whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پیتر برنت کیست؟

1401/11/23 ساعت 03:59


ممکن است سخت باشد که وارد یک حوزه جدید شوید و روی آن اثر بگذارید. اما، اگر می‌خواهید مورد توجه افراد آن صنعت قرار بگیرید، کافی است از کسانی که قبلاً موفق بوده‌اند الهام بگیرید کارشناسان می‌توانند در مورد اینکه چگونه به موفقیت دست پیدا کنیم، نکاتی را به ما ارائه دهند! یکی از افراد خبره در حوزه ارز دیجیتال پیتربرنت است که در این مقاله از پرشین الیت میخواهیم بدانیم پیتر برنت کیست و چگونه به موفقیت دست پیدا کرده است؟

دنیای ارز دیجیتال دنیای پر رمز و رازی است که شما میتوانید در آن با استفاده از اندیکاتورها و سیگنال ها به کسب سود بپردازید. برای استفاده از بهترین خدمات فروش اندیکاتور VIP و سیگنال فیوچرز به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

پیتر برنت کیست؟

پیتر ال برنت (Peter Brandt) یک تاجر کالا است که در کلرادو اسپرینگز زندگی می کند. در سال 1970، برنت مدرک لیسانس روزنامه نگاری را از دانشگاه مینه سوتا گرفت. او سال‌ها معامله کرده است و کارهای او را می‌توان در وب‌سایت بری ریتولتز یافت، جایی که او در سال ۲۰۱۱ به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد در امور مالی معرفی شدیافت!

پیتر برنت در سال 1976 با شرکت ContiCommodity Services، بخشی از شرکت کانتیننتال گرین، وارد تجارت کالا شد. هدف پیتر از زمان شروع کارش در صنعت کالا، تجارت وجوه اختصاصی بود. اما، او ابتدا نیاز به یادگیری کسب و کار داشت. از سال 1976 تا 1979، پیتر حساب‌های سازمانی بزرگی را برای Conti از جمله کمپبل سوپ شرکت، اورو گندم، شکلات گودیوا، سوانسون فودز، هوم استیک ماینینگ اداره می‌کرد.

پیتر در حال حاضر The Factor Service را منتشر می کند که هر هفته نکاتی را در مورد استراتژی های معاملاتی به معامله گران ارائه می دهد تا به آنها کمک کند تا درک بهتری از چگونگی حرکت بازار در نقاط مختلف سفر آنها در دنیای ارز دیجیتال داشته باشند. در سال 1981، پیتر شرکت بازرگانی فاکتور را تأسیس کرد که امروزه به عنوان فاکتور LLC شناخته می شود تا از بازارهای مالی پرنوسان استفاده کند و در آن دوره مدیر عامل شرکت بود. او سرمایه انحصاری را در درجه اول با سایر معامله گران معامله می کرد تا بتواند نه تنها سود، بلکه در استراتژی سرمایه گذاری خود نیز پیشرفت کند. 

Factor Trading یک شرکت آینده نگر بود که در محصولات مالی نوآورانه تخصص دارد. به عنوان مثال، آنها تحقیقات بازار انجام دادند و فعالیت های تجاری چندین مشتری بزرگ نهادی، همچون Corporation را که در آن زمان یکی از بزرگترین خانه های تجاری در جهان بود، مدیریت کردند.

سیگنال فیوچرز یکی از سیگنال های ارز دیجیتال است که در پیش بینی قیمت بسیار کمک کننده است. برای استفاده از سیگنال فیوچرز میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کنید.

اقدامات پیتربرنت 

در واقع پیتر میداند که چگونه جلو باشد و به همین دلیل پیتر استاد مدیریت معاملات و گزارش های پیچیده درآمدی است که این مؤسسات بزرگ به سمت او پرتاب میکنند. او تقریباً تمام ترفندهای کتاب‌ها را دیده است و تجربه کرده است. خواه سفارشات بزرگ باشد یا کاهش قیمت ها با انتشار اخبار معاملاتی دیرهنگام، پیتر راه فرار از معضل را پیدا میکند. 

در سال 1990، برنت اولین کتاب خود را منتشر کرد. عنوان کتاب معاملات آتی کالا با الگوهای نمودار کلاسیک بود. این کتاب بلافاصله پس از چاپ به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و هنوز هم از نظر بسیاری از متخصصان در زمینه معاملات آتی یکی از بهترین کتاب‌ها است.

در سال 2011 عنوان دوم کتاب پیتر به دفتر خاطرات یک معامله گر حرفه ای کالا تبدیل شد، جایی که او آنچه را که از ابتدا به عنوان یک سرمایه گذار بی تجربه لازم است را در تمام طول مسیر با موفقیت به اشتراک می گذارد، نه تنها به تجارت تمام وقت بلکه با این سودها نیز به راحتی زندگی می کند. برنت سال‌هاست که با تحلیل‌های فنی خلاقانه‌اش دنیای مالی را به آتش کشیده است. شرکت او، Factor LLC، سرمایه اختصاصی را معامله می‌کند و در وب سایت خود به نام FactorTrading.com به مشتریان سازمانی تحقیقات و تحلیل های خود را پیشنهاد میکند.

اگر به کاری که او انجام می دهد علاقه مند هستید، پس حتماً حساب توییتر پیتر برنت را بررسی کنید، جایی که او دائماً مطالب را با تقریباً 600 هزار دنبال کننده خود به اشتراک می گذارد! پس از تأسیس Factor Trading، پیتر همچنین تحقیقات بازار را انجام داد و فعالیت های تجاری چندین مشتری بزرگ سازمانی را مدیریت کرد. در سال 2011، پیتر توسط وب سایت بری ریتلتز در میان 30 فرد تأثیرگذار در دنیای مالی قرار گرفت.

عضویت در گروه ارز دیجیتال در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال موثر است. استفاده از سیگنال ارز دیجیتال در دنیای ارز دیجیتال به شما کمک میکند تا بتوانید سود بهتری کسب کنید. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال میتوانید از سیگنال فارکس نیز استفاده کنید.

پیتر برنت و ارز دیجیتال 

در سال 2020 پیتر برنت گفت که در حال حاضر برای سرمایه گذاری، ارز دیجیتال را انتخاب نمی‌کند.

پیتر برنت  مدیر عامل شرکت تجاری اختصاصی Factor LLC - گفت: وقتی نوبت به انتخاب بین بلاک چین و سرمایه گذاری های سنتی می رسد، ممکن است سرمایه گذاری در بازار سهام درخشان تر باشد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته همه اینها به انتخاب مردم برای ارز پایه بستگی دارد. 

او در دیگر صحبت های خود به جوانان توصیه میکند:"از قرض در دوران دانشجویی خودداری کنید و بخشی از پس انداز ماهانه خود را در بیت کوین ذخیره کنید."
پیتر برنت در توییتر حرف های زیادی برای گفتن دارد و در به اشتراک گذاشتن نظر خود ابایی ندارد. اغلب اوقات، یک معامله گر کهنه کار در مورد بیت کوین (BTC) صحبت می کند و دیدگاه خود را در مورد بازارهای کریپتو و اصلاحات قیمت بیت کوین ارائه می دهد. این مفسر محبوب در ادامه به 626600 دنبال کننده خود در توییتر گفت:

"خانه بخرید،ازدواج کنید، مقتصد باشید پس انداز [ماهانه]  خود را در بیت کوین و سهام شرکت های معتبر سرمایه گذاری کنید و نگه دارید و به خرید ادامه دهید و به قیمت های آینده امیدوار باشید."

پس از اظهارات برنت، فردی از او در توییت پرسید: «پیتر از کی طرفدار بیت کوین هستی؟»

برنت در پاسخ به کاربر توییتر گفت که مدت زیادی است که نسبت به بیت کوین خوشبین است. برنت پاسخ داد: "کسانی که من را بهتر می شناسند می دانند که من سال ها خوش بین بوده ام." اما من سعی می‌کنم در مورد نمودارها و توییت‌هایی که ترول‌ها به خاطر می‌آورند، صادق باشم، مدتی است که من در مورد نمودارها وقتی سیگنال‌های هشدار می‌فرستند نظر می‌دهم.»

تتر ارز دیجیتالی است که در آینده سود خوبی را خواهد داشت برای خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید. همچنین استفاده از خدمات فروش اندیکاتور VIP میتواند شما در کسب سود بهتر کمک کند. 

سخن پایانی 

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید پیتر برنت یکی از موفق ترین اشخاص در حوزه ارز دیجیتال و تجارت است. وی با توییت های خود در ارتباط با ارز دیجیتال توانسته است به بسیاری از تریدرها کمک کند که با استفاده از استراتژی های پیتر برنت به کسب سود کافی در دنیای ارز دیجیتال برسند. پرشین الیت نیز وب سایتی است که به شما کمک میکند که با استفاده از جدیدترین سیگنال فیوچرز به پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بپردازید و بتوانید بهترین سود را کسب کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.