whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

محاکمه ZachXBT برای توهین به plaintiff

1402/03/28 ساعت 13:29


زَک ایکس بی تی، کارآگاه حوزه بلاک‌چین، به دلیل ادعای خود که مدعی شده بود plaintiff سرمایه‌های پروژه را خالی کرده است، به جرم توهین، محاکمه شد.

خوان جفری هوانگ مدعی است که شهرت او آسیب دیده است. زمانی که ظاهراً زک ایکس بی تی او را به نامزد زایی دروغین متهم کرده است.

با توجه به یک پست که در رسانه اجتماعی توییتر منتشر شده در تاریخ ۱۶ ژوئن، کارآگاه حوزه بلاکچین زک ایکس بی تی به دلیل توهین به یکی از افرادی که او را به جعل متهم کرده بود، دعوت به پاسخگویی در مورد توهین کرده است. جفری هوانگ، شناخته شده به عنوان MachiBigBrother در توییتر، او را به خاطر القاء اتهامات دروغین متهم کرده و از آسیب‌رسانی به شهرتش شکایت کرده است. همچنین، MachiBigBrother اعلام کرده است که او نیز در حال رسیدگی به پرونده قضایی علیه این کارآگاه زنجیره‌ای است.او در این باره نقل کرده است:

« یک سال پیش، @zachxbt  یک مقاله در مدیوم درباره من منتشر کرد که به شهرتم آسیب رساند. امروز، من یک پرونده توهین به شخصیت علیه او را در دادگاه فدرال منطقه غرب تگزاس پیگیری کردم. »

زک ایکس بی تی خوانده شدن به دعوای حقوقی را "بی اساس" و "تلاشی برای سرد کردن آزادی بیان" توصیف کرد. وی گفت:

« برای جواب دادن به آن، مبارزه کند .»

زک ایکس بی تی به نوشته ای که به توهین متهم شده است، واکنش نشان داد. این نوشته با عنوان: "22000 اتریوم جعل شده و بیش از ده پروژه شکست خورده: داستان Machi Big Brother"

زک ایکس بی تی به هوانگ اتهاماتی از جمله "راه‌اندازی بیش از 10 توکن و پروژه NFT پمپ و دامپ شکست خورده از جمله خدمات مدیریت خزانه‌داری Formosa Financial زده است." یکی از ادعاهای مطرح شده در این مقاله این بود که کوفاوندر  Formosa Financial، جورج هسیه، 11000 اتر را از خزانه پروژه حذف کرده است. به متن زیر توجه کنید:

 « فورموزا فاینانسیال بدتر شد زمانی که در 22 ژوئن 2018 دو برداشت با ارزش 11،000 توکن اتریوم هر کدام از کیف پول گنجینه فورموزا فاینانسیال صورت گرفت. به سرمایه‌گذاران خبر نشده بود که جرج سیه، هم‌موسس و تنها مدیر شرکت، با اجرای خرید سهام از خودش، بر روی هر دو طرف اقدام کرده است. »این مقاله ادعا می‌کند که سپس جرج سیه پروژه را ترک کرده و پروژه را به مقامات دیگر را سپرده است. طبق گفته ی زک ایکس بی تی، سرمایه هایی که از گنجینه برداشت شده بودند بسیار سریع به چندین کیف پول دیگر ارسال شدند، از جمله کیف پولی که از دامنه Ethereum Name Service با نام هاریسونهوانگ.اتچ دریافت هم داشته است. »

با ترکیب داده های بلاکچینی دیگر، زک ایکس بی تی نتیجه گرفت و گفت:

« این آدرس ها به جف هوانگ / میتریل بازمی‌گردند." زک ایکس بی تی جف هوانگ را به عنوان مسئول خالی شدن صندوق اعلام کرد و گفت: "این نمودار شامل جریان ورود اتریوم به صندوق چندامضایی برای دوره خصوصی قبل از دو برداشت 11،000 توکن اتريوم توسط جف و جرج در 22 ژوئن 2018 است. »

کوینتلگراف شکایت اعلام شده در تاریخ 15 ژوئن به نمایندگی از جفری هوانگ را در دادگاه منطقه غربی تگزاس، بخش آستین دریافت کرد. در این شکایت وکیل هوانگ ادعا می‌کند که مشتری اش صندوق پروژه فورموزا فاینانسیال را خالی نکرده است و اظهار می‌کند:

 « در واقع، خالی کردن صندوق از سوی مشتری مدعی نه تنها رخ نداده بلکه همچنین هیچگاه کنترلی بر صندوق های فورموزا فاینانسیال نداشته است. به علاوه، بر اساس اطلاعات و باور، متهم می‌فهمید که به عنوان یک مشاور خارجی ساده در پروژه فورموزا فاینانسیال، قادر به دسترسی مستقیم به پول های مسروقه نبوده است. »

علاوه بر این، تیم حقوقی جف هوانگ ادعا کردند که بنیانگذاران پروژه احتمالاً آن‌هایی هستند که اتریوم را از گنجینه دزدیده‌اند، زیرا استدلال زک ایکس بی تی "قادر به توضیح بسیار محتمل و روشن تری نبود که کارکنان شرکت، بجای یک مشاور خارجی مانند مشتری، با هم هماهنگ شده‌ باشند تا برداشت‌ها را به اجرا درآورند."

همچنین در این دعوی ادعا شده که زک ایکس بی تی به علت کار به عنوان یک کارآگاه، بخشی از زندگی اش در شبکه های بلاکچینی می‌باشد، از ایجاد شایعه، برای انجام کارش سود می برد.

در توییتر پستی که در تاریخ 16 ژوئن منتشر شد، زک ایکس بی تی این ادعاها را رد کرد و گفت که جف هوانگ به دنبال "سکوت" اوست. زک ایکس بی تی گفت: 

« این بسیار ناراحت‌کننده است که به اینجا برسد، اما میدانستم روزی ممکن است به این نقطه برسیم زیرا قیمت گفتن حقیقت، این است که بعضی از مردم آنچه شما می‌گویید را دوست ندارند. »

قبلاً زک ایکس بی تی داده های مربوط به بسیاری از کلاهبرداری های رمزارز و شلوغی های مربوط به آنها را منتشر کرده‌ است. در تاریخ 10 ژوئن، فعالیت های مرتبط با 1 میلیون دلار از طریق کلاهبرداری فیشینگ در توییتر را شناسایی کرد. همچنین در تاریخ 4 ژوئن، تخمین زده شد که 35 میلیون دلار به دلیل شلوغی در برنامه Atomic Wallet از دست رفته است.

در پرشین الیت می‌توانید برای دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز در کانال سیگنال ارز دیجیتال عضو شوید. برای شروع معامبه در فارکس باید احراز هویت بایننس شوید تا در بزرگ‌اترین پلتفرم کریپتویی دنیا به راحتی ترید کنید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.