whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال تترلند

1401/12/21 ساعت 00:31


اگر در معاملات ارز دیجیتال مبتدی باشید بنابراین تجارت در این بازار برای شما  می تواند مشکل باشد. با این حال، با استفاده از بهترین سیگنال های رمزنگاری، نیاز به تحقیق و تجزیه و تحلیل گسترده را از بین خواهید برد و به شما این امکان را می دهد تا تجارت خود را از طریق ایده های تجارت روزانه و هفتگی ساده کنید. در کنار پیدا کردن بهترین سیگنال ارز دیجیتال پلتفرم یا صرافی ارائه دهنده این سیگنال به خصوص برای ایرانیان بسیار مهم است. تترلند یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که به ارائه سیگنال های معتبر می پردازد که در ادامه به معرفی بیشتر آن می پردازیم.

صرافی تترلند

از قدیمی ترین صرافی های ایرانی در حوزه ارز دیجیتال،  صرافی تترلند است که در اواخر سال 1396 بر مبنای ایده خرید و فروش ارزهای دیجیتال به خصوص تتر راه اندازی شد. برای معامله گران ایرانی ، خصوصا آنها که کمتر ریسک پذیری دارند، شناخت یک صرافی ایرانی به علت دسترسی به حوزه قضایی و در صورت لزوم پیگیری حقوقی آسان تر نسبت به صرافی های خارجی حائز اهمیت است. تترلند بستر امن و مطمئنی برای مبادله ارز تتر به ریال و برعکس است.

صرافی تتر لند با تکیه بر توان و اعتماد سازی خود، توانسته تمامی امکانات لازم برای کاربران خود را فراهم کند.

افتخارات کسب شده توسط تترلند در حوزه ارز دیجیتال 

تترلند به عنوان بزرگترین و اولین مرجع شفاف نرخ تتر و همچنین تخصصی ترین مرجع آن است. تترلند همچنین به عنوان بهترین و در عین حال منصفانه ترین ارائه دهنده نرخ تتر شناخته می شود.

همچنین کیف پول تترلند امکان نگهداری از تتر و بیش از 100 رمز ارز برتر دیگر دنیا را نیز دارد.

امکانات صرافی تترلند

در این صرافی علاوه بر امکان خرید و فروش می توانید کیف پول خود را راه اندازی کرده و از امکانات آن بهره ببرید. سایر امکاناتی که تترلند ارائه می دهد عبارتند از:

  • خرید و فروش حرفه ای تتر
  • کیف پول دیجیتال امن برای تتر
  • بازار بزرگ و فعال
  • برنامه موبایل اختصاصی هم برای اندروید و هم برای آی او اس
  • سبد سرمایه گذاری

نحوه معامله در صرافی تترلند 

نحوه معامله در صرافی تترلند 

برای انجام معامله خرید و فروش در صرافی تترلند ابتدا باید فرآیند احراز هویت در سایت یا اپلیکیشن را انجام دهید. پس از تائید احراز هویت کاربر از طریق صرافی، امکان ورود به حساب کاربری برقرار است. در این مرحله برای شروع معامله باید روش دریافت تتر که می تواند کیف پول تتر یا هر کیف پول دیگری باشد را انتخاب می کنید. برای خرید تتر پس از طی کردن مراحل ذکرشده با مشخص کردن مبلغ مورد نظر و انتخاب درگاه پرداخت مبلغ را واریز می کنید.

همچنین برای فروش تتر به تترلند در ابتدا لازم است برای احراز هویت ، تصاویر و اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در قسمت مربوطه شماره تلفن همراه خود را تایپ کنید و منتظر ارسال کد تائید بمانید. در مرحله بعد ، تتر را به کیف پول تترلند واریز کرده لینک تراکنش یا txid را در بخش مشخص شده کپی کنید. پس از انجام کامل این مراحل ریال معادل با تتر به مقصد تعیین شده، در کوتاه ترین زمان ممکن واریز خواهد شد.

کارمزد تترلند چقدر است؟

هزینه تبادل در خرید و فروش ارز دیجیتال کارمزد تراکنش نام دارد. این مقدار برای هر شبکه متفاوت است و توسط همان شبکه محاسبه می شود. همچنین کارمزد انتقال تتر در شبکه ERC-20 به میزان شلوغی شبکه بستگی دارد. کمترین کارمزد را در این بین شبکه TRC-20 یا همان شبکه ترون دارد. به طور کلی کارمزد تبادلات برای ارزها حدود %0.49 و این رقم برای تتر 0.28% است.

سیگنال ارز دیجیتال تترلند 

سیگنال ارز دیجیتال تترلند در واقع محرکی برای اقدام به خرید و یا فروش ارز دیجیتال است که بوسیله تجزیه و تحلیل تکنیکال توسط الگوریتم های ریاضی و تجربه معامله گران باتجربه دیگر بوجود آمده است‌.

این سیگنال ها می توانند مجموعه ای از تحلیل تکنیکال به عنوان یک مولفه اصلی و تجزیه و تحلیل فاندامنتال به عنوان یک تجزیه و تحلیل اقتصادی ، اوضاع بازار و سیگنال های تجاری باشند. به هر حال هدف از ارائه این سیگنال ها کمک به معامله گران برای خرید و فروش عاری از احساسات است. گذشته از استفاده ی این سیگنال ها در خرید و فروش ارز دیجیتال ، از سیگنال های تجاری ارائه شده می توان برای خرید بیشتر در زمینه ی خاص و یا کالاهای مصرفی استفاده کرد. سرانجام آن می تواند به جابجایی پول برای سهام و طلا نیز کمک کند.

آیا استفاده از سیگنال ارز دیجیتال تترلند دشوار است؟

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال در تجارت رمزارزها ساده تر از چیزی است که ممکن است در ابتدا به نظر بیاید. اما معمولا معامله گران به خصوص تازه کارها تمایل بیشتری دارند که با تعداد کمی از داده های ورودی کارها را به سادگی انجام دهند.

نحوه مدیریت ریسک ها با استفاده از سیگنال های معاملاتی تترلند

برای مدیریت ریسک با استفاده از سیگنال‌های معاملاتی تترلند، برای هر موقعیت باز، یک سفارش توقف ضرر ایجاد کنید. با انتخاب گزینه Stop Loss می توانید این کار را در قسمت تایید هنگام باز کردن موقعیت انجام دهید.

همچنین می‌توانید برای موقعیت‌هایی که قبلاً باز شده‌اند، یک سفارش توقف ضرر انجام دهید. سفارشات Stop Loss را به USDT و قیمت ارز دیجیتال تنظیم کنید.

می توانید سفارش توقف ضرر را به عنوان بخشی ثابت از مبلغ سرمایه گذاری اولیه تعیین کنید. به عنوان مثال، می توانید محدوده هایی را بین 5%-10%-15%-20% و بیشتر از آن تنظیم کنید. با انجام این کار می توانید ریسک را در تمام معاملات خود مدیریت کنید.

نحوه ثبت نام در تترلند

نحوه ثبت نام در تترلند

برای اینکار ابتدا وارد سایت تترلند شوید و بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. در این مرحله باید شماره موبایل خود را وارد کرده ومنتظر کد 4 رقمی ارسالی باشید. سپس ادامه مراحل را برای ساخت حساب کاربری مانند وارد کردن کد ملی و نام خانوادگی و سایر موارد خواسته شده ، طی کنید.

حداقل مقدار واریز و برداشت در تترلند چقدر است؟

حداقل میزان خرید تتر در این صرافی ، 5 تتر است و حداقل میزان آن برای فروش نیز همین مقدار است. همچنین بر مبنای خرید ریالی کمترین میزان خرید شما مبلغ 100 هزار تومان است.

آیا در تترلند فقط می توان تتر معامله کرد؟

خیر .صرافی تترلند علاوه بر تتر از حدود 100 ارز برتر دنیا پشتیبانی می کند.

کلام پایانی 

در این راهنما درباره سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال در تترلند صحبت شد، و درباره سایر ویژگی های این صرافی نیز نکاتی گفته شد. توصیه می شود برای دریافت سایر سیگنال ها ، مانند سیگنال فیوچرز در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت عضو شوید تا از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. احراز هویت بایننس نیز توسط پرشین الیت برای کاربران ایرانی به سادگی انجام می شود.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.