whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

فورتنایت مکان NFT ایرفوریای نایکی

1402/03/27 ساعت 23:29


نایکی، بازی فورتنایت را به‌ عنوان محل برگزاری جستجوی کفش ان‌اف‌تی جدید خود به نام ایرفوریا معرفی کرد. در یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه، لوگوی نایکی برای پلتفرم Web3 خود به نام "Swoosh"، همراه با لوگوهای موتور Unreal و لوگوی فورتنایت از بازی‌های Epic Games به نمایش درآمده است.

شرکت بزرگ پوشاک و کفش نایکی اشاره کرده است که ممکن است به زودی مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل معامله کفش ورزشی (NFT) را در بازی آنلاین فورتنایت شرکت موفق Epic Games عرضه کند.

این تصمیم، ممکن است به عنوان یک فرصت بزرگ برای پذیرش Web3 توسط بازیکنان سنتی، محسوب شود، زیرا طبق گزارش  Active Player، فورتنایت در 30 روز گذشته بیش از 242.9 میلیون بازیکن فعال داشته است.

جالازو، یکی از اعضای هیئت مدیره ی ان اف تی فور دامی، افزود:

« ادغام بازی فورتنایت با توکن‌های غیرقابل معامله، بزرگترین اتفاقی خواهد بود که هرگز در زمینه توکن‌های غیرقابل معامله رخ داده است. »

در یک اعلان مورخ 16 ژوئن در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت نایکی، آن‌ها اعلام کردند که در تاریخ 20 ژوئن "بزرگترین سرچ های کفش ورزشی" آغاز می‌شود.

در یک فیلم کوتاه همراه با این اعلان، لوگوهای Air Max شرکت فورتنایت و نایکی در میان یک پس‌زمینه از ابرهای در حال شناور شاخص قرار دارند.

سپس این ویدئو به نام جستجوی کفش ورزشی "Airphoria" منتقل می‌شود و با نمایش لوگوی نایکی برای پلتفرم Web3 آن به نام Swoosh همراه با لوگوی موتور Unreal شرکت Epic Games خاتمه می‌یابد. آن ها این‌گونه، این خبر را منتشر کردند:

« در تاریخ 20 ژوئن، بزرگترین جستجوی کفش ورزشی آغاز می‌شود. »

در این مرحله جزئیات کم هستند؛ با این حال، اعضای جامعه NFT پیش بینی کرده‌اند که شرکت نایکی ممکن است با استفاده از  Fornite Creative 2.0، یک بازی مرتبط با NFT ساخته باشد، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا نقشه‌های بازی جزیره مجازی خود را با استفاده از منابع فورتنایت ایجاد کنند. یک کاربر در توییتر اینگونه نوشته است:

« من فکر می‌کنم که اخیراً Fortnite Creative 2.0 راه‌اندازی شده است و این حالت دارای یک حالت نقشه سازی قدرتمند مشابه بازی سازی در ROBLOX است. فکر می‌کنم نایکی ممکن است از این حالت برای ساخت یک بازی استفاده کرده باشد. دو سال پیش، نایکی نیز یک بازی در ROBLOX ساخت، اما در آن زمان با NFT ها ترکیب نشده بود. »

هنوز تایید نشده است که NFT ها بخشی از بازی Airphoria خواهند بود، اما با توجه به اقدامات شرکت Swoosh's به نظر می‌رسد که این احتمال وجود دارد. این در حالی است که Epic Games نیز نسبت به بازی‌های NFT همیشه دوستانه عمل می‌کند.

واحد NFT شرکت Nike اخیراً تلاش خود را برای ورود به فضای بازی های سنتی افزایش داده است. در تاریخ 1 ژوئن، Swoosh  اعلام کرد که NFT های آن به بازی هایی که توسط EA Sports توسعه داده شده اند، ادغام خواهند شد. EA Sports شرکتی است که پشت سری بازی های فوتبالی موفق FIFA و سایر بازی ها بوده است. با این حال، تایید نشده است که بازی‌های EA Sports در آینده دارای NFT های  Nike خواهند بود.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.