whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

نهادهای مالی بزرگ در CoinShares

1402/04/06 ساعت 17:44


استفاده از رمزارزها از طریق شرکت‌هایی که مدیریت دارایی‌های 27 تریلیون دلاری را به عهده دارند! CoinShares CSO: شرکت‌هایی که دارایی‌های 27 تریلیون دلاری را مدیریت می‌کنند، از رمزارز استفاده می‌کنند. هشت نهاد مالی برتری که علاقه‌مند به بیت‌کوین و رمزارزها هستند، مجموعاً دارای دارایی‌هایی به ارزش 27 تریلیون دلار هستند.

نهادهای مالی بزرگ آمریکایی که مدیریت 27 تریلیون دلار دارایی دارند، "فعالانه" در جستجوی فراهم‌کردن فرصت سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و رمزارزها برای مشتریان خود هستند.

در تاریخ ۲۶ ژوئن، ملتم دمیرورس، مدیر استراتژی اصلی در شرکت CoinShares، به این نکته اشاره کرد که حداقل هشت نهاد مالی بزرگ نشانه‌هایی از حرکت در فضای دارایی‌های دیجیتال داده‌اند، از جمله ثبت اولیه صندوق بیت‌کوین از سوی بلک‌راک و راهکارهای مدیریت دارایی رمزارزی ارائه شده توسط فیدلیتی.

دیگر نهادها شامل بانک‌های JP Morgan، Morgan Stanley، Goldman Sachs، BNY Mellon، Invesco و Bank of America می‌شوند.

او یادداشت می‌کند: "بسیاری از بزرگ‌ترین نهادهای مالی آمریکا فعالانه در حال کار برای فراهم‌کردن دسترسی به بیت‌کوین و سایر رمزارزها هستند" و افزود که مجموعاً 27 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت بین این نهادها وجود دارد.

ثبت اولیه صندوق بیت‌کوین توسط بلک‌راک در هفته گذشته خبر بزرگی بود! اما این تنها قسمت داستان نیست. بسیاری از بزرگ‌ترین نهادهای مالی در آمریکا فعالانه در حال کار برای فراهم‌کردن دسترسی به بیت‌کوین و سایر رمزارزها هستند.

در اوایل این ماه، تقدیمی بلک‌راک برای ثبت صندوق معاملاتی بیت‌کوین در 16 ژوئن، منجر به ارسال موجی از درخواست‌های مشابه برای محصولات مشابه شد که منجر به تقویت موضوعی شد که نمایان این است "نهادها در پی بیت‌کوین هستند".

بر اساس اطلاعات CoinGecko.قیمت بیت‌کوین در تاریخ ۲۴ ژوئن به میزان ۳۱,۱۸۵ دلار رسید که نشان‌دهنده اعتماد قوی در بازار بود.

اما دمیرورس توجه دارد که درحالی‌که "نهادها به دنبال مشارکت هستند"، هنوز تاکنون بیشتر از نوعی سرریز است تا موج. او افزود: "ما هم اکنون  ساخت‌وساز پل‌ها را در زمان حقیقی مشاهده می‌کنیم".

لازم به ذکر است که عدد ۲۷ تریلیون دلار یک تخمین است از کل دارایی‌های تحت مدیریت در هشت نهاد، و احتمالاً تنها قسمت کوچکی از آن به سرمایه‌گذاری در رمزارزها اختصاص می‌یابد.

بااین‌حال، ویل کلمنته، هم‌بنیان‌گذار Reflexivity Research، احساسات دمیرورس را تأیید کرده و به این نکته اشاره کرده است که سرمایه‌گذاری بازار بیت‌کوین کمتر از ۶۰۰ میلیارد دلار است.

"بین HSBC، فیدلیتی،بلک‌راک و شواب، در حال حاضر گفتگویی در مورد 25 تریلیون دلار دارایی تحت نظارت است که به‌زودی اجازه تهیه بیت‌کوین را خواهند داشت."

سرمایه‌گذاران نهادی در حال حاضر بیشتر علاقه‌مندی خود را نسبت به صندوق‌های مرتبط با بیت‌کوین نشان می‌دهند. به گزارش کوین تلگراف: صندوق ProShares Bitcoin Strategy ETF (BITO) بازدهی هفتگی بزرگ‌ترین جریان ورودی را در یک سال گذشته به دست آورد و دارایی تحت مدیریت را به بیش از 1 میلیارد دلار افزایش داد.

 در اوایل هفته جاری، عضو هیئت‌مدیره بانک مرکزی فدرال آمریکا، میشل بومن، نقد کرد عدم وجود چارچوب نظارتی بر رمزارزها و ادعا کرد که عدم‌قطعیت درباره این دسته از دارایی‌ها باعث گرفتار شدن نهادها در یک "نافرمانی نظارتی" شده است.

خدمات پرشین الیت 

پرشین الیت، به همراه اطلاع‌رسانی از اخبار روز، مجموعه‌ای از خدمات متنوع را ارائه می‌دهد. این خدمات در حوزه سیگنال ارز دیجیتال همانند سیگنال فیوچرز و سیگنال‌ فارکس، احراز هویت بایننس در کانال سیگنال‌ ارز دیجیتال هستند که با ارائه بهترین تحلیل‌های بازار و نشانه‌های معاملاتی، به شما کمک می‌کند تا تصمیمات مناسب‌تری را در خریدوفروش ارزها بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.