whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

اموزش خرید ارز دیجیتال

1402/01/11 ساعت 04:11


علاقه روزافزون، پذیرش و سرمایه گذاری روی سیگنال ارز دیجیتال که به اختصار کریپتو نیز نامیده می شود، بسیاری از سرمایه گذاران را کنجکاو کرده است که وارد این بازی شوند. بیاموزید که کریپتو چیست، انواع مختلف آن، چه چیزهایی را قبل از سرمایه گذاری در نظر بگیرید، و جزئیاتی را که به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا در سبد سهام شما جایی دارد یا خیر و اگر تصمیم گرفتید که برای کاوش در سرمایه گذاری در حوزه کریپتو آماده هستید، یک راهنمای گام به گام برای شروع پیدا خواهید کرد. در این مقاله پیرامون اموزش خرید ارز دیجیتال مطالب مفیدی بیان شده است.

رمزارز چیست؟

کریپتوکارنسی یک ارز مجازی است که مانند پول نقد منبع قدرت خرید تتر است. همچنین راهی برای سرمایه‌گذاری است و مانند سایر دارایی‌های سرمایه‌گذاری، می‌توان آن را با هدف بازگشت مالی خریداری کرد. همانطور که گفته شد، ارزهای دیجیتال یکی از بی ثبات ترین کلاس های دارایی است (به این معنی که نوسانات قیمت زیادی دارد). 

«سرمایه‌گذاری بلندمدت در گروه ارز دیجیتال و نه تجارت سوداگرانه، راهی برای مشارکت در این فناوری تحول‌آفرین و برنامه‌های در حال توسعه آن است. بر خلاف بسیاری از انواع ارز، ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هستند، به این معنی که توسط یک مقام مرکزی مانند دولت ایالات متحده صادر، حمایت یا تنظیم نمی شوند. 

Learning to buy digital currency

واحدهای ارز دیجیتال، که به عنوان کوین یا توکن شناخته می شوند، به صورت دیجیتالی از طریق یک فرآیند اعتبار سنجی متکی بر بلاک چین ایجاد می شوند، یک فناوری قدرتمند که می تواند در طیف گسترده ای از فرآیندها مورد استفاده قرار گیرد، نه فقط برای رمزنگاری. همچنین به عنوان فناوری دفتر کل توزیع شده شناخته می شود، بلاک چین یک رکورد رمزگذاری شده امن از ارزش هر سکه مجازی و تراکنش های مرتبط با آن ایجاد می کند. 

این رکوردها در سراسر شبکه احزاب یا رایانه هایی که به بلاک چین دسترسی دارند، توزیع و مرتبط می شوند. در تئوری، هر کسی که به اینترنت متصل است می‌تواند به بلاک چین دسترسی داشته باشد. این سیستم با در نظر گرفتن امنیت، شفافیت، سرعت و دقت طراحی شده است. قبل از سرمایه گذاری در کانال سیگنال ارز دیجیتال چه نکاتی را باید در نظر گرفت.

کریپتوکارنسی می‌تواند بی‌ثبات باشد، با نوسانات زیادی در ارزش در دوره‌های زمانی کوتاه، که در صورت ریسک‌گریزی ممکن است باعث توقف شما شود. به خاطر داشته باشید که هر کسی می‌تواند یک ارز دیجیتال یا سیگنال فیوچرز راه‌اندازی کند، و نحوه تنظیم آن در حال تغییر است، بنابراین بررسی کامل سرمایه‌گذاری‌های احتمالی برای جلوگیری از کلاهبرداری ضروری است.

همچنین ممکن است در نظر گرفتن اینکه چرا می خواهید در سیگنال فارکس سرمایه گذاری کنید مفید باشد. آیا به دنبال کسب درآمد از یک روند هستید یا یک استراتژی فکر شده در ذهن دارید؟ فلدمن توصیه می‌کند: «هرگز با این باور که نمی‌توانید ضرر کنید، روی چیزی سرمایه‌گذاری نکنید. 
هیچ راه آسانی برای به دست آوردن پول زیاد بدون ریسک وجود ندارد. تنها در صورتی باید روی یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید که به چشم انداز بلندمدت آن اعتقاد داشته باشید و مایل به جذب نوسانات قیمتی بزرگ باشید.

یکی دیگر از عواملی که فلدمن به سرمایه گذاران پیشنهاد می کند این است که «در حالی که ارز دیجیتال ممکن است یک فرصت سرمایه گذاری بلند مدت قدرتمند باشد، ممکن است عاقلانه باشد که احتیاط کنید و قبل از غواصی در مورد نیات و انتظارات خود و همچنین احراز هویت بایننس شفاف باشید. 

هنگام سرمایه گذاری، بسیار مهم است که چشم انداز بلند مدت این امر به ویژه در مورد دارایی هایی که می توانند به سرعت به سمت بالا یا پایین حرکت کنند مانند کریپتو صادق است. خرید در زمانی که قیمت در حال افزایش است به دلیل ترس از دست دادن یا فروختن در هنگام کاهش قیمت‌ها. معمولاً اینها استراتژی های سرمایه گذاری خوبی نیستند.»

آیا ارز دیجیتال سرمایه گذاری خوبی است؟

اینکه آیا ارز دیجیتال سرمایه گذاری خوبی برای شما خواهد بود به عوامل زیادی بستگی دارد. مانند همه سرمایه‌گذاری‌ها، پاسخ به مواردی مانند تحمل ریسک، هم از نظر مالی و هم از نظر روان‌شناختی، و افق زمانی و همچنین تنوع پرتفوی شما برمی‌گردد. نوسانات کریپتو به این معنی است که ارزش سکه های شما می تواند به سرعت و گاهی به طور چشمگیری افزایش یا کاهش یابد.

صرفاً به این دلیل که یک دارایی برای تجارت در دسترس است، لزوماً به این معنی نیست که سرمایه گذاری مناسب برای موقعیت شما است. و همانطور که در بالا توضیح داده شد، همه سرمایه‌گذاری‌ها خطر از دست دادن پول را به همراه دارند.

سرمایه گذاری کریپتو در مقابل تجارت کریپتو

همانطور که نحوه خرید و فروش اندیکاتور VIP و این دارایی‌های دیجیتال را یاد می‌گیرید، باید تشخیص دهید که تجارت ارزهای دیجیتال چیست و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال چیست. این مقاله شما را راهنمایی می کند که چگونه می توانید تجارت ارزهای دیجیتال را به عنوان مبتدی شروع کنید.

راهنمای مبتدیان برای تجارت ارز

اولین قدم در تجارت ارزهای دیجیتال، یافتن یک پلتفرم معاملاتی مناسب برای ارزهای دیجیتال و ایجاد یک حساب کاربری است. معامله‌گران مختلف ارزهای دیجیتال، نیازها و اهداف متفاوتی در مورد معامله دارند. خوشبختانه، انواع پلتفرم های معاملاتی برای انتخاب در اینترنت وجود دارد. عوامل مختلفی وجود دارد که باید قبل از انتخاب یک پلتفرم در نظر بگیرید، مانند امنیت، سهولت استفاده، تعداد دارایی های پشتیبانی شده و بسیاری موارد دیگر.

اکثر پلتفرم ها برای تکمیل فرم ثبت نام در اختیار شما قرار می دهند. شما باید یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید، یک رمز عبور قوی انتخاب کنید و سپس روی ثبت نام کلیک کنید. سپس از شما خواسته می شود که حساب خود را تأیید کنید: یک ایمیل با کدی که برای تأیید حساب خود استفاده می کنید به آدرس شما ارسال می شود.

پس از تأیید موفقیت آمیز، گام بعدی این است که سرمایه اولیه خود را واریز کرده و سفر تجارت ارز دیجیتال خود را آغاز کنید. روش های مختلفی برای واریز وجوه مانند کارت های اعتباری / بدهی، Skrill، انتقال بانکی و غیره وجود دارد.

تحقیق کنید.

بازار کریپتو یک بازار وسیع با پروتکل های مختلف تجارت است. بنابراین، بهتر است بازار را از دیدگاه خود درک کنید. تحقیقات شما باید شامل مبادلات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌های تجارت باشد. عاقلانه باشید که مزایا و معایب سرمایه گذاری در چنین بازار متنوعی را بررسی کنید. 

استراتژی های معاملاتی مختلف را تمرین کنید.

بازار کریپتو بی ثبات است و هر روز تغییر می کند. بنابراین هیچ راهی بهتر از شروع معامله با همان دارایی برای درک بازار وجود ندارد. حساب‌های ساختگی به نحوه عملکرد بازار واقعی کمک می‌کنند. چندین حساب ساختگی آنلاین برای سکه های مختلف وجود دارد. برگه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه علاقه شما را تامین می کند.

یک ارز دیجیتال را انتخاب کرده و تجارت خود را شروع کنید.

در بازار فعلی ارز دیجیتال حدود 7000 ارز دیجیتال در گردش نیز وجود دارد. یک ارز دیجیتال را بر اساس معیارهای عملکرد و طول عمر آن در بازار انتخاب کنید. شما می خواهید ارزی را معامله کنید که در بلندمدت بازدهی معقولی را به شما ارائه دهد. به عنوان یک مبتدی، از تجارت پیشنهادات اولیه سکه (ICO) خودداری کنید زیرا از میزان موفقیت آنها یا میزان قانونی بودن آنها اطلاعی ندارید.

سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید.

قول معروف "همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید" و این قانون در دارایی های دیجیتال و همچنین سهام صدق می کند. سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال می‌تواند سودآور باشد، اما، به همین ترتیب، احتمال از دست دادن کل به همان اندازه وجود دارد.  

تمام پس انداز زندگی خود را بهتر است در تجارت قرار ندهید.

مانند هر دارایی مالی دیگر، ارزهای رمزنگاری شده می توانند سودآور باشند یا ممکن است ضرر کنید. سقوط بازار فعلی قابل پیش بینی نبود، اما اتفاق افتاد. قبلاً خرابی های دیگری نیز وجود داشته است و احتمالاً در آینده موارد بیشتری رخ خواهد داد. هرگز تضمینی 100٪ وجود ندارد که حتی اگر همه کارها را طبق کتاب انجام دهید، ارزش پول خود را بازگردانید.

چشم اندازهای داخلی و خارجی وجود دارد که منجر به زیان در سرمایه گذاری می شود. آنها شامل دخالت های دولت، دوران سخت اقتصادی، تلاش های بدافزار و هک می شوند. علاوه بر این، بازار بی ثبات است و به راحتی قابل کنترل است. بنابراین لطفاً مطمئن شوید که تمام پس انداز و برنامه بازنشستگی خود را سرمایه گذاری نکنید.

اجتناب از ترس از دست دادن (FOMO)

تجارت ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. تقریباً همه در حال معامله هستند و تمایل انسان به انجام کاری وجود دارد که دیگران انجام می دهند. نسخه ای از تجارت در کریپتو وجود دارد که به معاملات روزانه معروف است که بیشتر شبیه بازار سهام در امور مالی سنتی است. اگر تصمیم دارید در معاملات روزانه شرکت کنید، از ترس از دست دادن مواظب باشید که به عنوان FOMO نیز شناخته می شود، زیرا سریع ترین راه برای از دست دادن پول است. همچنین زمانی که احساس فشار می کنید باید از معاملات خودداری کنید.

خود را با ارزهای دیجیتال ترند در دوره به روز نگه دارید.

بازار ارزهای دیجیتال هر روز در حال تحول است و با آن جنبه های جدیدی از تجارت به وجود می آید. برای اینکه در سرمایه گذاری ها خوب عمل کنید، باید از آنچه در حال وقوع است مطلع باشید. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک و تلگرام و همچنین اخبار کابلی کانال‌های بسیار خوبی برای دریافت اخبار موثق هستند. با تغییر بازار، سرمایه گذاری های خود را بر این اساس تنظیم کنید تا از سود اطمینان حاصل کنید.

با آخرین روندها همراه باشید.

با توجه به اینکه دنیای تجارت ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تحول است، به روز بودن از تحولات اخیر و روندهای قابل توجه بسیار مهم است. ممکن است داشتن پلتفرمی که بتوانید اطلاعاتی را برای قضاوت دقیق در مورد روندها و نظرات کاربران جمع آوری کنید، مفید باشد. به عنوان مثال، ایجاد یک پلت فرم مرتبط با تجارت با استفاده از قالب های وب کریپتو امکان پذیر است. در اینجا، افراد آماده ارسال نظرات و ایده هایی هستند که ممکن است برای شما و سایر بینندگان شما ارزشمند باشد.

روش های معاملاتی و شرط بندی را بیاموزید.

آنها شامل تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال هستند. تجزیه و تحلیل فنی کل تاریخچه قیمت یک اوراق بهادار، به عنوان مثال بیت کوین را نشان می دهد، در حالی که تجزیه و تحلیل بنیادی حول محور امور جاری است که بر قیمت یک اوراق بهادار تأثیر می گذارد، مانند رویدادهای خبری. ترکیبی از هر دو روش بهترین کار را برای به حداکثر رساندن سود دارد. شما همیشه می توانید شروع به سرمایه گذاری در رمزارز خود کنید و درآمد غیرفعالی کسب کنید. این یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای به دست آوردن سود از کریپتو در دراز مدت است.

اشتباهات اتفاق می افتد.

معاملات ارزهای دیجیتال یک طرح پولدار شدن سریع نیست. برای موفقیت در تجارت، نظم، تمرین و مهارت لازم است. با این حال، حتی معامله‌گران حرفه‌ای هم گاهی در حین معامله اشتباه می‌کنند و متوجه ضرر می‌شوند. ارزهای رمزپایه نوسان و پرخطر هستند و تجارت ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه شود. به این ترتیب، یادگیری مهارت هایی مانند مدیریت ریسک و نظم تجاری. و هنگامی که اشتباه می کنید، امید خود را از دست ندهید. از اشتباهات درس بگیرید.

Learning to buy digital currency 2

برخی از پیامدهای سیاست عمومی در ارز چیست؟

برخی از فناوری های پشت ارزهای رمزنگاری شده، ملاحظاتی را برای سیاست گذاران عمومی ایجاد می کند. با توجه به ناشناس بودن ارائه شده توسط سیستم های ارزهای دیجیتال، و گستردگی جهانی آنها، سوالاتی در مورد چگونگی محدود کردن استفاده از ارزهای دیجیتال برای فعالیت های مجرمانه وجود دارد. علاوه بر این، شیفتگی فعلی به ارزهای دیجیتال به طور بالقوه به ماهیت سوداگرانه این بازارها افزوده است و نگرانی هایی را در مورد حمایت از مصرف کننده ایجاد کرده است. 

اگر قرار باشد ارزهای رمزنگاری شده به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار گیرند، می‌توانند چالش‌هایی را برای نقش بخش بانکی ایجاد کنند و نگرانی‌های بیشتری را برای ثبات مالی در یک بحران ایجاد کنند. علاوه بر این، مقادیر زیادی برق مورد استفاده در استخراج ارزهای دیجیتال نگرانی‌هایی را در مورد تخصیص منابع و پیامدهای زیست‌محیطی این سیستم‌های پرداخت ایجاد می‌کند.

در مقابل، یک CBDC به طور بالقوه می تواند تعدادی از اهداف سیاست عمومی، از جمله حفظ اعتماد عمومی به پول و ارتقای کارایی، ایمنی، انعطاف پذیری و نوآوری در سیستم پرداخت را پشتیبانی کند.

ارزهای رمزپایه چگونه ایجاد می شوند؟

ماینینگ اصطلاحی است که برای توصیف فرآیند ایجاد ارز دیجیتال استفاده می شود. تراکنش‌های انجام‌شده با ارز دیجیتال باید اعتبارسنجی شوند، و ماینینگ اعتبارسنجی را انجام می‌دهد و ارز دیجیتال جدیدی ایجاد می‌کند. ماینینگ از سخت افزار و نرم افزار تخصصی برای افزودن تراکنش ها به بلاک چین استفاده می کند.

همه ارزهای دیجیتال از استخراج به دست نمی آیند. 

برای مثال، کریپتویی که نمی‌توانید خرج کنید استخراج نمی‌شود. در عوض، توسعه دهندگان ارز جدید را از طریق هارد فورک ایجاد می کنند. هارد فورک یک زنجیره جدید در بلاک چین ایجاد می کند. یک دوشاخه مسیر جدید را دنبال می کند و دیگری مسیر قدیمی را. رمزارز شما نمی توانید استخراج کنید معمولاً برای سرمایه گذاری به جای خرید استفاده می شود.

انواع ارزهای دیجیتال 

ارز دیجیتال به صورت سکه یا توکن در دسترس است. تفاوت بین آنها در این است که توکن ها دارایی هایی هستند که در یک بلاک چین وجود دارند، در حالی که سکه ها می توانند مجازی، دیجیتال یا ملموس باشند. سکه ها بیشتر شبیه پول سنتی هستند و یک سکه دیجیتالی بلاک چین خاص خود را دارد. برعکس، یک توکن بر روی یک بلاک چین موجود ایجاد می شود و می تواند به عنوان ارز یا برای نشان دادن مالکیت دارایی استفاده شود.

اولین ارز دیجیتال معرفی شده بیت کوین بود که رایج ترین ارز رمزنگاری شده در بازار بود. اتریوم دومین ارز دیجیتال با ارزش است و می توان از آن برای تراکنش های پیچیده استفاده کرد. سایر ارزهای رمزنگاری رایج تر، به نام آلت کوین، شامل Cardano، Solana، Dogecoin و XRP هستند.

کیف پول های داغ 

کیف پول داغ فضای ذخیره‌سازی آنلاینی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از رایانه، تلفن یا تبلت به آن دسترسی داشته باشید. یک کیف پول داغ خطر امنیتی دارد زیرا در اینترنت ذخیره می شود و بیشتر در معرض حملات سایبری است.

کیف پول سرد

کیف پول سرد به اینترنت وصل نمی شود. شما می توانید ارز دیجیتال خود را در یک درایو خارجی مانند یک دستگاه USB ذخیره کنید. شما یک کد کلید دریافت خواهید کرد تا در مکانی امن نگهداری کنید. اگر کد کلید را گم کنید، ممکن است ارز دیجیتال خود را از دست بدهید.

کلام آخر

مانند هر سرمایه‌گذاری، قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا شرکت‌هایی که سهم زیادی در آن دارند، مطمئن شوید که اهداف سرمایه‌گذاری و وضعیت مالی فعلی خود را در نظر گرفته‌اید. ارز دیجیتال می‌تواند بسیار بی ثبات باشد – یک توییت می‌تواند قیمت ارز دیجیتال را به شدت کاهش دهد – و هنوز یک سرمایه‌گذاری بسیار سوداگرانه است. این بدان معنی است که شما باید با دقت و با احتیاط سرمایه گذاری کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.