whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال DAR

1401/02/29 ساعت 02:22


توکن DAR چیست؟ با تکنیک های امروزی برگرفته از دالارنیا  آشنا شوید

توکن  DAR  چیست؟ آیا چیزی در مورد  آن می دانید؟ این سکه جدید یکی از سکه های صرافی بایننس است. پلتفرم Launchpool در Binance بیست و سومین پروژه خود را به نام دالارنیا  یا  DAR  اعلام کرده است. در این مقاله بیشتر در مورد این پروژه جدید Queens خواهید خواند.

Mines of Dalarnia بیست و سومین پروژه بایننس Money Launch است. این یک بازی سودآور است که بر روی پلتفرم زنجیره هوشمند بایننس قرار دارد. توکن رسمی و مدیریتی، توکن  DAR  است که با قرار دادن بایننس کوین (BNB) و BUSD در گروه های جداگانه ارائه شده توسط پلتفرم بایننس، می توان آن را افزایش داد.

معادن دالارنیا چیست؟

Mines of Dalarnia  یک بازی ساده و هیجان انگیز را ارائه می دهد. بازیکنان می توانند آیتم های موجود در بازی را بردارند و از آنها برای بهبود مهارت های خود استفاده کنند و آیتم های کمیاب را پیدا کنند که باعث افزایش رتبه آنها در بازی می شود. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تیم‌هایی را با دوستان خود ایجاد کنند تا به آنها کمک کنند تا جانوران غول پیکر را شکست دهند و ماموریت‌های خود را برای کسب جوایز در بازی انجام دهند.

 

Mines of Dollarnia

بازی معادن دالارنیا آنلاین

بازی اصلی Mines of Dalarnia بر اساس جمع آوری منابع، ماینینگ و همکاری با دیگر بازیکنان برای انجام ماموریت های موجود در بازی برای رسیدن به بالاترین سطوح بازی است.

معادن دالارنیا چیست؟

معادن و میدان هایی در بازی  وجود دارند که به عنوان منابع بزرگی استفاده می شوند که بازیکنان می توانند به آنها دسترسی داشته باشند و از آنها برای پیشرفت در بازی استفاده کنند. در بازی معدنچیان و مالکانی وجود دارند، معدنچیان از قدرت استخراج خود برای مبارزه با جانوران غول پیکر و شکستن موانع برای یافتن منابع ارزشمند استفاده می کنند، در حالی که صاحبخانه ها بسترهایی را برای معدنچیان فراهم می کنند تا از زمین و ارزش آن استفاده کنند.

همانطور که گفته شد، صرافی بایننس نیز از بیست و سومین پروژه خود رونمایی کرد. معدن دالار نیا  یک بازی اکشن ماجراجویی در زنجیره هوشمند بایننس است که به کاربران امکان می دهد توکن های Binance و (BUSD) را به اشتراک بگذارند. می توان به طور جداگانه این سکه ها را در استخرهای Binance علامت گذاری یا تقسیم کرد و به کاربران اجازه داد تا توکن ها را به مدت 30 روز جمع آوری کنند.

توکن های DAR چیست؟

در واقع این بازی یک توکن به نام  DAR  نیز دارد. این سکه توکن رسمی و دولتی در بازی است که با قرار دادن بایننس کوین و دلار بایننس (BUSD) در استخرهای مختلف ارائه شده توسط پلتفرم بایننس به دست می آید.

 

Dollarnia

توکن  DAR  نقش پیش فرض را به عنوان ارز در بازی ایفا می کند و بازیکنان می توانند از آن در انواع فعالیت های درون بازی استفاده کنند. معادن دالارنیا در حال حاضر در کروم و سافاری موجود است. یعنی می توانید این بازی را مستقیماً روی پلتفرم های وب انجام دهید. هر دارایی در بازی به عنوان NFT تولید می شود تا به بازی ارزش مالی و اقتصادی بدهد.

چگونه توکن ها را در بازی کشف کنیم؟

کاربران بازی می توانند با بدست آوردن و رسیدن به مواد معدنی موجود در مزارع و معادن پلتفرم مذکور در بازی پیشرفت کرده و امتیاز کسب کنند. معدنچیان و مالکان نیز در دالارنیا حضور دارند.

بازیکنان باید در طول بازی با این شخصیت ها برخورد کنند و با استفاده از مهارت های ماینینگ با هیولاها مبارزه کنند. نتیجه این مبارزه و از بین بردن بلوک های بازی، یافتن منابع ارزشمند در کشورهاست. صاحبان زمین نیز در طول بازی از تراشه ها، مواد معدنی و ابزارهای مختلف استفاده می کنند.

سلاح ها و ابزارهای مختلف با توانایی ها و عملکردهای مختلف در طول بازی در اختیار کاربران قرار می گیرد. هر چه کاربر قدرت بیشتری داشته باشد، زمان کمتری برای استخراج منابع ارزشمند از مزارع نیاز خواهد داشت.

 

توکن DAR

در دالارنیا نیز بازاری برای تبادل مواد معدنی بین بازیکنان وجود دارد. کاربران می توانند با جمع آوری امتیازات خود هر زمان که بخواهند پاداش بازی خود را دریافت کنند.

کاربرد توکن های  DAR  در دالارنیا چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد،  DAR  Token یک بازی رسمی است و در زمینه های زیر استفاده می شود:

رمز ارزی است که در طول بازی برای خرید و اجاره دارایی های موجود در بازی استفاده می شود.کاربران می توانند با فروش امتیاز و آیتم های کسب شده در طول بازی، توکن های  DAR  را خریداری کنند.کاربران بازی می توانند در فرآیند تصمیم گیری درون بازی رای دهند. به عنوان مثال، آنها حق دارند در مورد استخراج، وضعیت اقتصادی، سیاست گذاری و سایر مواردی که در توسعه بازی مهم هستند اظهار نظر کنند.

کاربران می توانند با اشتراک گذاری DAR  نسبت به سایر کاربران به ویژگی های بیشتری در بازی دسترسی داشته باشند.

کی و چگونه توکن DAR بخریم؟

توکن  DAR  در لیست بایننس کوین قرار دارد.معامله و مبادله این سکه با جفت ارز به شرح زیر امکان پذیر خواهد بود:

DAR / BTC

 DAR / BNB

DAR / BUSD

DAR / USDT

برای دسترسی به این سکه، باید به صرافی بایننس رفته و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس باید سکه های باینری یا دلار BUSD  را تجهیز کنید و در ازای آن یک توکن  DAR  دریافت خواهید کرد. هرچه BUSD بیشتری استفاده کنید،  توکن  بیشتری دریافت خواهید کرد.

 

DAR در بایننس

وضعیت توزیع توکن در نقاط مختلف دنیای ارزهای دیجیتال چگونه است؟

بایننس لانچ پول: 3 درصد از کل پیشنهاد توکن.

فروش خصوصی: 15٪ از کل پیشنهاد رمز.

برنده شدن از طریق بازی: 20٪ از کل پیشنهاد رمز.

نقدینگی: 6 درصد از کل عرضه توکن؛

تیم: 15٪ از کل پیشنهاد رمز.

مشاور: 7٪ از کل پیشنهاد رمز.

پایه: 20٪ از کل پیشنهاد رمز.

اکوسیستم: 7 درصد از کل عرضه توکن.

پروژه بایننس در دور اول فروش توکن خصوصی 2.76 میلیون دلار به دست آورد. در شرایطی که 15 درصد از پیشنهاد توکن با قیمت 0.023 دلار فروخته شد.

جزئیات توکن DAR چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توکن  DAR ، به جزئیات آن توجه کنید:

نام رمز:   (DAR)؛

حداکثر پیشنهاد رمز ارز: 800,000,000 DAR;

جوایز برای توکن های Launchpool: 24,000,000 DAR (3٪ از حداکثر پیشنهاد توکن).

گردش مالی اولیه: 123,200,000 DAR  (15.4٪ از حداکثر پیشنهاد توکن)؛

آدرس قرارداد هوشمند:  DAR  (ERC-20);  DAR  (BEP-20)؛

وضعیت اتصال: بدون محدودیت و نیاز به KYC

مجموعه‌هایی که از توکن‌های  DAR  پشتیبانی می‌کنند نیز شامل موارد زیر است:

سپرده های BNB: 19,200,000 جایزه  DAR  (80%).

سهام BUSD: 4,800,000  DAR wards (20%);

دوره پرورش: بین 29.10.2021.-27.11.2021.

کلام آخر

دنیای رمزارزها و توکن ها در حال ورود به پیچیدگی ها و جذابیت هایی است که بسیار قابل توجه است. همه چیز در این دنیای جدید بی حد و حصر می شود. نه تنها تمرکززدایی و پرهیز از محدودیت در مورد ارزهای رمزپایه و ابزارهای منتسب به آنها عجیب و جالب است، بلکه تعریف مفاهیم جدید نیز از نکاتی است که در این زمینه ها به چشم می خورد. مفاهیمی مانند شبکه های غیرمتمرکز، حفاظت از مالکیت معنوی آثار مختلف و حذف واسطه ها از ارتباطات مالی مختلف و مبادلات ، بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند.

توکن  DAR  و ویژگی ها و مفاهیم پیرامون آن نیز بسیار جالب و قابل تحقیق است. شما چی فکر میکنید؟ آیا با رویدادهای مربوط به توکن ها و بازی های مختلف مبتنی بر بلاک چین آشنا هستید؟ پیش بینی شما برای آینده آنها چیست؟ به نظر می رسد آینده ارزهای دیجیتال بسیار هیجان انگیزتر از آنچه در حال حاضر می بینیم باشد. رویکرد آنها به ابعاد مختلف زندگی روزمره و توسعه مفاهیم جدید آنها در بین مردم، جهان را تغییر خواهد داد. ما جهانی با امکانات بیشتری خواهیم داشت، اما در مورد دشواری های رویارویی با این امکانات چیزی نمی توان گفت.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.