whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال ریوشی توکن چیست؟

1401/06/01 ساعت 16:47


ریوشی یک توکن میم است که در تاریخ 10 ژوئن  2021 بر بستر اسمارت چین، توسط صرافی پنکیک سواپ و مدتی بعد در صرافی ال بانک عرضه شد و قرار بود به عنوان یک توکن، با شعار جامعه محوری، ابزاری در جهت کنترل و بهبود وضع تورم باشد. این توکن با عنوان پدر معنوی شیبا اینو ظاهر می‌شود و تلاش دارد مشکلاتی را که شیبا با آن مواجه است، مانند هزینه‌های بالای شبکه اتریوم، سرعت پایین و مقدار زیادی عرضه در گردش، حل کند. 

نحوه خرید ارز دیجیتال ریوشی توکن

از آن جایی که آینده ارز ریوشی توکن بسیار روشن است، افراد زیادی اقدام به خرید آن می‌کنند. شما هم اگر قصد خرید این ارز دیجیتال محبوب را دارید، بهتر است بدانید خریداری ریوشی از ایران به علت جدید بودن آن با وجود سختی که داشته از بستر صرافی‌های دیجیتالی چون ال بانک و فعال ترین صرافی در این زمینه یعنی پنکیک سواپ انجام می‌شود.
برای استفاده از این بستر نیازی به احراز هویت نیست و فقط باید یک رمز قوی و دو عاملی ایجاد کنید و پس از دریافت ایمیل بر روی لینک کلیک کرده و آن را تائید نمایید. ناگفته نماند گاهی اوقات نیز برخی افراد سعی می‌کنند با احراز هویت بایننس اقدام به خرید این نوع ارز دیجیتال می‌کنند. 

نرخ و کارمزد ارز ریوشی توکن

با 2% سوزاندن از هر تراکنش که عرضه را کاهش و تقاضا را افزایش می دهد، در نهایت به سرمایه‌ گذاران برای نگهداری پاداش می‌دهد. برای اطمینان از توزیع عادلانه، تصمیم گرفته شده 50 درصد از کل عرضه سوزانده و 42٪ باقی‌ مانده از عرضه، با پنکیک سواپ قفل شده و هرگز خارج نشود.

همین امر نیز سبب ایمن سازی سرمایه گذاری و آسودگی خاطر سرمایه گذاران خواهد شد. ارز دیجیتال ریوشی توکن دارای هزینه کارمزدی بسیار کمتری از سایر پروژه‌های بستر اتریوم و ایمن‌تر از آن‌ها است. هدف تیم توسعه ریوشی این بود با تکیه بر فکر مبتکرانه هر روز بیش از پیش شکوفا و قدرتمند شوند.

این یک توکن مبتنی بر جامعه و سرگرمی است و سعی داشته با  سرگرمی روزانه از طریق NFTها ، میم‌ها، هنر و موسیقی توسعه پیدا کند. بر طبق ادعای تیم سازنده، این توکن 100% مبتنی بر جامعه است و هر تصمیمی در مورد تغییرات، ارتقاء و پیشرفت پروژه در آینده با رای اعضای جامعه تعیین می‌شود. 


آینده روشن ریوشی بسیاری از افراد را مشتاق به خریدن آن کرده است. 
آینده روشن ریوشی بسیاری از افراد را مشتاق به خریدن آن کرده است.

پیش بینی قیمت ریوشی توکن

برای پیش بینی بلندمدت قیمت ریوشی توکن، تحلیل پایه ضروری است. ارزش ریوشی توکن به دلیل تلاش‌های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه گذاران جامعه افزایش خواهد یافت.

بنابراین، قیمت محاسبه شده تا 3 سال آینده صعودی است. یک تحلیل مشابه برای این ارز ممکن است در بسیاری از وب سایت‌ها و انجمن‌ها یافت شود. به گفته تحلیلگران، ارز دیجیتال ریوشی توکن برای مدت طولانی در قیمت فعلی خود ثابت خواهد ماند. اما انتظار می‌رود تا پایان سال 2025 به حداکثر سطح قیمت 0.00000003 دلار برسد.

از سوی دیگر، بسیار خوش بینانه است که آینده ارز ریوشی توکن در نهایت رشد خواهد کرد. بنابراین، میانگین قیمت پیش بینی شده ریوشی در حدود 0.00000001 دلار تا 0.00000003 دلار در سال 2025 بسته به بازار پیش بینی می‌شود. این به روز ترین پیش بینی ما برای ریوشی توکن است.

با یک روند قوی، به نظر می‌رسد که ریوشی سال را با نرخ بالایی به پایان خواهد رساند. این تجزیه و تحلیل قیمت بر اساس داده‌های مشاهده‌ای ، صورت می‌گیرد. بنابراین قبل از سرمایه گذاری، بررسی‌های خود را به دقت انجام دهید و برای نتیجه گیری، تا حد امکان تحقیق کنید. همچنین مراقب بسترهای جعلی فروش ارز باشید و از پلتفرمی مطمئن خرید کنید.

گفته می شود تا سال ۲۰۲۵ رشد چشمگیری در افزایش ارزش این ارز دیده خواهد شد.

گفته می شود تا سال ۲۰۲۵ رشد چشمگیری در افزایش ارزش این ارز دیده خواهد شد.

سرانجام ارز دیجیتال ریوشی توکن

در این بخش از مقاله قصد داریم به پیش ‌بینی قیمت کانال سیگنال ارز دیجیتال ریوشی توکن برای 3 سال آینده بپردازیم. در واقع زمانی که نگاه دقیقی به بازار کریپتو بیندازیم، می‌دانیم که بسیار خوب عمل می‌کند. علاوه بر این، از آن جایی که فعالیت خود را تازه شروع کرده است، بهترین زمان برای انجام برخی پیش بینی‌ها است.

ابتدا، اجازه دهید قبل از این که به پیش بینی قیمت بپردازیم، به این موضوع نگاه کنیم. ما سعی خواهیم کرد به این سؤالات متداول پاسخ دهیم، آیا توکن ریوشی (RYOSHI) سرمایه گذاری خوبی است؟ توکن ریوشی در سال 2025 چقدر ارزش خواهد داشت یا ارزش توکن ریوشی در 10 سال آینده چقدر خواهد بود؟

ریوشی توکن در حال حاضر 0.00000001 دلار آمریکا با ارزش بازار 1917730 دلار است که آن را در رتبه 1241 در فهرست با ارزش ترین ها قرار دارد. در 7 روز گذشته قیمت ریوشی 3.35- درصد تغییر کرده است. این به حداکثر عرضه 282,958,887,289,420 سکه محدود شده است.

ریوشی یک توکن جامعه محور با کارمزد ۲ درصد است. 
ریوشی یک توکن جامعه محور با کارمزد ۲ درصد است.

سخن پایانی

اگر شما هم قصد سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال ریوشی توکن را دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی به خوبی فضای آن را بشناسید و آینده‌ای که دارد را مورد بررسی قرار دهید تا بعداً به مشکل برنخورید. برای اینکار نیاز به تحلیل بازار ارز دیجیتال دارید ولی از آنجایی که این کار نیاز به مطالعه و دانش کافی است توصیه می‌شود عضو کانال ارز دیجیتال پرشین الیت شوید. سیگنال ارز دیجیتال موجود در این کانال مجموعه‌ ای از معتبرترین و بهترین های این بازار هستند.
 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.