whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری و معاملات روزانه

1401/12/19 ساعت 17:24


در این مقاله قصد داریم درباره بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری و معاملات روزانه صحبت کنیم. برای معامله گرانی که به دنبال کسب سود کوتاه مدت از طریق خرید و فروش دارایی های بی ثبات هستند، در اینجا چند تکنیک وجود دارد که ممکن است به شما در انجام این کار کمک کند:

قیمت تاریخی را تحلیل کنید.

سرمایه گذاران می توانند هنگام جستجوی نوسان در سیگنال فارکس، عملکرد قیمت تاریخی دارایی های دیجیتال را ارزیابی کنند. به عنوان مثال، بیت کوین یکی از این ارزهای رمزپایه است که پس از افزایش قیمت، اصلاحات قیمتی زیادی را ایجاد می کند. اما، بازارهای گاوی و بازارهای خرسی برای دوره های زمانی طولانی فعال هستند.

از سوی دیگر، توکن‌های جدید مانند Shiba Inu ممکن است نوسانات مکرری را ایجاد کنند، که معامله‌گران ممکن است به دنبال استفاده از آن باشند. مطالعه نمودار یک دارایی ساده ترین راه برای درک سطوح نوسانات قابل انتظار در آینده است.

پیش فروش های رمزنگاری و ICO ها را ردیابی کنید.

سرمایه‌گذاری در ICOهای رمزنگاری به دلیل سطوح مکرر نوسانی که توکن‌ها ممکن است انتظار داشته باشند، یک سرمایه‌گذاری پر ریسک و با پاداش بالا است. اگر معامله‌گران دارایی‌های اساسی قوی را کشف کنند که به تازگی در بازار منتشر شده‌اند، نوسانات شدید در کوتاه‌مدت می‌تواند در نهایت منجر به افزایش قیمت عمده در بلندمدت شود.

best-cryptocurrency-volatility-daytrading

چه زمانی کریپتوها فرارترین هستند؟

عامل مهم دیگری که باید مورد بحث قرار گیرد، بررسی زمانی است که یک ارز دیجیتال خاص ممکن است سطوح بالایی از نوسانات را ارائه دهد. بخش‌های زیر چند نکته را مورد بررسی قرار می‌دهند که باید هنگام تعیین نوسانات مورد انتظار یک سیگنال ارز دیجیتال مورد توجه قرار گیرد.

قیمت بیت کوین 

بیت کوین با کنترل 40 درصد از کل بازار کریپتو، بزرگترین دارایی دیجیتال جهان است. به دلیل کنترل توکن بر فضای کانال سیگنال ارز دیجیتال، اکثر بزرگترین آلتکوین ها عملکردی مشابه با قیمت بیت کوین دارند.

مقایسه قیمت بی ثبات ترین کریپتوها

به عنوان مثال، زمانی که بیت کوین در نوامبر 2021 به ATH های خود رسید، ارزهای دیجیتال برتر مانند اتریوم، سولانا و دسنترالند نیز از روند صعودی قوی برخوردار بودند. به طور مشابه، کاهش قیمت بیت کوین، شرایط نامطلوب اقتصاد کلان و سقوط FTX همگی منجر به یک بازار خرس گروه ارز دیجیتال طولانی مدت شده است.

بنابراین، زمانی که بیت کوین نشانه های قوی از بازگشت سیگنال فیوچرز را نشان می دهد، سرمایه گذاران ممکن است سرمایه گذاری در دارایی های جدید را انتخاب کنند.

اوج تمام وقت 

در حالی که رمزگشایی از حرکات آتی قیمت کریپتوها غیرممکن است، بسیاری از سرمایه گذاران می دانند که در بلندمدت با آلت کوین های اصلی چه انتظاری داشته باشند.

به عنوان مثال، Doge و Shiba Inu سطوح بالایی از نوسانات را جذب می‌کنند، در حالی که توکن‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم به طور بالقوه می‌توانند کل بازارها را به سمت روند صعودی سوق دهند.

پس از رسیدن یک ارز دیجیتال به ATH خود، عدم قطعیت و نوسانات زیادی وجود دارد. پس از عبور بیت کوین از 70000 دلار، بسیاری از سرمایه گذاران فکر کردند که این توکن تا پایان سال 2021 به 100000 دلار خواهد رسید.

هیچ اطلاعات تاریخی برای پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال وجود ندارد. بنابراین، اکثر ارزهای دیجیتال پس از عبور از بالاترین سطح خود غیرقابل پیش بینی هستند.

آیا کریپتوهای فرار سرمایه گذاری خوبی هستند؟

رمزارزها ثابت کرده اند که سرمایه گذاری های سودآوری برای معامله گرانی هستند که در زمان های مناسب وارد بازار شده اند. حتی با سرمایه گذاری های بی ثبات، یک سبد خوب و متنوع پتانسیل این را دارد که سرمایه گذاری خوبی باشد.

به عنوان مثال، بسیاری از ارزهای دیجیتال با سرمایه کوچک و جدید تمایل به رشد بالایی در مدت زمان کوتاهی دارند. سرمایه‌گذاران پرریسک یا معامله‌گران روزانه که با موفقیت موفق به مشاهده روندهای بالقوه موفق می‌شوند، این فرصت را دارند که با معامله دارایی‌های ناپایدار، سودهای کوچک و در عین حال منظم به دست آورند.

از آنجایی که معامله گران روزانه به شدت به تحلیل تکنیکال و الگوهای نموداری مختلف متکی هستند، ارزهای دیجیتال فرار می توانند یکی از بهترین کلاس های سرمایه گذاری برای رشد سریع باشند.

ثانیاً، ارزهای دیجیتال خود را به عنوان جایگزینی برای سرمایه گذاری های سنتی قرار داده اند. یک سبد متنوع ممکن است شامل طیف وسیعی از گزینه های سهام، ETF و تعداد کمی ارز دیجیتال باشد. نکته مهم این است که حتی اضافه کردن بخش کوچکی از کریپتوهای فرار می تواند منجر به معاملات بالقوه سودآور شود.

با این حال، مهم است که فقط در هنگام معامله در ارزهای رمزپایه، آنچه را که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری کنید. با توجه به ماهیت بی ثبات این دارایی ها، سرمایه گذاران نباید 100% منابع تخصیص یافته خود را در 1 تجارت یا سرمایه گذاری واحد قرار دهند.

بررسی بی ثبات ترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

لیست زیر به طور خلاصه بی ثبات ترین سکه های کریپتو برای سرمایه گذاری در سال 2023 را خلاصه می کند.

  • Dash 2 Trade - برترین پلتفرم ارزهای دیجیتال با لیست بورس آینده
  • C+Charge - ارز دیجیتال پایدار برای خرید در پیش فروش در دسترس است.
  • RobotEra - کریپتو فرار جدید با پتانسیل صعودی بالا در بخش Metaverse
  • Tamadoge - پرطرفدار میم کوین فرار با بازی های P2E
  • Battle Infinity - Crypto P2E در حال ظهور با پتانسیل رشد بالا
  • بلوک خوش شانس - ارز دیجیتال فرار و پلتفرم NFT
  • Dogecoin - ناپایدارترین کریپتو با پتانسیل پاداش بالا با ریسک بالا

احراز هویت بایننس - توکن بومی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال 

  • ApeCoin - NFT Crypto با بالاترین نوسان
  • اتریوم - آلت کوین فرار با افت 60 درصدی قیمت در سال 2022
  • Dogelon Mars - شیت کوین محبوب با حرکات منظم قیمت
  • بیت کوین - بزرگترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری
  • Shiba Inu - توکن Meme جدید برای سرمایه گذاران پرخطر
  • Decentraland - Metaverse Crypto Coin با ریسک بالا
  • Solana - پلتفرم منبع باز با سرعت تراکنش بالا

best cryptocurrency volatility and daytrading

نگاهی دقیق به بی ثبات ترین ارزهای دیجیتال 

سرمایه‌گذاران باید هنگام سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال با بالاترین نوسان که غیرقابل پیش‌بینی‌ترین هستند، خود را برای تغییرات منظم قیمت آماده کنند. برای درک عمیق‌تر دارایی‌های برتر در این حوزه، نگاهی دقیق به 12 دارایی دیجیتال بی‌ثبات برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 می‌اندازیم.

Dash Trade - برترین پلتفرم ارزهای دیجیتال با لیست بورس آینده 

در حال حاضر در مراحل پایانی پیش فروش اندیکاتور VIP، Dash 2 Trade (D2T) یک پلت فرم معاملاتی تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است که به زودی در یک صرافی متمرکز برتر (CEX) فهرست می شود. با D2T، ارز دیجیتال بومی، کاربران می توانند بسته های ماهانه را خریداری کنند تا از چندین ابزار و استراتژی معاملاتی در داشبورد Dash 2 Trade استفاده کنند.

کاربران می توانند برای تجزیه و تحلیل بازارها به شاخص های فنی و اجتماعی Dash 2 Trade دسترسی داشته باشند. این پلتفرم همچنین دارای یک ابزار پشتیبان استراتژی است - به کاربران اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های معاملاتی خود را بدون ریسک کردن وجوه واقعی تمرین کنند. Dash 2 Trade همچنین یک سیستم امتیازدهی برای پروژه های پیش فروش ارائه می دهد - ارزیابی و رتبه بندی پروژه های پیش فروش آینده در مقیاس 0 - 100.

با D2T، سرمایه‌گذاران می‌توانند بسته‌های Starter و Premium را به ترتیب 400 و 1000 D2T در ماه خریداری کنند. در بسته Premium، می‌توان در رقابت‌های معاملاتی هفتگی شرکت کرد و شانس دریافت جوایز رمز D2T رایگان را داشت. سایر ویژگی های هیجان انگیز عبارتند از ویژگی معاملات خودکار، هشدارهای لیست ارزهای دیجیتال و دسترسی به آکادمی معاملات.

D2T در حال حاضر با قیمت 0.0556 دلار، درست قبل از پایان پیش فروش برای خرید تتر در دسترس است. در 11 ژانویه 2023، D2T پیشنهاد اولیه تبادل (IEO) خود را انجام خواهد داد و در سطح جهانی در دسترس خواهد بود. با نوسانات قیمتی که با IEO همراه است، خرید D2T در پیش فروش می تواند به کاربران اجازه دهد تا با قیمت کمتری وارد بازار شوند. دش 2 ترید بیش از 13.8 میلیون دلار در طول پیش فروش جمع آوری کرده است.

C+Charge - ارز دیجیتال پایدار برای خرید در پیش فروش در دسترس است.

انتخاب بعدی در لیست ارزهای دیجیتال ناپایدار ما C+Charge است - یک ابتکار ارز دیجیتال پایدار که در حال حاضر برای خرید در طول پیش فروش مداوم در دسترس است. C+Charge از فناوری بلاک چین برای ارائه پرداخت‌های همتا به همتا هنگام استفاده از ایستگاه‌های شارژ EV استفاده می‌کند.

از طریق اپلیکیشن C+Charge، کاربران می‌توانند نزدیک‌ترین ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی را بیابند و با CCHG - ارز دیجیتال بومی این پلتفرم - پرداخت کنند. یکی از مشکلات ایستگاه های شارژ EV، عدم شفافیت قیمت گذاری است. با این حال، C+Charge قیمت رقابتی ارائه می‌دهد و حتی از انتقال داده‌ها برای ادامه به‌روزرسانی نزدیک‌ترین پورت‌های شارژ برای همه کاربران استفاده می‌کند.

یکی دیگر از جنبه های پایداری که C+Cahrge روی آن تمرکز می کند، اعتبارات کربن است - یک بازار میلیارد دلاری که از خرید مجوزهای C02 پشتیبانی می کند. هر اعتبار کربن نشان دهنده تقریباً 1 تن انتشار C02 است که باید از جو حذف شود. در C+Charge، این مجوزها به عنوان نشانه های طبیعت نیکویی (GNT) از Flowcarbon ارائه می شود - که هدف آن جبران اعتبارات کربن در زنجیره است.

هر بار که کاربران پرداخت های شارژ EV خود را با CCHG انجام می دهند - آنها توکن های GNT را دریافت می کنند. در برنامه C+Charge، هر فرد می‌تواند اعتبار کربن کسب‌شده خود را پیگیری کند. کاغذ سفید C+Charge بیان می‌کند که شهرداری‌ها می‌توانند از این پلتفرم برای مدیریت شارژ عمومی ایستگاه‌های برقی استفاده کنند.

در حال حاضر، CCHG در اولین دور پیش فروش خود و در حال انجام آن، 0.013 دلار قیمت دارد. 40 درصد از مجموع 1 میلیارد توکن برای چهار دور اول پیش فروش اختصاص داده شده است. یک دارایی فرار، با کمترین قیمت ممکن در دسترس است. قیمت CCHG تا آخرین دور پیش فروش با 80 درصد افزایش به 0.023 دلار خواهد رسید. در اولین دور پیش فروش، C+Charge در حال حاضر نزدیک به 85 هزار دلار از 2.08 میلیون دلار هدفمند جمع آوری کرده است.

RobotEra - کریپتو فرار با نام تجاری جدید در حال حاضر در مرحله اول پیش فروش است.

RobotEra (TARO) یک پروژه رمزنگاری جدید است که با ایجاد فرصت‌های کسب درآمد جدید و توسعه ابزارهای خلاقانه خلاقانه، متاورس را بهبود می‌بخشد.

توکن حاکمیتی پروژه، TARO، در مرحله اول پیش فروش خود قرار دارد و احتمالاً پس از انتشار اخبار پروژه به سرمایه گذاران اصلی که منجر به نوسانات در بازار آزاد می شود، به سرعت فروخته می شود.

RobotEra به عنوان یک پروژه نوآورانه جدید، تصمیم گرفته است تا قدرت را در دستان بازیکنان خود قرار دهد. به روز رسانی های مربوط به پروژه در یک محیط گروهی با استفاده از نشانه حاکمیت TARO برای رای دادن تصمیم گیری می شود. به این ترتیب، ارزش TARO تا حد زیادی ناشی از موفقیت RobotEra است، حرکتی که احتمالاً پس از انتشار کامل TARO را فراری خواهد کرد.

آیا نمی دانید چگونه RobotEra را بخرید؟ توکن TARO در حال حاضر برای خرید در وب سایت RobotEra از طریق پیش فروش در مراحل اولیه در دسترس است. در حالی که TARO در حال حاضر با قیمت 0.020 دلار قابل خریداری است، قیمت ارز دیجیتال در طول پیش فروش آن به آرامی افزایش می یابد تا بیشترین ارزش را برای سرمایه گذاران اولیه داشته باشد. ابتدا، TARO به 0.025 دلار خواهد رسید، قبل از اینکه توکن آخرین بار به 0.032 دلار افزایش یابد.

در حالی که نشانه TARO شاید جالب ترین جنبه پروژه از دیدگاه یک معامله گر باشد، گیم پلی RobotEra نیز به همان اندازه جذاب است. بازیکنان می توانند دنیای مجازی تقسیم شده به هفت قاره را کاوش کنند و منابعی را برای ساختن همراهان منحصر به فرد ربات در حین ساختن ساختارهای نفس گیر و تجربیات P2E استخراج کنند.

best-cryptocurrency-volatility-daytrading3

این پروژه که یکی از بهترین بازی های بازی برای کسب درآمد در بازار است، طیف گسترده ای از راه های مختلف برای کسب درآمد را در خود دارد. بازیکنان می توانند بازی ها، سالن های رویداد و موزه ها را بسازند و کسب درآمد کنند، اما این همه ماجرا نیست. همراهان ربات که با استفاده از منابع درون بازی ساخته شده اند را می توان در بازار داخلی NFT برای کریپتو فروخت و توکن TARO را می توان برای پاداش در نظر گرفت.

NFT ها برای اطمینان از اینکه آیتم های درون بازی به راحتی قابل معامله هستند استفاده شده اند. زمین، همراهان ربات و آواتار بازیکنان همگی به شکل NFT هستند. این شفافیت را در اکوسیستم RobotEra بهبود می‌بخشد و به تقویت پایگاه طرفداران وفادار کمک می‌کند. جزئیات بیشتر را می توانید در وایت پیپر RobotEra بیابید.

در حالی که RobotEra در حال حاضر به صورت پیش فروش در دسترس است، هنگامی که TARO وارد بازار آزاد شد، این دارایی احتمالاً به یکی از بی ثبات ترین ارزهای دیجیتال در بازار تبدیل می شود زیرا سرمایه گذاران عجله دارند تا قبل از افزایش قیمت ها، TARO را ذخیره کنند. در نتیجه، ارزش بررسی پروژه را در حال حاضر برای استفاده از تخفیف نسبی آن دارد.

کلام آخر

در طول این راهنما، ما به برخی از فرارترین رمزارزهای موجود در بازار در حال حاضر نگاه کرده ایم. با این حال، پس از تجزیه و تحلیل بی ثبات ترین ارزهای دیجیتال برای تجارت در سال 2023، ما Fight Out را به عنوان بهترین انتخاب توصیه می کنیم. نوسانات مترادف با ارزهای رمزنگاری شده است، زیرا این طبقه دارایی دیجیتال به طور منظم با حرکت شدید به سمت بالا و پایین روبرو می شود. با این حال، بسیاری از سرمایه‌گذاران به امید دریافت پاداش‌های بالاتر از طریق معامله با فرارترین ارزهای دیجیتال، استراتژی پرریسکی را اتخاذ می‌کنند.

در کانال سیگنال ارز دیجیتال مشترک شوید. عضویت‌ در بهترین گروه ارز دیجیتال به شما امکان دسترسی به انواع سیگنال فیوچرز، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس می‌دهد. علاوه بر این به کمک پرشین الیت می‌توانید با رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، در صورت نیاز احراز هویت بایننس، خدمات فروش اندیکاتور vip و خرید تتر در تعاملات خود خیلی سریع‌تر و بهتر به نتیجه دلخواه برسید.

 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.