whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال محرابی

1402/04/01 ساعت 00:16


در این مطلب قصد داریم به معرفی کانال سیگنال ارز دیجیتال محرابی بپردازیم. به مزایا و موارد مثبتی اشاره کنیم که چرا باید به سیگنال فیوچرز و سایر سیگنال‌هایی که این استاد فارسی زبان ارائه می‌دهد، اعتنا کنیم. در مورد سابقه خانوادگی و تحصیلی ایشان موارد مهمی ذکر می‌کنیم. در نهایت این مژده را می‌دهیم که عرضه سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال محرابی از جمله خدمات استثنایی و گسترده پرشین الیت است. 

فرصت طلایی تولد سیگنال ارز دیجیتال محرابی 

چند سال قبل از شروع اپیدمی کرونا در ایران با نوسان قیمت‌ها مواجه بودیم. دنیا در بحبوحه این بیماری به زیان‌های زیادی دچار شد و عواقب اقتصادی محسوسی به وجود آمد. ارزش پول ملی کشورمان روز به روز کاسته شد و مردمی که پیش از این دغدغه خاصی نداشتند به مطالعه حوزه‌های اقتصاد و سلامت روی آوردند و برای پیشگیری از این دو مهم اقدامات زیادی انجام دادند.

ارز دیجیتال روز به روز گسترش پیدا می‌کرد و نمود تلاش برای جا به جا کردن بازارهای رایج سنتی در سراسر جهان محقق‌ می‌شد. آن روزها اساتید بنام حوزه اقتصاد و سلامت در ایران بیشتر شناخته شدند. عده‌ای از اساتید و فعالین بازارهای بین‌المللی دست به کار شدند و از این فرصت طلایی بی‌نصیب نماندند. یکی از این افراد علیرضا محرابی بود که به استعداد خود در ساده‌سازی مفاهیم پیچیده مالی و اقتصادی پی برد. فرصت طلایی اپیدمی، یک بازار بالفعل بود که می‌توانست آینده او را تضمین کند.

سوابق زندگی استاد علیرضا محرابی 

علیرضا محرابی از افرادی بود که فرصت را مغتنم شمرد و از شرایط پیش آمده، نهایت بهره را برد. او پیش از این در بازار طلا فعالیت می‌کرد و به تجارب ارزنده‌ای دست یافته بود. در آن زمان دارای مدرک کارشناسی ارشد بود و به تدریس نیز اشتغال داشت. او علاقه خود را به بازارهای مالی کشف کرد و با اصول تجاری حاضر در آن زمان آشنا شد. 

بنابراین سررشته‌ای از فارکس، بازار طلا و بورس به دست آورد. تقارن کرونا و فعالیت‌هایی که در این حوزه کسب کرده بود، سبب شد با اعتماد به نفس بیشتری عمل کند. او در نهایت به تدریس حوزه‌های مالی و تولید محتوای آموزشی در این حوزه‌ها روی آورد. در پیج‌ رسمی محرابی عبارت کارشناس رسمی و مدرس دانشگاه و همچنین تحلیلگر و مدرس بازارهای مالی ذکر شده است. 

محرابی متولد 1364 در استان قم است. او رفته رفته فعالیت‌های مالی و آموزشی خود را گسترده‌تر کرد. شرکت اختصاصی خود را با نام علیرضامحرابی تأسیس کرد. پکیج‌های مجازی تدریس خود را در کرونا به فروش گذاشت و در برندسازی کسب و کارش تلاش وافری نمود. او یکی از افرادی است که با خدمات پشتیبانی خرید دوره و پکیج آموزشی، برگزاری سمینارهای مجلل، داشتن لایوهای هفتگی، ارائه پلتفرم آموزشی پیش از پیش مطرح شد.

محرابی جوان در فاصله کرونا به کشور ترکیه رفت تا در زمینه تخصصی ارز دیجیتال به تحصیل بپردازد. به همین دلیل خانه‌ای در ترکیه تهیه کرد. او در سال 1401 پدر دخترکوچولویی به نام ویانا شد که شباهت چشم‌گیری به وی دارد. تقریبا کمی قبل از تولد فرزندش یک اکانت اینستاگرام به نام خانواده محرابی ایجاد شد که به دلیل داشتن فالورهای زیاد از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کند. 

فعالیت سبدگردانی تیم علیرضا محرابی 

یکی از بهترین استراتژی‌های کسب و کار محرابی فعالیت سبدگردانی بود. تیم او در صورت مثبت بودن پرتفوی، 30 درصد سود سرمایه‌گذاران و در صورت ضرر و منفی بودن سبد (بدون شریک شدن در زیان) صفر درصد  به عنوان کارمزد ذکرشده در قرارداد سبدگردانی از سرمایه‌گذاران دریافت می‌کند. اعتمادی که مردم به این فعال بورسی داشتند سبب شد که وی با کمک شرایط اقتصادی بحرانی به ثروت‌اندوزی روی آورد.

یکی دیگر از فعالیت‌های علیرضا محرابی استخدام تیم اینستاگرام برای فعالیت‌های پیوسته بود. علاوه بر این با اجیرکردن تیم برنامه‌نویسی و تولیدمحتوا، سایت وی به یکی از فعال‌ترین سایت‌های فارسی بورس و ارز دیجیتال تبدیل شد. بیشترین استفاده او از سایت، فروش پکیج‌های آموزشیش در زمینه بورس، طلا، فارکس و ارز دیجیتال است.  

دوره ارز دیجیتال چیزی بیش از سی ساعت آموزش است که به شکل غیر حضوری از طریق سایت قابل سفارش است. دوره به صورت آنلاین پخش می‌شود و همچنین تا چندین ماه پشتیبانی دوره نیز داده می‌شود. به علاوه پس از خرید دوره به اندازه چند ماه سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال بورس یا طلا نیز به مشتریان داده می‌شود. یک پلتفرم آزمایشی نیز برای خرید و فروش فرضی طلا پشتیبانی می‌شود. تمام تلاش تیم محرابی جذب سرمایه‌گذار برای سبدگردانی و فروش پکیج‌های آموزشی با بهایی چند میلیونی است. پکیج‌هایی که در سراسر اینترنت به صورت رایگان و یا لااقل÷ در حد رایگان وجود دارد.

چرا کانال سیگنال ارز دیجیتال محرابی؟

به دلیل این که محرابی یکی از جوانانی بود که خیلی زود از فرصت پیش‌آمده کمال بهره را برد، شهره عام و خاص شد. فرصت سبدگردانی، برگزاری لایوهای تحلیلی، برگزاری سمینارهای تشریفاتی و هزینه‌هایی که بابت تبلیغات لوکس خود می‌کرد، توانست علاوه بر ثروت‌اندوزی، شهرت زیادی نیز برای او به بار بیاورد. در نهایت همانند چندین تن از اساتید کسب و کار در یک سمینار مجلل در ترکیه به صورت مشترک به مدت چند دقیقه با گرگ وال استریت همایش اجرا کرد. 

نتیجه به قدری موفقیت‌آمیز بود که جردن بلفورت اجازه داد چند ماهی پیج محرابی به صورت دو طرفه در پیجش تگ شود. از آن پس محرابی از این ماجرا به عنوان نقطه عطفی برای شکوه خود یاد می‌کند. محرابی کسی است که طبق ادعایش بارها به صفر رسیده است و از هیچ دوباره برخاسته و به نقطه اوج رسیده است. او ادعا دارد که گاهی اول محصولی را می‌فروشد و سپس برای خدمت فروخته شده، دست به تولید و جمع‌آوری محتوا می‌کند.

در نهایت از بین سیگنال‌های داده شده توسط محرابی، سیگنال‌های درستی به وقوع پیوسته‌اند. اگر چه سیگنال‌های بورسی که طی سال‌های 1398 تا 1400 به فالورهایش داد سبب زیان بالای 50 درصدی و برشکستگی برخی از ایشان شد. ولی بعدها با تشویق آن‌ها به نوسان‌گیری خصوصا از کسانی که از بورس سررشته‌ای نداشتند و تنها به امید چند برابر کردن کل موجودی‌شان به دولت روحانی اعتماد کرده و پول‌های خود را در بورس گذاشته بودند، تریدرهای تازه کار را جذب لایوهای خود کرد. 

او کسی است که معتقد است بورس و سرمایه‌گذاری یک علم است و هر علمی خصوصا اگر به ثروت بیانجامد، باارزش است. او انسانی نتیجه‌گرا بوده و برایش حاصل یک کار مهم است نه میزان زحمت و یا هزینه‌ای که برای انجام آن صرف می‌شود. اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم، سیگنال‌های نوسان‌گیری او تا حد خوبی درست است. برخی از پیش‌بینی‌هایش تا حد زیادی درست است، گرچه گاهی برعکس آن رخ می‌دهد ولی در نهایت با جمله در شرایط پیش‌بینی نشده ایران پاسخ مناسبی به فالورهایش می‌دهد.

به دلیل این که استاد محرابی شخصی محبوب و مشهور است، ایرانی‌های زیادی از سیگنال طلا و یا سیگنال ارز دیجیتال وی استفاده می‌کنند. به خصوص که در حاضر در یک دانشگاه معتبر ترکی به مدرک تخصصی نائل می‌شود و دو مقاله فوق‌العاده به زبان بین‌المللی منتشر کرده است. او همچنین چند کتاب مناسب نیز به چاپ رسانده که از طریق سایتش قابل سفارش است.

ارائه کانال سیگنال ارز دیجیتال محرابی   

یکی از خدمات پرشین الیت در زمینه کانال سیگنال ارز دیجیتال محرابی است. پرشین الیت علاوه بر خدماتش در عرضه سیگنال‌های خارجی به ارائه سیگنال‌های ارز دیجیتال داخلی می‌پردازد. بنابراین اگر به سیگنال‌های این استاد بنام و مشهور علاقه‌مندید، می‌توانید بر روی پرشین الیت حساب کنید.

یادآور می‌شویم که در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر سیگنال ارز دیجیتال، از خدمات دیگری چون احراز هویت بایننس، رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، خرید تتر، فروش اندیکاتورهای وی آی پی و موارد فوق‌العاده دیگر برخوردار شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.