whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ماشین حساب ارز دیجیتال به تومان

1401/12/17 ساعت 23:50


می توانید از ماشین حساب سود ارز دیجیتال برای محاسبه سود/ضرر بالقوه از سرمایه گذاری های رمزنگاری شده خود مانند بیت کوین، اتریوم، Dogecoin ،Shiba Inu ،Solana ،Cardanoو موارد دیگر استفاده کنید. این ماشین حساب نهایی بیت کوین است. یا ماشین حساب رمزنگاری نهایی با هزاران ارز رمزنگاری شده برای انتخاب!

ماشین حساب ارز دیجیتال چیست؟

ماشین حساب سرمایه گذاری قیمت ارز دیجیتال محاسبات شما از سود و زیان رمزنگاری را به طور قابل توجهی آسانتر و سریعتر می‌کند. با استفاده از این ابزار ساده، می توانید سرمایه گذاری های خود را با موفقیت برنامه ریزی کنید و یا حتی در مورد سودهایی که می توانید در صورت سرمایه گذاری در بیت کوین یا سکه دیگر سرمایه گذاری کرده اید ، با موفقیت برنامه ریزی کنید.

چگونه می توان سود را به صورت خودکار ردیابی کرد؟

در واقع ، این یکی از اهداف جدایی ناپذیر در سیگنال فیوچرز است. با اتصال کیف پول و صرافی های خود ، می توانید محاسبات به موقع و هشدارهای مربوط به فراز و نشیب های نمونه کارها خود را دریافت کنید. و بهترین جنبه آن، این است که بیش از یک میلیون کاربر فعال ماهانه کاملاً ایمن و مورد اعتماد است.

دو راه وجود دارد که از طریق آن می توانید سود یا ضرر را در ارزهای رمزنگاری حساب کنید.

اولین مورد با نگاهی به ارزش دارایی های خود و مقایسه آن با قیمتی است که در آن آنها خریداری کرده اید. راه دوم این است که با نگاهی به میزان پولی که در ارز فیات ساخته اید یا از دست داده اید.

به عنوان مثال ، فرض کنیم که ما در ژانویه سال 2018 1 BTC را با قیمت 10،000 دلار خریداری کردیم و آن را با 15،000 دلار در دسامبر 2018 فروختیم. چقدر سود کسب کردیم؟ 

طبق این روش محاسبه ، ما 50 ٪ سود (5000 دلار) کسب کردیم. با کم کردن مبلغ خرید تتر از قیمت فروش ، شما می دانید که آیا سود کسب کرده اید.

چگونه مالیات رمزنگاری را محاسبه کنیم؟

محاسبه مالیات رمزنگاری می تواند مشکل باشد ، به خصوص وقتی که در دنیای ارزهای رمزپایه تازه کار هستید. انواع متفاوتی از ارزهای رمزپایه وجود دارد که هر کدام شامل نوسانات قیمت خاص خود هستند.

برای محاسبه مالیات رمزنگاری خود ، باید تمام معاملات خود را در طول سال پیگیری کنید و بفهمید که سود یا ضررهای سرمایه ای در هر معامله دارید. به عنوان مثال ، اگر 1 بیت کوین را با قیمت 10،000 دلار خریداری کنید و شش ماه بعد آن را با 15،000 دلار بفروشید ، 5000 دلار سود کسب می کردید.

اگر این تنها معامله شما در طول سال بود ، پس از آن به اندازه کافی آسان است که مالیات خود را با استفاده از این شماره محاسبه کنید.

با این حال ، اگر شما 1 بیت کوین را با قیمت 10 کیلو دلار خریداری کرده اید اما نیمی از آن را با قیمت 11K دلار فروخته اید و بقیه را نگه داشته اید، همه چیز کمی پیچیده تر می شود زیرا اکنون دو معامله با قیمت های مختلف درگیر است.

اولین قدم تعیین هر دسته از هر معامله در احراز هویت بایننس، افزایش سرمایه یا ضرر است. هر کشور بسته به مدت زمان داشتن دارایی قبل از فروش ، قوانین مختلفی در مورد میزان مالیات بر سود/ضرر سرمایه دارد.

آیا می توانید سود را به صورت خودکار محاسبه کنید؟

بله ، کیف پول و صرافی ها API را به شما ارائه می دهند که در صورت استفاده از ابزارهای مختلف ایجاد شده برای محاسبه سود و ضررهای رمزنگاری شده ، به طور خودکار نتیجه می گیرید. فقط حتماً نمونه کارها خود را به ابزارهای تأیید شده متصل کنید که صحت و امنیت را تضمین می کند.

چگونه سود محاسبه می شود؟

ما فقط تفاوت بین مقدار مشخص ارز را در زمان در مقابل زمان B محاسبه می کنیم ، زیرا یکی از ماشین حساب های معمولی استفاده می کند: با استنباط مقدار قیمت در زمان B از مقدار قیمت در زمان A. این جراحی موشک نیست!
مراحل زیر را برای محاسبه سود/زیان رمزنگاری دنبال کنید:

مرحله 1: ارز FIAT را که برای تجارت ، مبادله یا خرید سیگنال ارز دیجیتال استفاده کرده اید، انتخاب کنید. برای جستجوی ارز مورد نظر خود ، روی دکمه کشویی ارز کلیک کنید یا ضربه بزنید. فقط نام ارزی را در قسمت جستجو تایپ کنید. سپس برای انتخاب آن روی ارز کلیک کنید. به عنوان مثال USD (دلار ایالات متحده).
مرحله 2: گروه ارز دیجیتال را که خریداری کرده اید انتخاب کنید. برای جستجوی ارز مورد نظر خود ، روی دکمه کشویی ارز کلیک کنید یا ضربه بزنید. فقط نام Crypto را در قسمت جستجو تایپ کنید.
مرحله 3: در قسمت "سرمایه گذاری" مبلغی را که سرمایه گذاری کرده اید وارد کنید. به عنوان مثال 1000 دلار. (از طرف دیگر ، می توانید روی سوئیچ ضامن "توسط واحد" کلیک کنید تا به جای مقدار فیات وارد واحد کانال سیگنال ارز دیجیتال شوید. به عنوان مثال 1.06 BTC)
مرحله 4: در قسمت "قیمت رمزنگاری اولیه" ، هنگام خرید رمزنگاری ، قیمت رمزنگاری را وارد کنید.
مرحله 5: در قسمت فروش Crypto Price '، هنگام فروش رمزنگاری ، قیمت رمزنگاری را وارد کنید.
مرحله ششم: در قسمت "هزینه سرمایه گذاری" ، هزینه (درصدی) را وارد کنید که مبادله شما برای خرید/تجارت رمزنگاری تغییر می کند.
مرحله 7: در قسمت "هزینه خروج" ، هزینه (درصدی) را وارد کنید که مبادله شما برای فروش اندیکاتور VIP/تجارت رمزنگاری تغییر می کند.
مرحله 8: سرانجام ، سود یا ضرر شما برای سرمایه گذاری شما در صفحه نمایش داده می شود.

آیا باید سود رمزنگاری خود را دوباره سرمایه گذاری کنم؟

پاسخ این سوال به اهداف شما بستگی دارد. اگر فقط به دنبال ایجاد سریع و سریع هستید ، پس نه ، نیازی به سرمایه گذاری مجدد سود خود نیست.

اگر می خواهید از پتانسیل رشد طولانی مدت در بازار رمزنگاری استفاده کنید ، پس بله ، باید سود خود را دوباره در سیگنال فارکس سرمایه گذاری کنید.

نکاتی برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال 

هنگامی که در ارز دیجیتال سرمایه گذاری می کنید ، انجام تحقیقات خود ضروری است. شما باید بدانید که در چه چیزی سرمایه گذاری می کنید و یک ایده کلی در مورد نحوه عملکرد سکه یا توکن دارید.

قبل از سرمایه گذاری ، به نقشه راه سکه ، کاغذ سفید ، کانال های رسانه های اجتماعی و مبادلات موجود در آن نگاه کنید. به تاریخچه قیمت آن و کل عرضه سکه ها/نشانه های ایجاد شده نگاه کنید. در برابر FOMO تسلیم نشوید و به سکه ای که به دلیل اعتیاد به مواد مخدره به تازگی افزایش یافته است ، خریداری کنید. این یک روش مطمئن برای از دست دادن سریع پول است! از سکه های اعتیاد به مواد مخدره دور شوید و به جای آن روی پروژه هایی با موارد استفاده در دنیای واقعی تمرکز کنید.

برای نوسانات آماده باشید.

نوسانات بخش بزرگی از سرمایه گذاری ارز دیجیتال است. هیچ راهی در اطراف آن وجود ندارد. آماده شدن برای یک سوارکاری غلتکی به شما کمک می کند تا با اطمینان از آن عدم اطمینان استفاده کنید و در دراز مدت موفقیت پیدا کنید.

در اینجا چند نکته در مورد آنچه باید هنگام اعتصاب نوسانات انجام شود آورده شده است:

وحشت نکنید!

هنگامی که اوضاع خشن می شود - و ممکن است خوب - بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از هراس خود را با وحشت بفروشید. آرام نگه داشتن در حالی که وحشت دیگران یکی از بهترین شاخص های مربوط به اینکه آیا کسی می داند چه کاری انجام می دهد هنگام سرمایه گذاری رمزنگاری است.

درک کنید که چرا تغییرات قیمت اتفاق می افتد ، سپس مطابق با آن عمل کنید. اگر به نظر می رسد برخی از اخبار مهم وجود داشته است که باعث شده است که همه بازارها یک شبه به Haywire بروند ، سعی کنید قبل از واکنش بیش از حد بیش از حد ، اطلاعات بیشتری در مورد آن داستان ها تحقیق کنید.

سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید.

یکی دیگر از عوامل مهم هنگام سرمایه گذاری در رمزنگاری ، تنوع است. تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید و بیش از آنچه که می توانید از دست بدهید سرمایه گذاری نکنید.

شما باید قبل از سرمایه گذاری در آنها وقت خود را در زمینه تحقیق در پروژه ها بگذرانید تا بدانید که آنها چه کاری انجام می دهند و چگونه آنها فعالیت می کنند ، و همچنین تیم پشت سر آنها. شما همچنین باید یک نمونه کارها از سکه ها یا نشانه های مختلف ایجاد کنید (بر خلاف اینکه فقط تمام پول خود را در یک سکه خاص گره خورده است) به طوری که اگر یک پروژه ضعیف عمل کند ، افراد دیگری نیز وجود خواهند داشت که هنوز پتانسیل رشد را دارند.

یک حالت شکست را تنظیم کنید.

دستور توقف از دست دادن، دستور فروش امنیت پس از رسیدن به قیمت مشخص است. می توان از آن برای محدود کردن ضررها یا محافظت از سود استفاده کرد ، اما اگر قیمت پایین تر از قیمت از دست دادن باشد ، ترتیب توقف از دست دادن به یک سفارش بازار تبدیل می شود. یعنی تجارت شما با هر قیمتی اجرا می شود.

در اینجا نحوه استفاده از سفارشات متوقف شده برای سرمایه گذاری های رمزنگاری شده خود آورده شده است:

اگر می خواهید ضرر و زیان را در یک سرمایه گذاری محدود کنید ، قبل از قیمت ورود خود ، یک بازار را قرار دهید یا سفارش فروش را محدود کنید. این مهم است که شما یک نکته معقول را انتخاب کنید زیرا قیمت ها می توانند در دوره های کوتاه (ساعت/روز) به طور قابل توجهی نوسان کنند. همچنین ، اگر می خواهید در برابر کاهش ارزش ارز یا تورم محافظت کنید ، هنگام ورود به بازار ، سفارشات خرید و فروش خود را همزمان قرار دهید. این "پرچین" نامیده می شود.

با دقت در ICO سرمایه گذاری کنید.

اولین قدم برای سرمایه گذاری ICO موفق ، یادگیری تا آنجا که می توانید در مورد پروژه هایی که مورد علاقه شما هستند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در مورد تیم ، محصول و جامعه در پشت هر پروژه وقت بگذارید.

در پروژه هایی سرمایه گذاری کنید که به آنها اعتقاد دارید. فقط سرمایه گذاری آنچه برای وضعیت مالی و سطح تحمل ریسک شما معنی دارد ، ضروری است. همچنین ، به دنبال تیم هایی با سوابق آهنگ خوب و پیشینه های قوی (بر خلاف تأیید مشهور) باشید. 

اگر یک شرکت رمزنگاری مدتی بوده است بدون اینکه مشکل مهمی داشته باشد ، این موضوع در مورد یکپارچگی آن صحبت می کند - و باید در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها می خواهند پول خود را درگیر چنین سرمایه گذاری هایی کند ، به سرمایه گذاران اطمینان دهد.

در هنگام نزول وحشت نکنید.

وحشت نکنید و در حین نزولی بفروشید. به عنوان مثال ، بیت کوین از زمان آغاز به کار ، روند سراشیبی را تجربه کرده است و احتمالاً در آینده بیشتر خواهد بود. هنگامی که بازار پایین می رود ، خوب است که در برابر اصرار به فروش همه چیز در اختیار شما و سرمایه گذاری مجدد به دارایی های مشابه که در حال حاضر عملکرد خوبی دارند ، مقاومت کنیم.

بازار رمزنگاری وحشی است. در حالی که شرکت های مشروعیت زیادی در آنجا وجود دارند ، بسیاری از آنها نیز وجود دارند که فقط سعی می کنند با استفاده از افرادی که بهتر نمی دانند ، سریعاً سریع بسازند. آنها این کار را با طرح های پمپ و دامپ انجام می دهند: آنها سکه ها را خریداری می کنند ، آنها را در رسانه های اجتماعی با مقالات خبری جعلی مطرح می کنند ، سپس با بالا رفتن قیمت آنها را می فروشند.

اگر تا به حال به یک فرصت سرمایه گذاری نزدیک شده اید که نوید بازده های بالایی را می دهد - به خصوص اگر به نظر می رسد خیلی خوب است که درست باشد - قبل از تحویل هر پول بیشتر مورد بررسی قرار دهید! ممکن است در نگاه اول ضد انعطاف پذیر به نظر برسد ، اما از نظر میزان موفقیت سرمایه گذاری شما در جاده پرداخت می شود.

به عنوان یک سرمایه گذار ، اطمینان حاصل کنید که همیشه تحقیقات خود را انجام داده و در مورد چگونگی خوب یک پروژه به فرصت بازار خود بپردازید. ما شما را ترغیب می کنیم تا در مورد فناوری پروژه ، نحوه عملکرد آن و اینکه آیا هر نوع جامعه موجود یا مورد استفاده در دنیای واقعی دارد ، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این چیزها ممکن است در نگاه اول مهم به نظر نرسد - اما آنها می توانند تعیین کنند که سرمایه گذاری شما پرداخت می کند یا می سوزد. با در نظر گرفتن این هفت نکته ، می توانید خود را برای موفقیت به عنوان یک سرمایه گذار رمزنگاری تنظیم کنید.

برای دریافت انواع سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت بپیوندید. همچنین با پرشین الیت می‌توانید از خدمات فوق‌العاده‌ای چون رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال، خرید تتر، فروش اندیکاتور vip و احراز هویت بایننس برخوردار شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.