whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کسب درآمد با ربات ترید ارز دیجیتال

1401/02/28 ساعت 03:50


ربات ترید ارز دیجیتال چیست و به چه کار می آید؟

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که ربات ترید ارز دیجیتال چیست و چه کار می کند. بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر نوسان است که قیمت ها در آن به صورت لحظه ای تغییر می کنند. یک تریدر اگر بخواهد از این بازار سودی کسب کند، باید ساعت های متوالی، چارت سیگنال ارز دیجیتال را رصد کند. و در زمان مناسب برای خرید اقدام نماید. زمان مناسب برای خرید و فروش ارز از الگوی خاصی پیروی نمی کند و به همین دلیل، ترید کردن نیازمند بررسی لحظه ای چارت است. بازار کریپتو برای هیچکس صبر نخواهد کرد. اگر در بهترین زمان مناسب ترید، به هر دلیلی فرصت نداشته باشید و عملیات مورد نظر خود را اجرا نکنید، از بازار جا خواهید ماند.

ربات های ترید ارز دیجیتال برای رفع همین مشکل ساخته شده اند. ربات یک برنامه کامپیوتری یا اپلیکیشن است که بدون محدودیت زمانی و با توجه به شرایط تعیین شده از سوی شما، معامله می کند. همچنین، این ربات ها برای تریدر هایی که در اثر طمع یا ترس، محدوده های استاپ و تارگت خود را رعایت نمی کنند مناسب هستند. استفاده از ربات ترید ارز دیجیتال باعث می شود که احساسات افراد اثری در تریدینگ نداشته باشند. کنترل بی قید و شرط احساسات به تریدر کمک می کند تا فرصت های خوب را از دست نداده و بتواند سود خوبی کسب کند.

کار کردن با ربات ترید ارز دیجیتال بسیار ساده است. برای افراد تازه کاری که می خواهند با کمترین دانش ممکن به عرصه معاملات کریپتو وارد شوند، عالی است.

تریدینگ بدون استرس

انواع ربات ترید ارزهای دیجیتال

ربات ها می توانند دستیار قدرتمندی برای انجام معاملات ارز دیجیتال باشند به این شرط که شما مدیر خوبی برای آنها باشید. هر زمان که شرایط بازار تغییر می کند، باید ساختار الگوریتم رباتها را تغییر دهید. ربات های ترید ارز دیجیتال به دو گروه اصلی برای نسخه های دسکتاپ و اندروید، تقسیم می شوند:

ربات های استراتژی محور: این رباتها با استفاده از اندیکاتورها، اسیلاتورها و ابزارهای پرایس اکشن کار می کنند. کافیست با یک الگوریتم کارآمد، این ابزارها را برای ربات تنظیم کنید. با استفاده از اندیکاتورها، اسیلاتورها و ابزارهای پرایس اکشن استراتژی خود را برای انجام معاملات مختلف طراحی کنید. سپس شرایط خرید و فروش را تعیین کنید تا ربات بدون هیچ خطایی، معاملات را برای شما انجام دهد. ربات های استراتژی محور با چند روش به ترید کمک می کنند؛ اجرای استراتژی های از پیش تعیین شده، انجام معاملات حجم بالا و کپی کردن استراتژی های معاملاتی (از تریدرهای بزرگ).

ربات های گرید (حریص) یا پرایس اکشن: این ربات ترید ارز دیجیتال برای کسانی که با اندیکاتورها آشنایی ندارند و بر اساس پرایس اکشن معامله میکنند، طراحی شده است. به همین دلیل، یکی از محبوب ترین ربات های نوسان گیر نمودار می باشد. کافیست یک بازه را برای آن مشخص کنید، به صورت اتوماتیک و با استفاده از خطوط نوسان گیری، برای شما نوسانگیری می کند. ربات گرید با روش معاملات غیر تکنیکی به ترید کمک می کند.

 

ترید حریصانه و استراتژیک

چگونه از  برترین ربات ها درآمد کسب کنیم؟

پیش از هر کاری ابتدا باید رابط اتصال ربات و صرافی (API) را از صرافی خود دریافت کرده و در اختیار ربات قرار دهید.

Pionex: با استفاده از دوازده ربات معامله گر موجود در این صرافی ارز دیجیتال، سرمایه گذاری های حجم بالای خود را به طور خودکار پیش میبرید.

NapBots: با این پلتفرم، استراتژی های معاملاتی را از سیگنال ارز دیجیتال صرافی Napoleon کپی می کنید.

Shrimpy.io: این ربات ترید ارز دیجیتال به شما امکان اتصال به چندین صرافی را می دهد. می توانید به حساب کاربری خود تعداد نامحدودی کیف پول را اضافه کنید.

Botsfolio: با این ربات نیازی به کد نویسی یا مهارت تحلیل سیگنال ارز دیجیتال نخواهید داشت. کافیست تارگت خود را مشخص کرده، به صرافی مورد نظر وصل شوید و آپدیت ها را دریافت کنید.

TradeSanta: با این وب اپلیکیشن می توانید چندین ربات برای انجام خودکار چندین معامله ارز دیجیتال داشته باشید و  در زمان خود صرفه جویی کنید.

Cryptohopper: با این تریدر اتوماتیک، می توانید در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته به بازار وصل باشید. همچنین امکان اصلاح استراتژی را دارید.

CryptoHero: با این اپلیکیشن موبایل یک ربات تریدر ارز دیجیتال میسازید. می توانید تمامی سودها، تعداد معاملات و نرخ W/L را ببینید و سرمایه را از طریق یک گوشی هوشمند مدیریت کنید.

Coinrule: با استفاده از 150 الگوی معاملاتی اتوماتیک و کاستومایز کردن استراتژی ربات، معامله می کنید.

Trality: با پیاده سازی الگوریتم های معاملاتی در پلتفرم Trality می توانید سیگنال ارز دیجیتال را رصد کنید. این ربات با ابزار  Rule Builder امکان ترید بدون کدنویسی را هم فراهم کرده است.

Quadency: با این برنامه نیازی به رصد اخبار ندارید و بر پایه داده های واقعی و صحیح خبرگان ترید ارز دیجیتال عمل می کنید.

 

بهترین ربات های ترید ارز دیجیتال

6 ربات برتر برای آربیتراژ

آربیتراژ یعنی خرید ارزهای دیجیتال در یک صرافی و فروش آنها در صرافی دیگر. هدف اصلی استراتژی آربیتراژ، کسب درآمد با استفاده از تفاوت ارزش سکه کریپتو بین دو صرافی است. ربات های آربیتراژ Bitsgap و 3Commas غیر رایگان می باشند و مهلت تست چند روزه دارند. ربات Pionex کاملا رایگان است و محدودیتی ندارد. نسخه بیسیک ربات های ، Cryptohopper، Trality، Coinrule رایگان می باشد. می توانید نسخه های حرفه ای تر این ربات ها را از سایت آنها بخرید. در جدول زیر، لیست ربات ها، لینک دریافت نرم افزار و صرافی های تحت پوشش آنها را مشاهده می کنید.

نام ربات

صرافی های تحت پوشش

نسخه رایگان

آدرس وب سایت

Pionex      

Binance, Huobi global, Pionex

مادام العمر

لینک

Cryptohopper

HitBTC, Bitvavo, Okex, Bitpanda Pro, , KuCoin, Huobi, Poloniex, Kraken, Bittrex, Bitfinex, Coinbase Pro, Binance

مادام العمر

لینک

Bitsgap     

Binance, Bitfinex, HitBTC, Bittrex, OKEX, Huobi, Kraken, Poloniex, Livecoin, Coinbene Exmo, Kucoin, CEX.IO, Coinex, Gate.io, Bitstamp, Liquid, Gemini, Bit-Z, Yobit, DDEX, Bibox, BigOne,

7 روزه

لینک

Trality        

Binance, Kraken, Bitpanda, Coinbase Pro, FTX

مادام العمر

لینک

Coinrule

Binance, Coinbase Pro, Bitfinex, Bitpanda pro, HitBTC, Liquid, Binance US Okex, Bitstamp, Bittrex, Poloniex, Kraken, BitMEX,

مادام العمر

لینک

3Commas 

Binance DEX, Binance, Binance.us, Bilance Futures, HitBTC, Kraken, Poloniex, OKEx, YoBit Bitfinex, BitMEX, Bittrex, Bybit, Coinbase Pro, Gate.io, Cex.io, Bitstamp Exam, Huobi Global, KuCoin,

سه روزه

لینک

 

بهترین ربات آربیتراژ بری ترید

مزایا و معایب ربات های ترید ارز دیجیتال

مزایای استفاده از ربات ترید ارز دیجیتال:

  • سرمایه گذاری اتوماتیک: دیگر بر اساس احساسات تصمیم نمی گیرید و استراتژی و فرایند معاملات را به هم نمی زنید. بلکه توسط اندیکاتور‌های حرفه ای، موقعیت های جدید سرمایه گذاری را پیدا میکنید. همچنین می توانید بر اساس اخبار و رویدادهای واقعی بازار، تحلیل های پیچیده فاندامنتال را انجام دهید.
  • سرعت بالا و بهره وری بیشتر: سرعت بررسی کل بازار ارز دیجیتال توسط یک ربات خیلی بیشتر از انسان هاست. می توانید به طور همزمان، موقعیت های جدید را جستجو کرده، و سرمایه‌گذاری های انجام گرفته را بررسی کنید.
  • زمان بیشتر در بازار: بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت شبانه روز و بدون تعطیلی فعال است. ربات های ترید، محدودیتی برای حضور در بازار ندارند و سود بیشتری کسب می کنند.

معایب استفاده از ربات ترید ارز دیجیتال:

  • دانش تریدینگ: ربات های ترید ارز دیجیتال، الگوهای آماده زیادی برای استفاده دارند. ولی اگر تنظیم درست الگوها را بلد نباشید، ممکن است به سرعت سرمایه خود را از دست بدهید.
  • نیاز به بررسی مداوم: ربات های ترید ارز دیجیتال در نوسان های شدید بازار، به پشتیبانی یک ذهن خلاق نیاز دارند تا به ضرر شما عمل نکنند. اگر مهارت و دانش حداقلی را برای درک بازار ارزهای دیجیتال ندارید ربات ها را انتخاب نکنید.

 

مزایا و معایب ترید اتوماتی

ربات آربیتراژ چیست؟

آربیتراژ هنر خرید سکه در یک صرافی و فروش آنها در صرافی دیگر به منظور کسب سود از تفاوت قیمت در دو صرافی است. این کار را می توان با خرید در یک صرافی، انتقال وجوه به صرافی دیگر و فروش برای کسب سود، یا با انجام همه این کارها از طریق پلتفرم‌های ربات آربیتراژ ارز دیجیتال، سریع و ساده انجام داد.
86 درصد از وجوه جابجا شده در معاملات کریپتو شامل ربات‌های معاملاتی کریپتو است. 38 درصد از معامله گران رمزارز می‌گویند که از ربات‌ها استفاده کرده اند و 66 درصد از معاملات حاشیه ای برای افزایش سود استفاده می کنند. تقریباً هر معامله‌گر باتجربه رمزارز از این ربات‌هایی که در زیر فهرست می‌کنیم یا از ابزارهای خودساخته استفاده می‌کند.
این روش معاملات ارزهای دیجیتال در مقایسه با روش‌های دیگر نسبتاً ساده است و نیاز کمتری به تحلیل تکنیکال وجود دارد. همچنین به دلیل نوسانات ثابت، به ویژه در سکه‌های کوچکتر، در فضای ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر دارایی‌های مالی خوب عمل می‌کند.

دام‌های موجود در معاملات آربیتراژ 

دقت داشته باشید اولین مورد لغزش است، لغزش به این معناست که قیمت دارایی دیجیتالی که می‌خواهید بخرید از زمانی که معامله را انجام داده‌اید چقدر تغییر کرده است. اگرچه این مبلغ معمولاً بسیار ناچیز است، اما شما با حاشیه های بسیار کم با آربیتراژ معامله می کنید، بنابراین هر مبلغ بسیار مهم است. هنگامی که صحبت از سکه‌های کوچکتر می‌شود، لغزش یک مشکل بزرگتر است زیرا آن‌ها اغلب با مشکلات نقدینگی مواجه خواهند شد که می‌تواند منجر به پرداخت قیمت نامطلوب تری شود.
نکته بعدی که باید مراقب آن بود، نوسان قیمت است. نوسانات کلاسیک ارزهای دیجیتال در این مورد یک شمشیر دولبه است. اگرچه می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌های بیشتری برای کسب سود در اختیارتان قرار دهد، اما همچنین می‌تواند آن‌ها را بسیار سریع پاک کند، و اغلب سکه‌های کمتری نسبت به آنچه‌ که با آن شروع کرده‌اید برای‌تان باقی می‌گذارد. این نوع نوسانات در سکه های کوچکتر رایج تر است.
 تقریباً همه صرافی‌های ارزهای دیجیتال دارای کارمزد هستند، اعم از برداشت، سپرده، تجارت و غیره. هنگام معامله ربات آربیتراژ ارز دیجیتال، حاشیه‌های شما آن‌ قدر کم است که باید همه این‌ها را در نظر بگیرید. اگر موفق به خرید یک سکه در یک صرافی شوید و سپس با سود 1 درصدی در صرافی دیگری بفروشید و هر صرافی 0.3 درصد کارمزد دارد، در حال حاضر۶۰ درصد از سود خود را از دست داده‌اید.

ربات آربیتراژ

ربات آربیتراژ

بهترین ربات‌های آربیتراژ ارز دیجیتال 

بیایید ابتدا نگاهی اجمالی به 3 بهترین ربات‌ها داشته باشیم و پس از آن، جزئیات هر یک از آنها و برخی از رقبای اصلی آنها را بررسی خواهیم کرد.  Bitsgapدر سال 2017 تأسیس شد و در شهر تالین، پایتخت استونی، مستقر است.
آن‌ها یکی از ربات‌های رمزنگاری پیشرو هستند.Bitsgap  خود را با بیش از 25 صرافی مختلف رمزنگاری ادغام می‌کند، هر یک از این صرافی‌ها می‌توانند برای خرید و فروش سکه در آربیتراژ استفاده شوند. طیف  وسیعی از طرح‌های قیمت ‌گذاری مختلف را دارد، این طرح‌ها نه تنها برنامه‌های آربیتراژ خود را برای شما خریداری می‌کنند، بلکه از سایر ویژگی‌ها در مبادله آنها استفاده می‌کنند.

چگونه با ربات آربیتراژ Bitsgap شروع کنیم.

برای استفاده از ربات معامله گر ارز دیجیتال ابتدا باید صرافی را وصل کنید، برای مثال بایننس گزینه مناسبی است. بعد از مرحله احراز هویت بایننس ، رویArbitrage در نوار بالا کلیک کنید. شما یک نمای کلی از تمام فرصت های آربیتراژ موجود دریافت خواهید کرد.
برای کار با این فرصت‌ها، باید یکی از سکه‌هایی را که در این جا لیست شده است، خریداری نمایید. صبر کنید تا سفارش پر شود بازگشت به "آربیتراژ" را کلیک کنید، اکنون می‌توانید روی "تجارت" کلیک کنید. در نهایت، پس از اتمام، می توانید تاریخچه معاملات خود را بررسی کنید و ببینید در هر فروش چقدر سود می‌کنید.

کار با ربات آربیتراژ

کار با ربات آربیتراژ

Cryptohopper

Cryptohopper  در سال 2017 تاسیس شد، یک  ربات معامله گر ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در آمستردام در هلند است. از طریق پلتفرم آن‌ها، می‌توانید آربیتراژ را بر اساس تفاوت قیمت در صرافی‌های مختلف معامله کنید، بدون این که نیازی به برداشت سکه‌های خود از سایت داشته باشید.
مانند Bitsgap ، Cryptohopper طیف وسیعی از برنامه های قیمت گذاری مختلف را برای سایت خود در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد به مجموعه ای از ویژگی ها به غیر از توابع آربیتراژ دسترسی داشته باشید. Cryptohopper  سه نوع مختلف استراتژی آربیتراژ را ارائه می‌دهد.

  • آربیتراژ تبادل متقابل - مبادلات متفاوت هستند. قیمت ها متفاوت است. برخی بالاتر از دیگران هستند. اما شما می توانید از آن سود ببرید. برای این کار نیازی نیست وجوه خود را از صرافی خود برداشت کنید.
  • آربیتراژ بازار - که به آن آربیتراژ مثلثی نیز گفته می شود، به شما امکان می دهد از تفاوت قیمت بین جفت ها در خود بورس سود ببرید.
  • آربیتراژ گسترده - همه صرافی های خود را در جایی که وجوه دارید وصل کنید و بین همه آنها معامله آربیتراژ کنید. چندین جفت را در مبادلات متعدد انتخاب کنید. 

برای استفاده از Spot-Futures Arbitrage Bot در پایونکس، این مراحل را دنبال کنید:

  • برنامه پایونکس را دانلود کنید. به انتهای لیست ربات بروید و ربات آربیتراژ را انتخاب کنید.
  • ارز دیجیتال هدف و اهرم مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • یک دکمه کشویی در کنار سکه وجود خواهد داشت. برای دریافت لیست مرتب شده بر اساس نرخ فعلی بودجه، روی آن کلیک کنید.
  • مقدار سرمایه گذاری را پر کنید و روی "ایجاد ربات" کلیک کنید. بخشی از وجوه شما را به حساب آتی منتقل می کند و موقعیتی در بازار نقدی و آتی ایجاد می کند.
  • برای بستن ربات، روی دکمه "خاموش کردن" در سمت راست بالای آن کلیک کنید.
  • ربات بلافاصله بسته می‌شود و شما سرمایه گذاری خود را (در USDT) دریافت می کنید.

بهترین ربات های آربیتراژ

بهترین ربات های آربیتراژ

HaasBot

Haasbot  که در سال 2014 تأسیس شد، یکی از پلتفرم های قدیمی در این لیست است. سرویس اصلی آن یک سرویس ربات رمزنگاری است که به شما کمک می کند تا معاملات خود را به صورت خودکار انجام دهید و در زمانی که در رایانه خود نیستید، سود کسب کنید. 

توجه داشته باشیدHaasBot  دارای زبان برنامه نویسی منحصر به فرد خود HaasScript  است که دارای بیش از 600 دستور جداگانه برای شماست که می توانید آن‌ها را اجرا کنید و مسلماً بهترین زبان برنامه نویسی موجود در تجارت خودکار ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم را به کسانی که علاقه‌مند به ربات‌های بازار کریپتو هستند توصیه می‌کنم.

Blackbird

Blackbird به دلایلی بیشتر از در دسترس بودن آن، ربات خوبی است، این پلتفرم برای مبتدیان مناسب است که با توجه به موانع کم ورود، بسیار عالی است. علاوه بر این، استراتژی با نوسانات بازار تهدید نمی شود، به این معنی که حتی در زمان بی ثباتی بازار نیز باید عملکرد خوبی داشته باشد. 

 بلک برد یک ربات آربیتراژ فقط بیت کوین است، به این معنی که نمی توانید از آن برای انجام آربیتراژ روی هر نوع آلت کوین مانند اتریوم یا کاردانو استفاده کنید.

MultiTrader.io

Multitrader.io نمونه دیگری از یک ربات آربیتراژ رایگان برای تجارت ارزهای دیجیتال است. این ربات با هدف ایجاد گفتگوی بیشتر در مورد توسعه و سایر جزئیات پیرامون ربات های آربیتراژ ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. 

این دارای ویژگی های عالی برای کمک به سفر آربیتراژ شما از جمله تست بک و بهینه سازی توابع است. این ربات کمی پیچیده‌تر از ربات بلک‌برد است که قبلاً ذکر شد، با استفاده از 3 روش مختلف آربیتراژ، می‌توانید سود خود را به حداکثر برسانید. بنابراین، ربات همه کاره تر است، اما به نوبه خود، ممکن است برای معامله گران جدید گیج کننده تر باشد.

ربات معاملاتی آربیتراژ

ربات معاملاتی آربیتراژ

آیا یک ربات معاملاتی کریپتو واقعاً می تواند پول تولید کند؟

به طور کلی،  معامله‌ گران باتجربه که مهارت‌های خود را به کار گرفته‌اند، می‌توانند از ربات‌های معاملاتی کریپتو برای کسب سودهای کلان استفاده کنند. از سوی دیگر، معامله گرانی که معاملات عجولانه انجام می دهند و دانش صریح از بازار ندارند، می‌توانند با استفاده از ربات‌های معاملاتی کریپتو متحمل ضرر شوند.

کلام آخر

حال که به خوبی با ربات آربیتراژ ارز دیجیتال آشنا شدید، جا دارد ذکر کنیم در حال حاضر چند پروژه وجود دارد که همگی به خوبی کار می‌کنند و ابزار آربیتراژ سودآوری را به شما می‌دهند تا اختلافات موجود در بازار را مبادله کنید. امیدواریم این مقاله به شما نشان داده باشد که کدام یک برای شما مناسب است و به طور کلی اطلاعات بیشتری در مورد معاملات آربیتراژ به دست آورده باشید. همچنین فراموش نکنید که تمام معاملات با ریسک همراه هستند و آربیتراژ نیز از این قائده مستثنی نیست.

پیشنهاد می‌کنیم برای سرعت و نتیجه بهتر در کانال vip پرشین الیت عضو شوید تا بتوانید از سیگنال‌های قدرتمندی که توسط بزرگ‌ترین تریدرهای دنیا به صورت روزانه تحلیل می‌شوند، استفاده کنید. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.