whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX )

1401/09/14 ساعت 05:46


امروزه در دنیای کریپتوکارنسی، بعضی ابزارها نظیر اوراق مشتقه و معاملات مارجین تنها به صرافی‌های متمرکز مانند هوبی، کوکوین و بایننس اختصاص دارند اما ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) و صرافی غیر متمرکز آن اقدام به عرضه غیر متمرکز این قابلیت‌ها کرده‌اند.  

صرافی غیر متمرکز و محبوب DYDX، در واقع یک صرافی مبتنی بر قراردادهای هوشمند بوده که خیلی راحت امکان معاملات بدون نیاز به واسطه را برای کاربران خود فراهم می‌نماید‌. این صرافی بی‌نظیر به معامله گران امکان وام گرفتن و وام دهی را می‌دهد و از معاملات perpetual، مارجین و لحظه ای هم بدون محدودیت، پشتیبانی می‌کند. این ارز دیجیتال دارای ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فرد زیادی است، از این جهت اگر می‌خواهید بیشتر با آن آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم نسبت به موارد ذکر شده در ادامه مقاله بی‌تفاوت نباشید. 

مهم ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال DYDX

پروتکل دی وای دی ایکس در سال 2017 توسط مهندس Coinbase، آنتونیو جولیانو راه اندازی شده اما مؤسس آن لوکاس وی توسعه دهنده و برنامه نویس سابق شرکت آمازون است. سرپرست عملیات بنیاد و توسعه DYDX نیز شخصی به نام دیوید گوگل بوده که از دانشگاه پنسیلوانیا مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت کرده است. 

DYDX در اصل نوعی پلتفرم پیشرفته بوده که استفاده از آن مزایای زیادی دارد. این پلتفرم محبوب خدمات بسیار جامعی را به شکل ایمن، غیر متمرکز و بدون کنترل یا دخالت واسطه‌ها، در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و وام دهی در آن هم بسیار کم ریسک است.

در پلتفرم دی وای دی ایکس افراد می‌توانند جهت کسب سود از سرمایه‌هایی که به آن‌ها قرض داده شده، سرمایه خود را هر زمانی که خواستند از آن خارج کنند. وام دهندگان هم به علت داشتن وثیقه می‌توانند این وام‌ها را بدون هیچ گونه شرطی از وام گیرنده‌ها برای خود پس بگیرند. 

از این جهت نیز DYDX به عنوان بهترین پلتفرم برای معاملات مشتقه و مارجین شناخته شده است. با توجه به غیر متمرکز بودن صرافی این ارز دیجیتال، معامله گران می‌توانند بدون انجام دادن مراحل احراز هویت یا ثبت نام و همچنین بدون دخالت کردن شخص سوم، نظارت دقیقی بر روی دارایی‌هایشان داشته باشند.

البته ناگفته نماند که احراز هویت بایننس یا دیگر صرافی‌ها هم بیش از حد سخت و پیچیده نیست و اگر کمی دقت کنید، این کار به راحتی صورت می‌گیرد. بهتر است بدانید عملکرد وام دهی صرافی DYDX تقریبا شبیه به دیگر پلتفرم‌های وام دهی بوده که مبتنی بر اتریوم هستند. از این جهت هم اقتصاد غیر متمرکز دیفای را تقویت می‌نماید. 

ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) به طور کلی با ایجاد کردن اکوسیستمی حاکمیتی، به کاربران خود این امکان را می‌دهد که بتوانند بدون محدودیت بر روی لایه 2 پروتکل DYDX نظارت و کنترل مناسبی داشته باشند.

نحوه کار یا فعالیت ارز DYDX 

دقت داشته باشید در پلتفرم دی وای دی ایکس، تمام سرمایه‌ها از استخرهای وام‌ دهی اختصاصی‌شان جهت ارتباط بین وام گیرنده و وام دهنده بهره‌مند هستند. این استخرها از قراردادهای هوشمند برای انجام دادن تراکنش‌های بدون نیاز به تأیید و تراکنش‌هایی که لحظه‌ای هستند، استفاده می‌نمایند.

در چنین استخرهایی معمولا درصد سود توسط میزان تقاضا و عرضه مشخص می‌شود. در پلتفرم دی وای دی ایکس، ارتباط بین خریدار و فروشنده از طریق همین استخر وام دهی انجام شده و کاربران جهت استفاده از صرافی DYDX، به رمز ارز اتریوم احتیاج دارند. همچنین بهتر است بدانید کاربران در این صرافی به یک کیف پول مناسب که از ارزهای دیجیتال مختلف نظیر USDC و  ETH پشتیبانی کنند، احتیاج دارند.

پیش از این که اقدام به خرید ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) کنید، بهتر است روند قیمت آن را در نظر بگیرید و بررسی کنید که رمز ارز در چه جایگاهی قرار دارد تا سود مناسبی به دست آورید.

پیش از این که اقدام به خرید ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) کنید، بهتر است روند قیمت آن را در نظر بگیرید و بررسی کنید که رمز ارز در چه جایگاهی قرار دارد تا سود مناسبی به دست آورید.

خرید ارز دیجیتال دی وای دی ایکس 

ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) جزو آن دسته از رمز ارزهایی بوده که در صرافی‌های معتبر نظیر بایننس لیست شده و در پلتفرم‌های معاملاتی متنوعی خرید و خروش می‌شود. البته پیش از این که تصمیم خود را برای خرید یا فروش بگیرید، بهتر است حتما قیمت ارز دیجیتال مورد نظر را با دقت بررسی کنید تا از این طریق احتمال ایجاد ضرر کاهش یابد.

به طور معمول نحوه خرید ارز دیجیتال دی وای دی ایکس هم مانند دیگر رمز ارزها  بوده و از این طریق می‌توانید خیلی راحت این کار را انجام دهید.‌ بعضی از سرمایه گذاران از DYDX جهت هولد بهره می‌گیرند، در حالی که این ارز دیجیتال محبوب قابل ترید نیز است.

کاربرانی که قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال دی وای دی ایکس را دارند، می‌توانند از دو روش وب سایت‌های داخلی و صرافی‌های خارجی استفاده کنند و خیلی سریع این کار را انجام دهند. جهت خرید دی وای دی ایکس، از طریق وب سایت های داخلی کافی است ابتدا در سایت‌های معتبر که مخصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال داخلی هستند، ثبت نام نمایید و سپس با استفاده از ریال ارز DYDX را خریداری نمایید.

روش بعدی مقداری از روش اول پیچیده‌تر بوده و کاربران باید با دقت بالاتری در آن کار خرید و فروش را انجام دهند تا به مشکل برنخورند. برای اقدام از طریق صرافی‌های خارجی در اولین مرحله نیاز است در سایت‌های داخلی به خرید تتر یا بیت کوین بپردازید.

بعد از آن در صرافی خارجی مورد نظرتان، به سادگی کار تبدیل دی وای دی ایکس را انجام دهید. در حال حاضر به علت وجود تحریم‌ها، سرمایه گذاران حرفه‌ای در کشور خیلی از این روش جهت سرمایه گذاری بهره نمی‌گیرند‌. شما نیز اگر تخصص کافی در این حوزه را ندارید، بهتر است به صورت خودسرانه دست به اقدامی نزنید تا بعد از کار خود پشیمان نشوید و ضررهای جبران ناپذیری هم به وجود نیاید.

انواع سفارش در پلتفرم DYDX

بهتر است بدانید جهت محاسبه کردن کارمزد معاملات و تراکنش‌ها در DYDX، مدل محاسباتی Taker-Maker به کار برده می‌شود. به طور کلی نیز در پلتفرم ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) 2 نوع سفارش موجود بوده که در ادامه به معرفی کامل آن‌ها پرداخته‌ایم.  

  • سفارش‌های Maker

این نوع سفارش‌ها خیلی سریع انجام نمی‌شوند و معمولا پس از مدتی که داخلOrder Book قرار می‌گیرند، به شکلی خاص صورت می گیرند. همچنین قابل ذکر است که سفارش‌های Maker در حالت کلی باعث افزایش عمق و نقدینگی Order Book می‌شوند. 

  • سفارش‌های Taker

توجه داشته باشید عملکرد سفارش‌های Taker مقداری با سفارش‌های Maker تفاوت دارد زیرا در این نوع، سفارش‌ها بلافاصله انجام می‌شوند و میزان نقدینگی Order Book را هم کم می‌کنند. این سفارش‌ها اغلب نسبت به سفارش‌های دیگر، میزان کارمزد پایین‌تری دارند و در آن‌ها جهت انجام محاسبات کارمزد، مدل پلکانی به کار گرفته خواهد شد. در واقع اگر حجم معاملات طی یک ماه گذشته بیشتر شده باشد، کاربران باید کارمزد نسبتاً پایین‌تری را پرداخت نمایند. 

قرارداد‌های دائمی در دی وای دی ایکس DYDX

DYDX با پشتیبانی از قراردادهای دائمی نیز توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب نماید. جهت آشنایی با این نوع قرارداد، بهتر است ابتدا قراردادهای آتی را به شما معرفی کنیم. 

در قراردادهایی که به صورت آتی هستند، 2 طرف معامله با هم توافق می‌کنند هر زمانی که ارز دیجیتال مورد نظرشان به قیمتی معیین رسید، در تاریخی مشخص معامله را انجام دهند. در این شرایط اگر قیمت رمزارز در زمان مشخص شده بیشتر از قیمتی باشد که تعیین شده، امکان دارد فروشنده دچار ضرر شود.  

قراردادهای دائمی هم تقریبا شبیه به قراردادهای آتی هستند اما در این قراردادها، افراد تاریخ مشخصی را تعیین نمی‌کنند و همان طور که نامش مشخص است، به شکل دائمی ادامه دارند. در این روش می‌توانید با فرارسیدن زمان معامله، قرارداد را به راحتی تأمین مالی نمایید و آن را بدون مشکل ادامه دهید. در نتیجه از این طریق می‌توانید سود بیشتری در آینده کسب کنید.  

وجود امکان وام گیری در پلتفرم دی وای دی ایکس، موجب شده اکثر سرمایه گذاران در بازار کریپتوکارنسی به این رمز ارز روی بیاورند و از این طریق خیلی سریع سرمایه شان را چند برابر کنند. 

وجود امکان وام گیری در پلتفرم دی وای دی ایکس، موجب شده اکثر سرمایه گذاران در بازار کریپتوکارنسی به این رمز ارز روی بیاورند و از این طریق خیلی سریع سرمایه شان را چند برابر کنند. 

طریقه وام گرفتن در DYDX 

توجه داشته باشید که در DYDX، هر دارایی دیجیتال از یک استخر جهانی برخوردار است. در اصل این استخرها با کارکرد استقراض، وام‌ گیری و وام ‌دهی به وجود آمده‌اند و هر معامله گر با سپرده‌ گذاری دارایی‌های خود، موجب تأمین استخر نقدینگی می‌شود.

با تأمین شدن نقدینگی، افراد وام گیرنده می‌توانند در ازای دارایی‌هایی که در استخر وجود دارد، برای خود وام بگیرند. عرضه و تقاضا نیز جهت هر دارایی موجود در استخر، متغیر بوده و همین امر بر روی نرخ بهره تاثیراتی را به جای می‌گذارد. DYDX در فرآیندهایی که به وام مربوط می‌شود، دو نرخ عرضه و استقراض وجود دارد که اغلب اوقات انتظار می‌رود نرخ استقراض از نرخ وام دهی یا عرضه بیشتر است. 

برای وام گرفتن در دی وای دی ایکس باید بیشتر از مبلغی که می‌خواهید وام بگیرید، به عنوان وثیقه سرمایه گذاری نمایید. فراموش نکنید که این قانون در بیشتر صرافی‌های غیر متمرکز DEX موجود بوده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. 

در صرافی غیر متمرکز دی وای دی ایکس، باید فقط به سپرده گذاری 125% از مبلغ وام پیش از درخواست، بپردازید. البته این مورد تنها در شرایطی خاص امکان دارد و دیگر DEX‌ها تا 150% مبلغ وام، به وثیقه نیاز دارند.

روش‌های تأمین نقدینگی DYDX  

حال که به خوبی با ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) آشنا شدید، بهتر است در این بخش از مقاله هم همراه ما بمانید تا شما را با روش‌های تأمین نقدینگی آن نیز آشنا کنیم.

  • Lending

در این روش کاربران عمومی جهت تأمین نقدینگی پلتفرم دی وای دی ایکس، باید ارزهای دیجیتال خود را به حساب‌های مارجین یا اسپات واریز نمایند. در روش تأمین نقدینگی از طریق Lending می‌توانید خیلی راحت با قرض دادن سرمایه‌های‌تان به افراد دیگر، سود زیادی به دست آورید. 

  • Trading

یکی دیگر از روش‌های تأمین نقدینگی در DYDX، روش Trading است که در آن به وسیله سفارشات و معاملاتی که در صرافی‌ها انجام می‌شود، نقدینگی بازارهای مختلف برای کاربران تأمین خواهد شد.  

استیکینگ در DYDX

استیکینگ در دی وای دی ایکس دارای مزایای بسیار زیادی بوده و کاربران به طور معمول می‌توانند ارزهای‌شان را در 2 نوع استخر نقدینگی و استخر ایمنی سپرده‌ گذاری نمایند. استخر ایمنی در واقع با هدف تأمین امنیت سپرده‌های معامله گران ایجاد شده و افراد با کمک آن نسبت به دریافت پاداش‌های خود بیشتر اطمینان حاصل می‌کنند.  

استخرهای نقدینگی هم با هدف ترغیب سرمایه‌ گذاران بزرگ جهت ورود به این پلتفرم، به وجود آمده‌اند. با این کار تمام افرادی که توکن‌های شان را در استخرهای نقدینگی استیک نموده‌اند، برای خود پاداش به دست می‌آورند. 

انواع استخرها جهت سپرده ‌گذاری در پلتفرم DYDX 

به طور معمول دو نوع استخر برای سپرده گذاری در پلتفرم DYDX موجود بوده که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. به همین خاطر اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این استخر به دست آورید، توصیه می‌کنیم نسبت به موارد ذکر شده در ادامه بی‌تفاوت نباشید.

  • Safety Pool ( استخر ایمنی )

کاربرانی که در استخر ایمنی سرمایه گذاری کنند و توکن‌های شان را آن جا نگه دارند، برای بهره گرفتن از تور Safety Pool می‌توانند متناسب با میزان سپرده گذاری که کرده‌اند، پاداشی دریافت نمایند. توجه داشته باشید در این نوع استخر، سرمایه گذاران جهت برداشت توکن‌های خود باید به مدت 2 هفته منتظر بمانند و این درخواست را هم پیش از پایان دوره (epoch) به ثبت برسانند.

  • Liquidity Pool ( استخر نقدینگی )

استخر نقدینگی برای تامین مزایای شبکه‌های نقدینگی، نقدینگی، کاربران حرفه‌ای را به سرمایه گذاری در پلتفرم DYDX تشویق می‌کند. سرمایه گذاران می‌توانند ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) را به نسبت اندازه سرمایه گذاری شان دریافت نمایند و جهت برداشت آن هم بعد از 2 هفته اقدام نمایند. ناگفته نماند که کاربران می‌توانند بدون محدودیت بر روی پروتکل لایه دو پلتفرم دی وای دی ایکس فعالیت داشته باشند.  

مناسب ترین کیف پول‌ها برای ارز دی وای دی ایکس  

در این قسمت از‌ مقاله قرار است به معرفی کیف پول‌های مناسب ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) بپردازیم تا انتخاب یک کیف پول دیجیتالی مناسب برای‌تان دشوار نباشد و بتوانید از میان گزینه‌های انبوه، بهترین کیف پول را برای خود انتخاب کنید.

  • کیف پول MetaMask

کیف پول نرم افزاری MetaMask مبتنی بر ارز رمزنگاری شده بوده و به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با اکوسیستم بلاکچین به راحتی ارتباط برقرار نمایند. این کیف پول محبوب در ابتدا تنها دارای نسخه دسکتاپ بود اما نسخه موبایلی آن نیز از سال 2019، در اختیار کاربران قرار گرفت.

با استفاده از کیف پول متامسک می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایلی یا مرورگر به کیف پول خود دسترسی داشته باشید و از آن جهت تعامل با برنامه‌های غیر متمرکز بهره بگیرید. در این نوع کیف پول دیجیتالی، رمز عبور حساب و کلیدهای خصوصی در موبایل کاربران ذخیره می‌شود و همچنین آن‌ها می‌توانند به چندین کیف پول متصل شوند.  

کیف پول دیجیتالی که برای نگه داری DYDX از آن بهره می‌گیرید، باید از امنیت قابل قبولی برخوردار باشد. در غیر این صورت ممکن است خیلی سریع تمام دارایی‌تان را از دست بدهید.

کیف پول دیجیتالی که برای نگه داری DYDX از آن بهره می‌گیرید، باید از امنیت قابل قبولی برخوردار باشد. در غیر این صورت ممکن است خیلی سریع تمام دارایی‌تان را از دست بدهید.

  • کیف پول Coinbase

یکی دیگر از کیف پول‌های ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX )، کیف پول Coinbase است. این کیف پول فوق العاده برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آید و کاربران می‌توانند به راحتی آن را در نسخه‌های IOS و اندروید، برای خود نصب کنند.

کیف پول کوین بیس، به عنوان یک کیف پول امن در دنیا شناخته شده و افرادی که از آن بهره بگیرند، می‌توانند جلوی هک شدن حساب خود را به بهترین شکل ممکن بگیرند. پس اگر شما هم از سیگنال ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کمک می‌گیرید و از این طریق به دنبال یک کیف پول دیجیتالی مطمئن هستید تا دارایی‌های‌تان را در آن قرار دهید، توصیه می‌کنیم از کیف پول Coinbase بهره بگیرید.

  • کیف پول Im Token

کیف پول دیجیتالی آیم توکن، در سال 2016 راه اندازی شده و در آن می‌توانید دارایی‌های خود را به شکل ایمن ذخیره نمایید و هر زمانی که خواستید، آن‌ها را به صورت آزاد مبادله کنید.‌ کیف پول Im Token به عنوان بزرگ ترین و محبوب ترین کیف پول ارز دیجیتال اتریوم در دنیا شناخته شده و حدود 10% از معاملات اتریوم، توسط کاربران این کیف پول انجام می‌شود.

در واقع رابط کاربری ساده، امنیت بالا، استفاده راحت، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع و خدمات کامل کیف پول آیم توکن موجب شده افراد زیادی سراغ آن بروند و دارایی‌های خود را در محیطی مطمئن نگهداری کنند.

  • کیف پول Ledge

کیف پول دیجیتالی لجر، یک کیف پول سخت افزاری پرطرفدار بوده که به کاربران این امکان را می‌دهد ارزهای خود را با خیال راحت ذخیره نمایند. علاوه بر این افرادی که از کیف پول Ledge بهره بگیرند، می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده مختلف را هم به سادگی دریافت و ارسال کنند. 

بهتر است بدانید که در حال حاضر بیش از 1500 نوع رمز ارز مختلف توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شود و این تعداد روز به روز در حال افزایش‌ است. امنیت کیف پول لجر بسیار بالا بوده و سرمایه گذارانی که از آن بهره می‌گیرند، نیازی نیست دائما نگران هک شدن توسط هکرها و افراد سودجو باشند.

  • کیف پول Trezor

ترزور به عنوان اولین کیف پول سخت افزاری بیت کوین شناخته شده و به کاربران این امکان را می‌دهد با امنیت کامل تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را دریافت یا ارسال نمایند. کیف پول Trezor قابلیت‌های بی‌نظیری دارد و هیچ موقع به اینترنت متصل نمی‌شود. از این جهت هم هک کردن آن توسط هکرها غیر ممکن است. این کیف پول فوق العاده را می‌توانید در نسخه‌های تحت وب، دسکتاپ و موبایلی برای خود تهیه کنید و از مزایای زیادی که دارد، بهره‌مند شوید. 

قیمت ارز دیجیتال DYDX

در حال حاضر ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) از ارزش بالایی در بازار کریپتوکارنسی برخوردار بوده اما بهتر است بدانید که بالاترین قیمتی که تا کنون داشته، در 30 سپتامبر سال 2021 بوده که معادل 27.75 دلار است. 

دقت داشته باشید باتوجه به تغییر مداوم قیمت ارزهای دیجیتال، نمی‌توان یک مبلغ ثابت را برای ارز دی وای دی ایکس در نظر گرفت. بنابراین اگر می‌خواهید قیمت دقیق آن را بدانید، بهتر به صورت لحظه در صرافی‌های معتبر آن را بررسی کنید یا این که در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال معتبر عضو شوید تا جدیدترین اخبار روز دنیا در مورد ارز DYDX و سایر رمز ارزهای محبوب در دنیا را به دست آورید.

این پلتفرم معاملاتی مبتنی بر اتریوم با این که به عنوان پروژه محبوب استقراض وام شناخته شده اما نباید بدون در نظر گرفتن جایگاهی که دارد، از آن بهره بگیرید. پس قبل از سرمایه گذاری، حتما قیمت دی وای دی ایکس را بررسی کنید و سپس در بهترین زمان اقدام به خرید کنید.

این پلتفرم معاملاتی مبتنی بر اتریوم با این که به عنوان پروژه محبوب استقراض وام شناخته شده اما نباید بدون در نظر گرفتن جایگاهی که دارد، از آن بهره بگیرید. پس قبل از سرمایه گذاری، حتما قیمت دی وای دی ایکس را بررسی کنید و سپس در بهترین زمان اقدام به خرید کنید.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال دی وای دی ایکس 

در حالت عادی عوامل زیادی می‌تواند در آینده ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) تأثیر گذار باشد و افرادی که قصد سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز را دارند، باید به خوبی این موارد را در نظر بگیرند تا بعداً دچار ضرر نشوند و سرمایه اولیه خود را هم از دست ندهند.

مثلا بهتر است بدانید پیشرفت پلتفرم ارائه دهنده، تأثیر زیادی در آینده آن دارد زیرا این امر موجب می‌شود افراد بیشتری به ارز دیجیتال دی وای دی ایکس روی بیاورند. این توکن در حال حاضر رشد قیمتی مطلوبی دارد. از این جهت انتظار می‌رود در آینده نیز قیمت آن بیشتر می‌شود و ارزش بالاتری به دست می‌آورد.

البته فراموش نکنید که بازار ارزهای دیجیتال هم مانند بقیه بازارهای مالی، بدون ثبات بوده و نباید بدون آگاهی اقدام به خرید DYDX و سرمایه گذاری بر روی آن کنید. تا حد امکان در چنین شرایطی شاخص‌های بازار را زیر نظر بگیرید و از افراد متخصص هم راهنمایی بخواهید.‌ 

کلام آخر

ارز دیجیتال دی وای دی ایکس ( DYDX ) به دلیل ارزش و قابلیت‌های خاصی که دارد، مورد توجه تحلیل گران زیادی قرار گرفته است. از این طریق اگر شما هم به عنوان یک سرمایه گذار قصد خرید یا فروش این ارز بی‌نظیر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم موارد مهمی که در این مقاله ذکر شد را تحت هیچ شرایطی نادیده نگیرید و قبل از هر اقدامی، بررسی‌های لازم را به خوبی انجام دهید.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.