whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال تتر چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

1400/07/09 ساعت 02:21


تتر یکی از معروف ترین و مشهور ترین ارز های دیجیتال می باشد که امروزه در جدول ارزهای دیجیتال در رتبه چهارم قرار دارد. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۴ توسط گروه آیفینکس ساخته شد. این ارز دیجیتال به عنوان یک ارز با ثبات یا استیبل کوین شناخته می‌ شود. در این مقاله به بررسی تتر می‌پردازیم. برای خرید تتر می‌توانید از طریق وبسایت پرشین الیت به راحتی اقدام فرمایید.

یادآور می‌شویم با عضویت در بهترین گروه ارز دیجتال یعنی کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی می‌توانید نسبت به انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس آگاهی کسب کنید. همچنین پرشین الیت امکانات و خدمات خوبی چون رصد قیمت ارز دیجیتال به شکل لحظه‌ای، امکان فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس، سبد ارز دیجیتال، مشاوره تخصصی بازارهای مالی و خرید تتر را به معامله‌گران ارز دیجیتال ارائه می‌کند.

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال تتر

تتر یک ارز دیجیتال می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط دو فرد با نام های بروک پیرز و ری کالینز تولید و به بازار ارز های دیجیتال عرضه شد. این ارز دیجیتال در ابتدا که عرضه شده بود ریل کوین (RealCoin) نام داشت. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی تقریباً در سال ۲۰۱۶ نام آن به نام امروزی یعنی تتر تغییر کرد.

 

image

تتر

بررسی ارز تتر

تتر یکی از انواع ارز های با ثبات یا استیبل کوین (StableCoin) می باشد که در رابطه با این نوع ارز ها باید بگوییم که این ارز های دیجیتال هیچگاه نوسان قیمت بسیار زیادی نخواهند داشت و قیمت آنها در حدود چند دهم درصد رشد یا ریزش خواهد داشت. ارز دیجیتال تتر پشتوانه بسیار قدرتمندی دارد و پشتوانه آن دلار امریکا می باشد و به ازای هر واحد تتر یک دلار امریکا در خزانه این کشور قرار خواهد گرفت.

در رابطه با تعداد توکن های این ارز دیجیتال باید بگوییم که در ابتدای عرضه این ارز چیزی در حدود ۷۱ میلیارد واحد را عرضه کرد اما با گذشت زمان از تعداد سکه های در گردش آن کم شد و تعداد آن‌ها به چیزی در حدود ۶۸ میلیارد واحد رسید. در مورد حجم بازار این ارز باید بگوییم که چیزی در حدود ۶۸ میلیارد دلار می باشد.

ارز دیجیتال تتر چگونه کار میکند؟

پروژه ارز دیجیتال تتر در زمان عرضه ریل کوین نام داشت و در منطقه سانتا مونیکا ایالت کالیفرنیا امریکا فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدا این ارز دیجیتال با استفاده کردن از پروتکل عمومی امنی لیر (Omni Layer) فعالیت داشت که پس از مدت زمان کوتاهی تقریباً در سال ۲۰۱۶ نام خود را به نام امروزی اش یعنی تتر تغییر داد.

هنگامی که پروژه نام خود را به تتر تغییر داد سه نوع تتر را به وجود آورد که USTether ، EuroTether و YenTether بودند که در میان آن ها از همه محبوب تر نوع USTether بود. تقریباً در سال ۲۰۱۵ معاملات مربوط به تتر در صرافی بیتفینکس که در آن زمان تا حد بسیار زیادی شهرت داشت آغاز شد.

 

image

ارز دیجیتال

بررسی کاربردهای ارز دیجیتال تتر

در حالت کلی ارز دیجیتال تتر دارای دو کاربرد بسیار مهم می باشد که همین کاربرد ها باعث شده است بسیاری از افراد که در زمینه ارز های دیجیتال فعالیت دارند آن را مورد استفاده قرار دهند. یکی از مهم ترین کاربرد های آن این می باشد که انتقال آن بسیار سریع می باشد و کارمزد آن بسیار کم می باشد و همچنین توسط کاربرانی که در کشور های تحریم شده فعالیت می کنند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان مثال کاربران ایرانی، ارز دیجیتال تتر را در یکی از صرافی‌ های ایرانی خریداری می‌کنند و آن را به صرافی های خارجی مانند بایننس یا کوکوین انتقال می دهند و بدین صورت می توانند حساب خود را در صرافی های خارجی شارژ کنند و ارز دیجیتال مورد نظرشان را خریداری کنند. در رابطه با کارمزد این ارز دیجیتال باید بگوییم که کارمزد آن تا حد بسیار زیادی پایین می باشد و برای انجام هر تراکنش چیزی در حدود یک صدم دلار را دریافت می کند.

کاربرد های تتر

یکی دیگر از کاربرد های این ارز دیجیتال این می باشد که بسیاری از افراد برای حفظ سرمایه خود از این ارز استفاده می کنند، بدین صورت که هنگامی که ارز دیجیتال مورد نظرشان به یک قیمت بسیار بالا می رسد آن را می فروشند و به تتر تبدیل می کنند و هنگامی که قیمت آن افت کرد و به قیمت پایینی رسید مجدداً تتر را می فروشند و ارز مورد نظرشان را خریداری می کنند. بدین صورت می‌توانند سرمایه خود را تا حد بسیار زیادی از نوسانات بازار حفظ کنند.

بررسی مزایای ارز دیجیتال تتر

ارز دیجیتال تتر دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که بسیاری از فرآیند ها و کار ها را برای کاربران راحت کرده است و یکی از دلایل شهرت بسیار زیاد ارز دیجیتال تتر همین مزایا می باشد.

از مهم‌ترین مزایای تتر می توان به این موضوع اشاره نمود که شما در هر صرافی، چه صرافی های ایرانی و همچنین چه صرافی های خارجی می توانید با سرعت بسیار زیاد و همچنین کمترین کارمزد این ارز دیجیتال را به سایر ارز های دیجیتال و یا حتی به ارزهای فیزیکی مانند ریال یا دلار تبدیل کنید.

یکی از مزایای این ارز دیجیتال این می باشد که تراکنش های آن بسیار شفاف می باشد و شما میتوانید تراکنش های مربوط به خودتان را با استفاده از وب سایت Etherscan بررسی نمایید.

از دیگر مزایای ارز دیجیتال تتر می توان به این موضوع اشاره نمود که قیمت آن ثابت می باشد و هیچگونه نوسانی ندارد و همین موضوع باعث می‌شود که شما بتوانید برای در امان ماندن از نوسانات بازار ارز های دیجیتال از این ارز استفاده نمایید.

البته نکته ای که باید در رابطه با قیمت این ارز دیجیتال بگوییم این می باشد که ممکن است گاهی به قیمت آن چیزی در حدود ۲ سنت اضافه شود یا دو سنت کم شود، اما بدین صورت نمی باشد که رشد چند برابری کند و اگر به نمودار قیمت آن توجه کنید می توانید ببینید که محدوده قیمت آن همیشه در حدود یک دلار بوده است.

 

 image

مزایای ارز دیجیتال تتر

ارز دیجیتال تتر از فناوری بلاک چین استفاده می کند و همین موضوع باعث شده است که تراکنش ها و معاملات در شبکه این ارز دیجیتال از امنیت بسیار زیادی برخوردار باشد و همچنین سرعت آن بسیار بالا باشد.

از دیگر مزایای آن می توان به پشتیبانی آن اشاره نمود که این ارز دیجیتال یک تیم پشتیبانی بسیار قوی دارد که اگر مشکلی برای شبکه این ارز به وجود بیاید این تیم پشتیبانی سریعا مشکل را حل خواهد کرد.

سیگنال برای خرید ارزهای دیجیتال

اگر شما قصد خرید یک ارز دیجیتال را دارید و می خواهید که در بهترین زمان ممکن آن ارز را خریداری کنید تا بتوانید سود بیشتری کنید پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) استفاده کنید. این گروه یکی از بهترین و دقیق ترین گروه ها برای خدمات سیگنال دهی می باشند که بهترین و دقیق‌ترین سیگنال ارز دیجیتال را ارائه می کنند.

اگر شما می خواهید از خدمات این گروه استفاده نمایید می توانید از اشتراک سه روزه رایگان که توسط این گروه ارائه می شود استفاده کنید تا در صورتی که از خدمات آنها راضی بودید اشتراک ویژه را خریداری نمایید.

بهترین راه ها برای نگهداری ارز دیجیتال تتر

ارز دیجیتال تتر با توجه به اینکه از شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و همچنین با توجه به اینکه تعداد کوین های بسیار زیادی دارد کیف پول های بسیار زیادی از آن پشتیبانی می‌کنند که در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین ها خواهیم پرداخت.

یکی از بهترین کیف پول هایی که شما می توانید برای نگهداری از تتر از آن استفاده کنید کیف پول نرم افزاری تراست ولت می باشد. این کیف پول علاوه بر سرعت و امنیت بسیار بالایی که برخوردار می باشد دارای رابط کاربری کاربر دوستانه می باشد. نکته‌ای که باید در رابطه با کیف پول تراست ولت بگوییم این می باشد که این کیف پول به صورت کامل غیرمتمرکز می باشد و این موضوع عملاً دسترسی یک فرد ناشناس به کیف پول شما را به صفر می رساند.

 

 image

نگهداری ارز دیجیتال تتر

یکی دیگر از کیف پول هایی که شما می توانید از آن برای نگهداری از ارز دیجیتال تتر استفاده کنید، کیف پول اصلی این ارز یعنی تتر ولت می باشد که این کیف پول به دلیل اینکه کیف پول اصلی تتر می باشد امکانات بسیار زیادی را برای این ارز دیجیتال به وجود آورده است و همچنین سرعت آن تا حد بسیار زیادی بالا است. شما برای استفاده از این کیف پول می توانید وارد وبسایت رسمی تتر ولت شوید و آن را با توجه به پلتفرم مورد استفاده تان دانلود نمایید.

یکی از مهمترین و امن ترین کیف پول هایی که می توان به آن اشاره نمود کیف‌ پول سخت افزاری لجر می باشد، این کیف پول به دلیل اینکه حالت سخت افزاری دارد از امنیت بسیار بیشتری نسبت به کیف پول های نرم افزاری برخوردار است. نکته ای که باید در رابطه با این کیف پول بگوییم این می باشد که این کیف پول از تعداد ارز های دیجیتال بسیار زیادی پشتیبانی می کند که این موضوع به شما کمک می کند تا علاوه بر ارز دیجیتال تتر ارز های دیگری را نیز در این کیف پول نگهداری کنید.

چگونگی خرید ارز دیجیتال تتر

شما برای خرید ارز دیجیتال تتر دو راه دارید که یکی از آنها این می باشد که شما می توانید از سایر ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و بایننس و غیره استفاده نمایید و آن را به تتر تبدیل کنید و همچنین شما می توانید به طور مستقیم و با استفاده از ارز های فیزیکی مانند دلار یا ریال این ارز دیجیتال را خریداری کنید. از مهمترین صرافی هایی که شما می توانید از آن استفاده کنید می‌توان به صرافی های بایننس و کوکوین اشاره نمود.

نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از صرافی‌ های ایرانی از این ارز دیجیتال در شبکه های مختلف پشتیبانی می کنند. یکی از نکات کلیدی که شما حتماً باید قبل از استفاده از یک صرافی به آن توجه کنید این می باشد که باید به اصالت و مورد اعتماد بودن آن صرافی توجه کنید. زیرا برخی از صرافی ها که قابل اطمینان نیستند، پس از اینکه شما حساب کاربری تان را شارژ کردید، دسترسی شما را به حساب کاربری تان مسدود می کنند و مبلغی که شما وارد حساب خود کرده اید بلوکه می شود.

برای عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال می‌توانید از طریق پرشین الیت اقدام کنید. بهترین گروه ارز دیجیتال به مشتریان عزیز در زمینه انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس خدمات‌رسانی می‌کند. این ابرسایت در زمینه احراز هویت بایننس، خرید تتر، رصد لحظه‌ای قیمت ارز دیجیتال، فروش اندیکاتور vip و کانال سیگنال ارز دیجیتال آماده کمک به تریدرهای ارز دیجیتال و تحلیل‌گران گرامی است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.