whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سه رمزارز ترند شده در ۲۴ ساعت گذشته

1401/12/17 ساعت 22:54


علاقه به بازار ارز دیجیتال به شدت افزایش یافته است و امروز موضوع داغی است. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال پرطرفدار جدید می‌تواند یک تلاش پرسود باشد.

جای تعجب نیست که مردم به طور فزاینده ای در مورد روند ارزهای دیجیتال کنجکاو هستند تا از شتاب آن در سال 2023 مطلع شوند. در این مقاله، به سه رمزارز ترند شده در ۲۴ ساعت گذشته می پردازیم.

رمزارز چیست؟

ارز دیجیتال یک دارایی دیجیتالی است که می تواند بدون اختیار متمرکز بانک یا دولت در گردش باشد. تا به امروز، 22703 پروژه ارز دیجیتال وجود دارد که کل بازار 1 تریلیون دلاری رمزارز را نشان می دهد. 

رمز ارز ترند شده به چه معناست؟

یکی از راه‌های ارزیابی درست برای انجام معامله با یک رمز ارز، ارزیابی محبوبیت آن رمزنگار و بررسی حجم جستجوی آن است. 

رمز ارزها در بازار، توجه همه را به خود جلب کرده اند. از آنجایی که اطلاع از قیمت ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران به خصوص افراد نوپا در این زمينه بسیارمهم است فرآیند ترندسازی رمزارزها آغاز می شود. اگر به دنبال شروع سرمایه گذاری در ارزدیجیتال خود هستید، با زیر نظر گرفتن ۲۴ ساعت گذشته از روند بهترین ارزهای دیجیتال ، سبدهای خرید خود را متنوع کنید.

سه رمز ارز ترند شده در ۲۴ ساعت گذشته 

۱‌. بیت کوین (BTC)

ارزش بازار: 433.186 میلیارد دلار

بیت کوین (BTC) که در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد، ارز دیجیتال اصلی است. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، BTC  بر روی یک بلاک چین یا یک دفتر کل تراکنش های ثبت شده در شبکه ای متشکل از هزاران رایانه اجرا می شود. از آنجا که اضافات به دفتر کل توزیع شده باید با حل یک معمای رمزنگاری تأیید شود، فرآیندی که اثبات کار نامیده می شود، بیت کوین ایمن و در برابر کلاهبرداران ایمن نگه داشته می شود. تمام تراکنش‌ها مستقیماً بین شرکت‌کنندگان مساوی و مستقل از شبکه انجام می‌شود، بدون اینکه نیازی به هیچ واسطه‌ای برای اجازه یا امکان آنها باشد.  

قیمت بیت کوین با تبدیل شدن به یک نام شناخته شده به شدت افزایش یافته است. در می 2016، شما می توانستید یک بیت کوین را با قیمت حدود 500 دلار خریداری کنید. تا 28 فوریه 2023، قیمت هر بیت کوین حدود 23421 دلار بود. این رشد 4584 درصدی است. در ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با قیمت 22223 دلار معامله شده که یعنی تا حد بالایی این جهش و رشد قیمت خود را حفظ کرده است. و با این روند بیت کوین سهم ۴۰ درصدی از بازار ارزهای دیجیتال را از آن خود کرده است. حجم معاملات 24 ساعت گذشته بیت کوین ۱۷.۳۱۶ میلیارد دلار است. سرمایه‌گذارانی که چشم‌انداز کوتاه‌مدت بیت‌کوین را دارند، تمایل دارند بر شرایط اقتصاد کلان فعلی و سلامت نسبی صنعت فناوری گسترده‌تر تمرکز کنند.

در هفت ماه گذشته، بیت کوین برای عبور از مرز 25000 دلار تلاش کرده است. 

در حالی که بیت کوین در اواسط فوریه برای مدت کوتاهی به سطح 25000 دلار رسید، به سرعت از این دستاوردها دست کشید. و آخرین باری که بیت کوین با سطح 25000 دلار در آگوست 2022 رسید، در نهایت به زیر مرز 18000 دلار سقوط کرد. در نتیجه، اکنون توافق بر این است که 25000 دلار سطح قیمت بسیار مهمی برای بیت کوین است. بنابراین آیا بیت کوین می تواند از سطح 25000 دلار عبور کند یا خیر؟

 این حال، اگر نگاهی بلندمدت به بازار داشته باشید، بیت کوین زیر 25000 دلار مانند یک خرید عالی به نظر می رسد. چشم انداز رشد آینده بیت کوین آنقدر خوب به نظر می رسد که نمی توان آن را نادیده گرفت. در حالی که قیمت بیت کوین ممکن است هرگز به مرز 1 میلیون دلار نرسد، سخت است که ببینیم چگونه بیت کوین دوباره به بالاترین حد خود یعنی 68789.63 دلار نمی رسد. با قیمت های امروزی، این تقریباً 200٪ بازده سرمایه شما را نشان می دهد. این امر سرمایه کشورمان را از تجارت و سرمایه گذاری در بیت کوین منع نکرد، که این رمزارز را به یکی از قابل اعتمادترین ارزهای دیجیتال در بازار تبدیل می کند. به نظر می رسد که تلاش بیت کوین برای به روز ماندن، اگر با آمار جستجو پیش برویم، نتیجه می دهد.

۲. اتریوم (ETH)

ارزش بازار 191میلیارد دلار

در رتبه دوم ارزهای دیجیتال ترندشده و پرطرفدار در حال حاضر اتریوم است. اتریوم همچنان دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان است . با حجم بازار بیش از 191 میلیارد دلار حجم معاملات به طور منظم اتریوم، این مقیاس بزرگ باعث برجسته شدن هرچه بیشتر این ارز دیجیتال شده است. با این حجم بازار حدود ۱۸ درصد از کل سهم بازار ارزهای دیجیتال از آن اتریوم است. حجم کل معاملات روزانه اتریوم نیز حدود 5.252 میلیارد دلار است.
اتریوم هم یک ارز دیجیتال و هم یک پلتفرم بلاک چین است که به دلیل کاربردهای بالقوه اش، مانند قراردادهای به اصطلاح هوشمند که به طور خودکار در صورت برآورده شدن شرایط اجرا می شوند و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) مورد علاقه توسعه دهندگان برنامه است.

اتریوم نیز رشد فوق العاده ای را تجربه کرده است. از آوریل 2016 تا پایان فوریه 2023، قیمت آن از حدود 11 دلار به حدود 1634 رسید و در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت حدود 1556 دلار معامله شد. در طول سقوط بازار کریپتو، اتریوم شاهد کاهش قیمت آن به نصف بود، از بالاترین قیمت تاریخ 4400 دلار به 2400 دلار سقوط کرد.

 با این حال، این هیاهو همچنین به این معنی است که قیمت ETH بسیار نوسان است؛ به این معنی که سرمایه گذاران ریسک گریز ممکن است بخواهند در حاشیه بنشینند تا زمانی که همه چیز از بین برود.

3. تتر (USDT) 

ارزش بازار:71.591 میلیارد دلار

برخلاف برخی دیگر از انواع ارزهای دیجیتال، تتر تتر (USDT) یک استیبل کوین است، به این معنی که توسط ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و یورو پشتیبانی می‌شود و به طور فرضی ارزشی برابر با یکی از آن ارزش‌ها حفظ می‌کند. در تئوری، این بدان معناست که ارزش تتر قرار است نسبت به سایر ارزهای رمزپایه ثابت‌تر باشد و سرمایه‌گذارانی که نسبت به نوسانات شدید سایر سکه‌ها محتاط هستند، از آن حمایت می‌کنند.

بنابراین 1 USDT معمولاً برابر با 1 USD است زیرا تتر ادعا می کند که تمام توکن های USDT توسط ذخایر دلاری 1:1 پشتیبانی می شوند. قرار است این ذخایر تضمین کند که قیمت USDT با دلار ثابت می ماند. از نظر ارزش بازار در رتبه سوم قرار دارد و بعد از بیت کوین و اتریوم قرار دارد. میلیاردها ارزش بازار و حجم معاملات زیاد، خرید و فروش USDT را بسیار آسان می کند. یکی دیگر از دلایل موفقیت آن این است که بر روی چندین زنجیره کار می کند و ادغام و پذیرش آسان را ارائه می دهد. 

بیت کوین، اتریوم، ترون، شبکه EOS و الگوراند برخی از پلتفرم هایی هستند که USDT را پشتیبانی می کنند.

بر اساس Coinmarketcap، پرمعامله ترین استیبل کوین ها در فضای کریپتو، حجم معاملات USDT تنها در 24 ساعت گذشته، چیزی در حدود 24.911میلیارد دلار است. بنابراین این کوین با نقدینگی زیادی همراه است.

تتر به عنوان یک سکه پایدار، رابطه 1:1 با دلار دارد که منجر به نوسانات ناچیز قیمت می شود. برای راهنمایی از نحوه خرید تتر به صورت مطمئن با گروه پرشین الیت ارتباط بگیرید.

اتریوم با داشتن رتبه سوم در بین رمزارزها سهم حدود ۶.۷درصد از بازار را در اختیار دارد.

کلام پایانی 

در این مقاله سعی شد تا با تحلیل جامع از ۳ ارز ترند شده در روز گذشته به شما کمک شود تا به درک درستی از رمز ارزی که قصد معامله با آن را دارید برسید.

بدیهی است که هر یک از این رمز ارزها در کنار محاسن منحصربه فرد، معایب خاص خود را نیز دارند، بنابراین باید بفهمید که کدام یک برای شما کار می کند. یکی از روش های مطمئن برای رسیدن به این درک درست استفاده از سیگنال ارز دیجیتال است. بنابراین یافتن کانال سیگنال ارز دیجیتالی که علاوه بر ارائه روزانه ده‌ها سیگنال معتبر و به روز، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، مهم است. یکی از این کانال ها با این ویژگی، گروه ارز دیجیتال پرشین الیت است. 

پرشین الیت در کنار این خدمات فروش اندیکاتور vip  و احراز هویت بایننس را نیز برای مشترکین خود آسان کرده است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.