whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

شبکه نیترو Nitro Network

1401/06/10 ساعت 01:01


پیرو اخبار پر سر و صدای سیگنال ارز دیجیتال شبکه نیترو توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اگر شما هم اخبار ارز دیجیتال را دنبال می کنید احتمال از پیشرفت چشمگیر نیترو نتورک اطلاع دارید. هم اکنون این شبکه در حال ساختن بزرگترین و سریع ترین شبکه ارتباط خصوصی (PCN) که غیر متمرکز نیز می باشد، است. همچنین این شبکه توسط اینترنت اشیا همراه با LoRaWAN و 3G/4G/5G طراحی شده است. کاربرانی که در (PCN) فعالیت می کنند بخشی از یک اکوسیستم فراگیر هستند که می توانند در آن کسب درآمد کنند. 

در شبکه نیترو همه برنده می شوند

در شبکه نیترو همه برنده می شوند

توکن اختصاصی این شبکه Ncash است و (در شبکه نیترو همه برنده می شوند) شعار معروف نیترو می باشد. در چند روز اخیر دنیای کریپتو روند نزولی خود را طی کرد چرا که تجارت های بزرگ در بسیاری از کوین ها منجر به این خبر شد. با این حال نیترو و پیشرفت های چشم گیرش با کمک تلاش های جامعه هوشیار، ثابت مانده است. 

برنامه های Nitro Network برای آینده نزدیک

عصر جدیدی از راه حل های اینترنت اشیا در راه است. شبکه نیترو بر ارائه این راه حل های جدید به جهان و دسترسی به شرکا به دنبال کمک در فضای اینترنت اشیا متمرکز شده است. تیم نیترو در حال حاضر طرح های استقرار راه حل های شبکه هوشمند را برای تنظیم و نظارت بر مصرف برق در سطح شهر آغاز کرده است. 

 علاوه بر این، Nitro در حال آماده شدن برای اعلام چندین به روز رسانی محصول در ماه سپتامبر است، از جمله Nesting Heatmap (نستینگ هیت مت) و (نیترو مارکت پلیس) Nitro Marketplace.

Nesting Platform Heatmap (نستینگ پلتفرم هیت مپ) :

این داده های مربوط به Nester (نستر) را در زمان واقعی ارائه می کند، از جمله پیشرفت استقرار Nitro ION Miner (نیترو ای او ان ماینر)، تعداد واحدهای مستقر شده، تراکم Nester و موارد دیگر، همه در قالب داشبورد قابل دسترس و با استفاده آسان هست.

 Nitro Marketplace (نیترو مارکت پلیس):

تعداد زیادی به روزرسانی بصری و کاربردی، از جمله رابط کاربری جدید، شماره های عرضه NFM و یک ویژگی شگفت انگیز برای سهولت گزینه های خرید برای کل جامعه وجود خواهد داشت!

 مسابقه اهدای دیسکورد ادامه دارد

 مسابقه اهدای دیسکورد ادامه دارد

 مسابقه اهدای دیسکورد ادامه دارد

 نیترو نتورک با روحیه دادن به اعضای جامعه با چیزهایی که می خواهند، مجموعه گسترده ای از برنامه ها و مسابقات فوق العاده در حال انجام دارد که ارزش بررسی کردن را دارد.

 برای شروع، یک مسابقه هدایایی دعوت Discord (دیسکورد) وجود دارد - Nitro Network در حال حاضر میزبان دو مورد از آن ها در سرور Discord خود در ماه شهریور است، و پیوستن به آن بسیار آسان می باشد!

 اولین هدیه به سه شرکت کننده خوش شانس جوایزی مانند NFM های سطح 3، سوآگ NFM مشابه و حداکثر 500000 NCash (ان کش) ارائه می دهد! برای واجد شرایط بودن برای قرعه کشی جایزه، کاربران باید حداقل پنج عضو جدید را دعوت کنند که با موفقیت به سرور Nitro Network Discord بپیوندند.

 جایزه دوم به فعال ترین عضو سرور Nitro Network Discord جوایز به همان اندازه هیجان انگیز، از جمله یک NFM Tier2 (ان اف ام تییر2)، یک هودی مشابه و تا 300000 NCash اِن کش ارائه می دهد!

 این جوایز هدایا در تاریخ 31 اوت در سرور Nitro Network Discord بین شرکت کنندگان واجد شرایط توزیع می شود. برای کسانی که هنوز عضو نشده اند، اکنون زمان بسیار خوبی برای پیوستن به کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقات هدایا است!

سوزاندن توکن NCash 

برای کسانی که علاقه خاصی به سرمایه گذاری طولانی مدت در شبکه نیترو دارند، سوزاندن NCash یکی از رویدادهایی است که مطمئناً باید در تقویم مشخص شود.

سوزاندن توکن ان کش فرآیندی است که در آن شبکه Nitro به طور دائم توکن هایی را متناسب با عرضه ماهانه خود از بین می برد. هدف افزایش کمیاب اِن کش به منظور افزایش ارزش توکن های باقیمانده NCash است.

رویداد سوزاندن توکن برای 31 آگوست برنامه ریزی شده است. مقدار دقیق ان کش سوزانده شده در آن زمان اعلام می شود، اما به عنوان یادآوری، شبکه Nitro در ماه جولای 45,000,000 اِن کش سوزاند!

 Nitro Network اعضای جامعه را تشویق می کند تا در این لحظه تاریخی به رویداد زنده در سرور Discord خود بپیوندند!

پرداختن به پایداری و ارزش واقعی

پرداختن به پایداری و ارزش واقعی

برای دستیابی به چشم انداز بزرگ خود، تیم شبکه نیترو در حال ساخت یک PCN غیرمتمرکز در سراسر جهان با NFM ها و ماینرهای Nitro ION به عنوان منبع حیاتی آن است.

 با استفاده از برنامه Nitro ION Miner Nesting (نیترو آی او ان ماینر نستینگ)، تیم نیترو در حال انتشار PCN غیرمتمرکز خود در سراسر جهان و استفاده از آن برای اعطای NCash به شرکت کنندگان و ارائه ارزش واقعی از طریق راه حل های IoT است. تیم Nitro Network با تجزیه و تحلیل و پردازش داده های شهر، ناکارآمدی های سطح شهر را تشخیص داده و از راه حل های اینترنت اشیا خود برای حل آن ها استفاده می کند. 

همین چند هفته پیش، شبکه نیترو در مورد راه حل های اینترنت اشیا خود برای یک مرغداری، یک کارخانه سیمان و یک مجتمع مسکونی گزارش داد که پیشرفت های باورنکردنی در کارایی را به نمایش گذاشت. با استفاده از حسگرهای اینترنت اشیا، داده های جمع آوری شده در زمان واقعی و ماینرهای Nitro ION، تیم توانست ناکارآمدی ها را همانطور که پیش بینی می شد شناسایی کند و راه حل هایی برای رفع آنها ارائه دهد.

مطالعات موردی کنونی حول جوامع در هند متمرکز است، اما در آینده نزدیک، با گسترش PCN، شبکه Nitro تصور می کند که این فرآیند در مقیاس جهانی اتفاق می افتد. با در نظر گرفتن این ایده، برگزاری یک NFM به تجربه ای کاملا متفاوت با پاداش های بالقوه بزرگ تبدیل می شود.

دارندگان NFM فقط یک NFT ساده را نگه نمی دارند. آنها بر روی یک NFM، یک بخش مرکزی از فناوری در فضای راه حل IoT و داده کاوی، که توسعه ساختن آینده ای هوشمند تر و کارآمدتر را بیشتر می کند، نگه داشته اند. برای کسانی که علاقه مند به خرید NFM هستند، به سادگی روی این لینک کلیک کرده و دستورالعمل های موجود در وب سایت Nitro Network را دنبال کنید.

ماینرهای نیترو

ماینر های نیترو

ماینرهای غیرقابل تعویض شبکه نیترو (NFM) که ترکیبی منحصر به فرد از ماینرهای دیجیتال و NFT را ارائه می دهند، به سرعت به دلیل واقعی بودن و نوآوری شهرت یافتند.

 از زمان شروع Nitro Network، NFMها هسته اصلی عملیات آن بوده اند. NFM های چند لایه شبکه نیترو در حالی که به طرح های هنری خود مباهات می کردند که کلکسیونرها را خوشحال می کردند، کیف پول دیجیتال دارندگان خود را نیز با توکن اختصاصی شبکه، NCash پر کردند - که مظهر اخلاق شرکت "همه برنده هستند" و شرکت کنندگان در اکوسیستم شبکه نیترو را غنی می کرد.

 علیرغم چالش های بازار نزولی 2022، NFMها با سازگاری فناوری آنها با شرایط فعلی بازار، به این مناسبت دست یافته اند. NFM ها با توانایی تولید NCash و توانایی هنری خود که هنوز هم پابرجا هستند، اکنون به مرکز تکامل اینترنت اشیا Nitro Network تبدیل شده اند. آنها ابزاری ثابت شده، در ارزش دنیای واقعی که اکنون یک ویژگی مهم محسوب می شود، هستند.

چه چیزی NFM ها را متفاوت می کند؟

از همان ابتدا، NFMها (ماینر ها) برخلاف آنچه در پروژه های دیگر NFT یافت می شوند، دارای ویژگی های خاص و تاثیر گذار در شبکه نیترو هستند.

 تیم Nitro Network NFM ها را به گونه ای طراحی کردند که توانایی استخراج ذاتی داشته باشند. هر چه یک NFM در این شبکه به صورت طولانی تر کار کند، NCash بیشتری برای دارنده تولید می کند. با این استراتژی، NFM ها از یک جریان درآمد دوگانه پشتیبانی می کنند: یکی از درآمد غیرفعال ایجاد شده از طریق استخراج و دیگری از طریق فروش دارایی ها به دلیل افزایش ارزش. اکثر مدل های NFT فقط روش دوم را ارائه می دهند، بنابراین NFM ها به دارندگان خود برتری منحصر به فردی نسبت به رقابت می دهند.

این مزیت، استفاده طولانی مدت از NFM ها می باشد. اگر بخواهیم پروژه های NFT معاصر را بررسی کنیم، می بینیم که بیشتر کارکردهای واقعی آن ها به سمت ابزارهای کوتاه مدت گرایش دارند. بلیط های اولیه برای یک رویداد متاورس، دسترسی به کالاهای انحصاری و مالکیت بر روی اقلام دیجیتالی برخی از ابزارهای رایج موجود در فضای NFT هستند.

شبکه نیترو

مسلماً، برخی از این پروژه های NFT موفقیت آمیز هستند: آنها چیزی فراتر از متنوع بودن و وعده ای که قیمت آن می تواند افزایش پیدا کند، به کاربران ارائه می دهند. تیم شبکه نیترو، با این حال، معتقد است که این ابزارها بسیار محدود هستند. با NFM ها، سرمایه گذاران ممکن است به ابزارهایی در فضاهایی مانند اینترنت اشیا و داده کاوی دسترسی پیدا کنند - جایی که اطلاعات کل شهرها، شبکه ها و داده کاوی ذخیره می شود و گزارش ها و داشبوردهای مدیریت شده برای اهداف تجاری، تحقیقاتی و بازاریابی ارائه می شود. مثل همیشه، ابزارهای واقعی و بلندمدت بیشتری برای NFM ها توسط تیم Nitro Network به طور مداوم در حال بررسی است.

از طریق برنامه Nitro ION Miner، NFM ها وظیفه انتشار یک اکوسیستم هوشمند را که برای ایجاد آینده ای بهتر برای افراد، شهرها و شرکت ها طراحی شده است، انجام می دهند. چشم انداز شبکه نیترو برای ابزار NFM، تفکر واقعی در کار است. هدایای Nitro Network محدود نیست و برای دریافت آنها نیازی به خوش شانسی ندارید.در عوض، تمرکز بر ایجاد یک شبکه ارتباطی خصوصی (PCN) است که برای کاهش هزینه ها، بهبود کارایی و ایجاد آرمانشهرهای قدرتمند مبتنی بر اینترنت اشیا آماده است.

ابداع شبکه نیترو

آنوپ ووتکوری، سئو شبکه نیترو، طی مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که چرا Nitro Network اینقدر نوآورانه است؟ چه چیزی آنها را از سایر شرکت های استخراج ارز دیجیتال در فضا متمایز می کند؟ چنین پاسخ داده است: ما به ایده دیجیتال کاوی رسیدیم. جایی که افراد می توانند در شبکه نیترو میزبان / استخراج کنند باشند و بدون دور شدن از محل زندگی خود کسب درآمد کنند. ما موانع فیزیکی ماینینگ را حذف کردیم و آن را با چیزی که NFM می نامیم (ماینر غیرقابل تعویض) جایگزین کردیم که پاداش استخراج را گسترده می کند و یک مجموعه هنری مولد است. پس می توان گفت از هر دو طرف این تجارت برد-برد است. 

اگر بخواهیم به طور ساده مفهوم Nesting نستین را بیان کنیم می توان گفت: جایی که افراد می توانند شبکه را از محل زندگی خود میزبانی کنند که توسط پلتفرم NItro فعال شده است. این پلت فرم تو در تو شاهد لانه سا کاربران در این شبکه تو در تو شاهد لانه سازی های زیادی هستند. نیترو همیشه در مورد جامعه است.

تیم شبکه نیترو روشی نو آورانه برای استخراج کنندگان نیترو پیدا کردند تا آنها بدون زحمت بتوانند در اکوسیستم NItro درآمد کسب کنند. NFM نشان دهنده یک ماینر فیزیکی است. بخش مهم و ویژگی که نیترو نسبت به سایر ارز های دیجیتال دارد این است که مردم می توانند این NFM ها را از بازار خریداری کنند و بدون موانع فیزیکی و مشکلات رایج و معمولی که ماینر های سایر ارز های دیجیتال با آن مواجه هستند، استخراج کنند. 

این NFM ها به صورت کلکسونی به سه ردیف نمادین، ممتاز و تاپ تقسیم می شوند که همه آنها کمیاب هستند و به همین دلیل ارزش خرید و نگهداری دارند. 

ابداع شبکه نیترو

کلام آخر

Nitro Network هر روز به رشد و تکامل خود ادامه می دهد و این به دلیل حمایت و بازخورد اعضای جامعه آن است. چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد و نیترو نتورک چیزی جز قدم گذاشتن به آینده فردا همراه با اعضای جامعه خود را نمی خواهد. این شبکه به تمام افراد فرصتی برای کسب درآمد، رشد و برنده شدن می دهد. 

تیم شبکه نیترو مدتهاست که همه جا راه حل های اینترنت اشیا خود را تبلیغ کرده است.  اکنون، تیم چشم انداز خود را از طریق مطالعات موردی اثبات شده نشان می دهد.  از جمله موضوعات یافت شده در این مطالعات موردی عبارتند از:

  •  استفاده از اینترنت اشیا در تعدادی از صنایع.
  •  توانایی اینترنت اشیا برای خودکارسازی فعالیت‌ها، ایجاد نسخه‌های «هوشمندتر» از سیستم‌های موجود.
  •  توانایی اینترنت اشیا برای کاهش هزینه ها و ایجاد فرآیندهای مدیریت مسئولانه.

Nitro Network برای آینده شبکه خود برنامه های گسترده ای دارد. این شبکه یک رویکرد بسیار منحصر به فرد برای ایجاد یک بازار کوچک املاک و مستغلات دارد که برای پیشرفت بعدی برنامه ریزی کرده که فرصت زیادی را برای کاربران باز می کند. 

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از به‌روزترین سیگنال‌های ارز دیجیتال نسبت به عضویت در کانال vip پرشین الیت اقدام فرمایید، همچنین اگر علاقه و فرصت کافی برای تحلیل تکنیکال دارید، توصیه می‌کنیم از قدرتمندترین اندیکاتورهای پرشین الیت استفاده کنید و استراتژی‌ معاملاتی خود را در حوزه کریپتو بهتر و سودآورتر به پیش ببرید.
 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.