whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

متاورس otherside چیست؟

1402/05/28 ساعت 01:52


Otherside یک متاورس NFT است که توسط Yuga Labs، شرکتی که Bored Ape Yacht Club را ایجاد کرده است، توسعه یافته است. این یک دنیای مجازی است که کاربران می توانند در آن حرکت کنند، تعامل داشته باشند و پروژه های خود را ایجاد کنند. Otherside بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و از NFT های ERC-721 برای نمایندگی زمین، آیتم ها و شخصیت‌ها استفاده می کند.

به قلب جهان سیگنال‌دهی ارز دیجیتال یعنی پرشین الیت، خوش آمدید! با عضویت در این پلتفرم، به مخزن ۱۸۰ منبع معتبر سیگنال‌دهی دسترسی یابیده و می‌توانید از بهترین‌های آن برخوردار شوید. این فرصت شما را به یک دنیای جدید از سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس بین‌المللی می‌برد و سطح معاملات شما را به یک مرحله بالاتر می‌رساند.

با دریافت مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی، از امکاناتی چون احراز هویت بایننس و کوکوین برخوردار شده و طعم موفقیت را تجربه کنید. تکنیک‌های پیشرفته سبدگردانی و راه‌های افزایش سود، شما را در مسیری استوار به سمت قله‌های موفقیت یاری می‌دهد. پرشین الیت کلید ورود به عرصه‌ای پر از فرصت‌های نامحدود است. با ما همراه شوید و در مسیری پرسود و بی‌نظیر قدم بردارید!

 

 

Yuga Labs Otherside را در 16 نوامبر 2022 اعلام کرد. فروش اولیه NFT ها در 30 نوامبر 2022 انجام شد و در کمتر از یک ساعت، 300 میلیون دلار درآمد داشت. Otherside هنوز در مراحل توسعه اولیه است، اما Yuga Labs برنامه های بزرگی برای آن دارد. این شرکت امیدوار است که Otherside به مکانی برای تعامل جامعه Bored Ape Yacht Club، سایر پروژه های NFT و کاربران جدید تبدیل شود.

Otherside یک متاورس پویا و جذاب است که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگترین متاورس های جهان را دارد. با تیم توسعه قوی و جامعه پرشور، Otherside مطمئناً چیزی برای ارائه به همه دارد.

در اینجا برخی از ویژگی های Otherside آورده شده است:

  • یک دنیای مجازی بزرگ که کاربران می توانند در آن حرکت کنند، تعامل داشته باشند و پروژه های خود را ایجاد کنند.
  • از NFT های ERC-721 برای نمایندگی زمین، آیتم ها و شخصیت ها استفاده می شود.
  • توسط Yuga Labs، شرکتی که Bored Ape Yacht Club را ایجاد کرده است، توسعه یافته است.
  • هنوز در مراحل توسعه اولیه است، اما Yuga Labs برنامه های بزرگی برای آن دارد.

Otherside یک پروژه هیجان انگیز است که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگترین متاورس های جهان را دارد. اگر به متاورس علاقه دارید، حتماً Otherside را بررسی کنید. با پرشین الیت همراه باشید تا با متاورس otherside بیشتر آشنا شوید.

 

 تیم توسعه دهنده متاورس Otherside

تیم توسعه دهنده متاورس Otherside توسط Yuga Labs، شرکتی که Bored Ape Yacht Club را ایجاد کرده است، رهبری می شود. تیم متشکل از متخصصان باتجربه در زمینه های مختلف از جمله توسعه بازی، گرافیک کامپیوتری و بلاک چین است.

برخی از اعضای برجسته تیم عبارتند از:

  • گرگ سولاناس: بنیانگذار و مدیر عامل Yuga Labs. سولاناس یک کارآفرین باتجربه در زمینه بلاک چین است و در پروژه های متعددی از جمله Bored Ape Yacht Club و CryptoPunks نقش داشته است.
  • ویل آرانو: بنیانگذار و معاون مدیر عامل Yuga Labs. آرانو یک توسعه دهنده بازی باتجربه است و در پروژه های متعددی از جمله The Sandbox و Decentraland نقش داشته است.
  • برادن میروپ: مدیر ارشد فناوری Yuga Labs. میروپ یک مهندس نرم افزار باتجربه است و در پروژه های متعددی از جمله Ethereum و Solana نقش داشته است.

تیم توسعه دهنده متاورس Otherside متعهد به ایجاد یک دنیای مجازی جذاب و تعاملی است که برای کاربران از همه سطوح تجربه مناسب باشد. تیم با اشتیاق کار می کند تا Otherside را به یکی از بزرگترین متاورس های جهان تبدیل کند.

در اینجا برخی از ویژگی های تیم توسعه دهنده آورده شده است:

  • تیم متشکل از متخصصان باتجربه در زمینه های مختلف از جمله توسعه بازی، گرافیک کامپیوتری و بلاک چین است.
  • تیم متعهد به ایجاد یک دنیای مجازی جذاب و تعاملی است که برای کاربران از همه سطوح تجربه مناسب باشد.
  • تیم با اشتیاق کار می کند تا Otherside را به یکی از بزرگترین متاورس های جهان تبدیل کند.

 

 

سناریو و داستان بازی متاورس Otherside

Otherside یک دنیای مجازی است که توسط Yuga Labs، شرکتی که Bored Ape Yacht Club را ایجاد کرده است، توسعه یافته است. این یک دنیای مجازی بزرگ است که کاربران می توانند در آن حرکت کنند، تعامل داشته باشند و پروژه های خود را ایجاد کنند. Otherside بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و از NFT های ERC-721 برای نمایندگی زمین، آیتم ها و شخصیت ها استفاده می کند.

داستان Otherside در زمانی آغاز می شود که یک زلزله بزرگ رخ می دهد و یک درگاه را به دنیای دیگری باز می کند. این دنیای جدید، Otherside نام دارد، و پر از موجودات عجیب و غریب و مکان های مرموز است. کاربران Otherside می توانند با اکتشاف این دنیا، مبارزه با موجودات، جمع آوری آیتم ها و ساختن پروژه های خود، داستان خود را بسازند.

Otherside هنوز در مراحل توسعه اولیه است، اما Yuga Labs برنامه های بزرگی برای آن دارد. این شرکت امیدوار است که Otherside به مکانی برای تعامل جامعه Bored Ape Yacht Club، سایر پروژه های NFT و کاربران جدید تبدیل شود.

 

در اینجا برخی از جزئیات بیشتر در مورد داستان Otherside آورده شده است:

  • Otherside یک دنیای پرخطر و مرموز است که پر از موجودات عجیب و غریب و مکان های مرموز است.
  • کاربران Otherside می توانند با اکتشاف این دنیا، مبارزه با موجودات، جمع آوری آیتم ها و ساختن پروژه های خود، داستان خود را بسازند.
  • Otherside هنوز در مراحل توسعه اولیه است، اما Yuga Labs برنامه های بزرگی برای آن دارد. این شرکت امیدوار است که Otherside به مکانی برای تعامل جامعه Bored Ape Yacht Club، سایر پروژه های NFT و کاربران جدید تبدیل شود.

 

معنا اصطلاح Otherdeeds در متاورس آدرساید چیست؟

Otherdeeds  یک مجموعه از 100,000 قطعه زمین در متاورس Otherside است. 

Otherdeeds می تواند برای اکتشاف متاورس Otherside، ساخت پروژه های خود و تعامل با سایر کاربران استفاده شود. Otherdeeds همچنین می تواند برای کسب درآمد استفاده شود، زیرا می توان آنها را با سایر کاربران معامله کرد یا آنها را اجاره داد.

Otherdeeds یک دارایی ارزشمند در متاورس Otherside است و پتانسیل تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین مجموعه های NFT در جهان را دارد. 

در اینجا برخی از ویژگی های Otherdeeds آورده شده است:

  • مجموعه ای از 100,000 قطعه زمین در متاورس Otherside.
  • می تواند برای اکتشاف متاورس Otherside، ساخت پروژه های خود و تعامل با سایر کاربران استفاده شود.
  • می تواند برای کسب درآمد استفاده شود، زیرا می توان آنها را با سایر کاربران معامله کرد یا آنها را اجاره داد.
  • یک دارایی ارزشمند در متاورس Otherside است.
  • پتانسیل تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین مجموعه های NFT در جهان را دارد.

 

 

آینده متاورس Otherside

Otherside هنوز در مراحل توسعه اولیه است، اما Yuga Labs برنامه های بزرگی برای آن دارد. این شرکت امیدوار است که Otherside به مکانی برای تعامل جامعه Bored Ape Yacht Club، سایر پروژه های NFT و کاربران جدید تبدیل شود.

آینده Otherside نامشخص است، اما Yuga Labs چشم انداز بزرگی برای آن دارد. این شرکت امیدوار است که Otherside به مکانی برای تعامل جامعه Bored Ape Yacht Club، سایر پروژه های NFT و کاربران جدید تبدیل شود. Yuga Labs همچنین در حال توسعه ویژگی های جدیدی برای Otherside است، مانند امکان بازی، تجارت و کسب درآمد.

اگرچه آینده Otherside نامشخص است، اما پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگترین متاورس های جهان را دارد. این یک پروژه هیجان انگیز است که مطمئناً در سال های آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

نتیجه گیری

Otherside هنوز در مراحل توسعه اولیه است، اما Yuga Labs برنامه های بزرگی برای آن دارد. این شرکت امیدوار است که Otherside به مکانی برای تعامل جامعه Bored Ape Yacht Club، سایر پروژه های NFT و کاربران جدید تبدیل شود.

در اینجا برخی از نکاتی که می توان از متاورس آدرساید گرفت آورده شده است:

  • متاورس ها پتانسیل تبدیل شدن به مکان های مهمی برای تعامل اجتماعی، بازی و کسب درآمد را دارند.
  • NFT ها می توانند ابزارهای ارزشمندی برای مالکیت، تجارت و تبادل دارایی های دیجیتال در متاورس باشند.
  • شرکت هایی که می توانند راه حل های متاورس را به طور موثر توسعه دهند و اجرا کنند، می توانند در آینده ای نزدیک به بازیگران اصلی این صنعت تبدیل شوند.

متاورس آدرساید یک پروژه هیجان انگیز است که مطمئناً در سال های آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت. این پروژه می تواند به ما در درک بهتر پتانسیل متاورس و نقش NFT ها در این فضا کمک کند.

 

جهت دریافت بهترین سیگنال های ارز دیجیتال،  سیگنال های فیوچرز و سیگنال های فارکس با پرشین الیت همراه باشید.پرشین الیت بهترین سیگنال ها را از بیش از 180 منبع معتبر برای شما گردآوری نموده است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.