whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال Unleash Club و توکن Unleash

1402/03/28 ساعت 03:13


در این مقاله پیرامون ارز دیجیتال Unleash Club و توکن Unleash صحبت می‌کنیم. توکنی که با شعار آزادسازی همه میم‌کوین‌ها ترند شده است و تریدرهای زیادی را در بازار کریپتو مجذوب خود ساخته است. برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال آنلیش کلاب می‌توانید کانال وی آی پی پرشین الیت را دنبال کنید. 

آشنایی با ارز دیجیتال Unleash Club

توکن UNLEASH تنها توکن حاکم بر جامعه آنلیش کلاب (Unleash Club) است. 🌟🚀 بهتر است تا برای آشکار کردن پتانسیل واقعی سکه اعضای کلوب آنلیش آماده شوید! زیرا تیم پروژه در حال تهیه چند مورد استفاده شگفت‌انگیز است که جوراب‌های شما را منفجر می‌کند! 🧦✨ پس توکن‌های خود را محکم نگه دارید، با آنلیش کلاب همراه باشید و بیایید توکن UNLEASH را به حرکت قدرت نهایی در باشگاه تبدیل کنید! با اعضای تیم همه با هم، انقلابی در حوزه ارز دیجیتال ایجاد خواهید کرد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست!

فعال کریپتو با نام کاربری ووف دسنترا (woof decentra) در توئیت خود مدعی است که این توکن، آخرین سکه بر اساس تجربه قبلیش است و طولی نخواهد کشید که کل بازار مانند توکن SHIB منفجر می‌شود. پس از انتشار این توئیت، سام وان اسمارت ادمین شیبا در مورد توکن جدید آنلیش اذعان کرد که این توکن، توسط ووف ساخته شده است و در حال حاضر تیم شیبا اعتقادی به آن ندارد. 

او در ادامه به صراحت توضیح داد: « ما هیچ توکن جدیدی راه اندازی نکردیم، شیبا فقط شیبا است و تنها استخوان افسار شیب دارد. ووف دسنترا یک کلاهبردار سریالی است که قبلا توکن‌های زیادی ساخته است. یعنی او فقط توسعه‌دهنده‌ای است که در مراحل اولیه Leash را ایجاد و به آن کمک کرده است. به عبارتی انصراف داده شده و هیچکس به آن دسترسی ندارد. چیز بیشتری در کار نیست و حتی او بنیانگذار leash هم نیست. بنابراین از هر چیزی که از این توسعه‌دهنده استفاده می‌شود، اجتناب کنید؛ زیرا ووف دسنترا هنوز به آن دسترسی دارد.

توضیحات ارز دیجیتال Unleash Club و توکن Unleash

در سایت آنلیش کلاب بیان شده است که قرار است با قدرت الگوهای رفتاری و جادوگری هوش مصنوعی در دنیای وحشی ارز دیجیتال شیرجه بزنید. تیم ارز دیجیتال Unleash Club منبع باز است و با خفن‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی، مدل‌های شگفت‌انگیز و مجموعه داده‌های خاص را برای کاربران به ارمغان می‌آورد تا آن‌ها بتوانند با ماجراجویی‌های رمزنگاری، خود را به سطح بعدی ببرند. 

در تبلیغ مربوط به این توکن جدید چنین درج شده است که آنلیش کلاب در کار تیمی از قبیل به اشتراک گذاشتن لول‌ها و پیش بردن مرزهای نوآوری این حوزه، با طعمی میم‌کوینی در صحنه حاضر است. بنابراین در پیوستن به تیم آماده شوید تا برخی از جادوهای ارز دیجیتال را باز کنید. دوستان خود را وادار کنید تا وارد شوند و مانند یک رئیس ترن هوایی کریپتویی سوار قطار شوند! بیایید جنون ارز دیجیتال مبتنی بر میم را آزاد سازید! 😎💥🚀

توکنومیک Unleash Club

توکن آنلیش Unleash بدون هیچ کارمزدی صد درصد (100% ) ضرب شده، صد درصد (100% ) به نقدینگی اضافه شده است و با مجموع عرضه ده میلیارد، قرار است دنیایی از امکانات را آزاد کند. این کار بدون هیچ کارمزدی در معامله، فقط با نقدینگی خالص و پتانسیلی نامحدود انجام می‌شود.

در نهایت تیم حرفه‌ای پرشین الیت توصیه‌ای پیرامون ارز دیجیتال Unleash Club و توکن Unleash ندارند. به نظر می‌رسد این رمزارز خیلی زود ترند شود ولی احتمالات اسکم بودن این رمزارز را هرگز دست کم نگیرید. برای پیوستن به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی در پرشین الیت و یا خدمات مهمی چون احراز هویت بایننس و یا خرید حرفه‌ای ترین اندیکاتور حرفه‌ای، حتی لحظه‌ای هم تردید نکنید. وظیقه ما خدمات سیگنال فارکس و ارز دیجیتال به مشتریان عزیز است. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.