whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت ByBit و دریافت پاداش ۲۰ دلاری

1402/02/27 ساعت 13:43


بهتر است قبل از ثبت نام در صرافی بای بیت ByBit با صرافی آشنا شوید. صرافی بای بیت یکی از صرافی‌های بین‌المللی ارزهای دیجیتال است و یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی برای معاملات در بازارهای آتی و مشتقات است. بنیانگذار این صرافی بن ژو است که در سال ۲۰۱۸ آن را در سنگاپور تأسیس کرد و در حال حاضر شرکت بای بیت فین‌تک لیمیتد (Bybit fintech limited) فعالیت‌های این صرافی را مدیریت می‌کند.

تیم Bybit اعلام کرده است که آن‌ها ترکیبی از متخصصان فناوری بلاک چین و امور مالی هستند. بنیانگذار صرافی دارای ۸ سال تجربه موفق در بازار فارکس است. سایر اعضای تیم در شرکت‌های معتبر دیگر متخصص بوده‌اند. در این مقاله ارز دیجیتال علاوه بر آشنایی با صرافی بای بیت، آموزش ثبت نام در بای بیت توضیح داده شده است.

برای دستیابی به سود بالا در حوزه ارز دیجیتال در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی عضو شوید. دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز به شما کمک می‌کند تا علاوه بر سودآوری بتوانید در وقت خود صرفه‌جویی نمایید. در بهترین گروه ارز دیجیتال عضو شوید تا نتیجه‌ای بیش از آنچه فکر می‌کنید، بگیرید.

 

نکات مهم در آموزش تبادل بای بیت چیست؟

صرافی Bybit توانسته است اکوسیستمی را راه‌اندازی کند که در آن هم معامله‌گران کوچک و هم معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند فعالیت کنند. صرافی Bybit تعدادی از ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات را پشتیبانی می‌کند.

در آموزش خرید بیت مشاهده می‌کنید که این صرافی از سفارشات Limit و Stop loss با نقدینگی زیاد پشتیبانی می‌کند. یکی از مزایای بای بیت این است که از منابع شرکت‌های بیمه برای مدیریت ریسک بازار استفاده می‌کند.

در صورت افتتاح حساب و شروع ثبت سفارش، می‌توانید ۰.۰۲۵٪ تخفیف دریافت کنید. صرافی بای بیت ۰.۰۵٪ از تراکنش‌های تکمیل شده خود را از طریق هزینه‌های مبتکر و گیرنده دریافت می‌کند.

چون برای ثبت نام در بای بیت و عضویت دائمی این صرافی نیازی به احراز هویت نیست، نکته مثبتی برای عضویت کاربران ساکن ایران است.

آموزش ثبت نام در بای بیت شامل چه مراحلی است؟

برای ثبت نام در صرافی بای بیت و ایجاد حساب کاربری در این صرافی باید از طریق سایت رسمی صرافی به آدرس بای بیت مراجعه کنید. به دلیل تحریم‌های اقتصادی، کاربران مقیم ایران برای ورود به وب سایت باید از نرم افزار تغییر IP استفاده کنند. برای ثبت نام در ByBit و عضویت در صرافی از VPS معتبر و پولی استفاده کنید که IP دستگاه شما را با IP ثابت تغییر می‌دهد. پس ابتدا نرم‌افزار تغییر IP خود را فعال کرده و مراحل زیر را برای ثبت نام انجام دهید.

وارد صفحه ثبت نام در وب سایت رسمی صرافی شوید. در ادامه آموزش ثبت نام ByBit مشاهده می‌کنید که دو راه برای ثبت نام در این صرافی وجود دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از شماره موبایل یا آدرس ایمیل خود وارد شوند. زیرا این صرافی از شماره‌های کاربران ایرانی پشتیبانی نمی‌کند و کد کشور ایران در لیست کدهای تلفنی پلتفرم بای بیت نیست. بنابراین در صفحه ثبت نام در بای بیت، ایمیل معتبر خود را در کادر اول و رمز مورد نظر خود را در کادر دوم وارد کنید. رمز عبور باید ترکیبی از ۸ تا ۳۰ کاراکتر باشد که شامل اعداد، حروف بزرگ و کوچک و چند علامت باشد. برای تایید رمز عبور، آن را دوباره در قسمت Confirm Password وارد کنید. در کارت بعدی می‌توانید کد ارجاع را وارد کنید.

دریافت پاداش ۲۰ دلاری از بای بیت Bybit

اگر از طرف دوستان دعوت شده‌اید می‌توانید کد دعوت را در این قسمت وارد کنید. در این صورت تخفیف‌هایی برای شما و دوستانتان در نظر گرفته می‌شود. در صورت وارد کردن کد معرفی بای بیت، می‌توانید ۲۰ دلار جایزه دریافت کنید و از تخفیف‌های صرافی بای بیت استفاده کنید. پس از آن، شرایط و ضوابط صرافی را با کلیک بر روی پیوندهای شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی مطالعه کنید. برای موافقت با قوانین سایت، باید کادر کنار عبارت «شرایط مبادله را قبول دارم» را علامت بزنید. حال بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

در این صورت صفحه‌ای برای شما ظاهر می‌شود که لیستی از کشورهای تحریم شده را نشان می‌دهد. یک سوال پرسیده می‌شود که آیا شما مقیم کشورهای ذکر شده هستید یا خیر؟ روی گزینه NO کلیک می‌کنید. در نهایت بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید. در این مرحله پنجره جدیدی ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد کدی که توسط صرافی به ایمیل شما ارسال شده است را وارد کنید. بنابراین کد ارسال شده به آدرس ایمیل خود را در قسمت مربوطه تایپ کنید.

در پایان بر روی Complete Registration کلیک کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

تنظیمات امنیتی برای ورود دو مرحله‌ای به صرافی بای بیت چیست؟

اگر قبلاً در صرافی بای بیت حساب باز کرده‌اید، باید ایمن نگه داشتن حساب خود را در اولویت قرار دهید. صرافی Bybit اقدامات زیادی را برای اطمینان از امنیت و محافظت از حساب شما انجام می‌دهد. بای بیت توصیه می‌کند که از راه‌های بیش‌تری برای محافظت بهتر از حساب خود استفاده کنید. در این جا دو روش ساده برای استفاده شما وجود دارد.

ایجاد یک رمز عبور قوی یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ امنیت حساب شما است. این روش در محافظت از اطلاعات شخصی در برابر حملات هکرها مؤثر است. اگر یک رمز عبور منحصر به فرد انتخاب کنید، دارایی‌های شما امن‌تر خواهد بود. در حالت ایده‌آل، یک رمز عبور قوی انتخاب کنید که شامل کاراکترهای مختلف، حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد. توجه: از اطلاعات قابل حدس زدن مانند تاریخ تولد، آدرس و شماره تلفن استفاده نکنید.

چگونه ورود دو مرحله‌ای را فعال کنیم؟

برای فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای که به اختصار 2FA نامیده می‌شود، به نکات زیر توجه کنید:

قبل از انجام هر کاری، برنامه Google Authenticator را از یک مکان امن مانند Google Play Store یا Apple App Store دانلود کنید.

برای راه‌اندازی ورود دو مرحله‌ای از طریق وب، ابتدا وارد صفحه حساب خود شوید. سپس برای تنظیمات امنیتی، روی کلمه "Account & Security" در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. در قسمتی که وارد کردید روی "تنظیمات" کلیک کنید.

سپس با انتخاب عبارت Google Two-Factor بر روی ستون احراز هویت دو مرحله‌ای کلیک کنید.

در پنجره ظاهر شده گزینه «ارسال کد تأیید» را انتخاب کنید. کد تأیید ارسال شده به آدرس ایمیل یا شماره موبایل ثبت شده خود را بررسی کنید. سپس رمز عبور را وارد کرده و روی "تأیید" کلیک کنید. در این جا فیلد اطلاعات تنظیمات احراز هویت دو مرحله‌ای گوگل ظاهر می‌شود.

مزایای تبادل در بای بیت چیست؟

نسخه‌های مختلف صرافی: کاربران می‌توانند از طریق لپ‌تاپ و تلفن همراه در ByBit ثبت نام کنند. زیرا Bybit اکسچنج علاوه بر نسخه تحت وب، نسخه اپلیکیشن موبایل را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

کار با اپلیکیشن موبایل Bybit بسیار آسان است و بر روی دستگاه‌های اندروید و iOS قابل نصب و اجرا می‌باشد. این نرم افزار دارای تمامی ویژگی‌های معاملاتی، شاخص ها و ابزارهای موجود در نسخه وب می باشد. با توجه به در دسترس بودن تلفن همراه، کاربران می توانند به راحتی و به سرعت در هر مکانی تراکنش های خود را انجام دهند و موجودی حساب خود را بررسی کنند.

نقدینگی بالا:

صرافی نقدینگی بالایی دارد و به همین دلیل سرعت معاملات در این بورس بالاست.

اهرم بالا: 

صرافی امکان اهرم تا ۱۰۰  درصد را برای تراکنش‌های مارجین کاربران فراهم کرده است.

سرعت بالا:

موتور معاملاتی Bybit بسیار سریع است و می تواند ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

پشتیبانی قوی:

تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان بای بیت است.

امنیت بالا:

تراکنش‌های صرافی از امنیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این، ByBit از روش ذخیره‌سازی سرد برای ایمن سازی و ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند.

سپرده نامحدود:

حداقل مبلغی برای واریز ارز دیجیتال وجود ندارد، اما صرافی محدودیت‌هایی را برای برداشت ارز دیجیتال تعیین کرده است.

تنظیم حد سود و زیان:

امکان تعیین حد سود و زیان برای ثبت سفارش وجود دارد. امکان تعیین حد سود و حد ضرر یکی از مزیت های مهم بای بیت است که در اکثر پلتفرم‌های معاملاتی اهرمی وجود ندارد.

رابط کاربری آسان:

بستر صرافی دارای رابط کاربر پسند است و کاربران پس از ثبت نام در ByBit به راحتی می‌توانند با آن کار کنند.

کارمزد تراکنش در صرافی بای بیت چقدر است؟

یکی از نکات مهم در آموزش ByBit میزان کارمزد تراکنش در این صرافی است. در صرافی بای بیت، میزان پورسانت برای معامله‌گران میکر و تریدر تاکر متفاوت است. در سفارشات میکر کارمزد معادل ده صد درصد تراکنش کاربر می‌باشد. در این صورت مشتری فروشنده است و باید منتظر تکمیل سفارش باشد. در سفارشات تیکر کارمزد معادل ده صد درصد تراکنش است. البته در این حالت معامله‌گر نقش خریدار را بازی می‌کند و سفارش نیازی به ثبت ندارد و بلافاصله اجرا می‌شود.

اگر در بازار نقدی معامله می‌کنید که روش پیش فرض معامله است، باید ۰.۰۷۵ درصد به عنوان کارمزد پرداخت کنید. کارمزد تراکنش لحظه ای بالای ۰.۲ درصد است. آنها ۳ تا ۱۵ برابر گران‌تر از قراردادهای دائمی هستند. تعداد سکه‌ها و توکن‌های دیجیتالی که این صرافی پشتیبانی می‌کند بسیار کم‌تر از تعداد ارزهای دیجیتال موجود در صرافی بایننس است. البته با توجه به محدودیت‌های زیادی که بایننس برای کاربران ساکن ایران در نظر گرفته و احراز هویت در بای بیت اجباری نیست، بیش‌تر برای کاربران ایرانی مناسب است.

کلام آخر

صرافی بای بیت بستری امن، شفاف و کارآمد برای انجام تراکنش‌های مشترکین خود فراهم کرده است. استفاده از فناوری قوی، تجارت در این صرافی را ایمن و آسان می‌کند. این صرافی اهرمی ۱۰۰ برابری ارائه می‌دهد، بنابراین معامله‌گران می‌توانند با ثبت نام در  بای بیت با مقدار کمی از پول خود، مقادیر زیادی پول را مدیریت کنند. صرافی بای بیت نیز دارای صندوق‌های بیمه‌ای است تا در صورت بروز مشکل خسارت مشترکین خود را پوشش دهد. علاوه بر این، به کاربران اجازه می‌دهد تا ارز فیات را بدون احراز هویت واریز کنند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.