whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

Fibo group فارسی

1401/12/22 ساعت 14:03


FIBO Group یک کارگزاری فارکس و CFD مستقر در قبرس است. این کارگزار معاملات MT4، MT5 و cTrader را با طیف وسیعی از گزینه های حساب زنده، PAMM و نسخه آزمایشی ارائه می دهد. در ادامه ی این مقاله به بررسی، مقررات، اهرم و قیمت گذاری این کارگزاری خواهیم پرداخت تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا گروه FIBO می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد یا خیر. 

پرشین الیت وب سایتی است که با ارائه جدیدترین مقالات مرتبط با ارز دیجیتال شما را در کسب سود بهتر در دنیای ارز دیجیتال راهنمایی خواهد کرد.

جزئیات FIBO group

گروه کارگزاری بین بازارهای مالی (FIBO Group Ltd) در سال 1998 تاسیس شد. این سازمان دارای مجوز و در اتحادیه اروپا توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) است. این سایت جهانی همچنین توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) در جزایر ویرجین بریتانیا (BVI) مجاز است. فیبو گروپ فارسی از جمله بروکرهایی است که در کشور ما مدت زیادی است که فعالیت میکند اگرچه بروکرهای دیگری از جمله آلپاری و روبوفارکس نیز در کشور ما فعالیت میکنند ولی هیچکدام به اندازه ی FIBO Group نتوانستند محبوبیت کسب کنند.

استفاده از سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز برای فعالیت در دنیای دیجیتال در کنار بروکر ها بسیار مهم است چرا که شما را به کسب سود بیشتر میرساند.

پلتفرم های معاملاتی FIBO group فارسی 

متاتریدر 4

پلت فرم معاملاتی MT4 یک انتخاب برتر در میان معامله گران با هر سطح تجربه است. این نرم افزار دارای یک رابط قدرتمند است که کاملاً قابل تنظیم است و از چندین سبک معاملاتی پشتیبانی می کند. معامله گران می توانند بازارها را در 9 بازه زمانی مختلف، با استفاده از 30 اندیکاتور از قبل گنجانده شده و طیف وسیعی از اشیاء گرافیکی تجزیه و تحلیل کنند. همچنین یک فید تاریخچه معاملات و همچنین مظنه های زمان واقعی در Market Watch وجود دارد. مشتریان همچنین می توانند از مشاوران خبره (ربات ها) برای استراتژی های معاملاتی خودکار استفاده کنند.

متاتریدر 4

پلتفرم MT4 برای دانلود بر روی رایانه های شخصی ویندوزی یا به عنوان یک نسخه مبتنی بر وب برای کاربران MacOS و Linux در دسترس است. سیگنال ارز دیجیتال از مهمترین ابزارها برای فعالیت در دنیای دیجیتال است. برای استفاده از بهترین سیگنال ارز دیجیتال میتوانید عضو کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت شوید.

متاتریدر 5

MT5 جانشین سرور واقعی MT4 است و دارای چندین تفاوت است، از جملهاین تفاوت ها میتوان به تقویم اقتصادی و نقدینگی عمق بازار اشاره کرد. همچنین طیف وسیع تری از نشانگرهای فنی و ابزار ترسیم، به علاوه 21 بازه زمانی و انواع سفارش و اجرای پیشرفته وجود دارد. MT5 همچنین از طریق برنامه دسکتاپ یا از طریق معامله گر وب در دسترس است، اما توجه داشته باشید که MT5 فقط برای مشتریان در سایت جهانی در دسترس است.

cTrader

پلتفرم cTrader برای معامله گران حرفه ای و همچنین مبتدیان مناسب است و هم به صورت اپلیکیشن و هم به صورت نسخه وب در دسترس است.این پلتفرم تجارتی با یک کلیک، نشانگر احساسات بازار، اخبار اقتصادی، نمای عمق بازار و ربات های معاملاتی را با استفاده از ابزار یکپارچه cAlgo ارائه می دهد. همچنین بیش از 50 اندیکاتور و 26 بازه زمانی نمودار برای انتخاب، و همچنین قابلیت تجارت کپی را دارا است.

FIBO group فارسی

بازارها

FIBO group فارسی 38 جفت ارز و همچنین فلزات نقطه ای را در سایت اتحادیه اروپا ارائه می دهد. مشتریان جهانی می توانند طیف وسیع تری از فارکس و همچنین بیش از 20 CFD بر روی شاخص ها و کالاهای اصلی مانند FTSE100 و نفت خام معامله کنند. 9 CFD روی ارزهای رمزنگاری شده، به علاوه طیف وسیعی از سهام وجود دارد.

تتر یکی از ارز های دیجیتالی است که در بازارهای جهانی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است برای اطلاع از قیمت خرید تتر و فروش آن میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

هزینه های معاملاتی در FIBO Group

گروه FIBO اسپرد ثابت و شناور را از 0.3 پیپ برای EUR/USD و 1 امتیاز برای شاخص های اصلی، از جمله NASDAQ، ارائه می دهد. اسپرد طلا حدود 0.5 دلار و نفت خام 8 سنت است. بسته به نوع حساب ممکن است کمیسیون نیز اعمال شود. این موارد از 0.003٪ از مبلغ تراکنش شروع می شود. همچنین یک کارمزد حساب غیرفعال 5 دلاری وجود دارد که پس از 91 روز عدم فعالیت حساب اعمال می شود. علاوه بر این، هزینه های مبادله در موقعیت های یک شبه اعمال می شود.

قدرت نفوذ FIBO GROUP فارسی 

برای مشتریان جهانی، حداکثر اهرم موجود در حساب MT4 Cent 1:1000 است، اما برای اکثر انواع حساب های دیگر، حداکثر اهرم 1:400 است. برای مشتریان اتحادیه اروپا، اهرم تا 1:50 برای معامله گران استاندارد و تا 1:400 برای حرفه ای ها در دسترس است. مدیر عامل این کارگزاری اطمینان حاصل کرده است که الزامات اهرمی دقیق در وب سایت کارگزار منتشر می شود.

فعالیت در دنیای ارز دیجیتال با استفاده از تجربه ی افراد موفق در سرمایه گذاری که در گروه ارز دیجیتال حضور دارند میتواند بسیار آسان شود.

سپرده ها و برداشت ها در FIBO group  فارسی 

گروه FIBO انواع مختلفی از روش های تامین مالی از جمله سیم بانکی، کارت های اعتباری و سیستم های پرداخت آنلاین مانند Skrill و Neteller را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که این موارد بسته به حوزه قضایی شما متفاوت خواهد بود. ممکن است برخی از کمیسیون های سپرده وجود داشته باشد، به عنوان مثال هزینه انتقال بانکی بین 35 تا 50 دلار است، اگرچه اکثر روش های سپرده گذاری دیگر بدون کمیسیون هستند.

کارمزد برداشت از 0.5٪ شروع می شود. زمان‌های پردازش نیز متفاوت است، از چند دقیقه برای برخی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی، تا چند روز برای حواله‌های بانکی و برخی از سیستم‌های پرداخت کارت اعتباری ممکن است به طول بیانجامد.

سپرده ها و برداشت ها در FIBO group  فارسی 

کانال سیگنال ارز دیجیتال  پرشین الیت جدیدترین اخبار قیمت ارز دیجیتال و بهترین سیگنال فیوچرز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

حساب آزمایشی 

گروه FIBO یک سرور آزمایشی MT4 را برای کشف پلتفرم های معاملاتی و مهارت های تمرین ارائه می دهد. حساب‌های آزمایشی معمولاً برای یک بازه زمانی مشخص در دسترس هستند و نیازی به واریز یا معامله پول واقعی ندارند.

جوایز  FIBO group Farsi

در حال حاضر هیچ تبلیغی در سایت جهانی وجود ندارد، اما معامله گران می توانند وب سایت را بررسی کنند یا در خبرنامه ثبت نام کنند تا به روزرسانی های معاملات جایزه را دریافت کنند. سایت اتحادیه اروپا به دلیل محدودیت های نظارتی هیچ گونه تبلیغاتی ارائه نمی دهد.

مقررات FIBO group Farsi

FIBO Group توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) تحت مجوز شماره 10/118 مجاز و تنظیم می شود. گروه FIBO عضو صندوق جبران خسارت سرمایه گذاران است که می تواند تا سقف 20000 یورو برای هر مشتری پوشش دهد. FIBO Groupهمچنین توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) در جزایر ویرجین بریتانیا تحت مجوز شماره SIBA/L/13/1063 تنظیم می‌شود.

احراز هویت بایننس یکی از مهمترین اقدامات برای استفاده از بروکر  FIBO GROUP فارسی است. 

بررسی ویژگی های اضافی 

گروه FIBO ابزارهای اضافی از جمله تجزیه و تحلیل بازار و پیش بینی و همچنین یک تقویم اقتصادی را ارائه می دهد. مبتدیان همچنین محتوای آموزشی از جمله ویدیوهای YouTube در مبانی فارکس پیدا خواهند کرد. این ویژگی‌ها در مقایسه با سایر کارگزاران خیلی زیاد نیست، بنابراین معامله‌گران به‌ویژه در سایت اتحادیه اروپا ممکن است نیاز داشته باشند در جای دیگری جستجو کنند. 

FIBO details

سیگنال ارز دیجیتال برای گیش بینی و بررسی نوسانات قیمت ارز دیجیتال بسیار مهم است. برای دریافت بهترین سیگنال فیوچرز میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

مزایای استفاده از بروکر FIBO GROUP Farsi

گروه FIBO در چندین زمینه امتیاز مثبت دریافت می کند:

  1. پلتفرم های متاتریدر و سی تریدر
  2. در دو حوزه قضایی تنظیم می شود
  3. ثبت نام آسان
  4. برداشت خوب درآمد
  5. تجارت بدون کمیسیون
  6. ECN  به سختی گسترش می یابد

اشکالات استفاده از بروکر FIBO GROUP Farsi

ممکن است معایبی در تجارت با این کارگزار وجود داشته باشد:

  • منابع آموزشی محدود
  • ابزارها و پلتفرم های محدود برای مشتریان اتحادیه اروپا

کلام پایانی  

در این مقاله از پرشین الیت به بررسی بروکر FIBO Group فارسی پرداختیم. گروه FIBO خدمات معاملاتی مناسب فارکس و CFD از جمله پلتفرم‌های MT4 و MT5، به‌ علاوه طیف وسیعی از روش‌های سپرده و انواع حساب‌ها را ارائه می‌کند. معامله گران همچنین باید در این شرکت تاسیس شده با مقررات در دو حوزه قضایی احساس امنیت کنند. با این حال، یک نقطه ضعف قابل توجه، فقدان ابزارهای آموزشی است، که ممکن است هر معامله گرانی را که به دنبال خدمات جامع تری هستند، منصرف کند.

پرشین الیت وب سایتی است که تازه ترین سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و بهترین خدمات فروش اندیکاتور VIP را به شما عرضه میکند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.