whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

میم کوین های آینده دار

1401/02/30 ساعت 23:43


ظهور ارز دیجیتال میم کوین

ظهور میم کوین ها در چند ماه گذشته، به قدر کافی توانایی جذب سرمایه گذاران بالقوه را به بازار ارز دیجیتال نداشته است. در این مقاله، 10 میم کوین برتر را که قرار است در سال 2022 و پس از آن انفجار قیمتی داشته باشند، معرفی می کنیم. همانطور که در چند سال اخیر شاهد بوده ایم، بازار جهانی ارزهای دیجیتال با ظهور هزاران ارز دیجیتال جدید، از نظر مالی بزرگتر شده است. سرمایه گذاران کریپتو معمولا به ارزهای برتر جذب می شوند. ولی در یکسال اخیر به دلایل زیادی، معاملات میم کوین ها رایج شده اند.

اولین ارز دیجیتال میم کوین، 9 سال پیش اختراع شده است و شت کوین های جدید همچنان در حال ظهور هستند. برای آشنایی شما با میم کوین های جدیدی که می توانید روی معاملات آنها حساب باز کنید. لیستی از بهترین میم کوین ها را برای سرمایه گذاری در سال 2022 تهیه کرده ایم. فراموش نکنید که میم کوین ها هنوز هم در گروه شت کوین ها قرار دارند و هیچ هدف و محصول با ارزشی را پشتیبانی نمی کنند.  اما پیش از معرفی برترین میم کوین ها، بهتر است کمی درباره روش استفاده از درصد سهام هولدرها در مارکت کپ بدانیم.

 

استقبال سرمایه گذاران از میم کوین ها

یک نکته مهم درباره سهام هولدرهای میم کوین

درصد سهام هولدرهای هر ارز دیجیتال را می توانید در سایت کوین مارکت کپ و در صفحه مربوط به هر ارز ببینید. با کلیک بر روی تب Holders در صفحه اول پروفایل هر یک از ارزهای دیجیتال می توانید این درصد ها را مشاهده کنید. برای مثال با مشاهده ی اطلاعات هولدرهای دوج کوین می بینید که بزرگترین هولدر دوج کوین 23.05% از کل توکن های آن را دارد.

این یعنی اگر این فرد بخواهد برای دامپ ارز دیجیتال دوج کوین اقدام کند و تمامی سهام خود را به یکباره برای فروش عرضه کند. می تواند به میزان 23.05% درصد، قیمت دوج کوین را پایین بکشد. بهترین میم کوین ها آنهایی هستند که بزرگترین دارندگان آنها زیر 5 و حداکثر 10 درصد از کل توکن ها را در اختیار دارند.

هر چه میزان سهام بزرگترین هولدر سکه ارز دیجیتال، بیشتر باشد، امکان ظهور پامپ و دامپ در روند سیگنال ارز دیجیتال آن بیشتر است. فراموش نکنید که شما با دنیای شت کوین ها روبرو هستید. حتی اگر سهامداران آن، افراد مشهوری باشند، به قصد سود کردن وارد این بازار شده اند. هر زمان که بزرگترین سهامداران یک شت کوین برای فروش آن اقدام کنند، فقط شما ضرر خواهید کرد. و هیچکس آنها را به خاطر یک معامله ی سودآور سرزنش نخواهد کرد.

 

نقش هولدرها در اعتبار یک میم کوین

ارزهای دیجیتال گیمینگ دوج و کیشو اینو

GamingDoge (GAMINGDOGE)

GamingDoge یکی از میم کوین هایی است که از موفقیت DOGE در بازار ارزهای دیجیتال الهام گرفته شده و هدف آن فراتر از یک واحد پولی است. این سکه، دوستداران و گیمرهای دوج را دور هم جمع می کند. بنیانگذاران این سکه می‌خواهند اکوسیستم یکپارچه ای را برای گیمرها توسعه دهند. که شامل یک صرافی، یک بازار NFT و بازی های NFT باشد. هدف این میم کوین این است که در نهایت به بزرگ‌ترین جامعه در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شود. این پروژه در نهایت فقط جامعه دوج و گیمرها را تحت پوشش قرار میدهد.

 (KISHU)Kishu Inu

کیشو اینو یک ارز دیجیتال میم کوین الهام گرفته از دوج هاست. که نژاد سگ «کیشو» را به عنوان توکن برای برند خود انتخاب کرده است. سازندگان KISHU از دوج کوین (DOGE) که در سال 2013 تاسیس شد و به موفقیت و محبوبیت جهانی رسید، الهام گرفته اند. ماموریت کیشو اینو بردن میم کوین ها به سطح های دیگر است. هدف این تیم، تقویت توکن KISHU با ویژگی های یک ارز قدیمی واقعی است.

Gamerse (LFG)

Gamerse پلتفرم LFG ("در جستجوی گروه ها") برای کل صنعت بازی NFT است. و درباره گیمرهایی با هر سایه و رنگی است. مهم نیست که چه عنوان و رتبه ای داشته باشند. Gamerse به عنوان یک پلتفرم اجتماعی، گیمرها را در یک فضای سرگرم کننده جمع می کند. و به ویروسی ترین شکل ممکن، گسترش پیدا می کند. Gamerse در حال ایجاد اولین اکوسیستم بازیهای دسته جمعی NFT است. که کمک می کند تا گیمرها در یک بازار اجتماعی یکپارچه، به کاوش درباره بازی های محبوب NFT بپردازند.

 

کیشو اینو و گیمینگ دوج

مونا کوین و دوج کوین، معروفترین میم کوین

MonaCoin (MONA )

مونا کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز منبع باز و یک شبکه پرداخت همتا به همتا (p2p) است. مونا کوین که در ژانویه 2014 بدون فرآیند پیش استخراج، بر اساس الگوریتمی به نام (v2) Lyra2RE راه اندازی شد. مونا کوین بر اساس هارد فورک از لایت کوین ساخته شده است. شبکه پرداخت مونا کوین کاملا غیر متمرکز می باشد. مانند بسیاری از پروژه‌های غیرمتمرکز، این پروژه هم متعلق به شخص خاصی نیست، بلکه به همه کاربران تعلق دارد. علاوه بر این، فناوری همتا به همتای  به کار رفته در MONA، این پلتفرم را مستقل و خودگردان کرده است. مجموعه ای از سکه های جدید به عنوان پاداش ماینینگ، برای کاربران سیستم صادر می شود.

دوج کوین (DOGE)

Dogecoin همان میم کوینی بود که انقلاب کوچکی را در دنیای ارزهای دیجیتال آغاز کرد. این پروژه به صورت آزمایشی در سال 2013 راه اندازی شد. دلیل نامگذاری دوج این بود که جکسون پالمر متوجه علاقمندی اکثر مردم به سگ ها شده بود. و امیدوار بود این ارز هم بتواند محبوبیتی مانند آن را کسب کند. ارزش دوج کوین با وجود نوسانات 50 درصدی، در چند ماه گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرد. به همین دلیل، اکثر سرمایه گذاران این ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب کردند.

در این لحظه که این مقاله نگارش می شود، ارزش هر ارز دیجیتال دوج کوین 0.07813 دلار است. پیش بینی می شود که ارزش آن تا سال 2030 به 0.98 دلار افزایش یابد. به همین دلیل، در حال حاضر که قیمت دوج کوین پایین است می توانید با خیال راحت  روی آن سرمایه گذاری کنید. به زودی باید منتظر سودهای خوبی باشید.

 

میم کوین پیشرو

ارزهای دیجیتال ساموید، Hoge Finance و سیف مون

 (SAMO) Samoyedcoin

ساموید کوین (SAMO) یکی دیگر از سکه‌های ارز دیجیتال الهام‌ گرفته از دوج هاست که در سال گذشته به بازار آمد. میم کوین در مقایسه با سایر توکن ها، تراکنش های سریعتر و نوسانات قویتری را ایجاد می کند. که برای تریدرها جذاب است. علاوه بر این، کاهش تعداد توکن ها را نیز تضمین می کند. زیرا ساموید کوین از تاریخ راه اندازی آن تا به امروز، سه بار توکن سوزی کرده است. همچنین یک سیگنال خوب و سفیر سولانا (CCC: SOL-USD) است که به عنوان یک ارز دیجیتال در سیبل اهداف سرمایه گذاران قرار گرفته است.

Hoge Finance  (HOGE-USD)

Hoge Finance یک توکن مالی غیرمتمرکز مبتنی بر جامعه (Defi) که یک عرضه ی منجر به کاهش تورم، داشته است. این ارز دیجیتال یکی از معدود میم کوین هایی است که از حسابرسی Certik کاملا عبور کرده است. هیچ مشکلی در طول حسابرسی آن پیدا نشده و به همین دلیل، یکی از معدود میم توکن های کاملا با ثبات است.

Safemoon (SAFEMOON)

پروتکل SafeMoon یک ارز دیجیتال و توکن مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. بر اساس محتوای وب سایت سیف مون، این توکن، سه عملکرد دارد. که در طول هر معامله انجام می شود: Reflection (انعکاس)، LP Acquisition (مالکیت محدود) و Burn ( توکن سوزی). پروتکل سیف مون ترکیبی از توکنومیک RFI و یک پروتکل تولید نقدینگی خودکار است. سیف مون قصد دارد یک صرافی توکن غیرقابل تعویض (NFT) و همچنین پروژه‌های خیریه و برنامه‌های آموزشی کریپتو را احداث کند. بر اساس پروتکل سیف مون، هر چه تعداد سکه هایی که صاحبان این توکن دارند، بیشتر باشد توکن SAFEMOON  بیشتری کسب خواهند کرد.

 

توکن های مبتنی بر دیفا


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.