whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش بازی میراندوس (MIRANDUS)

1401/12/28 ساعت 23:00


هر کسی که در اوایل دهه 2000 از اینترنت استفاده می کرد، احتمالاً با یکی از بهترین بازی های تمام دوران، Runescape آشنا است. اگر به شما بگویم که جانشین نهایی MMO مورد علاقه جهان در راه است چه می شود. این وعده می دهد که ماجراجویی واقعی جهان باز را به بازی بازگرداند که همه از طریق بلاک چین امکان پذیر شده است. 

میراندوس چیست؟

یکی از چیزهایی که من را در مورد وضعیت بازی امروز ناامید می کند این است که دیگر هیچ رمز و رازی وجود ندارد. هر زمان که یک بازی را شروع می کنید، به خصوص یک ماجراجویی فانتزی، از قبل اطلاعات زیادی در مورد دنیای درون بازی وجود دارد. یک جستجوی سریع در گوگل به شما می‌گوید که بهترین آیتم‌ها کدامند، چگونه ماموریت‌های خاص را کامل کنید و اگر به اندازه کافی لول نشوید، کدام دشمنان شما را شکست خواهند داد.

MIRANDUS

Mirandus یک MMO فانتزی است که هدفش ساختن دنیایی عظیم و فریبنده متعلق به بازیکنان است. یکی از اهداف Mirandus این است که ماجراجویی واقعی و اکتشاف جهان باز را به بازی بازگرداند. در وب‌سایت آنها هیچ حیوانی پیدا نمی‌کنید. 

هیچ راهنمای موردی وجود نخواهد داشت که به شما بگوید بهترین تجهیزات را کجا پیدا کنید. تنها راه برای یادگیری در مورد Mirandus این است که خودتان آن را کشف کنید. دانش قدرت است، اینکه آیا اکتشافات خود را به اشتراک می گذارید به شما بستگی دارد.

Mirandus توسط تیم نخبه در Gala Games و توسط کارگردان بازی Michael McCarthy توسعه می‌یابد. تیم میراندوس از جانبازان این صنعت که مسئول برخی از بازی‌های جذاب و پرطرفدار جهان هستند، گرد هم آمده است. با عناوین قبلی مانند World of Warcraft در کارنامه خود، این افراد متخصص در ساختن دنیای MMO هیجان انگیز و جذاب هستند.

چیزی که میراندوس را بسیار جذاب می کند این است که کل بازی بر روی بلاک چین ساخته شده است. کاراکترها (که Exemplars نامیده می شوند)، زمین، فروش اندیکاتور VIP، همگی NFT های منحصر به فردی هستند که متعلق به بازیکنان هستند و ارزش تجاری ملموسی در دنیای واقعی دارند. دنیای درون بازی توسط Materium، نماد بومی اکوسیستم Mirandus، نیرو می گیرد. این به ایجاد یک اقتصاد پررونق متعلق به بازیکنان کمک می کند.

نکات کلیدی بازی میراندوس 

  • Mirandus یک MMORPG است که توسط Gala Games ساخته شده است.
  • میراندوس از میل به بازگرداندن اکتشاف واقعی به بازی های فانتزی متولد شد.
  • به لطف فناوری Web3، بازیکنان مالکیت مطلق دارایی های بازی خود را دارند.
  • این بازی هنوز در حال توسعه است و تاریخ انتشار آن مشخص نیست
  • Mirandus بر روی سیستم های PC و Mac قابل پخش است
  • شخصیت‌های بازیکن، آیتم‌ها، زمین و کشتی‌ها به عنوان NFTهای قابل مبادله توکن می‌شوند.

وضعیت فعلی پیشرفت بازی Mirandus

توسعه جهان Mirandus در سال 2020 آغاز شد و توسط Gala Games به ما ارائه شد. با سابقه موفقیت، Gala Games یکی از استودیوهای پیشگام در صنعت بازی های رمزنگاری شده است. Gala Games در اصل توسط اریک شیرمایر، یک اسطوره در صنعت که قبلا آزمایشگاه Zynga را تأسیس کرده بود، تأسیس شد. اگر تا به حال Farmville را بازی کرده باشید، اکنون می دانید که از چه کسی تشکر کنید (یا نفرین کنید).

Mirandus هنوز در حال توسعه است، اما این تیم از طریق سرور Discord خود بسیار ارتباط برقرار می کند. در آنجا می‌توانید به‌روزرسانی‌های منظم را پیدا کنید که نشان می‌دهد تیم در حال حاضر روی آن کار می‌کند. در حال حاضر، تاریخ مشخصی برای انتشار Mirandus وجود ندارد. 

با این حال، تیم میزبان آزمون‌های پخش منظم است که می‌توانید بازی را در حین توسعه آزمایش کنید. این تست‌های پخش برای بازیکنانی که می‌توانند پاداش‌های رمزنگاری را کسب کنند، سودآور هستند (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد). من این ویژگی را دوست دارم زیرا بازیکنان را تشویق می کند تا در این فرآیند شرکت کنند. این با اخلاق بازیکن محور میراندوس مطابقت دارد.

این پلی تست ها راهی عالی برای مشاهده پیشرفت توسعه هستند. برای مثال زدن، اجازه دهید چند فیلم را با هم مقایسه کنیم. اولین تصویر از یکی از اولین تست های پخش گرفته شده است. بی‌حرکت، درشت و کاملاً ناامیدکننده به نظر می‌رسد. دومی از آخرین تست پخش خارج شد. این بسیار تمیزتر، واضح و جذاب است. بدیهی است که دنیای میراندو در حال شکل گیری است!

بیشتر درباره بازی میراندوس بدانید.

بیشتر درباره بازی میراندوس بدانید.

Mirandus یک دنیای فانتزی حماسی است که در آن بازیکنان آزادی کامل دارند. در Mirandus، هیچ نقشه و جستجو وجود ندارد. بازیکنان می توانند مسیر خود را بسازند، بدون اینکه به آنها گفته شود که چه کاری باید انجام دهند. اگر با یک شهر، فروشگاه یا اسکله مواجه شدید، به این دلیل است که بازیکن دیگری تصمیم گرفت آن را در آنجا بسازد. هر موردی که استفاده می کنید توسط یک ماجراجو ساخته شده است. دنیای باز به طور مداوم در حال تغییر و تحول است، بر اساس انتخاب بازیکن.

شخصیت های قابل بازی Exemplars نامیده می شوند و بر اساس پنج مسابقه فانتزی محبوب ساخته شده اند. الف‌ها، هابیت‌ها، اورک‌ها، کوتوله‌ها و انسان‌ها همگی ویژگی‌ها و توانایی‌های متفاوتی دارند که به آن‌ها در دنیای باز مزایای متمایز می‌دهد.

میراندوس واقعاً چیزی برای همه دارد. خواه ترجیح می‌دهید به دنبال اقلام کمیاب در بیابان حرکت کنید، برای غلبه بر دشمنان قدرتمند در سیاه‌چال‌ها شیرجه بزنید یا در یکی از این پنج قلعه یک تجارت پرسود راه‌اندازی کنید، دنیای باز و اقتصاد متعلق به بازیکنان این امکان را فراهم می‌کند.

جدا از گذراندن اوقات فراغت در کاوش در دنیای فانتزی، یکی از اهداف اصلی بازی، به دست آوردن Materium است. ماتریوم رگ حیات میراندوس است. تقریباً برای هر عملکرد بازی استفاده می شود. هر بار که یک آیتم را می سازید، طلسم می کنید یا از مهارتی استفاده می کنید، به Materium نیاز دارید. شما می توانید Materium را به صورت غارت از کشتن هیولاها به دست آورید یا آن را در ازای کالاها و خدمات از بازیکنان دیگر دریافت کنید.

بهترین بخش این است که به روش واقعی رمزنگاری، می توانید Materium را در دنیای واقعی نیز بفروشید.

هیچ پروژه بازی رمزنگاری با نوعی مکانیک بازی برای کسب درآمد کامل نخواهد شد. Materium نه تنها ابزار اساسی مبادله در Mirandus است، بلکه یک ارز دیجیتال در بلاک چین اتریوم است. هر Materium یا MTRM دلاری که در Mirandus جمع‌آوری می‌کنید می‌تواند در صرافی‌های گروه ارز دیجیتال خارج از بازی معامله سیگنال فیوچرز شود.

شما را فریب نمی دهد. با بازی Mirandus جوایز سیگنال ارز دیجیتال دریافت خواهید کرد. هر بار که کالایی را که ساخته اید بفروشید یا هیولایی را بکشید، پولی دریافت خواهید کرد. اما این تنها راهی نیست که می توانید MTRM دلار کسب کنید. در واقع، این احتمالاً بهترین روش برای کسب Materium نیست.

به Runescape فکر کنید. کشتن هیولاهای سطح بالا همیشه تضمین نمی کرد که قطرات عظیم طلا دریافت کنید. اما ماهیگیری خرچنگ و استخراج سنگ معدن کمیاب قیمت بالایی در بازار p2p یافت. این راه بسیار مطمئن‌تری برای کسب درآمد از به خطر انداختن زندگی شخصیت‌هایتان به امید به دست آوردن یک افت نادر بود. به نوعی، به نوعی شبیه داشتن یک شغل واقعی بود.

این مفهوم مرا به اقتصاد میراندوس هدایت می کند. دارایی‌های درون بازی مانند اسناد زمین، ساختمان‌ها، اسکله‌ها و گورستان‌ها همگی NFTهایی هستند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را داشته باشند، تجارت کنند و از آن‌ها کسب درآمد کنند. اگر هدف نهایی من این است که تا حد ممکن درآمد MTRM دلاری داشته باشم، شاید بهتر باشد که در یک شهر شلوغ زمینی داشته باشم و از صاحبان مغازه کرایه بگیرم؟ اگر کاشف‌ها به جایی برای استراحت اسب‌هایشان برای شب نیاز داشته باشند، مطمئناً پول خوبی به صاحبان اصطبل خواهند پرداخت؟

برای اینکه ایده ای به شما بدهیم، اجازه دهید برخی از مدل های بالقوه کسب و کار NFT را در متاورز Mirandus مرور کنیم. اگر کلمه "Metaverse" سوالاتی را برای شما ایجاد کرده است، راهنمای دقیق متاورس ما را بررسی کنید.

سند NFT بازی میراندوس  

یکی از قدیمی ترین و قابل اعتمادترین منابع درآمدی که تاکنون شناخته ایم. درست مانند زندگی واقعی، اگر شما صاحب زمین هستید، بر آنچه از آن استفاده می شود کنترل دارید. اگر بازیکن دیگری بخواهد فروشگاهی را در آنجا راه اندازی کند، برای استفاده از این فضا باید کرایه معمولی بپردازد.

NFT های ساختمان میراندوس 

همانطور که گفته شد، هر ساختمان در Mirandus یک NFT است. خواه فروشگاه باشد، اسکله، اصطبل اسب یا میخانه. شما نام ببرید، این یک NFT است. هر ساختمان یک ابزار منحصر به فرد ارائه می دهد که آن را ارزشمند می کند. من به ویژه در مورد گورستان های میراندوس هیجان زده هستم. هر زمان که بازیکنی بمیرد، می‌تواند با پرداخت و خرید تتر MTRM دلار به صاحب گورستان، احیای Exemplar خود را تسریع بخشد.

کمتر از 300 قبرستان در میراندوس وجود دارد. هدف تیم سازنده این است که این بازی میلیون ها بازیکن داشته باشد. به طور بالقوه هزاران بازیکن باید هر روز احیا شوند. به‌عنوان صاحب گورستان، خوشحال می‌شوم که هر بار که برخی درخواست می‌کنند دوباره احیا شوند، مبلغی ناچیز جمع‌آوری می‌کنم.

NFT کشتی میراندوس 

برخی از بزرگترین ماجراهای کاوش در میراندوس از سفرهای دور و دراز به مکان های عجیب و غریب حاصل می شود. جزایر و سرزمین های ناشناخته ممکن است سرشار از اقلام و مواد کمیاب و منحصر به فرد باشند. برای تکمیل سفرهای طولانی در سراسر اقیانوس ها، بازیکنان به کشتی نیاز دارند.

با این حال، اگر صاحب کشتی نیستید، باید یک کشتی را از کسی که دارد اجاره کنید. همچنین این احتمال وجود دارد که برای حرکت در این کشتی ها به سطوح خاصی از مهارت نیاز باشد. اگر اینطور است، آموزش Exemplar خود به عنوان یک کاپیتان مشهور ممکن است راهی سرگرم کننده برای تبدیل شدن به یک سلبریتی بازی باشد. جک اسپارو کسی هست؟

اقتصاد ماتریوم

اقتصاد ماتریوم چگونه است؟

ماتریوم چسبی است که اکوسیستم میراندوس را در کنار هم نگه می دارد. $MTRM یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم است. Materium به بازیکنان در دنیای Mirandus پرداخت و احراز هویت بایننس می شود. حالا میدونم به چی فکر میکنی اگر همه دائماً دلار MTRM کسب کنند، مطمئناً عرضه برای همیشه متورم خواهد شد و MTRM دلار هیچ ارزشی نخواهد داشت؟

دقیقاً اینطور نیست. اقتصاد Mirandus به گونه ای طراحی شده است که $MTRM ارزش فوق العاده ای برای بازیکنان دارد. برای طلسم، ساختن طلسم و پرداخت هزینه خدمات درون بازی به MTRM دلار نیاز دارید. برخی از اقدامات، مانند ریختن طلسم‌ها، در واقع توکن‌های $MTRM را می‌سوزانند و آنها را برای همیشه از عرضه حذف می‌کنند. این مکانیسم کاهش تورم به تثبیت قیمت MTRM دلار کمک خواهد کرد.

نحوه شروع بازی میراندوس Mirandus

Mirandus هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده است، بنابراین غواصی با سر به دنیای فانتزی باید کمی بیشتر صبر کند. دامنه میراندوس استثنایی و جاه طلبانه است. من انتظار دارم که آن تیم حداقل یک یا دو سال دیگر برای آزاد کردن میراندوس زمان نیاز داشته باشد.

با این حال، هواداران معتقد Mirandus هنوز هم می‌توانند در آزمون‌های پخش معمولی که توسط تیم میزبانی می‌شود، شرکت کنند. این تست های پخش یک راه عالی برای کمک به رشد و توسعه دنیای Mirandus است. آزمایش‌کنندگان پاداش‌های سخاوتمندانه‌ای را در MTRM دلار نیز دریافت می‌کنند که این معامله سیگنال فارکس را شیرین می‌کند. 

بازی On-chain، یک یوتیوبر محبوب، در آخرین آزمایش پخش حدود 20000 دلار MTRM کسب کرد. در آن زمان، این قیمت ارز دیجیتال حدود 2400 دلار آمریکا بود. برای دویدن در اطراف تیراندازی به سمت اجنه، کار بدی نیست.

کلام آخر

پتانسیل دنیای Mirandus شگفت انگیز است. این یک ماجراجویی فانتزی جهان باز است که مملو از رمز و راز است. فکر شارژ در بیابان بدون نقشه عالی است. کاوش در سیاه چال‌های کشف نشده به دنبال اقلام با ارزشی که می‌توانم با پول واقعی بفروشم، لایه‌ای از هیجان را اضافه می‌کند.

در عین حال، راه اندازی یک فروشگاه کوچک در دنیای فانتزی و رشد برای تبدیل شدن به یک تاجر معروف ویژگی منحصر به فردی است که ما اغلب در بازی نمی بینیم. این واقعیت که شما می توانید کانال سیگنال ارز دیجیتال واقعی و ملموس را از طریق بازی کردن و کمک به جهان به دست آورید بسیار بزرگ است.

می بینیم که تیم توسعه با تجربه و پرشور است. اینها دو ویژگی بسیار کلیدی برای ساخت یک بازی با این بزرگی هستند. میراندوس اهداف بزرگ و جاه طلبی های بلندی دارد. من معتقدم هنوز برخی از مسائل وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. با این حال، اگر تیم بتواند ارائه دهد، Mirandus می تواند به یکی از محبوب ترین عناوین در بازی های رمزنگاری تبدیل شود.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.