whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال بیت برگ (bitbarg)

1402/03/19 ساعت 02:42


پرشین الیت مفتخر است که به ارائه سیگنال ارز دیجیتال بیت برگ و سیگنال‌های ارز دیجیتال داخلی معتبر دیگر می‌پردازد. در این نوشته قصد داریم ضمن آشنایی با صرافی بیت برگ به سیگنال‌های معامله‌گری در این بروکر اشاره کنیم. پس اگر قصد ترید ارز دیجیتال در صرافی بیت برگ (bitbarg) را دارید، با ما در این نوشته همراه شوید.

چرا سیگنال ارز دیجیتال بیت برگ؟

یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال هستند. اما به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران صورت گرفته است، کاربران داخل کشور با مشکلات زیادی رو به رو هستند. برای مثال خطر بلوکه شدن دارایی‌ها وجود دارد. یکی از کم‌ریسک‌ترین اقدامات، ترید از طریق صرافی‌های ایرانی است و بیت برگ یکی از بهترین کارگزاری‌های ایرانی است. بنابراین عرضه سیگنال ارز دیجیتال بیت برگ (bitbarg) یکی از بهترین خدمات پرشین الیت محسوب می‌شود.

مختصری پیرامون بیت برگ

بیت برگ از سال 1379 تا کنون فعالیت دارد. بیشترین هدف این صرافی، فراهم‌سازی یک بستر ایمن برای ترید ارزهای دیجیتال است. به دلیل تنوع خدمات در این صرافی بیت برگ به یکی از محبوب‌ترین کارگزاری‌های داخلی مشهور شده است. در پرشین الیت می‌توانید به انواع سیگنال فیوچرز در بیت برگ دست یابید. بیت برگ یکی صرافی داخلی با امکانات به نسبت بالا و امتیازات ویژه است.

کارمزد bitbarg صفر است و تنوع مبادلات ارز دیجیتال در آن زیاد است. شما در این صرافی، امکان مشاهده قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای را دارید. همچنین نمودار انواع ارز دیجیتال قابل دسترسی است. در بیت برگ می‌توانید به خرید و فروش بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال بپردازید.

در این صرافی برگزیده، محیطی برای گفت‌وگو با سایر کاربران طراحی شده است تا آن‌ها سوالات خود را با هم به اشتراک بگذارند. بیت برگ (bitbarg) به مشتریانش امکان ارائه حواله ارز دانشجویی را نیز ارائه می‌دهد. در بیت برگ می‌توانید با کمک پشتیبانی قدرتمند به مشاوره و حتی تشکیل سبد سرمایه‌گذاری بپردازید و برای تحلیل و هر مشاوره دیگری به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام کنید.

آشنایی با برخی خدمات بیت برگ

دلایلی سبب شده است که صرافی بیت برگ محبوبیت بالایی داشته باشد. برای مثال در این صرافی به صورت 24/7 یا پاسخگویی شبانه‌روزی و کل روزهای هفته می‌توانید ترید کنید. پس از ثبت نام و اولین ترید از خریدهای بعدی به صورت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را دریافت می‌کنید. با داشتن کیف پول ریالی، وجوهتان در کسری از دقیقه به شما واریز می‌شود. در ضمن امکان خرید رمزارز تا سقف دویست میلیون تومان را دارید. به علاوه کاهش یا افزایش ارزش هر رمزارزی به شما نمایش داده می‌شود.

بیت برگ از نظر سرعت و همچنین امنیت نیز مناسب است. رابط کاربری ساده و کاربرپسندی دارد. به علاوه در دو نسخه محبوب اندروید و آی او اس نیز، دارای اپ است. طبق دستور پلیس فتا در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی باید احراز هویت انجام شود. در بیت برگ نیز پس از تکمیل احراز هویت و ثبت سفارش، وجوهتان واریز می‌شود. بیت برگ دارای فروشگاه است و با ارائه خدماتی چون تحلیل تکنیکال، ارائه اخبار و رویدادهای ارز دیجیتال و همچنین محتواهای آموزشی در وبسایتش یکی از پرطرف‌دارترین گزینه‌های صرافی داخلی به حساب می‌آید.

ثبت نام در صرافی بیت برگ

برای ثبت نام در بیت برگ (bitbarg) کافی است پس از ثبت تلفن همراه و تأیید پیامک مشخصات‌تان را وارد کنید. با ورود به حساب کاربری امکان تریدینگ را خواهید داشت. در گروه ارز دیجیتال پرشین الیت می‌توانید انواع سیگنال ارز دیجیتال بیت برگ را دریافت کنید.

برای ترید کافی است ارز دیجیتال مورد نظر و مبلغ دلخواه خود را وارد کنید و درخواست خرید بزنید. سپس باید پیش‌فاکتورتان را با دقت بررسی کنید تا شبکه به درستی انتخاب شده باشد. با ثبت آدرس کیف پول قادرید تا نسبت به دریافت وجه اقدام کنید. البته باید اشاره کنیم که در اولین سفارش خریدتان حتما احراز هویت شوید.

برای فروش رمزارزها نیز کافی است پس از ورود به حساب کاربری بیت برگ، به جستجوی نام ارز دیجیتال دلخواهتان بپردازید و مبلغ مورد نظر را به تومان وارد کنید و درخواست فروش دهید تا پیش‌فاکتور را ببینید. پس از انتخاب شبکه و بررسی زمان واریز وجه می‌توانید از گزینه واریز به شبا و یا واریز در لحظه‌ استفاده کنید.

سپس می‌توانید از کیف پولتان، ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه ارسال یا برداشت از حساب را گزینش کنید. آدرس بیت برگ را انتخاب کرده و ارزتان را انتقال دهید و پس از آن، ثبت نهایی کنید. در بیت برگ با محدودیت فروش حداکثر و حداقل مواجه هستید. بیشترین مقدار فروش ده میلیون و کم‌ترین میزان سیصد و پنجاه هزار تومان در روز است.

خدمات پرشین الیت در ارائه سیگنال ارز دیجیتال بیت برگ (bitbarg)

اگر شما هم در صرافی Bitbarg ثبت نام کرده‌اید و از این پلتفرم ترید می‌کنید، برای کسب سود بیشتر بهتر است از انواع سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال bitbarg استفاده کنید. در پرشین الیت می‌توانید با دریافت انواع سیگنال‌های معتبر داخلی و خارجی سود معاملات خود را چندین برابر کنید.

اگر هنوز برای تریدینگ تلاشی نکرده‌اید و از طرفی نمی‌خواهید نسبت به خطر سرمایه‌گذاری در صرافی‌های خارجی نگرانی به خود راه دهید، درنگ کنید. زیرا صرافی بیت برگ یکی از مناسب‌ترین صرافی‌های ایمن داخلی است که می‌تواند سکوی پرتابی برای معاملات پرسود شما باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای به حداکثر رساندن نرخ کاهش ریسک ترید خود در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی یا داخلی پرشین الیت عضو شوید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.