whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش جامع صرافی coinex به صورت گام به گام

1400/07/01 ساعت 04:37


فعالیت خود در صرافی coinex را شروع کنید

صرافی coinex از محبوب‌ترین صرافی‌ها در بین ایرانیان است. اما چرا؟ در ادامه بهتر می‌توانید به پاسخ این سوال برسید. قبل از هر چیزی بهتر است فعالیت خود را به عنوان یک تازه‌کار در این صرافی شروع کنید. در قدم اول باید در صرافی کوینکس ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام، باید ارزهای خود را در آن وارد کنید. شما امکان وارد کردن 60 ارز در این پلتفرم را دارید و برای سایر ارزهایی که دارید می‌توانید از کیف پول استفاده کنید.

شاید تصور کنید که وارد کردن ارز جز سخت‌ترین مراحل این صرافی باشد، اما اینگونه نیست. برای وارد کردن ارزهای دیجیتال خود باید از قسمت deposite استفاده کنید. در ادامه با کپی کردن آدرس ارز می‌توانید مراحل ورود ارز خود را تکمیل کنید. فراموش نکنید که تنها می‌توانید مقدار مشخصی ارز را وارد کنید، چرا که هر ارز دارای یک آدرس مخصوص و جدا است و ظرفیت این پلتفرم نیز محدود است.

در صورتی که بتوانید مقدار مناسب هر ارز را به صرافی coinex وارد کنید می‌توانید به صورت آزاد آن را برداشت کنید. در نظر داشتن مقدار حداکثر و عدم وارد کردن مقدار کمتر از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام استفاده از این پلتفرم به یاد داشته باشید.

شروع معامله با صرافی کوینکس

قبل از اینکه در صرافی coinex معامله‌ای را شروع کنید بهتر است آموزش مبادله با این پلتفرم را به خوبی یاد گرفته باشید تا در مراحل بعد با مشکلات جدی مواجه نشوید. برای انجام معامله در قسمت منو باید گزینه Exchange را انتخاب کنید. با باز شدن این صفحه می‌توانید نموداری از قیمت ارزهایی که در حال معامله هستند ببینید.

برای وارد شدن به صفحه معامله کافی است بر یکی از جفت ارزها کلیک کنید. در این نوع صرافی امکان ثبت سه مدل سفارش از جمله Stop-Limit ,Market و limit را دارید. برای مثال در صورتی که از سفارش limit استفاده کنید، می‌توانید تنها با وارد کردن قیمت و میزان دلخواه اقدام به خرید و فروش ارز مورد نظر خود کنید. در این حالت اگر سفارشی با میزان و قیمت شما وجود داشته باشد، معامله انجام می‌شود.

 

image

صرافی coinex

 

مزایای صرافی coinex

اینکه چرا صرافی coinex به عنوان محبوب‌ترین صرافی بین ایرانیان شناخته شده است بدون شک به دلیل مزیت‌های بسیاری عالی این صرافی است. تمامی کاربران بین المللی می‌توانند از این مزایا استفاده کنند در نتیجه تحریم‌های آمریکا علیه ایران نمی‌تواند مانع استفاده از این پلتفرم توسط ایرانیان شود. به همین دلیل می‌توانید بدون  اینکه نگران مسدود شدن حساب کاربری خود باشید از این صرافی استفاده کنید. در ادامه آموزش مبادله با این صرافی، با مزایای آن آشنا می‌شویم.

  • رابط کاربری ساده و آسان
  • مناسب برای افراد مبتدی
  • مراحل ثبت نام ساده در سایت
  • داشتن اپ برای تلفن‌های همراه
  • امکان داشتن سپرده رایگان
  • داشتن ساختاری بدون ابهام و مشخص
  • پایین و شفاف بدون هزینه معاملات

چه سفارش‌هایی را می‌توان با کوینکس انجام دارد؟

همانطور که گفتیم در صرافی coinex شما می‌توانید سه مدل سفارش را ثبت و از آن استفاده کنید. در مدل اول که سفارش Market است شما این امکان را دارید که مقدار ارزی که می‌خواهید را به صورت مقدار وارد کنید تا در نهایت سفارش شما بر اساس قیمت ارز در بازار حساب شود. این نوع سفارش به صورت خودکار بعد از ثبت با اولین سفارشی که در لیست خرید وجود دارد مبادله می‌شود. نوع دیگر این سفارش‌ها، سفارش Stop-Limit است. این نوع سفارش به صورت شرطی عمل می‌کند و به این صورت است که شما با تعیین کردن یک شرط با توجه به قیمت روز ارز می‌توانید میزان و قیمت را تعیین کنید. در صورتی که شرط رعایت شود سفارش انجام می‌شود.

در صورتی که قصد خروج از ارز دیجیتال را داشتید باید از قسمت منو  کیفت پول گزینه، withdraw را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن آدرس کیف پول باید مقداری که نیاز دارید را وارد کنید تا برداشت انجام شود. نکته مهمی که باید بدانید، کارمزد برای انجام تراکنش است. میزان کارمزد در صرافی کوینکس بسته به میزان و نوع معامله معمولا 0.1 درصد است. از دیگر نکاتی که باید درباره این صرافی بدانید معامله با توکن CET است که فقط در این صرافی و با کمترین کارمزد انجام می‌شود.

 

image

صرافی کوینکس

معایب صرافی coinex

صرافی coinex نیز مانند هر پلتفرم دیگری در کنار مزایایی که دارد، معایب خاصی نیز دارد که در ادامه آموزش مبادله به آن می‌پردازیم. سایت این صرافی دارای چند مشکل است که شاید کار را برای کاربر مقداری دشوار کند. اولین مسئله کسر کارمزد از کیف پول است، دومین مشکل عدم پشتیبانی از ارزهای فیات و مشکل سوم داشتن میزان و مقدار تعیین شده برای سپرده کردن یا برداشت کردن ارزهای دیجیتال است. با این حال معایب این صرافی در برابر مزایایی که دارد چندان اهمیتی ندارد. اما اگر قرار است به عنوان یک تازه کار در این حوزه شروع به فعالیت کنید بهترین گزینه همچنان صرافی کوینکس است.

افزایش امنیت در حساب کاربری

از جمله مواردی که در ابتدا آموزش مبادله با این صرافی coinex گفتیم، بالا بودن سطح امنیت این پلتفرم است. اما برای اینکه احساس امنیت و اطمینان بیشتری داشته باشید می‌توانید تنها با چند حرکت کوچک امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید. برای این کار وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت امنیت می‌توانید علاوه بر تغییر رمز عبور، اقدام به فعال کردن رمز دو مرحله‌ای برای حساب خود را فعال کنید کنید. همچنین می‌توانید علاوه بر فعال کردن رمز تصادفی برای گوشی و ایمیل خود، آن را برای نسخه دسکتاپ و نسخه اپ موبایل نیز فعال کنید.

احراز هویت در پلتفرم کوینکس

صرافی coinex برای احراز هویت کاربران خود از یک سیستم سه سطحی استفاده می‌کند. در سطح نخست برای کاربرانی است که تا آن زمان هویت خودشان را تایید نکرده‌اند. برای مثال در بسیاری موارد کاربران برای تایید باید ایمیل یا شماره موبایل خود را تایید کنند تا هویت‌شان نیز تایید شود، در صورتی که هویت تایید نشده باشد، امکان برداشت ارز به میزان 10 هزار دلار آمریکا را همچنان وجود دارد. سطح دوم برای کاربرانی است که هویت اولیه خود را تایید کرده‌اند و در مرحله بیسیک قرار دارند. در صورت تایید هویت در این مرحله کاربر امکان برداشت روزانه 1 میلیون دلار را دارد. برای تایید شدن در این مرحله باید گذرنامه را اسکن کرد و مراحل تایید هویت را ادامه دهید. سومین سطح از احراز و تایید هویت که به سطح پیشرفته نیز شناخته می‌شود، کاربر امکان برداشت نامحدود را دارد. برای تایید شدن در این مرحله کافی است از یک وب کم استفاده کرد.

 

image

آموزش مبادله

 

ویژگی‌های کیف پول صرافی کوینکس

از دیگر ویژگی‌های صرافی coinex می‌توان به کیف پول آن اشاره کرد. همانطور که می‌دانید وظیفه کیف پول ذخیره کردن ارزهای دیجیتال است. برای اینکه بتوانید از کیف پول استفاده کنید، در صفحه اصلی پلتفرم یک لیست از ارزهای مهم قرار گرفته است، برای انتخاب ارز مورد نظرتان باید از گزینه go trade استفاده کنید. همچنین در صورتی که قصد خرید یا فروش به روش یکی از سفارش‌ها داشتید می‌توانید به مطالبی که در بالاتر از آموزش مبادله به واسطه این روش‌هاگفتیم مراجعه کنید. لازم به ذکر است تمامی این موارد جز ابزارهای ترید این صرافی هستند .نکته مهمی دیگری که باید در رابطه با کیف پول این صرافی بدانید، استفاده از کیف پول آفلاین است. این مسئله در افزایش امنیت حساب کاربری و کیف پول شما کاربرد دارد.  همچنین می‌توانید از یک کیف پول جداگانه نیز استفاده کنید.

استفاده از کیف پول آفلاین برای کاهش ریسک هک شدن سایت و از دست دادن سرمایه اهمیت زیادی دارد. اگر چه مهم‌ترین وظیفه این صرافی‌ها تامین امنیت و حفظ سرمایه است اما انتقال ارزها بر روی یک کیف پول آفلاین شاید گزینه بهتری باشد.

 

image

 

زنجیره coinex chain چیست؟

نام زنجیره coienc chain را ممکن است به دفعات در کنار صرافی coinex شنیده باشید.  در واقع این صرافی  در سال 2019 از این زنجیره رونمایی کرد. اما چه کاربرد و هدفی دارد؟ این زنجیره، یک زنجیره بومی برای صرافی‌های غیر متمرکز است. با کمک این سیستم کاربران می‌توانند فعالیت‌های اجتماعی داشته باشند، همچنین می‌توانند با شناخت قوانین بر روی دارایی‌های خود کنترل داشته باشند. لازم به ذکر است نه تنها امکان معامله غیر متمرکز در این زنجیره وجود دارد بلکه یک زنجیره هوشمند و حریم خصوص نیز دارد که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا بتواند از قراردادهای هوشمند استفاده کند و حریم خصوصی را داشته باشد.

 

image

صرافی coinex

 

سخن پایانی

صرافی coinex یکی از بهترین گزینه‌ها برای تازه کاران است از طرفی این پلتفرم نه تنها برای سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت مناسب است بلکه برای سرمایه‌گذرای‌های بلند مدت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس اگر قصد دارید با حوزه ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید بهتر است در قدم اول این صرافی را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم مزایای بسیار خوب صرافی کوینکس باعث شده است تا این پلتفرم به شهرت جهانی خوبی برسد. مهم‌ترین چیزی که باید بدانید آینده این صرافی است. در آینده‌ای نه چندان دور شرایط و امکانات بیشتری به این پلتفرم اضافه می‌شود که می‌تواند بسیاری از مشکلات کاربران را برای معامله یا برداشت کاهش دهد. لازم به ذکر است شما می توانید از نسخه تلفن همراه این صرافی هم استفاده کنید تا در کوتاه‌ترین زمان و به راحتی به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید.

اگر دوست دارید به شکل روزانه از بهترین سیگنال‌های ارز دیجیتال آگاه شوید، بهتر است در کانال VIP پرشین الیت عضو شوید. همچنین این مجموعه با فروش بهترین اندیکاتورهای حرفه‌ای به قیمتی ناچیز، به شما در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال کمک زیادی می‌کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.