whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال UFO

1400/12/08 ساعت 00:01


تعریف UFO Gaming

UFO Gaming یک پلتفرم بازی با طراحی کاملاً غیرمتمرکز است. یوفو بازی‌های سنتی را روی بلاک چین متصل میکند. این پلتفرم به بازیکنان خود در کنار انجام بازی و لذت بردن از آن توانایی کسب درآمد را نیز می‌دهد. 

$UFO توکن اصلی و اولیه کاربردی برای بازی های Dark Metaverse است. هر بازی ای که در The Dark Metaverse  منتشر شود، به سیاره مخصوص خود اختصاص خواهد داشت. اولین بازی یا سیاره Dark Metaverse  بازی ابر کهکشانی است.

بازی ابر کهکشانی یک بازی غیر متمرکز با یک مجموعه منحصر به فرد NFT و یک جنگنده خودکار است. این بازی بر روی شبکه اتریوم ساخته شده و با یک راه حل Polygon L2 بسیار مقیاس پذیر ادغام شده است. برای انجام بازی ابر کهکشانی به یک شخصیت با قابلیت بازی کردن نیاز دارید. این شخصیت ها در واقع NFT هایی هستند که به UFOep ها شهرت یافته اند. برای ساخت UFOep ها، ابتدا باید با توکن اصلی $UFO، امتیازات پلاسما را پرورش دهید.

 

image

یوفو گیمینگ

UFO Gaming برای هر کاری که انجام می دهد یک رویکرد جامعه محور دارد.

  • پلتفرمی برای بازی های غیرمتمرکز. میتوانید سبک مورد علاقه خود را برای کسب درآمد انتخاب کنید.
  • مالکیت دارایی به طور کامل توسط کاربران تعیین می شود.
  • ارایی‌های بازی (NFT و ارز) ممکن است از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر منتقل شوند.
  • اقتصاد گیمینگ بازی برای درآمد شفاف بوده و دارای ثبات است.

UFO Gaming به طور خلاصه دارای ویژگی های زیر است:

  • جامعه محور بودن.
  • مطمئن و امن، حسابرسی شده از Hacken.
  • حاکمیت DAO.
  • سیستم پیچیده NFT و توکنومیک.
  • بازی ابر کهکشانی، اولین بازی. 
  • بازی IDO. 
  • دارایی های درون بازی به عنوان NFT  (سلاح ها، زره ها، جعبه های غنایم).
  • کاراکترها به عنوان NFT  (سطوح مختلف بر اساس رتبه بندی).
  • امتیاز کاربر (هرچه بیشتر بازی کنید و سطوح بالاتری داشته باشید، امتیاز بالاتری برای کسب UAP خواهید داشت).
  • سیستم دو توکنه که استفاده از $UFO را ترویج می کند و باعث تورم نمی شود.
  • پرورش (پرورش شخصیت ها برای ایجاد شخصیت های قوی تر).
  • بازار NFT  (برای تبادل دارایی در بازی).
  • Metaverse (املاک مجازی که به عنوان NFT برای کسب درآمد بازی از یوفوهای سوخته ارائه می‌شوند).

 

image

یوفو گیمینگ

اکوسیستم UFO Gaming

UFO Gaming دارای یک قلمرو همیشه در حال گسترش و اکوسیستم بی کران و نامحدود است. این اکوسیستم شامل بازی‌های P2E، NFTهای درون بازی پرورشی، کسب زمین مجازی و سکوی پرتاب متاورس است که همواره به توکن‌های یوفو نیاز دارند.

سهام UFO Gaming

در UFO Gaming لازم است برای کسب امتیازات پلاسما، توکن های UFO یا UFO-ETH LP را به سهام تبدیل کنید. امتیازات پلاسما قابل معامله نیستند. امتیاز پلاسما را فقط می توان از طریق DAPP سهامداری بازی ابر کهکشانی ایجاد کرد. با امتیاز Plasma ، می توانید NFT های کمیاب به نام Origin UFOeps را ایجاد کنید. فقط تعداد محدودی از آنها موجود خواهد بود.

سهامداری به چه معناست؟

تبدیل توکن های UFO به سهام به این معنی است که آنها را در یک قرارداد هوشمند قرار می دهید. این قراردادها برای شما امتیازات پلاسما را ایجاد می کنند. سپس می توان از این امتیازات پلاسما برای ایجاد NFT استفاده کرد.

از کجا یوفو بگیریم؟

یوفو را می توان در Kucoin، Gate و Uniswap به عنوان توکن ERC20 خریداری کرد.

تفاوت بین استخر UFO و استخر UFO-ETH LP چیست؟

UFO تک استکینگ به شما امکان دسترسی به 25 درصد از استخر Plasma Point را می دهد. این در حالی است که سهامداری در استخر UFO-ETH LP به شما امکان دسترسی به 75 درصد از استخر Plasma Point را می دهد.

کسب درآمد با UFO Gaming

در UFO Gaming هر کسی که بیشترین سهم را داشته باشد، بیشترین پلاسما را برای هر بلاک دریافت می کند. هرچه سهام خود را برای مدت طولانی تری قفل کنید، سهم بزرگ تری به حساب می آید.

 

image

یوفو گیمینگ

سهام پلاسما چگونه محاسبه می شود؟

UFO Gaming بسته به وزن استخرتان (سهم شما در برابر کل مبلغ سهم گذاری شده) ، مدت زمانی که آن را قفل می کنید و استخری که انتخاب می کنید، سهم شما را محاسبه می کند. پس دریافتی شما به سه عامل بستگی دارد. استخر انتخابی، مقدار سهام شما در مقابل کل مبلغ سهم شده و سهام قفل شده یا انعطاف پذیر.

استخر تک سهام $UFO مقدار  25٪ از استخر را در اختیار دارد، در حالی که استخر UFO-ETH LP مقدار 75٪ از کل استخر را در اختیار دارد. یک کاربر می تواند سهام انعطاف پذیر یا قفل شده را انتخاب کند. سهام انعطاف پذیر به شما این امکان را می دهد که در هر زمان از سهام خود برداشت کنید. با این حال، اگر کاربر سهام قفل شده را انتخاب کند، تا 2 برابر امتیاز پلاسمای بیشتری کسب خواهد کرد.

در کل چند امتیاز برای پلاسما وجود دارد؟

در حال حاضر 10000000 امتیاز برای پلاسما وجود دارد. نرخ انتشار دینامیک و پویا است.

ایجاد کردن یا MINT

پلاسما را خرج کنید تا Genesis NFT ایجاد کنید. منظور از Genesis NFT شخصیت‌های مورد نیاز برای بازی ابر کهکشانی می باشد.

برای بازی به چند NFT نیاز است؟

برای بازی فقط به یک NFT نیاز دارید. این NFT می تواند یک UFOep از نوع Genesis،Alpha  یا Beta باشد.

در کل چند NFT موجود است؟

در اکوسیستم UFO Gaming فقط 10000 Genesis NFT در دسترس خواهد بود. با این حال، مقدار یوفوهای آلفا و بتا به تعداد آلفا ها و بتا هایی که در آزمایشگاه پرورش گداخته شده اند، بستگی دارد.

آیا می توان NFT خرید؟

بله. در این بازار بازیکنان تصمیم می گیرند. NFT در این بازار از بازیکنانی که آنها را حراج می کنند، قابل خرید خواهد بود.

شما همچنین همواره می توانید برای آگاهی بیشتر در این زمینه، استعلام قیمت ارزهای دیجیتال و احراز هویت بایننس با مشاوران و کارشناسان پرشین الیت در تماس باشید.

مسابقات UFO Gaming

UFO Gaming قصد ندارد این بازی را در یک سوی بازار رها کند. هدف یوفو این است که در نهایت کل صنعت بازی را در بر بگیرید. البته این هدف شامل ورزش های الکترونیکی، پخش آنلاین و مسابقات می شود.

 

image

یوفو گیمینگ

 

UFO Gaming اکنون به سمت ورزش های الکترونیکی سوق یافته است. همزمان که در حال توسعه اولین بازی خود می باشد، در حال کار روی چندین شاخه دیگر نیز هست.  شاخه هایی که به تقویت روایت بلاک چین و بازی و ایجاد برند UFO Gaming کمک می کنند.

اعضای تیم UFO Gaming گیمرهای مشتاقی نیز هستند. به همین دلیل، قصد دارند در صحنه بازی های حرفه ای شرکت کنند. اولین قدم آنها برای این منظور میزبانی مسابقات هیجان انگیز همراه با استریمرها و شرکای شناخته شده است.

بازی های خود را ادغام کنید

به کمک UFO Gaming، از $UFO به عنوان لایه پایه در بازی خود بهره مند خواهید شد. تیم سازنده به سادگی یک توکن بومی مانند $UAP را به بازی شما اضافه می کند. سپس از آن به عنوان سیستم پاداش برای بازیکنان استفاده می کند. مشابه $UAP در بازی ابر کهکشانی، به کاربران یک توکن ابزاری پاداش داده می شود که می توانند آن را با پول نقد معامله کنند. این ویژگی را به عنوان یک پرداخت در دنیای واقعی برای تکمیل ماموریت ها و ماموریت های روزانه در نظر بگیرید.

در UFO Gaming  بهترین راه حل را برای بازی یا استودیو خود انتخاب کنید. پس از تبادل اطلاعات دقیق در مورد استودیو یا بازی شما، تیم یک مکالمه را برای امکان سنجی آن شروع می کند.

1. در اکوسیستم UFO Gaming، دارک متاورس بسازید. توکن بومی $UFO یا $UAP یا یک توکن بازی جدید را در بازی خود ادغام کنید. شما می توانید از توکن های بومی یوفو برای خرید و فروش دارایی های دیجیتالی مانند NFT و Virtual Land استفاده کنید.

2. در مورد فروش NFT، فروش زمین مجازی و غیره کمک بگیرید. این کمک همچنین می تواند برای یکپارچه سازی NFT های شما به عنوان شخصیت های قابل بازی در گیم شما باشد.

3. در مورد توکنومیک عمومی و همچنین اقتصاد P2E یا بازی برای کسب درآمد خود کمک بگیرید.

4. در UFO Gaming میزبانی مسابقات منحصراً با یوفو است. تیم سازنده می‌تواند بازیکنان حرفه‌ای ورزش الکترونیک را برای پخش آنلاین یک راند پشتیبانی شده دعوت کند. میزبانی بازی در صورتی که مبتنی بر PVP باشد نیز امکان پذیر است.

 

image

یوفو گیمینگ

بیایید اولین بازی یعنی بازی ابر کهکشانی را به عنوان مثال در نظر بگیریم. سه بخش یک حلقه مالی را برای بازیکنانی که مایل به وقت گذاشتن هستند تضمین می کند. بازی، سوپر کهکشانی، NFT های اختصاص داده شده به بازی یا UFOeps و یک سیستم با دو توکن $UFO و $UAP. 

استفاده از خود بازی، همراه با NFT ها و سیستم دو توکنه، به ما اجازه می دهد تا یک حلقه اقتصادی داخلی ایجاد کنیم. این حلقه جریان مالی نامحدود را تا زمان دلخواه، تضمین می کند.

$UFO: توکن اولیه در اکوسیستم UFO Gaming است. رابط بین همه چیز توکن $UFO خواهد بود. به عنوان مثال، برای انجام اولین بازی در اکوسیستم، بازی ابر کهکشانی، ابتدا باید UFO یا UFO/ETH LP را در The Cosmos به سهام تبدیل کنید. امتیازهای پلاسما: امتیازهای پلاسما را از The Cosmos با سهام DAPP، کسب خواهید کرد. همانطور که گفته شد برای خرید سرباز یا همان UFOep ها برای انجام بازی به امتیازهای پلاسما نیاز دارید.

$UAP: UAP را برای پرورش دادن سربازان در بازی نیاز دارید. این توکن را می توان با انجام ماموریت ها و ماموریت های روزانه بازی ابر کهکشانی به دست آورد.

در UFO Gaming با استفاده از این سیستم، بازیکنان می‌توانند آزادانه تجارت کنند. همچنین می توانند لوازم جانبی، زمین مجازی، توکن‌های بومی UAP، UFO و NFT کسب کنند.

تیم UFO Gaming

توسعه دهندگان UFO Gaming طیف وسیعی از بازی ها را ساخته اند و بیش از 6 سال برای ایجاد بازی کار کرده اند.

بسیاری از آنها از سال 2014 در فضای کریپتو بوده اند و در نحوه راه اندازی و نگهداری پروژه ها کاملاً با تجربه هستند.

 

image

یوفو گیمینگ

کلام آخر

آنچه تا به این جا بیان شد تنها بخش کوچکی از ویژگی های UFO Gaming است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این ارز دیجیتال و همچنین بهره‌مندی از خدمات دیگر در دنیای رمز ارزها مانند خرید سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال کانال خارجی، سیگنال فیوچرز و یا فروش اندیکاتور با کارشناسان مجرب پرشین الیت ارتباط برقرار نمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.