whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال TOMI 

1402/04/14 ساعت 01:15


دنیای ارز دیجیتال هر روزه در حال گسترش است و ازآنجایی‌که زندگی ما رابطه‌ی مستقیمی با تکنولوژی پیدا کرده است، باید با اخبار و اتفاقات جدید آن آشنا باشیم. درحالی‌که شما دارید این مقاله را می‌خوانید، شرکت‌های زیادی در حال انجام عملیات هستند که با استفاده از سرمایه‌ی شما، هم خود و هم شما را به سود برسانند. از جمله‌ی این شرکت‌ها شرکت TOMI است. TOMI یک شرکت web3 است که بر روی آینده و غیرمتمرکزسازی ارزهای دیجیتال تمرکز دارد. این شرکت پلتفرمی است که بهترین امکانات web2 و web3 را برای همه ارائه می‌دهد.

مشکلات در اینترنت فعلی و حل آن با ارز دیجیتال TOMI

اینترنت از ابتدا به‌عنوان بستری شروع شد که هر کسی می‌توانست هر چیزی را پست کند و یا به اشتراک بگذارد. بااین‌حال، با گذر زمان، اینترنت رشد کرد و شرکت‌ها به آن پیوستند. امروزه، اینترنت به ابزار و قدرتی برای ملل تبدیل شده است و به شرکت‌های بزرگ، اجازه‌ی ارائه خدمت می‌دهد.

به‌عبارت‌دیگر، در عصر اینترنت، ما با نشر غیرمجاز اطلاعات شخصی از طریق رسانه‌های اجتماعی مواجه هستیم. تبلیغات هدف‌مند در واقع چیزی نیست جز یک هدف یک شرکت دیگر معطوف کردن علاقه‌ی شما به یک موضوع خاص. علاوه بر این، بر روی وب‌سایت‌ها نظارت و ممنوعیت‌های زیادی وجود دارد. گاهی اوقات، حتی می‌توانیم ببینیم که دولت‌ها با شرکت‌ها همکاری می‌کنند تا اطلاعات کاربران را جمع‌آوری کنند. سپس از این اطلاعات برای منافع شخصی خود استفاده می‌کنند.

در واقع، ورود به سایت‌هایی از قبیل گوگل و فیس‌بوک، به هر سایتی یک الگوی اقتصادی می‌دهد که باعث تشکیل حالتی انحصاری برای شرکت‌ها می‌شود. این امر اجازه می‌دهد تا آن‌ شرکت‌ها حجم بی‌نظیری از داده‌ها را در سراسر وب از کاربران جمع‌آوری کنند. اما Tomi اینجاست تا این موضوع را تغییر دهد.

افکار پشت Tomi برای کاربران اینترنت

Tomi درحال‌توسعه یک اینترنت جایگزین کامل است که web2 و web3 را ترکیب می‌کند. این می‌تواند یک اینترنت با حفظ حریم خصوصی و خودگردان باشد. علاوه بر این، هر کسی با یک مرورگر ابتدایی می‌تواند به این شبکه موازی دسترسی پیدا کند. همچنین این بستر می‌تواند کاربران را از نفوذ و کنترل شرکت‌های بزرگ آزاد ‌کند. درعین‌حال، Tomi وظایف اصلی پلتفرم خود را با استفاده از لایه‌های DAO (سازمان غیرمتمرکز خودمختار)، رمزارزی و حفظ حریم خصوصی تقویت می‌کند.

کاربرد Tomi چیست؟

همان‌طور که گفتیم، در اینترنت فعلی مشکلاتی وجود دارد. بنابراین، Tomi، tomiNET را معرفی می‌کند. tomiNET یک اینترنت موازی است که تضمین می‌کند که فرایند غیرمتمرکزسازی، آزادی بیان، اطلاعات و مدل‌های اقتصادی غیراستقراضی را انجام دهد. Tomi یک شبکه جایگزین برای وب جهانی (WWW) ، ایجاد می‌کند. علاوه بر این، زیرساخت آن با چند ویژگی اصلی ارائه می‌شود.

به‌عنوان‌مثال، سازمان مدیریت آن به‌صورت یک DAO و شبکه ذخیره‌سازی حریم خصوصی عمل می‌کند. این باعث می‌شود که شرکت‌های بزرگ، فشار و سانسور روی شبکه اعمال نکنند. همچنین، از نشت اطلاعات جلوگیری می‌کنند. یکی از وظایف اصلی Tomi DAO ، نظارت و ممنوعیت سایت‌هایی است که هنجارهای جامعه را نقض می‌کنند.

جامعه بر روی قوانینی تصمیم می‌گیرد که پایه‌های ابتدایی شبکه چگونه ایجاد شوند. این قوانین هنجارهای غیراخلاقی اینترنت مانند خشونت را حذف می‌کنند. بااین‌حال، tomiNET فعالیت‌های مفید را تشویق می‌کند. به‌علاوه، DAO به‌صورت مداوم قوانین را به‌روزرسانی و بررسی می‌کند و ادعاهای نقض قوانین را مورد بررسی قرار می‌دهد.

آیا سرمایه‌گذاری روی TOMI ارزش دارد؟

TOMI یک مفهوم عالی با پتانسیل رشد بسیار است که آن را به یک پروژه خوب با قابلیت سرمایه‌گذاری بلندمدت تبدیل می‌کند. بااین‌حال، مهم است که کاربران قبل از سرمایه‌گذاری، یک استراتژی خروج مناسب را آماده کنند. همچنین، مهم است که با مشاور مالی خود درباره برنامه‌های سرمایه‌گذاری مشورت کنید.

ویژگی‌های ارز دیجیتال TOMI

ارز دیجیتال TOMI دارای زیرساخت پروتکل اینترنت و سامانه DNS است که به طرز متفاوتی نسبت به سامانه DNS فعلی که توسطICANN  ( شرکت اینترنتی برای تخصیص نام‌ها و شماره‌گذاری) کنترل می‌شود، عمل می‌کند. این پروتکل tDNS نامیده می‌شود و به‌گونه‌ای ساخته شده است که توسط NFTهایی که در بلاک‌چین اختصاص داده شده‌اند، کنترل می‌شود.

هر URL که صادر خواهد شد، توسط یک NFT نمایان می‌شود که رمزنگاری آدرس‌ها را فراهم می‌کند. این به معنای این است که هیچ آدرس تأیید شده‌ای نمی‌تواند توسط یک نهاد سانسور شود.

جنبه دیگری از اکوسیستم Tomi، TomiDAO است. TomiDAO یک سیستم غیرمتمرکز و شناور است که توسعه، اجرا و بهبود پروژه Tomi برعهده آن است. به‌عنوان‌مثال، به‌جای ممنوع شدن یک سایت بر اساس قوانین، TomiDAO مسئول رأی‌دادن برای ممنوعیت چنین سایت‌هایی است.

به گفته Tomi، این پروژه اینترنتی بدون سانسور را ارائه نمی‌دهد، بنابراین TomiDAO حاکمیت بر اجرای قوانین را برعهده دارد.در tomiNET، توکنی به نام Tomi وجود دارد که تمام پروژه را ساختاردهی کرده و اکوسیستم را اجرا می‌کند. این توکن‌های Tomi به‌عنوان توکن‌های جامعه برای تراکنش‌ها، هزینه‌ها و پاداش‌ها برای اعضای جامعه استفاده می‌شوند، درحالی‌که NFTهای Pioneer به‌عنوان توکن‌های عضویتی استفاده می‌شوند که وضعیت دارندگان در جامعه را تعریف می‌کنند.

گره‌های TOMI

گره‌های Tomi، گره‌های محاسبات ابری بومی web3 در اکوسیستم Tomi هستند که شبکه ابری را با یک شبکه چندضلعی که به کاربران در سراسر جهان امکان انجام تراکنش با استفاده از شبکه Tomi را می‌دهد، تکمیل می‌کند.

افرادی که گره‌ها را مدیریت می‌کنند، برای تلاش‌های خود با توکن‌های Tomi پاداش می‌گیرند. این امکان از هر کجای دنیا ممکن است. سرور یا سامانه محاسبات ابری از میزبانی ابری غیرمتمرکز، ذخیره‌سازی غیرمتمرکز، استخراج معدنی GPU بلاک‌چین، اعتبارسنجی اجماع، خدمات VPN و خدمات پروکسی تشکیل شده است.

Tomi که از پروتکل مسیریابی پوسته TOR برای رمزگذاری تمامی داده‌ها، آدرس‌ها و ارتباطات در tomiNET استفاده می‌کند، همچنین Tomi دارای ‌پاسپورت است. ‌پاسپورت Tomi یک راه‌حل هویت دیجیتال است که به کاربران حاکمیت خود را بر حریم خصوصی و نحوه به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات خود در فضای مجازی را می‌دهد. یک کیف پول نیز به این سیستم متصل است تا امنیت مالی تمامی کاربران در Tomi را تأمین کند.

همچنین Tomi Pay ‌ که به کاربران اجازه می‌دهد برای خدمات مختلف میزبانی شده در زنجیره‌های مختلف پرداخت کنند؛  Tomi browser برای مرور امن اینترنت؛ ‌ Tomi artDAO که به کاربران امکان می‌دهد برای آثار هنری خود پاداش بگیرند؛ و استفاده از بلاک‌چین اتریوم و ابزارهای استارکوین برای حفظ حریم خصوصی، تراکنش‌های سریع و کم‌هزینه.

نقشه راه سرمایه‌گذاری کوین Tomi

Tomi قصد دارد TomiDAO،  Tomi artDAO و Tomi ‌ توکن‌ را راه‌اندازی کرده و توکن‌ها را از ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ در بازارهای مبادلات به ثبت برساند. در ربع دوم سال ۲۰۲۳، سرویس نام‌گذاری دامنه Tomi، پل Tomi و NFT Tomi منتشر خواهند شد.
Tomi سوپرکامپیوتر V2 و پروژه کدنیم گاتهام را به اکوسیستم معرفی خواهد کرد درحالی‌که در چهارمین سه‌ماهه سال ۲۰۲۳، Tomi ‌پی، کامل‌شدن شبکه ابری چندضلعی و گره‌های MP2 تحویل داده خواهد شد.

MP1 چیست؟

محصول اصلی Tomi در حال حاضر سرور MP1 است. MP1 یک دستگاه web3 ارتباطی است که می‌تواند چندین وظیفه را انجام دهد، مانند استخراج ارزهای رمزنگاری، میزبانی برنامه‌های غیرمتمرکز، آموزش هوش مصنوعی، پردازش ردیابی نوری و موارد دیگر.

تمام این وظایف برای کاربر در دسترس هستند و همچنین به آنها پاداش می‌دهد، به این معنی که نیازی به سخت‌افزار استخراج اختصاصی نیست.

با مشخصاتی به‌شدت قابل‌توجه مانند قدرت محاسباتی 1200 تریلیون عملیات در ثانیه، نرخ هش 500 مگاهش بر ثانیه، وزن 22.5 کیلوگرم و بازده انرژی 2 وات بر مگاهش، این سرور رؤیای هر علاقه‌مند به بلاک‌چین است.

همان‌طور که سرور MP1 آماده برای استخراج است، کاربران در هر سطحی قادر به بهره‌برداری از استخراج رمزارزها بدون نیاز به‌مواجهه با موانع ناشی از مونتاژ تجهیزات استخراج هستند.

سرور MP1 همچنین دارای مزایای اضافی است که از نظر زیست‌محیطی بیشتر به دنبال استخراج اختصاصی نیست، زیرا نه‌تنها کمتر انرژی مصرف می‌کند و کارایی بیشتری دارد، بلکه به‌راحتی در محیط‌های خانگی قابل نگهداری است. این به معنای کاهش منابع موردنیاز برای سرمایش و نگهداری است.

کیف پول دیجیتال Tomi

هر کسی که بیش از یک ماه در فضای بلاک‌چین حضور داشته باشد، از تمام گزینه‌های مختلفی که درباره کیف پول‌های دیجیتال وجود دارد آگاه است. درحالی‌که کاربران جدید در اوایل بلاک‌چین مجبور بودند بین کیف پول‌های سخت، نرم و کاغذی یکی را انتخاب کنند، امروزه این تصمیم پیچیده‌تر از همیشه شده است.

Tomi معتقد است که با ارائه یک کیف پول قدرتمند (اما ساده برای استفاده) بلاک‌چین به‌علاوه سرور MP1، می‌تواند واقعاً فناوری بلاک‌چین را عمومی کند.

به‌عنوان یک کیف پول چند زنجیره‌ای، کیف پول دیجیتال Tomi از برخی از پرطرف‌دارترین و قابل اعتمادترین شبکه‌های بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند.

Tomi یک پروژه است که به منافع جامعه web3 اهتمام می‌ورزد. با ارائه راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، این شرکت رشد کلیه اکوسیستم web3 را تقویت می‌کند در همین حین تجربه منحصربه‌فردی را به کاربران خود در تعامل با آن ارائه می‌دهد.

آنچه Tomi را متمایز می‌کند این است که به‌جای تمرکز بر توسعه راه‌حل‌های پیچیده که تنها برای تعداد کمی از کارشناسان، توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران بلاک‌چین قابل‌دسترسی هستند، بر تسهیل دسترسی واقعی به فضا تمرکز کرده است.

پیچیدگی ابزارهای مبتنی بر بلاک‌چین همیشه چالش اصلی برای پذیرش گسترده بوده است، اما با خدماتی مانند کیف پول و سرور MP1 خود، Tomi به هر کسی اجازه می‌دهد به‌راحتی وارد فضا شود.

با استقبال روزافزون از web3، شرکت‌های مانند Tomi احتمالاً نقشی فعال‌تر در کمک به فناوری‌های غیرمتمرکز مانند بلاک‌چین و web3 در اجرای هدف خود خواهند داشت.

داشتن جامعه‌ای بزرگ از متخصصان، آسانی استفاده و مزایا، همه جنبه‌هایی هستند که Tomi در حال حاضر به‌عنوان یک واقعیت ارائه می‌دهد.

ساختار کوین Tomi

این مدل به کاربران اجازه می‌دهد در فرایند تصمیم‌گیری شرکت کنند و رشد یک پروژه یا شرکت را به یک فرایند همکارانه با حفظ منافع جامعه تبدیل کنند. مأموریت Tomi این است که اجازه دهد مردم با نهادهای متمرکز سنتی که برای دهه‌ها در اینترنت یکه‌تازی کرده‌اند، رقابت کنند.

کاربرانی که علاقه‌مند به مشارکت در DAO هستند، موظف‌اند توکن حاکمیت Tomi را نگهداری کنند که برای ایجاد و رأی‌گیری در پیشنهادها استفاده خواهد شد. 7 کاربر انتخاب می‌شوند تا در کمیته انتخابی شرکت کنند که یک کیف چند امضایی را با سرمایه لازم برای اجرای پیشنهادهای تأیید شده کنترل کنند.

هرچند Tomi برنامه‌های بسیار گسترده‌ای دارد؛ اما در ایران هنوز به‌صورت گسترده شناخته نشده است. پرشین الیت مفتخر است که این شرکت و مزیت‌های آن را برای کاربران خود معرفی کند و به آنها فرصت سرمایه‌گذاری در آن را بدهد.

شما می‌توانید با استفاده از مشاوره‌های ما و یا با استفاده از اندیکاتورهایی که در اختیار شما قرار می‌دهیم، با خیال راحت به این بازار وارد شوید و از فرصت پیشروی خود با کمک پرشین الیت بیشترین استفاده را ببرید. در پرشین الیت مشتریان می‌توانند با استفاده از تحلیل‌های دقیق و سیگنال‌های قوی‌ که در اختیار آنها قرار می‌گیرد و بهترین راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها برای به سود رسیدن استفاده کنند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.