whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تایید Worldcoin دلیل استقرار مرموز Safe

1402/04/07 ساعت 12:37


Worldcoin  تایید می کند که علت استقرار مرموز Safe است
کاربران توییتر متوجه هزاران مورد استقرار Safe در Optimism شدند که منجر به گمانه‌زنی‌هایی شد که ممکن است یک حمله باشد، اما توسعه‌دهنده Worldcoin تأیید کرد که این فعالیت صرفاً یک انتقال برنامه بوده است.

بر اساس پستی که در 27 ژوئن در رسانه‌های اجتماعی از Tiago Sada رئیس محصول توسعه‌دهنده Worldcoin Tools for Humanity منتشر شد، Worldcoin  علت انبوهی از استقرارهای ایمن در شبکه Optimism (OP) در هفته گذشته است.
این استقرار در توییتر سروصدای زیادی به پا کرده بود، زیرا کاربران متعجب بودند که چه کسی باعث ایجاد آنها شده است و هدف آنها چیست. برخی از کاربران توییتر حدس می‌زدند که این ممکن است یک حمله Sybil یا نوعی تکنیک آدرس‌دهی باشد که برای سود بردن از سکه‌های ارسال شده به آدرس اشتباه استفاده می‌شود.

استقرار گاوصندوق‌های بیشتر - بچه‌های ثابت

https://t.co/W5DiQirrP0

tiago sada (@tiagosada) June 27, 2023 —

Safe  (که قبلاً "Gnosis Safe" نامیده می‌شد) یک کیف پول قرارداد هوشمند چند امضایی است. اغلب توسط تیم‌های توسعه استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که چندین عضو تیم باید در هر تراکنشی که وجوه مشترک را خرج می‌کند یا برنامه‌ای را ارتقا می‌دهد امضا کنند. گاوصندوق‌ها همچنین در برخی کیف پول‌های مصرف‌کننده جدیدتر که از انتزاع حساب استفاده می‌کنند، مانند مواردی که تراکنش‌های بدون گاز را ارائه می‌دهند، استفاده می‌شود.
Worldcoin  به طور گسترده از Safes استفاده می‌کند، زیرا تراکنش‌های بدون گاز را به انسان‌های تأیید شده ارائه می‌دهد. تیم Worldcoin اخیراً اعلام کرد که برنامه خود را از Polygon به Optimism منتقل می‌کند.
در طول شش روز، از 21 ژوئن تا 27 ژوئن، آدرس Optimism 0x86c5608362b3fbbeb721140472229392f754ef87 بیش از 50 حساب فرعی ایجاد کرد که هر کدام بین 10000 تا 15000 تراکنش جدید ایجاد کردند. صبح روز 26 ژوئن، Spreek  محقق زنجیره‌ای، متوجه تراکنش‌های عجیب‌وغریب شد و آنها را از طریق یک موضوع توییتر به جامعه گزارش داد.
اسپریک از این تراکنش ها ابراز حیرت کرد و اظهار داشت: احتمالاً در مورد این موضوع سوء تفاهم وجود دارد (گاوصندوق های gnosis اساساً برای من جادوگری هستند). در پاسخ Luigi. th، یکی از همکاران GnosisDAO -یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار- اظهار داشت که DAO به تیم Gnosis هشدار داده است، اگرچه تراکنش‌ها "مخرب" به نظر نمی‌رسند.
این موضوع توسط ویل شیهان، بنیان‌گذار پارسک فاینانس به اشتراک گذاشته شد که به‌صورت رمزآلود اشاره کرد که "من فکر می‌کنم ما می‌توانیم با احتمال p بالا حدس بزنیم که این چیست." این موضوع باعث گمانه‌زنی در میان پیروان شیهان شد. یکی از کاربران فکر می‌کرد که استقرارها ممکن است یک حمله Sybil به شبکه باشد، درحالی‌که کاربر دیگری فکر می‌کرد این ممکن است نوعی تلاش برای کشاورزی آدرس‌هایی باشد که ممکن است در آینده به‌اشتباه وجوه ارسال شود.
این مزرعه‌ای از همه ارسال‌های ممکن با آدرس اشتباه است. شما m0rons یک DAO  را تصور کنید که به‌اشتباه یک تعویض پل متقابل زنجیره‌ای را از multisig به همان آدرس در یک زنجیره دیگر ارسال می‌کند. در اینجا تمام وجوه توسط این مینتر دریافت خواهد شد. 100 دلار برای شانس دریافت 10 میلیون دلار

v3v3 (@vae_vic) June 27, 2023 —

برخی از کاربران در هر دو رشته Spreek و Sheehan حدس زدند که استقرارها یک حمله نبودند. در عوض، آنها این نظریه را مطرح کردند که این تراکنش‌ها ممکن است ناشی از آماده‌شدن Worldcoin برای انتقال برنامه خود به Optimism باشد.

یکی از کاربران ادعا کرد که "سکه چشم" ممکن است علت باشد که ظاهراً به معنای  Worldcoin  است، همان‌طور که آن شخص بیان کرد "مردم می‌گفتند سکه چشم؛ اما نمی‌دانند  یا (می‌دانند چرا)." Tools for Humanity سازنده یک دستگاه اسکن چشمی است که برای تأیید هویت استفاده می‌شود، به نام «گوی» که با برنامه Worldcoin  یکپارچه شده است.
پس از کمتر از یک ساعت از این حدس و گمان، Sada Tools for Humanity  فاش کرد که واقعاً چه خبر است. او با اشتراک‌گذاری مجدد پست اصلی اسپریک، اظهار داشت: «استقرار گاوصندوق‌های بیشتر - بچه‌های ثابت»، به این معناست که این تراکنش‌ها در واقع ناشی از مهاجرت Worldcoin بوده است.
بنابراین، به نظر می‌رسد که کاربران Optimism می‌توانند نفس راحتی بکشند. به نظر نمی‌رسد این شبکه در حال حاضر در چنگال یک حمله عظیم Sybil یا کلاهبرداری از آدرس مزرعه باشد، یا حداقل یکی از آنها مربوط به این تراکنش‌ها نیست.
Optimism  در 6 ژوئن به نسخه جدید "Bedrock" خود ارتقا یافت و کارمزدهای کمتر و زمان سپرده‌گذاری کوتاه‌تر را به همراه داشت. تعداد تراکنش‌های آن از زمان به‌روزرسانی به طور چشمگیری افزایش‌یافته است.

خدمات پرشین الیت 

اگر به دنبال اخبار جذاب بازار رمزارزها و فارکس هستید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال مجموعه پرشین الیت می‌توانید با احراز هویت بایننس خود از کلیه سیگنال‌های ارائه شده در کانال اعم از: سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس استفاده نمایید و درآمدی ثابت را به‌صورت دلاری در کنار خواندن خبرهای جذاب داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.