whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی و کسب در آمد از خرید زمین متاورس

1401/02/06 ساعت 21:36


تعداد علاقه مندان به متاورس  در جهان روز به روز در حال افزایش است و این پروژه نوآورانه توانسته است سرمایه گذاران بزرگی را در سراسر جهان به خود جذب کند. تقاضا برای زمین مجازی در دنیای دیجیتال سه بعدی به شدت افزایش یافته است و می توان گفت که این بازار شباهت هایی با بازار املاک دارد. خرید زمین در متاورس  یک فرآیند نسبتا ساده است که می توانید خودتان با کمک راهنمای زیر انجام دهید.یک سیگنال ارز دیجیتال که میتونم بهتون بگم سرمایه گذاری در حوزه متاورس هست.  در ادامه این مقاله این مراحل را توضیح خواهیم داد.

خرید زمین در متاورس

در عین حال، برخی از سرمایه گذاران در مورد آینده و سودآوری این نوع سرمایه گذاری تردید دارند، برخی دیگر با توجه به رشد بازار ارزهای دیجیتال امیدوارند در متاورس  سرمایه گذاری کنند. به خاطر داشته باشید که هنگام خرید زمین، نوع پروژه ای که انتخاب می کنید تأثیر مستقیمی بر آنچه که می توانید با زمین خود انجام دهید دارد. اگر زمین مورد نظر به اندازه کافی شلوغ است، مکان مناسبی برای برگزاری رویدادهای مختلف مانند همایش یا حتی اجاره فضای تبلیغاتی است.

 

خرید زمین در متاورس

متاورس  چیست؟

آگاهی جهانی از متاورس  از زمانی که مالک فیس بوک مارک زاکربرگ اعلام کرد قصد دارد به متاورس  بپیوندد، به سرعت افزایش یافته است، اما متاورس  دقیقا چیست و برای چیست؟

 با تعریف ساده، متاورس  می تواند به عنوان یک واقعیت دیجیتال سه بعدی آنلاین ارائه شود که کاربران را از سراسر جهان در تمام جنبه های زندگی به هم متصل می کند. در این دنیا می توانید به سر کار بروید، در فعالیت های اوقات فراغت شرکت کنید و میزبان هویت های دیجیتال باشید.

طراحی و اجرای متاورس  از ترکیبی از عناصر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای شبیه سازی زندگی واقعی استفاده می کند. اما جالب است بدانید که مفهوم «متاورس» سالهاست که وجود دارد و موضوع جدیدی نیست.

 ایده متاورس  برای اولین بار در رمان علمی تخیلی نیل استفنسون Snow Crash ارائه شد، اما به تازگی به دلیل فرصت های سرمایه گذاری که از زمان انتشار متاورس  توسط فیس بوک به وجود آمده است، به واقعیت تبدیل شده است.

 یکی از این فرصت های تجاری، خرید و فروش املاک دیجیتال است. کارشناسان پیش بینی می کنند که با ورود افراد بیشتری به این فضا، نیاز به خرید و استفاده از املاک دیجیتال افزایش می یابد.

 

متاورس  چیست؟

نحوه خرید زمین در متاورس

خرید زمین در متاورس  توسط پلتفرم های اختصاصی انجام می شود که در این میان Sandbox و Decentraland بهترین گزینه ها هستند. برای استفاده از هر دو برنامه، ابتدا باید افزونه کروم به نام Metamask را دانلود کنید که یک کیف پول رمزگذاری شده برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال است. در مرحله بعد باید ارز SAND (برای پلتفرم Sandbox) یا ارز MANA (برای پلتفرم Decentraland) خریداری کنید و آن را در کیف پول خود ذخیره کنید. پس از تامین مالی، حساب شما برای خرید زمین در متاورس  آماده خواهد شد.

مراحل خرید زمین در متاورس

آنچه باید در نظر داشته باشید این است که در متاورس  امکان خرید زمین به دلار و به طور کلی با ارزهای فیات وجود ندارد، بنابراین باید حساب خود را با ارزهای دیجیتال شارژ کنید. بنابراین، ابتدا باید یک کیف پول دیجیتال مناسب برای ذخیره ارزهای خود انتخاب و راه اندازی کنید. بسته به پلتفرمی که انتخاب می کنید، ارز دیجیتال مناسب را تهیه کنید و کیف پول خود را شارژ کنید.

به این ترتیب شما ارز SAND را در Sandbox و ارز MANA را در Decentraland خریداری خواهید کرد. برای افزایش امنیت اموال خود و جلوگیری از ضرر هنگام راه اندازی کیف پول دیجیتال خود، یک بیانیه بازیابی آنلاین بنویسید و آن را در مکانی امن نگهداری کنید. همچنین، داده های موجود در کیف پول دیجیتال خود را به عنوان «حساب بانکی مجازی» خود در نظر بگیرید و آن را با دیگران به اشتراک ندهید.

مرحله 2: یک پلت فرم خرید را انتخاب کنید

پس از راه اندازی کیف پول خود و خرید ارز، چندین انتخاب برای شما وجود دارد. در حالت اول، می توانید ملک را مستقیماً در یک متا پلتفرم مانند Decentraland یا Sandbox خریداری کنید. از سوی دیگر، خرید زمین از طریق پلتفرم شخص ثالث مانند OpenSea نیز امکان پذیر است. به گفته کارشناسان، پلتفرم های شخص ثالث گزینه بهتری برای سرمایه گذاران جدیدی است که قصد خرید زمین در متاورس  را برای اولین بار دارند.

OpenSea و NonFungible.com به کاربران این امکان را می دهند که بدون نیاز به پرش از پلت فرمی به پلتفرم دیگر، زمین های مجازی را خریداری کنند. پلتفرم های مختلف زمین با ویژگی های متفاوت را با قیمت های متفاوت ارائه می دهند. مزیت دیگر استفاده از پلتفرم های شخص ثالث این است که خریداران می توانند قیمت زمین مورد نظر را بر اساس ارز واقعی تخمین بزنند. این امر درک میزان هزینه خرید زمین در متاورس  را برای شخص آسان تر می کند.

اما مزیت استفاده از سکوهای متاورس  برای خرید مستقیم زمین این است که سرمایه گذار امکانات اطراف زمین خود را بهتر درک می کند و اطلاعات خوبی در مورد همسایگان زمین خواهد داشت.در نهایت می توان گفت که با کسب تجربه کافی به عنوان سرمایه گذار، استفاده از این پلتفرم های مستقیم گزینه بهتری خواهد بود.

 

خرید زمین در متاورس

مرحله 3: ثبت پیشنهاد و تکمیل خرید

در دنیای واقعی، مذاکره در مورد قیمت هنگام خرید ملک بسیار دشوار است، اما در حال حاضر هیچ چالشی هنگام خرید زمین در دنیای مجازی متاورس  وجود ندارد. در واقع در دنیای مجازی متاورس  پس از جست و جو و انتخاب زمین مورد نظر کافی است چند مرحله ساده را کلیک کرده و مراحل ثبت سفارش خرید را تکمیل کنید. با این حال، می‌توانید پیشنهاد خرید را در پلتفرم Decentraland ارسال کنید و در صورت موافقت مالک با قیمت، فرآیند خرید زمین را تکمیل کنید.

نحوه ساخت NFT و فروش آنلاین آن

 

مرحله 1: جستجو و انتخاب زمین در متاورس

ابتدا باید در میان قطعه های تمام شده نگاه کنید و پس از ارزیابی موارد موجود، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. هنگام انتخاب زمین مناسب بهتر است به فاصله زمین از مکان های شناخته شده توجه کنید. هر چه زمین انتخابی شما به مرکز شهر و مکان های پرطرفدار نزدیکتر باشد، قیمت زمین بالاتر می رود.

پس از انتخاب طرح مناسب، برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد طرح، روی آن کلیک کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، برای ثبت سفارش، باید کیف پول خود را ایجاد و شارژ کنید. در زیر نحوه اتصال کیف پول خود به پلتفرم را به شما آموزش می دهیم.

 

مرحله 2: کیف پول را به پلت فرم وصل کنید

برای اتصال کیف پول خود به پلتفرم، ابتدا بر روی گزینه «پرش» کلیک کنید و سپس با استفاده از کیف پول دیجیتال خود مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.

زمین مجازی خریداری شده در متاورس بلافاصله پس از تکمیل مراحل ثبت نام و تایید خرید به کیف پول شما ارسال می شود.به این ترتیب شما مالک رسمی ملک مجازی خریداری شده هستید و صحت این ادعا در بلاک چین تایید می شود. از آنجایی که خرید زمین شامل پرداخت قبوض گاز نیز می شود، لازم است مبلغ قبض را کمی بیشتر از قیمت درج شده در زمین شارژ کنید.

 

مرحله 3: خرید خود را تایید کنید

اگر ارز کافی در کیف پول خود دارید یا با فروشنده بر سر قیمت توافق کرده اید، خرید آسان خواهد بود. می توانید خرید زمین مجازی را در کیف پول دیجیتال خود تأیید کنید. به عنوان مثال برای تایید خرید زمین در کیف پول Trust Wallet به قسمت Collectibles و در کیف پول Metamask به قسمت NFTs بروید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.