبه‌بندی به دست می‌آیند. این بازار همچنین به‌روزرسانی‌ها و معاملات را برای illuvial ارائه می‌دهد.

جنبه‌های مثبت:

  • آسان برای استفاده
  • به حداکثر رساندن سود

جنبه‌های منفی:

  • تجارت و خرید تنها راه به دست آوردن آن است، نه استخراج 

عصر زنگ

آیا دوست دارید به شکار گنج بروید؟ ماجراجویی شکار 24 بیت کوین مخفی با حل پازل هدف Age of Rust است.

The Age of Rust، برترین بازی رمزنگاری مبتنی بر پروتکل ENJIN و یک بازی داستانی تعاملی است. برای جمع آوری توکن‌ها، بازیکنان باید اسرار را در دنیای پسا آخرالزمانی حل کنند. صحنه‌های تاریک علمی تخیلی در کهکشانی که توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود وجود دارد. ارزش بازی Age of Rust است.

جنبه‌های مثبت:

  • بازی سرگرم کننده است.
  • پشتیبانی از بلاک چین
  • بازار با سطح بالایی از پیچیدگی

جنبه‌های منفی:

سازگاری تلفن همراه در دسترس نیست

دنیای بیگانه

Alien Worlds، یک بازی رمزنگاری رایگان مبتنی بر بلاک‌چین بر اساس WAX، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های رمزنگاری بازی برای کسب درآمد در متاورس است. برای این بازی متاورس، به ارز Trillium (TLM) برای استخراج توکن‌های غیرقابل تعویض نیاز دارید.

به دلیل سازگاری با اتریوم، WAX و زنجیره هوشمند بایننس ، Alien World یک سکه گرانبها است. استفاده از ابزارهای استخراج رایگان نیازی به سرمایه گذاری ندارد.

جنبه‌های مثبت:

  • کهکشانی از سیارات را کاوش کنید.
  • کشتی خود را بسازید و توسعه دهید.
  • تجارت و نبرد بین بازیکنان امکان پذیر است.

جنبه‌های منفی:

قابلیت جمع شدن در هر زمانی امکان‌پذیر است
برخی از حالت‌های بازی وجود دارند که در دسترس نیستند.

Thetan Arena

برای کسب امتیاز می توان در چندین تورنمنت، فعالیت و رویداد در این بازی شرکت کرد. بازیکنان در هر سنی می توانند از این بازی چند نفره آنلاین عرصه نبرد لذت ببرند. آیتم‌ها و شخصیت‌های مختلف درون بازی توسط NFTها در بازی کنترل می‌شوند. حالت رایگان بازی نیز در بازی موجود است.

THC و THG دو توکن موجود هستند. سکه‌های Thetan را می‌توان در NFT در طول بازی خرج کرد. علاوه براین، Thetan Gem در درجه اول به عنوان یک نشانه حکومتی عمل می‌کند، اما می‌تواند برای ارتقاء شخصیت نیز استفاده شود.

جنبه‌های مثبت:

  • گرافیک رنگارنگ و زیبا
  • سیستم‌های پاداش واقعا خوب کار می‌کنند.

جنبه‌های منفی:

  • محتوای اعتیادآور زیادی وجود دارد

DeFi Degen Land

DeFi Degen Land یک ابر دنیای آنلاین است که در آن کاربران ممکن است با یک بلاک‌چین در بازی درگیر شوند. NFTها، مالکیت دارایی‌های دیجیتال، چت صوتی، تعامل بلاک‌چین و مدل بازی P2E همگی بخشی از متاورس هستند.

هدف اصلی این متاورس ترکیب گیمیفیکیشن و دیفای به روشی روان است . متاورس به زودی در دسترس خواهد بود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با دیگران در بازی ارتباط برقرار کنند، چیزهای خود را داشته باشند، با بازی‌های آنلاین درآمد کسب کنند و از NFT در بازی استفاده کنند. این متاورس آشنایی کاربران جدید با DeFi را سرگرم کننده و آسان می‌کند.

DeFi Degen Land Metaverse می‌تواند داده‌ها را از طریق بلاک‌چین ارسال و دریافت کند، که دنیایی از امکانات را برای توسعه و به روزرسانی‌های آینده باز می‌کند.

کریپتو رویال

کریپتو رویال یکی دیگر از بازی‌های سودآور است که می‌توان آن را بدون سرمایه‌گذاری اولیه بازی کرد. این در یک مرورگر اجرا می‌شود و بازیکنان باید برای برنده شدن ارزهای دیجیتال با یکدیگر رقابت کنند.

کریپتو رویال به کاربران این امکان را می‌دهد که وارد میدان نبرد شده و ارزهای دیجیتال را به دست آورند. کریپتو رویال با رمزنگاری بومی خود، ROY، که یک توکن HRC-20 است، به کاربران جایزه می‌دهد. کریپتو رویال بر روی بلاک چین هارمونی (یک) ساخته شده است .

هر روز هزاران بازیکن در میدان نبرد جمع می‌شوند تا برای ROY بجنگند. برای بردن جایزه، بازیکنان باید آخرین نفری باشند که در میدان نبرد ایستاده‌اند. شخصیت یک بازیکن را می‌توان با سه ماه (آبی، زرد یا صورتی) نشان داد. جمع آوری جعبه‌ها در میدان جنگ می‌تواند رنگ‌ها را قابل تعویض کند. آنها باید برای افزایش قدرت یک بازیکن بر حریف برای پیروزی استفاده شوند.

هر بازیکن می‌تواند سبک خاص خود را اتخاذ کند، که اغلب به ویژگی امضای بازیکن تبدیل می‌شود. مهم نیست که بازیکن یا حریف از چه استراتژی استفاده می‌کند، همیشه یک نیروی خارجی وجود دارد که به گیم پلی فشار می‌آورد. این یک دایره بسته است. در حالی که بیرون رفتن در تاریکی می‌تواند باعث کاهش سلامتی شود، کلکسیون‌های بیرونی می‌توانند و اغلب سلاح‌های لازم برای پیروزی را فراهم می‌کنند. زمان‌بندی و موقعیت یابی اجزای مهم مهارت یک بازیکن است.

Worldwide Webb

Worldwide Webb یک متاورس قابل تعامل است ، یک بازی نقش آفرینی آنلاین به صورت انبوه چند نفره (MMORPG) که ابزاری برای پروژه‌های محبوب NFT فراهم می کند. NFT ها برای ایجاد آواتار، حیوانات خانگی، زمین‌ها، آیتم‌ها و ماموریتکها استفاده می‌شوند. گروهی از توسعه‌دهندگان، هنرمندان، کدنویس‌ها و بازاریاب‌های بومی رمزارز، بازی را با ذهنیت ساخت اول اجرا کردند. آنها به سرعت در حال توسعه فناوری‌ها و برنامه های کاربردی جدید هستند.

اکوسیستم Worldwide Webb شامل زمین است، که فضاهای درون بازی هستند که متعلق به دارندگان توکن NFT هستند و توسط آن کنترل می‌شوند. این مناطق درون بازی را می‌توان برای رویدادهای اجتماعی، آواتارها و بازی‌ها استفاده کرد. سازنده کوئست به شما امکان می‌دهد قراردادهای هوشمند سفارشی ایجاد کنید ، هنر خود را بفروشید و به شما اجازه می دهد قراردادهای هوشمند را درج کنید.

ویژگی اصلی Worldwide Webb توانایی داشتن NFTهای آواتار و عکس‌های نمایه از پروژه‌های OpenSea است . در مورد آواتارها، بازی با Cryptopunks، KaijuKingz و CyberKongz یکپارچه شده است. حیوانات خانگی توسط مجموعه‌های PunkCats و Cypher City Pets NFT نشان داده می‌شوند.

در داخل بازی، بازیکنان بازی‌های آرکید را برای بازی پیدا می‌کنند و برای آن‌ها پاداش به ارمغان می‌آورند. این بازی دارای مسابقات متعدد با جوایز و هزینه‌های سخاوتمندانه است. از آنجایی که ویژگی‌های بیشتری عرضه می‌شود، بازیکنان منتظر راه‌های جدیدی برای کسب درآمد واقعی از بازی هستند.

مزایای کریپتوکارنسی در بازی آنلاین چیست؟

برای رفع نگرانی‌های بازیکنان بازی آنلاین در مورد تراکنش‌ها و کلاهبرداری‌ها، آنها از ارزهای دیجیتال برای حل این مسائل استفاده می‌کنند. پرداخت‌های ساده، مالکیت واقعی بازیکن، پرداخت‌های غیرمتمرکز و سازگاری بین بازی‌ها از جمله مزایا هستند. در اینجا برخی از مزایای استفاده از ارز دیجیتال در بازی‌های آنلاین آورده شده است :

معاملاتی که فوری هستند

ارز دیجیتال با حذف بوروکراسی و واسطه‌های ناکارآمد، سایر بازیکنان را قادر می‌سازد تا از بازی‌های مورد علاقه خود سریعتر و کارآمدتر لذت ببرند.

واحدهای رمزنگاری را می توان به صورت آنی و کارآمد با آن مبادله کرد.

مشکل فروش نرم افزارهای بازی در خارج از اپ استورها یکی دیگر از مشکلاتی است که توسعه دهندگان با آن مواجه هستند. این توسعه دهندگان می‌توانند با استفاده از فناوری بلاک چین، پرداخت‌های نانو را پردازش کنند.

بازی در هرجایی امکان پذیر است

با ارز رمزنگاری شده، گیمرها می توانند بدون نگرانی در مورد امنیت یا نرخ ارز در سطح بین المللی بازی کنند. گیمرها می توانند بدون نیاز به تایید هویت یا آدرس ایمیل خود بازی کنند و می توانند بدون هیچ محدودیتی از حساب های خود در سراسر جهان برداشت و پرداخت کنند.

امن و ایمن

از آنجایی که بسیاری از وب‌سایت‌های بازی آنلاین اعتماد ندارند، امنیت هنگام خریدهای متعدد بسیار مهم است.

بازی‌های آنلاین از فناوری بلاک چین برای جلوگیری از تجارت غیرقانونی دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. علاوه بر حذف کلیدهای تکراری، از هک کردن و سرقت کلیدها توسط هکرها نیز جلوگیری می‌کند.

در مورد امنیت و ایمنی قراردادهای هوشمند آرامش خاطر را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

ارزش بهتر برای پول شما

هزینه استفاده از ارز دیجیتال کمتر از کارت‌های اعتباری و بانکی است. لازم نیست منتظر بمانید تا پولتان با بیت کوین جابجا شود و هیچ کارمزد پنهانی وجود ندارد.

با توجه به ماهیت همتا به همتا تراکنش‌های ارزهای رمزنگاری‌شده، کارمزد رسیدگی و کارمزد مبادله را می‌توان در بازی‌های آنلاین حذف کرد.

در نتیجه، سایر بازیکنان و بهترین توسعه دهندگان بازی‌های کریپتو به احتمال زیاد این مدل را اتخاذ می‌کنند. توسعه‌دهندگان پول بیشتری به دست می‌آورند و سایر بازیکنان در ازای پول خود پول بیشتری می‌گیرند.

هویت شما را مخفی نگه می دارد.

گاهی اوقات، زمانی که بهترین بازی‌های رمزنگاری آنلاین را بازی می‌کنید، ممکن است اطلاعات شخصی شما ایمن نباشد.

بهترین شخصیت‌های بازی بیت کوین آنهایی هستند که مجبور نیستید اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارید.

کاربران همچنین می‌توانند خریدهای ارزهای دیجیتال خود را خصوصی نگه دارند، مگر اینکه به‌طور داوطلبانه آن‌ها را افشا کنند. در نتیجه، آدرس‌های ارزهای دیجیتال ناشناس کاربران با هر خریدی که انجام می‌دهند تغییر می‌کند.

آینده بازی های کریپتو

آینده بازی‌های کریپتو به‌طور باورنکردنی روشن است، رشد باورنکردنی صنعت فقط ادامه خواهد داشت. پتانسیل بازی‌های NFT بی حد و حصر است، توسعه‌دهندگان بازی توانسته‌اند از فناوری بلاک چین برای ایجاد بازی‌های ارز دیجیتال شگفت‌انگیز استفاده کنند.

باورنکردنی است که فکر کنیم این شرکت های بزرگ با منابع قابل توجه خود به چه چیزی دست خواهند یافت. شکی نیست که برنامه‌هایی برای مشارکت این توسعه دهندگان وجود دارد. پس از اعلام این برنامه‌ها، این امر بازی و ورزش‌های الکترونیکی را برای همیشه تغییر خواهد داد.

کلام آخر

دستاوردهای زیادی در زمینه بازی با فناوری بلاک چین به دست آمده است. در نتیجه در آینده تعداد بازی‌های بازی برای کسب درآمد در فضای بازی‌های کریپتو افزایش خواهد یافت. تعداد معدودی از بازی‌های بازی برای کسب درآمد که در اینجا برجسته کردیم، تنها بخش کوچکی از بازی‌های بازی برای کسب درآمد موجود هستند. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.