whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ربات سیگنال فیوچرز

1402/04/13 ساعت 23:56


امروزه از قراردادهای فیوچرز در بازارهای مالی برای تسهیل فرآیند معاملات و دریافت سود و زیان در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده می‌شود. در حال حاضر با ربات سیگنال فیوچرز معاملات فیوچرز وارد فاز پیشرفته می‌شود. در ادامه این مقاله به تعریف ربات سیگنال فیوچرز و معرفی چند نمونه از این ربات‌ها می‌پردازیم.

نکته‌های مهم

  • ربات سیگنال فیوچرز بسیار محبوب و کارآمد است زیرا از اتلاف وقت معامله‌گران جلوگیری می‌کند.
  • هر معامله‌گر استراتژی خود را به یک ربات سیگنال فیوچرز می‌دهد و سپس ربات به طور خودکار استراتژی معامله‌گر را اجرا می‌کند.
  • یکی از مزیت‌های مهم ربات سیگنال فیوچرز این است که احساسات انسانی را از معاملات حذف می‌کند.
  • معامله‌گرانی که از ربات استفاده نمی کنند باید به طور مداوم بر عملکرد یک دارایی نظارت کنند. 

معاملات فیوچرز چیست؟

معاملات فیوچرز قراردادی است که بدون مبادله واقعی یک کالا خرید و فروش می‌شود. در واقع در این نوع قرارداد فقط حق خرید و فروش کالا مبادله می‌شود. زیرا سرمایه‌گذاران و تاجران به طور مثال علاقه‌ای به نگهداری هزار بشکه نفت ندارند، اما از سوی دیگر علاقه زیادی به کسب سود از نوسانات قیمت نفت دارند.

در معاملات فیوچرز، بر خلاف معاملات نقدی، شما می‌توانید هم از افزایش قیمت و هم از کاهش قیمت سود ببرید. به عبارت دیگر به این نوع بازار، بازار دو طرفه می‌گویند و همه چیز به دانش اقتصادی و قدرت تحلیل شما بستگی دارد.

ویژگی معاملات فیوچرز

ربات سیگنال فیوچرز بسیار دقیق است و بهترین موقعیت را برای باز کردن یک پوزیشن لانگ یا کوتاه در سریع‌ترین زمان تشخیص می‌دهد. در ربات سیگنال فیوچرز می‌توانید اهرم را انتخاب کنید و تعیین کنید که ربات در چه شرایطی موقعیت لانگ یا کوتاه را باز می‌کند. شما می‌توانید از ربات سیگنال فیوچرز در صرافی بایننس استفاده کنید.

کاربرد ربات سیگنال فیوچرز

  • معاملات 24 ساعته اتوماتیک 
  • امکان تست استراتژی در Back Testing گذشته
  • امکان شبیه سازی زنده (تست استراتژی در بازار)
  • امکان فعال سازی چند ربات به صورت هم‌زمان
  • امکان انتخاب بازه زمانی مجزا برای خرید و فروش

ربات سیگنال فیوچرز چیست؟

هر معامله‌گر استراتژی خود را به یک ربات سیگنال فیوچرز می‌دهد و سپس آن ربات استراتژی معامله‌گر را به صورت خودکار و مکانیکی اجرا می‌کند. به سادگی! اگر بخواهیم تعریف دقیق‌تری ارائه کنیم باید گفت که این ربات استراتژی‌های معاملفیوچرز که سرمایه گذار از قبل برای آن‌ها در نظر گرفته است را می‌گیرد و دقیقا بر اساس پارامترهای تعیین شده اجرا می‌کند. بسیاری از افراد هنگام معامله تحت تأثیر احساسات قرار می‌گیرند و این طبیعی است.

افراد معمولاً در حین معاملات درگیر حرص و آز یا احساسفیوچرز مانند پشیمانی و شرم می‌شوند. نکته جالب اینجاست که حتی افراد با تجربه هم گاهی این احساسات را دارند. اهرم پایه و اساس معاملات فیوچرز است، بنابراین حتی یک نوسان کوچک در قیمت دارایی می‌تواند منجر به تغییرات چشمگیر در پرتفوی سرمایه گذار شود.

ربات ‌سیگنال فیوچرز چگونه کار می‌کند؟

ربات سیگنال فیوچرز بسته به نوع استراتژی معاملفیوچرز هر فرد می‌تواند در بازارهای صعودی، نزولی یا نزولی استفاده شود. قراردادهای معاملات فیوچرز می‌توانند در بازار صعودی (و گاهی اوقات بازار نزولی) سودآور باشند. ربات یک موقعیت خرید برای بخشی (یا تمام) سرمایه معامله‌گر ایجاد می‌کند و سپس ربات به تدریج معاملات سرمایه گذار را با استفاده از قرار دادن موقعیت شبکه می‌بندد.

هم‌چنین قراردادهای فروش معاملات فیوچرز می‌تواند در بازار نزولی یا حتی نزولی مورد استفاده قرار گیرد و برای سرمایه گذار سود ایجاد کند. ربات معامله‌گر دستور فروش بخشی (یا تمام) وجوه سرمایه گذاری شده را ایجاد می‌کند و این دستور به تدریج اجرا می‌شود. روند معاملات فیوچرز خرید و فروش می‌تواند هر روز توسط ربات تکرار شود.

بسته به تنظیمات و ویژگی‌هایی که برای ربات سیگنال فیوچرز خود انتخاب می‌کنید، می‌توانید اهرم معامله فیوچرز خود را تعیین کنید و این ویژگی به هر معامله‌گر اجازه می‌دهد تا معاملات ربات خود را بهینه کند.

با این حال، استفاده از اهرم می‌تواند معایبی نیز داشته باشد و هر معامله‌گر باید با توجه به استراتژی و تحقیقات خود، میزان تحمل ریسک خود را انتخاب کند.

مزایای استفاده از ربات سیگنال فیوچرز

برای بهره‌مندی از قراردادهای فیوچرز، نیازی به استفاده از روبات‌های فیوچرز نیست. هر فرد می‌تواند تمام کارهای گفته شده را به صورت شخصی و دستی انجام دهد.

در زیر به برخی از مزایای این کار اشاره شده است:

با تصمیمات احساسی خداحافظی کنید

هر معامله‌گری به خوبی می‌داند که در بیش‌تر مواقع ضرر یا کاهش سود معامله‌گران ناشی از تصمیم‌های احساسی است. برای مثال، بسیاری از معامله‌گران هستند که موقعیت‌های بسیار خوبی را که شناسایی کرده‌اند، صرفاً به دلیل تردید از دست می‌دهند. ربات‌های معامله‌گر بر اساس تنظیمفیوچرز که معامله‌گر از قبل تعیین کرده است به صورت خودکار کار می‌کنند و با استفاده از آن شکی ندارید که طرح معاملفیوچرز شما به صورت خودکار و بدون هیچ احساسی اجرا می‌شود.

از تکرار بپرهیزید

بازار ارزهای دیجیتال در تمام ساعات شبانه روز باز است و اگر در این بازار معامله می‌کنید باید به طور مداوم بر حرکات بازار نظارت داشته باشید.

همه به خوبی می‌دانند که یک نفر نمی تواند این کار را انجام دهد. در این لحظه ربات‌های معامله‌گر به کمک ما می‌آیند و 24 ساعت شبانه روز بدون هیچ خستگی و هیجانی استراتژی‌های معامله‌گران را انجام می‌دهند. بنابراین، نیازی نیست که هیچ معامله‌گری فرصت‌های معاملفیوچرز را از دست بدهد.

قابلیت افزایش سود

با استفاده از ربات سیگنال فیوچرز می‌توان از اهرم استفاده کرد. اهرم به ما این امکان را می‌دهد که مبلغی معادل چند برابر دارایی خود وام بگیریم و معامله کنیم. بنابراین با استفاده از اهرم می‌توان حجم بیش‌تری را وارد معامله کرد و با سرمایه اندک به سود معقولی رسید.

معرفی ربات‌های آینده ساز

بدون شک با استفاده از ربات معاملات فیوچرز تجربه جدیدی در معاملات کسب خواهید کرد. این ربات به شما توانایی استفاده از اهرم را می‌دهد و نکته جالب این است که هیچ ربفیوچرز این توانایی را به معامله‌گر نمی دهد.

نکته دیگر در مورد این ربات‌ها این است که احتمال زیادی وجود دارد که پس از استفاده از آن، فعالیت‌های معاملفیوچرز شما تنها به یک دارایی محدود شود. در ادامه نگاهی به انواع ربات‌های آینده خواهیم داشت و محبوب‌ترین ربات‌ها را شرح می‌دهیم:

ربات سیگنال فیوچرز Bybit

Buy Bit یکی از معروف‌ترین صرافی‌ها در بخش معاملات مشتقه است. معامله‌گران این بورس تجربه کمی در مقابله با لغزش دارند و این بورس نقدینگی نسبتا خوبی دارد.

بسیاری از امکانات این صرافی در نسخه تحت وب و اپلیکیشن این صرافی موجود است و استفاده از این امکانات کاملا رایگان است. صرافی ByBit سه راه برای استفاده از این ربات در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هم‌چنین می‌توانید پارامترهایی را برای معاملات بلند و کوتاه خود تعیین کنید. تاجران مبتدی و آماتور می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی از این ربات استفاده کنند.

هوش مصنوعی تمام پارامترها را به طور خودکار برای شما پر می‌کند. فقط جفت ارز معاملفیوچرز خود و نوع معامله‌ای را که دوست دارید (مانند معاملات کوتاه یا بلند) وارد کنید. سپس باید محدوده معامله خود را در سیگنال فیوچرزانتخاب کنید (مثلاً می‌خواهید معاملات بلندمدت انجام دهید یا معاملات کوتاه مدت را ترجیح می‌دهید).

اگر یک معامله‌گر با تجربه هستید، نگران نباشید. می‌توانید گزینه Manual را انتخاب کنید و تمام پارامترها را به صورت دستی وارد کنید. این صرافی گزینه‌ای برای شخصی سازی دارد که می‌توانید آن را در قسمت تنظیمات پیشرفته مشاهده کنید و حد ضرر یا حد سود مورد نظر خود را تعیین کنید. هم‌چنین زمانی که ربات شما از محدوده شما خارج می‌شود و خطر انحلال وجود دارد، این صرافی برای شما آلارم ارسال می‌کند. در نهایت وقتی حد ضرر یا حد سود شما فعال شد، به همین ترتیب برای شما آلارم ارسال می‌کند.

ربات سیگنال فیوچرز کوین

صرافی کوکوین به معامله‌گران امکان استفاده از چندین جفت ارز تجاری را ارائه می‌دهد. کارمزد این صرافی بسته به نوع تراکنش بین 0.02 تا 0.06 درصد است و هم‌چنین کاربران می‌توانند از اهرم در این صرافی استفاده کنند.

ربات 3 کاماز

این ربات از سه نوع مدل پرداخت پشتیبانی می‌کند و به صورت اپلیکیشن و نسخه تحت وب در دسترس است. افرادی که مشتاق استفاده از این ربات هستند باید اشتراکی با قیمت 49.50 دلار خریداری کنند. به کاربرانی که اشتراک این تیم را خریداری کنند، یک ربات DCA رایگان هدیه داده می‌شود. ربات DCA فیوچرز است که به طور خودکار میانگین قیمت خرید یا فروش را افزایش یا کاهش می‌دهد.

ربات پایونکس

پایونکس 16 ربات معاملات فیوچرز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها برای افرادی با تحمل ریسک جداگانه طراحی شده است. لازم به ذکر است که Payonex برای تمامی تراکنش‌ها کارمزدی معادل 0.1% از کاربران دریافت می‌کند و اهرم قابل استفاده به متغیرهای زیادی مربوط می‌شود.

ربات Bitsgap

ربات Bitsgap مبتنی بر هزینه است و این ربات سه طرح را برای استفاده کاربران ارائه می‌دهد که شامل طرح مبتدی، حرفه‌ای و حرفه‌ای است. طرحی که کاربر خریداری می‌کند دارای محدودیتی است که برای شبکه‌های فعال کاربر اعمال خواهد شد و این ربات یک دوره آزمایشی 7 روزه را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این پلتفرم منحصراً از طریق نسخه دسکتاپ (بدون برنامه تلفن همراه) در دسترس است.

ربات BingX

این صرافی به کاربران خود ربات‌هایی مانند فیوچرز و اسپات ارائه می‌دهد. هم‌چنین دارای یک رابط کاربری آسان و ساده است که می‌تواند برای معامله‌گران مبتدی بسیار جالب و جذاب باشد. این صرافی از جفت ارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند، اما لازم به ذکر است که برای کاربران جدید محدودیت‌هایی وجود دارد و تا تاریخ معینی مجاز به معامله با حجم بیش از 10000 تتر نیستند.

یکی از معایب بزرگ این صرافی هزینه‌های هنگفتی است که این صرافی از کاربران خود می‌گیرد. این کارمزدها شامل کارمزد برداشت، کارمزد تبدیل، کارمزد استاندارد فیوچرز و کارمزد حق بیمه است. لازم به ذکر است که حداکثر اهرم برای کاربران برابر با 50 است.

ربات فیوچر HAL

Robot Hall که قبلا به نام Napbots شناخته می‌شد، می‌تواند بر روی پلتفرم‌هایی مانند Kraken، Binance و بسیاری از پلتفرم‌های محبوب دیگر استفاده شود. لازم به ذکر است که این ربات تنها از طریق وب سایت قابل دسترسی است و یک دوره آزمایشی 15 روزه را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پس از دوره آزمایشی، کاربران باید 19.50 دلار در ماه برای استفاده از ربات بپردازند. لازم به ذکر است که این ربات محدودیت معامله در سیگنال فیوچرز 100 هزار دلاری برای کاربران خود دارد و هیچ راهی برای افزایش حجم تراکنش‌های مربوط به استفاده از این ربات وجود ندارد.

ربات سیگنال فیوچرز Coinrul

این ربات چندین طرح پولی و یک طرح رایگان را به کاربران خود ارائه می‌دهد. طرح رایگان این ربات برای بازار ارزهای دیجیتال است و 7 استراتژی مختلف را به معامله‌گران ارائه می‌دهد. از برنامه‌های پیشرفته این ربات می‌توان به استراتژی نامحدود، گزینه‌های نمودارگیری و ارائه آموزش اشاره کرد که برای آن باید هزینه‌ای در حدود 450 دلار در سال بپردازید. این ربات از 12 صرافی پشتیبانی می‌کند و حداکثر اهرمی که می‌توان استفاده کرد به جفت معامله در سیگنال فیوچرز کاربر بستگی دارد.

ربات سیگنال فیوچرز بایننس

بایننس در بین صرافی‌های معتبر رتبه اول را در حجم تراکنش‌ها دارد و اکثر ایرانی‌ها این صرافی را به خوبی می‌شناسند; هم‌چنین برخی افراد با تجربه تجربه کار در این صرافی را دارند. صرافی بایننس در ساخت ربات سیگنال فیوچرز موفق بوده و استفاده از دو نوع ربات را برای کاربران خود فراهم کرده است که شامل ربات‌های نقطه‌ای و فیوچرز است.

مزایا و معایب استفاده از ربات سیگنال فیوچرز

بدون شک استفاده از ربات‌ها در کنار تمامی مزیت‌هایی که دارد، معایب خاص خود را نیز دارد که در زیر برخی از مزایا و معایب استفاده از ربات‌ها را به اختصار بیان می‌کنیم:

مزایای ربات سیگنال فیوچرز

  • کاهش چشمگیر دخالت احساسات در معاملات
  • انضباط معامله‌گر را حفظ کنید
  • ربات‌ها را می‌توان در چندین حساب استفاده کرد
  • معامله‌گرانی که از ربات استفاده نمی کنند باید به طور مداوم بر عملکرد یک دارایی نظارت کنند

معایب ربات سیگنال فیوچرز

  • احتمال شکست استراتژی وجود دارد. (این مشکلی نیست زیرا معامله‌گر به اشتباهات استراتژی خود پی می‌برد و درگیر دور باطل نمی‌شود)

آیا ربات فیوچرز ارزش امتحان کردن را دارد؟

در حالی که تجارت می‌تواند مزایای زیادی برای مردم به همراه داشته باشد، سیگنال فیوچرز نیز به همراه دارد. به عنوان مثال، یک معامله‌گر به یک استراتژی و زمان برای نظارت مستمر بر بازار نیاز دارد تا بتواند در بازار ارز دیجیتال عملکرد خوبی داشته باشد.

نکته جالب اینجاست که بازار ارزهای دیجیتال 24 ساعته و 7 روز هفته باز است و برخلاف بازارهای سنتی، هیچ روز تعطیلی برای توقف فعالیت در این بازار وجود ندارد. با توجه به نکات ذکر شده نظارت مستمر بر بازار می‌تواند باعث خستگی معامله‌گران شود و خستگی معامله‌گران باعث درگیر شدن احساسات فرد در معاملات می‌شود.

کلام آخر

قبل از استفاده از ربات آتی یا هر ربات دیگری، ابتدا استراتژی خود را بررسی کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید. سعی کنید از ربات‌هایی استفاده نکنید که شناخته شده نیستند زیرا امروزه بخش بزرگی از کلاهبرداری‌های اینترنتی با فروش ربات‌های معاملاتی انجام می‌شود. در پایان از همکاری شما سپاسگزاریم و امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.