whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کیف پول Equal

1401/09/18 ساعت 14:49


یکی از امن ترین و محبوب ترین کیف پول‌هایی که می‌توانید جهت نگهداری ارز دیجیتال مورد استفاده قرار دهید، کیف پول Equal است. این نوع کیف پول دیجیتالی با هدف جمع آوری سرمایه گذاری و ابزار به وجود آمده و کاربرد انبوه را بسیار راحت‌تر کرده است. کیف پول دیجیتالی Equal دارای یک Dapp Store یکپارچه جهت تقویت سودمندی رمزارزهای مختلف بوده و از این طریق هم می‌توانید خیلی راحت و بدون مشکل از DEXها و Dappهای محبوب در بلاک چین اتریوم بهره بگیرید.

این کیف پول ابتدا به عنوان پروژه‌ای ساده شروع به کار کرد اما در حال حاضر به یکی از نیروهای محرک و ویژه در استفاده از وب غیر متمرکز تبدیل شده و تمام سرمایه گذاران می‌توانند از آن بهره بگیرند. پس برای آشنایی بیشتر با خصوصیات کیف پول دیجیتال Equal توصیه می‌کنیم موارد مهمی که در ادامه مقاله ذکر شده را نادیده نگیرید.

مهم ترین ویژگی‌ها و مشخصات کیف پول Equal

کیف پول Equal به عنوان محبوب ترین و فوق العاده ترین برنامه پذیرش رمز ارزهای دیجیتالی شناخته شده که در ابتدا رقیب سر سخت Metamask مبتنی بر شبکه گسترده اتریوم، به شمار می‌رفت. این کیف پول در اصل مبتنی بر مرورگر بوده و هدف دارد مشکل عدم قابلیت همکاری کردن بلاک چین با آگنوستیک بودن آن را حل نماید.

از این طریق نیز توانسته با وب 3.0 یکپارچه شود و موفقیت‌های بسیاری را از آن خود کند. به غیر از پشتیبانی چند زنجیره‌ای، کیف پول Equal تجربه کاربری را بسیار بهبود بخشیده و موجب شده کاربران کریپتو بی‌تجربه نیز شاهد نتایج شگفت انگیزی باشند.

همان طور که در ابتدای مقاله هم گفته شد، این کیف پول جهت ادغام یکپارچه با DEXها و Dappهای مختلف جهت تعامل با وب غیر متمرکز در حال ظهور ایجاد شده و معمولا بر اساس دسته‌هایی نظیر امور مالی، بازی‌ها، اجتماعی و بازارها تقسیم بندی می‌شود.
در حال حاضر داخل افزونه آن یک فروشگاه مخصوص Dapp با پیوندهایی به Dappهایی که از قبل با هم ادغام شده‌اند، وجود دارد اما قرار است در آینده موارد باکیفیت بیشتری به آن افزوده شود‌.  

در صورت اضافه شدن Dapp‌های باکیفیت، مردم بیش از قبل سراغ آن‌ها می‌روند و از این طریق نیز رابط کاربری شلوغ‌تر خواهد شد.‌ البته در اینجا هدف اصلی یک تجربه کاربری مناسب و دلپذیر بوده زیرا به طور معمول هیچ کسی دوست ندارد از کیف پول دیجیتالی بهره بگیرد که سرشار از برنامه‌های اضافه و ناخواسته است.

Equal در واقع نوعی ابزار مدیریتی فوق العاده بوده که خیلی شناخته نشده است و از این جهت نیز کاربران زیادی سمت آن نمی‌روند. البته تیم سازنده آن در حال بازاریابی اصولی بوده و از این جهت نیز انتظار می‌رود در سال‌های آینده جایگاه عالی‌تری را از آن خود کند.

Equal در واقع نوعی ابزار مدیریتی فوق العاده بوده که خیلی شناخته نشده است و از این جهت نیز کاربران زیادی سمت آن نمی‌روند. البته تیم سازنده آن در حال بازاریابی اصولی بوده و از این جهت نیز انتظار می‌رود در سال‌های آینده جایگاه عالی‌تری را از آن خود کند.

از جمله Dappهای پرطرفدار موجود می‌توان Nexo،Binance DEX ،IDEX BountyOx، Cent ، MakerDAO ، CryptoKitties و Request را نام برد. بعد از این که IDEX را انتخاب کردید، تنها کاری که لازم است برای متصل شدن به کیف پول Equal انجام دهید، کلیک بر روی گزینه ورود نرم افزار IDEX است. 

این کیف پول بی‌نظیر با پشتیبانی از لیستی کامل توکن‌ها، به صورت خودکار توکن‌های‌تان را به‌روزرسانی می‌کند و از این طریق هم دیگر احتیاجی به اضافه کردن دستی توکن به کیف پول نیست. بهتر است بدانید که Equal به حالت تاریک و روشن مجهز شده و ظاهر بسیار جذابی دارد.

در واقع جذابیت چیدمان و قابلیت‌های کیف پول Equal موجب شده کاربران زیادی به سمت آن بروند و روز به روز شاهد رشد بیشتری باشند. از دیگر ویژگی‌های خارق العاده کیف پول مورد نظر، می‌توان برخوردار بودن از ماشین حساب خودکار هزینه گس جهت تمام تراکنش‌هایی که بر اتریوم مبتنی هستند را نام برد.
کیف پول دیجیتالی Equal به طور کلی تاثیر زیادی روی هزینه‌های گس به جای می‌گذارد و کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند، می‌توانند موفقیت‌های بالاتری را از آن خود کنند و جلوی شکست‌ها و ضررهای احتمالی را نیز بگیرند‌.

مزایای استفاده از کیف پول Equal

متامسک به دلیل پشتیبانی از ENS، توانسته نسبت به کیف پول Equal مورد توجه افراد بیشتری قرار بگیرد. البته این کیف پول نیز تا کنون توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و قابلیت‌های فوق العاده دارد. توجه داشته باشید ENS در اصل مخفف واژه Ethereum Name Service بوده که اتریوم و دیگر آدرس‌‌های شبکه بلاک‌چین را با نام آدرس مشخص که توسط انسان قابل خواندن است، متصل می‌کند.

از این جهت کاربران می‌توانند به جای استفاده آدرس‌هایی پیچیده که شامل رشته‌ای از حروف و اعداد هستند، آدرسی را برای خود استفاده کنند که بسیار راحت و کاربر پسند باشد. با این وجود تیم Equal نیز اعلام نموده که در آینده قرار است از سرویس‌های نامی که توسط انسان قابل خواندن است (Unstoppable Domains)، پشتیبانی کند.

Unstoppable Domains هم اکنون از بیش از 50 ارز رمزنگاری شده مختلف پشتیبانی می‌نماید و قرار است در آینده تعداد آن‌ها افزایش یابد. کار کردن با این کیف پول محبوب اصلا سخت نیست و هر کسی می‌تواند به سادگی از قابلیت‌های فوق العاده آن بهره بگیرد.

کیف پول شگفت انگیز Equal از Dapp Store داخلی برخوردار بوده و از این جهت هم دیگر نیازی نیست دائما به صورت دستی توکن‌های پشتیبانی شده را به روز کنید. از دیگر مزایای این کیف پول می‌توان به پشتیبانی چند زنجیره‌ای بایننس چین و اتریوم با بیت کوین یا سایر موارد اشاره کرد. 

از طریق کیف پول Equal می‌توانید اقدامات مختلفی جهت چند برابر شدن سرمایه‌تان انجام دهید و جلوی به وجود آمدن ضررهای زیاد را بگیرید. البته توجه داشته باشید پیش از این که کار خرید یا فروش را انجام دهید، باید به خوبی قیمت ارز دیجیتال مورد نظرتان را بررسی کنید و سپس در بهترین زمان اقدام نمایید.

امنیت فوق العاده، نقشه راه عالی، برخوردار بودن از تنظیم کننده گس به صورت اتوماتیک، رابط کاربری جذاب، کاربری آسان، امکان نصب بر روی اندروید و همچنین ios، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع و نمایش تمام موجودی‌ها به ارز محلی نیز جزو سایر مزایای کیف پول دیجیتالی Equal به حساب می‌آیند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

همان طور که می‌دانید هر کیف پول دیجیتالی علاوه‌بر مزایا، دارای برخی معایب نیز است. بنابراین لازم است بدانید کیف پول Equal هم یک‌سری مشکلات و محدودیت‌ها دارد اما در برابر مزایای آن، بسیار اندک و ناچیز است.

همان طور که می‌دانید هر کیف پول دیجیتالی علاوه‌بر مزایا، دارای برخی معایب نیز است. بنابراین لازم است بدانید کیف پول Equal هم یک‌سری مشکلات و محدودیت‌ها دارد اما در برابر مزایای آن، بسیار اندک و ناچیز است.

رایج ترین مشکلات  و محدودیت‌های کیف پول Equal

تا این بخش از مقاله شما را با کیف پول Equal، ویژگی‌ها و مزایای آن آشنا کردیم. از این رو جا دارد به برخی محدودیت‌ها و مشکلات آن نیز اشاره کنیم تا هنگام انتخاب یک کیف پول مناسب، به مشکل برنخورید و راحت‌تر تصمیم بگیرید.

کیف پول Equal معایب چندان خاصی ندارد اما با توجه به گفته برخی کاربران، این کیف پول نسبت به رقبای اصلی خود همچون متامسک، در ابتدا مقداری ضعیف‌تر بوده و از تمام ارزهای محبوب هم پشتیبانی نمی‌کرد. گاهی اوقات نیز کاربران در Equal با مشکل عدم انجام تراکنش‌های میزبانی شده مواجه می‌شدند و نمی‌توانستند به خوبی اقدامات لازم را انجام دهند.

با این که کیف پول Equal از مشکلاتی نسبتاً ساده برخوردار بوده اما همچنان مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفته و خدماتی مطلوبی را نیز از خود ارائه می‌دهد. تیم سازنده آن هم دائما در تلاش است تا سطح خدمات موجود را به شکل قابل توجهی ارتقا دهد و کمک کنند کاربران در فضایی بهتر از دارایی‌های خود نگهداری کنند.

معرفی تتر و خرید آن 

تتر نوعی ارز دیجیتال شناخته شده و محبوب است که از سال 2015 به بازار معرفی شد و طی مدت زمانی کوتاه توانست توجه سرمایه گذاران بیشماری را به خود جلب نماید. تتر به ‌لحاظ ارزش بازار، توانسته جایگاه سومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان را از آن خود کند و رشد به خصوصی داشته باشد.

این ارز دیجیتال بر پایه یک رمز ارز منبع باز و بلاک‌چین همتا به همتا بوده و بر خلاف دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و بیت کوین، یک ارز پایدار است. همین امر نیز موجب شده سرمایه گذاران بیشتر به فکر خرید تتر باشند.
این ارز محبوب به عنوان معدود رمزارزهایی شهرت پیدا کرده که ارزش آن به ارز فیات بستگی دارد، به این صورت هم اغلب شامل نوسانات بسیار کمی می‌شود. از طرف دیگر بهتر است بدانید تتر یک استیبل کوین بوده که قیمت آن وابسته به قیمت دلار آمریکا است.

تتر نیز مانند دیگر استیبل کوین‌ها در مواقع مختلف مشمول نا امنی‌ها و بی‌ثباتی‌های بازار نمی‌شود و شما می‌توانید با خیالی راحت آن را در شبکه‌های غیر متمرکز بلاک‌ چین مورد معامله قرار دهید.

خرید تتر را می‌توانید به سادگی از طریق صرافی‌های معتبر زیادی انجام دهید و از این طریق سود بالایی به دست آورید. از آن جایی که بازار کریپتو، یک بازار ناپایدار بوده اکثر افراد نگرانی‌هایی بابت سرمایه خود دارند. البته تتر با وابسته بودن به دلار می‌تواند در مقابل نوسانات مقاومت زیادی از خود نشان دهد و با افت قیمت شدید نیز مواجه نشود. 

با خرید ارز تتر می‌توانید از تحمل هزینه‌های شدید مبادلات و تراکنش‌ها نیز در امان باشید و دیگر کارمزدهای سنگینی را نپردازید. اما فراموش نکنید که همیشه احتمال شکست در هر زمینه‌ای وجود دارد و نباید خیلی ریسک کنید و تمام سرمایه‌تان را برای خرید تتر در نظر بگیرید. 

تحلیل گرانی که از سیگنال ارز دیجیتال برای پیش بینی وضعیت بازار کریپتوکارنسی یا یک رمز ارز منحصر به فرد بهره می‌گیرند، اغلب اوقات می‌توانند شاهد سود بیشتر باشند. البته به شرطی که از یک سیگنال ارز دیجیتال معتبر و بدون خطا استفاده کنند.

مراحل لازم جهت احراز هویت بایننس 

از آن جایی که با احراز هویت بایننس می‌توانید شاهد مزایای بیشتری در صرافی بایننس باشید، در ادامه مقاله قصد داریم شما را با مراحل قدم به قدم این کار آشنا کنیم. پس اگر می‌خواهید اکانت‌تان دچار مشکل نشود، مطالبی که در این بخش ذکر شده را نادیده نگیرید.

  • در اولین مرحله برای انجام احراز هویت، باید به صفحه اول اپلیکیشن وارد شوید و سپس بر روی نماد آدمک بالای صفحه کلیک کنید. در این شرایط اگر قبلا به حساب کاربری‌تان وارد نشده باشید، می‌توانید خیلی راحت به اکانت‌ خود وارد شوید. 
  • بعد از وارد شدن به حساب کاربری نیاز است مجدداً بر روی همان نماد آدمک در صفحه اول کلیک کنید و سپس از میان لیستی که ظاهر شد، گزینه Verified را انتخاب نمایید. در صورتی که وریفای بایننس از قبل انجام شده باشد، واژه Verified در قسمت راست و بالای صفحه مشاهده خواهد شد.
  • پس از مزایای داشتن اکانت وریفای شده به نمایش گذاشته خواهد شد که باید آن را بررسی کنید و سپس بر روی گزینه Verify now ضربه بزنید تا یک صفحه جدید برای‌تان به نمایش‌ گذاشته شود.
  • در صفحه جدیدی که باز شد، نیاز است مشخصات خواسته شده را به طور دقیق وارد کنید. در قسمت Nationality باید نام کشوری که در آن زندگی می‌کنید را وارد نمایید. این کشور باید جزو کشورهای تحریم شده نباشد تا بعداً به مشکل برنخورید. در فیلدهای بعدی لازم است تاریخ تولد میلادی، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.
  • پس از این که اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق و کامل در این قسمت‌ها وارد کردید، بر روی Continue کلیک کنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید. در صفحه بعد نیز آدرس محل زندگی، نام شهر و کد پستی از شما خواسته شده که باید بعد از وارد کردن آن‌ها مجدد گزینه Continue را انتخاب نمایید.
  • با هدایت شدن به مرحله بعدی در پایین صفحه پیام Basic Verified را مشاهده خواهید کرد. در صورت صحیح نبودن اطلاعاتی که وارد کردید، می‌توانید به صفحات قبل باز گردید و آن‌ها را ویراش کنید، وگرنه با انتخاب Upgrade به بخش بعدی بروید.
  • در مرحله بعدی نام کشوری که انتخاب کرده‌اید در فرم اول به نمایش گذاشته خواهد شد. بعد از آن 3 گزینه که به عنوان کارت هویت می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید، آورده خواهد شد. این گزینه‌ها شامل گواهینامه، کارت ID و پاسپورت می‌شود. دقت داشته باشید با توجه به کشوری که به عنوان کشور خود انتخاب کرده‌اید، گزینه‌ها متفاوت است.
  • بعد از انتخای مدرک شناسایی، کافی است بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا به بخش بعدی برای احراز هویت بایننس بروید.
  • با توجه به مدرک انتخابی‌تان، نیاز است تصویر رو و پشت مدرک را در محل‌های خواسته شده آپلود کنید. هنگام انجام این کار مواظب باشید محل‌ها را هم با هم اشتباه نگیرید و تصویر را در جای مناسب خود آپلود نمایید.
  • پایین صفحه مورد به خوبی توضیح داده شده که هر تصویر باید چه فرمتی داشته باشد. دقت داشته باشید حجم هر تصویر نباید از 5 مگابایت بیشتر شود. همچنین عکس انتخابی‌تان نباید به صورت ناقص و تار باشد.  
  • برای آپلود تصویر به طور معمول دو گزینه موجود بوده که می‌توانید تصویر مورد نظر را از آلبوم گوشی آپلود نمایید و یا این همان لحظه با استفاده از دوربین گوشی اقدام به تصویربرداری کنید.
  • بعد از آپلود کردن تصویر، گزینه Continue برای‌تان فعال خواهد شد که با کلیک کردن بر روی آن به صفحه بعدی وارد خواهید شد.
  • با انجام تمام این مراحل، تقریبا نیمی از کارهای احراز هویت را انجام داده‌اید. در مرحله بعدی از شما یک عکس سلفی خواسته شده که باید آن را مطابق عکس پرسنلی بدون ژست خاص، آپلود کنید. توجه داشته باشید عکس‌تان باید بدون فیلتر، عینک و کلاه به صورت کاملا واضح باشد.
  • در مرحله بعدی به صفحه‌ای وارید خواهید شد که از شما خواسته تصویر چهره‌تان را داخل کادر بالایی فرار دهید. هم زمان در صفحه مورد نظر یک تصویر به صورت انیمیشن نشان داده می‌شود که به شما می‌گوید چه کاری را انجام دهید. مثلا می‌گوید سرتان را به سمت بالا، پایین، چپ یا راست حرکت دهید.  
  • هنگام پشت سر گذاشتن این مراحل، فرآیند احراز هویت در حالت Pending قرار خواهد گرفت. یعنی اگر به صفحه کاربری خود وارد شوید و بر روی نماد آدمک کلیک کنید، در سمت راست بالای صفحه نمایش کلمه Pending نشان داده می‌شود. با کلیک کردن بر روی این کلمه، یک صفحه دیگر ظاهر خواهد شد.
  • در این صفحه یک‌سری مطالب تحت عنوان Verify شدن اکانت‌تان نشان داده می‌شود و این یعنی هنوز هویت‌تان تایید نشده است‌. در چنین شرایطی باید منتظر بمانید تا پاسخ احراز هویت برای‌تان از طریق ایمیل ارسال شود. پس فراموش نکنید که ایمیل‌تان را به درستی وارد کنید.
  • اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید، پیامک تأیید آن را بعد از مدت زمانی کوتاه دریافت می‌کنید. در غیر این صورت نیاز است به صورت مجدد تمام مراحل را از اول انجام دهید.  
  • زمانی که احراز هویت به طور کامل انجام نشده، حساب کاربری دارای برخی محدودیت‌ها است و فقط می‌توانید تا 2 بیت کوین برداشت کنید اما پس از تأیید احراز هویت، این محدودیت‌ها برداشته می‌شود و میزان برداشت بیت کوین هم به 100 می‌رسد. در این موقع است که عملیات احراز هویت بایننس به اتمام می‌رسد و شما نیز می‌توانید در کنار سایر افراد برای خود از دنیای کریپتوکارنسی سود به دست آورید.

نکات مهم برای تأیید هویت بایننس 

  • تحت هیچ شرایطی با مشخصات ایرانی نظیر پاسپورت یا کارت ملی، احراز هویت نکنید. اگر صرافی اکانت‌تان را مسدود کرده باشد و شما نیز با کمک این موارد بخواهید مراحل احراز هویت را تکمیل کنید، محدودیت‌های بیشتری ایجاد خواهد شد.
  • مشخصات تایید هویت‌تان را در دسترس هر کسی قرار ندهید زیرا امکان دارد آن‌ها نیز با مشخصات شما احراز هویت را انجام دهند و بعداً با مشکل مواجه شوید.
  • سعی کنید همیشه با تغییر آی پی به حساب خود وارد شوید. در حین انجام مراحل تایید هویت، حتما از vpn استفاده نمایید. در این صورت نیازی نیست دائماً از سرور مجازی vps بهره بگیرید که آی پی‌تان ثابت باشد. البته سعی کنید خیلی هم آدرس ip خود را عوض نکنید زیرا امکان دارد سیستم امنیتی صرافی، به این کار شک کند.
  • اگر زمانی نیاز به تغییر مشخصات خود در صرافی داشتید، سریعاً با پشتیبانی آن تماس بگیرید و درخواست کنید تا هویت‌تان را لغو کنند. بعد از آن می‌توانید با مشخصات جدیدی احراز هویت را انجام دهید. 
  • در صورتی که با نام کشوری احراز هویت را تکمیل کردید و آن کشور هم اکنون با برخی محدودیت‌ها مواجه شده، بهتر است به پشتیبانی بایننس درخواست حذف آن را ارسال کنید.  
  • تا جایی که ممکن است، کار احراز هویت بایننس را با گوشی موبایل خود انجام دهید چون دوربین آن به سادگی در دسترس بوده و می‌توانید خیلی سریع ویدئو و عکس سلفی خواسته شده را ارسال کنید. برای استفاده کردن از لپ تاپ باید در این مرحله از webcam استفاده استفاده کنید که کار با آن خیلی راحت نبوده و همچنین کیفیت بالایی هم ندارد.
  • دقت داشته باشید کشورهایی همچون آمریکا و ایران، در حال حاضر تحریم شده‌اند و اگر از آی پی آن‌ها استفاده کنید، هشدارهایی دریافت خواهید کرد. البته ناگفته نماند چون حساب کاربری‌تان وریفای شده، محدودیتی بر روی آن اعمال نخواهد شد.

انتخاب یک کیف پول دیجیتالی مناسب، به طور کلی اهمیت زیادی دارد و تمام افرادی که در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنند، باید برای بهره گیری از آن احتیاط لازم را به کار ببرند تا دچار ضرر نشوند.

انتخاب یک کیف پول دیجیتالی مناسب، به طور کلی اهمیت زیادی دارد و تمام افرادی که در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنند، باید برای بهره گیری از آن احتیاط لازم را به کار ببرند تا دچار ضرر نشوند.

انتخاب بهترین کیف پول دیجیتالی 

برای انتخاب کردن یک کیف پول دیجیتالی مناسب، ابتدا باید نیاز خود را بسنجید و بدانید که چه کیف پولی برای ارزهای رمزنگاری شده خود احتیاج دارید. بعد از آن نیز با در نظر گرفتن یک‌سری موارد مهم، گزینه مطلوبی را انتخاب کنید. دقت داشته باشید کیف پول‌های دیجیتالی در دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند و هر کدام از لحاظ امنیت، جلوگیری از آشکار شدن هویت کاربر، راحتی، پشتیبانی مناسب، رابط کاربری، هزینه انجام معاملات، کارمزد و سایر خدماتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، متفاوت هستند.
در کل بهتر است بدانید کیف پول‌های دیجیتالی در دو دسته سرد و گرم، طبقه بندی شده‌اند و هر کدام از آن‌ها خصوصیات خاص خود را دارند. کیف پول‌های گرم به طور معمول فضایی آنلاین و کیف پول‌های سرد، فضایی آفلاین جهت ذخیره ارزهای مختلف به وجود می‌آورند.

کاربران از کیف پول‌های گرم معمولا برای استفاده‌های روزمره بهره می‌گیرند اما کیف پول‌های سرد خیلی برای استفاده روزانه مناسب نیستند. از این جهت هم امنیت‌شان بسیار بالاتر بوده و کسانی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارند، می‌توانند با خیالی راحت‌تر از آن‌ها بهره بگیرند. 

هر یک از کیف پول‌های دیجیتالی برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد تمام آن‌ها به یک شکل نیست. پس اگر قصد دارید ارز دیجیتال کم‌تری برای خود ذخیره کنید و دسترسی راحت‌تری نیز به آن‌ها داشته باشید، بهتر است سراغ کیف پول‌های وب بروید.

در صورتی هم که مقدار زیادی ارز دیجیتال دارید و می‌خواهید آن‌ها را برای مدت طولانی در جایی امن نگه دارید، کیف پول‌های سرد گزینه مطلوبی برای شما است. توجه داشته باشید کیف پول دیجیتالی مورد نظرتان باید از لحاظ کارایی، امنیت، سرعت، تراکنش، فضای کاربری و خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهد، مناسب باشد و قابل اعتماد باشد.

معمولا اکثر افرادی که بدون آگاهی اقدام به انتخاب کیف پول دیجیتالی می‌کنند، با ضرر مواجه می‌شوند و خیلی راحت سرمایه خود را از دست می‌دهند. پس تا جایی که امکان دارد سراغ کیف پول‌هایی بروید که به صورت شناخته شده هستند و کاربران زیادی نیز از آن‌ها بهره می‌گیرند. 

کلام آخر

کیف پول Equal یک محصول بتا است که توانسته با قابلیت‌های ویژه خود، بر سایر کیف پول‌های دیجیتالی همچون متامسک غلبه کند. این کیف پول محبوب دارای بخش‌های جذابی بوده و کاربرانی که از آن بهره بگیرند، می‌توانند از خدمات جامعی استفاده کنند. بنابراین بهتر است علاوه‌بر عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال و فراگیری آموزش‌های لازم در حوزه سرمایه گذاری کریپتو، حتما از کیف پول Equal نیز برای نگهداری دارایی‌های دیجیتالی‌تان بهره بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.