whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کسب درآمد از یوتیوب با محتوای ارز دیجیتال

1401/01/12 ساعت 00:12


کسب درآمد از یوتیوب برای بسیاری از افراد یک رویا است. مخصوصا تنها با بارگذاری محتوای ارز دیجیتال با این حال، به نظر می‌رسد که یوتیوب‌برها زندگی خوبی دارند. از آنجایی که ایجاد یک کانال YouTube آسان‌تر از همیشه است، ضرری ندارد بزرگتر فکر کنیم و هدف‌گذاری بالاتری داشته باشیم. اما، در حالی که ایجاد یک کانال یوتیوب ساده است، تبدیل آن به منبع درآمد چندان ساده نیست. شما ممکن است درآمد ابتدایی خود را با فروش خدمات یا بستن یک قرارداد اسپانسری به دست آورید، اما به حداکثر رساندن درآمد نیاز به درک همه گزینه های خود قبل از شروع کار دارد.

در این مقاله، با راه‌های مختلف کسب درآمد از یوتیوب با محتوای ارز دیجیتال آشنا میشوید و می‌توانید کسب‌وکار خود را با یکی از بزرگترین پلتفرم‌های اینترنتی در جهان توسعه دهید.

کسب درآمد از یوتیوب با بارگذاری محتوای ارز دیجیتال

کسب درآمد از یوتیوب با آپلود ویدیوها

قطعا برای کسب درآمد از یوتیوب با محتوای ارز دیجیتال لازم است ویدیویی را آماده و بارگذاری کنید. اما YouTube برای آپلود ویدیوها در YouTube به سازندگان پولی پرداخت نمی کند. به علاوه، تنها بارگذاری ویدیوها موجب کسب درآمد نمی‌شود. برای کسب درآمد از YouTube، ابتدا باید از تنظیمات حساب خود گزینه کسب درآمد را فعال کنید.

به برنامه YouTube Partner بپیوندید

برای کسب درآمد از یوتیوب، سازندگان محتوا ابتدا باید در برنامه پارتنر YouTube پذیرفته شوند. کانال YouTube شما زمانی برای پذیرش در این برنامه بررسی میشود که 1000 مشترک و 4000 بازدید عمومی داشته باشد. زمانی که به این اعداد برسید، می‌توانید درآمد کسب کنید. بنابراین ادامه تولید محتوا و افزایش دسترسی کانالتان ضروری است.

نحوه فعال کردن کسب درآمد در یوتیوب:

  1. وارد حساب کاربری یوتیوب خود که قصد کسب درآمد از آن را دارید، شوید.
  2. روی نماد حساب خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس روی YouTube Studio  کلیک کنید.
  3. از منوی سمت چپ، سایر ویژگی ها گزینه کسب درآمد را انتخاب کنید.
  4. شرایط برنامه پارتنر را مطالعه و روی agree کلیک کنید.
  5. اگر حساب AdSense دارید به آن متصل شوید. در غیر این صورت یک حساب AdSense جدید برای کانال خود ایجاد کنید.
  6. اولویت های کسب درآمد خود را مشخص کنید.

 

کسب درآمد از طریق بارگذاری محتوا در یوتیوب

پس از انجام این مراحل، به داشبورد خود برگردید و تب Analytics را در سمت چپ باز کنید. در صفحه بعدی، Revenue را از بالا انتخاب کنید و سپس به پایین بروید تا نمودار درآمد تخمینی ماهانه را ببینید. نمودار به شما تخمینی از درآمد ماهانه پیش بینی شده می دهد.

برای کسب درآمد از یوتیوب با محتوای ارز دیجیتال یا هر محتوای دیگر باید بدانید تعداد بازدیدهایی که ویدیوهای شما دریافت می کنند با درآمد شما از YouTube ارتباطی ندارد. اگر ویدیوی شما هزاران بازدید داشته باشد، اما هیچکس روی تبلیغات شما کلیک نکند یا محتوا را خریداری یا استفاده نکند، هیچ درآمدی کسب نخواهید کرد. برای این منظور یا باید از تبلیغ کنندگان کمک بگیرید یا از برنامه‌هایی مانند YouTube Premium استفاده کنید.

عضویت در Premium یوتیوب

یکی از راه های کسب درآمد از یوتیوب عضویت در سرویس YouTube Premium است. این سرویس یک سرویس غیر رایگان است که کاربران با آن میتوانند بدون آگهی ویدیوهای مورد نظرشان را تماشا کنند. سازندگان مجبور نیستند کاری انجام دهند. وقتی اعضای YouTube Premium ویدیوهای دلخواه خود را به صورت آنلاین یا آفلاین تماشا می‌کنند، سازندگان آن ویدیو درآمد کسب می‌کنند. مانند قوانین درآمدزایی YouTube برای درآمد مبتنی بر تبلیغات، بیشتر درآمد حاصل از حق عضویت Premium نیز به سازندگان تعلق می‌گیرد (توزیع درآمد کل بر اساس میزان تماشای اعضای Premium محتوای شما است).

 

یوتیوب و ارز دیجیتال

کسب درآمد از یوتیوب با عضویت در کانال

راه دیگر کسب درآمد از یوتیوب عضویت در کانال شماست. زمانی که مشترکین کانال YouTube شما به بیش از 30000 برسند، می‌توانید با استفاده از گزینه عضویت‌ در کانال، منبع درآمد دیگری نیز داشته باشید. طرفداران کانال شما 4.99 دلار در ماه برای بسته عضویتی که شامل مزایایی مانند دسترسی سریع به ویدیوها، لایوچت برای اعضا، ایموجی‌های انحصاری و موارد دیگر می‌شود، پرداخت می‌کنند. اعضای کانال نیز با فعالیت در قسمت کامنت، لایوچت و تب یا نوار انجمن از طریق نشان‌های ویژه اعضا برجسته و شناخته می‌شوند.

محصولات مرتبط را در ویدیوهای خود تبلیغ کنید

روش آسان دیگری که برای کسب درآمد از یوتیوب بسیار مفید است، تبلیغات است. با افزایش تعداد دنبال کنندگان کانال، خواهید دید که فعالان در عرصه ارز دیجیتال با شما تماس می گیرند و پیشنهاد میکنند محصولات و خدمات شان را در ازای پرداخت پول تبلیغ کنید. سعی کنید به یکی از کانال های مرتبط با برندهای خاص مانند بیت کوین تبدیل شوید و یا برای گسترش شبکه مرتبط با خود در برنامه های مرتبط محبوب ثبت نام کنید.

فقط محصولاتی را تبلیغ کنید که فکر می‌کنید برای مخاطبانتان ارزشمند هستند و شراکت خود را برای بینندگان تان شفاف کنید. به این ترتیب هم اعتماد مخاطبان را جلب میکنید و هم از خط‌مشی‌های YouTube پیروی کرده اید.

 

تبلیغ یک برند خاص مانند بیت کوین در یوتیوب

کسب درآمد از طریق Super Chat

Super Chat یک راه جدید محبوب برای کسب درآمد از یوتیوب است. این ویژگی به مخاطبان شما امکان می‌دهد پیام‌های چت خاص را بخرند و در موارد خاص، آنها را به بالای بخش نظرات یک برنامه زنده الصاق کنند. به این ترتیب، هنگامی که در YouTube پخش زنده داشته باشید، می‌توانید از Super Chat برای کسب درآمد از برنامه خود استفاده کنید. نرخ درآمدزایی YouTube برای Super Chat از 1 تا 500 دلار متغیر است. برای سازماندهی و افزایش بینندگان پخش‌های زنده آنها را در ویدئوها، سایر پلتفرم ها و رسانه های اجتماعی و ... تبلیغ کنید.

فروش محصولات

اگر در زمینه ارزهای دیجیتال فعال هستید و خدماتی را در این حوزه ارائه می دهید، میتوانید با تبلیغ محصولات خود به کسب درآمد از یوتیوب بپردازید. تبلیغ محصولات تان در کانال خود ایده خوبی برای کسب درآمد است. شما می توانید محصولات و خدمات خود را در ویدیوهای خود تبلیغ کنید و با این کار ترافیک بیشتری برای وب سایت خود ایجاد کنید.

 

درآمد در یوتیوب با محتوای کریپتویی

ساخت ویدیو های مرتبط با ارز دیجیتال برای کانال یوتیوب

برای کسب درآمد از یوتیوب ارز دیجیتال چند نکته مهم وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوا در نظر داشته باشید.

  1. سعی کنید ویدیوهای خود را با زمان های بیش از 10 دقیقه آماده کنید. ویدیوهای یوتیوب که بیشتر از 10 دقیقه هستند احتمالاً زمان تماشای بالاتری خواهند داشت. این امر تاثیر مثبتی روی میزان درآمد تبلیغاتی که ویدیوها ایجاد می کنند، خواهد داشت. همچنین، ویدیوهایی که میانگین زمان تماشای بالاتری دارند در نتایج جستجوی YouTube بالاتر ظاهر می‌شوند، به این معنی که شانس بیشتری برای کاربران برای مشاهده محتوای شما وجود دارد.
  2. با سایر YouTubers همکاری کنید. این یک روش عالی است که به شما امکان می‌دهد دیده شدن خود را در یوتیوب افزایش دهید. محتوای منحصربه‌فردی را در زمینه ارزهای دیجیتال به کانال خود اضافه کنید و آن را برای تمام مخاطبان باز بگذارید. درباره یوتیوب‌برهایی که در حوزه ارز دیجیتال و یا سرمایه گذاری های مشابه فعال هستند تحقیق کنید و با یک ایده ویدیویی عالی با آنها ارتباط برقرار کنید.
  3. محتوای جذاب و آموزنده ایجاد کنید. سعی کنید لیست جامعی از تمام موضوعات مرتبط با ارز دیجیتال جمع آوری کنید و برای هر کدام ویدیویی اختصاصی با اطلاعات جامع و مفید بسازید. اگر بتوانید محتوای ویدیویی جذاب و مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید، احتمالاً کل ویدیو را تماشا می‌کنند و در آینده برای تماشای ویدیوهای بیشتر شما را دنبال میکنند.
  4. از بخش توضیحات خود نهایت استفاده را ببرید. هنگام نوشتن توضیحات برای ویدیوهای خود، ابتدا بدیهی ترین چیزها را ذکر کنید، سپس به سمت موارد کم اهمیت تر بروید. همچنین، توضیح دهید که بینندگان با تماشای تمام ویدیو چه چیزی به دست می‌آورند.
  5. با ارسال منظم محتوا مخاطبان دائمی داشته باشید. ارسال منظم و مداوم محتوا برای بینندگان، آنها را به کانال شما وابسته می کند. برای رسیدن به این هدف، لازم است خودتان هم تمام اخبار و رویدادهای بازار ارز دیجیتال و دنیای کریپتو را دنبال کنید تا بتوانید ویدیوها و محتواهای به روزی را برای مخاطبان خود فراهم کنید.

 

درآمد آسان با یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب بدون ساختن ویدیو

تنها راه کسب درآمد از یوتیوب بدون ایجاد ویدیو، استفاده مجدد از محتوای دیگران است. یوتیوب کتابخانه ای از ویدیوها دارد که تحت مجوز Creative Commons قرار می گیرند. این مجوز به شما امکان می دهد که ویدیوهای افراد دیگر را در کانال خود منتشر کنید و از آنها درآمد کسب کنید. به عنوان مثال شما میتوانید ویدیوهای مفید به زبان های دیگر را ترجمه کرده و با زیرنویس یا صداگذاری در کانال خود قرار دهید. برای اینکار از ویدیوها و محتواهای افراد سرشناس و آگاه در زمینه ارز دیجیتال مانند تیم سازنده هر ارز یا تحلیلگران و قانونگذاران در این زمینه استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله دیدید که برای کسب درآمد از یوتیوب با محتوای ارز دیجیتال راه های مختلفی وجود دارد. اکنون میتوانید با ساخت محتوای به روز و مفید در زمینه ارزهای دیجیتال در یوتیوب به کسب درآمد بپردازید. در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات فوق‌العاده پرشین الیت برخوردار شوید. با خرید تتر، احراز هویت بایننس و عضویت در کانال vip می‌توانید شانس موفقیت در معاملات خود را تا جای ممکن بالا ببرید.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.