whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ایردراپ چیست و چطور ارز دیجیتال رایگان کسب کنیم؟

1400/09/19 ساعت 21:24


با ایردراپ آشنا شوید! به توزیع کردن توکن‌های رایگان بین کاربران در بازار ارزهای دیجیتال ایردراپ گفته می‌شود. اگر بخواهیم این کلمه را از نظر لغوی بررسی کنیم باید بگوییم که این لغت به معنای انداختن بسته‌های امداد از طریق هواپیما است اما این روزها این لغت در بازار ارزهای دیجیتال نیز بسیار استفاده می‌شود و به معنای دریافت ارزها و توکن‌ها به صورت کاملا رایگان است. این پدیده از زمان اولین عرضه اتریوم هر چند وقت یکبار انجام می‌شود و کسانی که کیف پول اتریوم را دارند می‌توانند توکن‌های رایگان دریافت کنند.

اگر صاحب یک کیف پول اتریوم هستید احتمالا متوجه شده‌اید که تعداد توکن‌های شما افزایش پیدا کرده است شاید این اتفاق کمی عجیب باشد اما این یک روش بازاریابی است که با هدف جلب توجه سرمایه گذاران و افزایش آگاهی آن‌ها انجام می‌شود. برای اینکه متوجه شوید آیا توکنی از طریق Airdrop وارد ولت شما شده است یا نه باید از قیمت منوی صفحه کاربری کیف پول گزینه پیگیری توکن یا Token Tracker را انتخاب کنید و مقدار آن را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است در صورتی که کیف پول دیجیتال شما اتراسکن است تنها زمانی که توکن در حساب شما وجود داشته باشید این قیمت نمایش داده می‌شود. در ادامه بیشتر با این مفهوم و نحوه دریافت توکن رایگان شما را آشنا می‌کنیم.

با پرشین الیت، دنیای دیجیتال به دستان شما خواهد آمد. استفاده از سبد ارز دیجیتال، انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی، همچنین مشاوره بازارهای مالی و احراز هویت بایننس، تجربه‌ای نوین برای شما خواهد بود.

هدف از بازاریابی ایردراپ چیست؟

همانطور که می‌دانید برای اینکه یک محصول و خدمات جدید پیشرفت کند، در گام اول نیاز است تا افراد زیادی آن را بشناسند. گفتیم که ایردراپ یک روش توزیع توکن رایگان بین سرمایه‌گذاران است این افراد بعد از اینکه این توکن‌ها را دریافت کردند شروع به جستجو کردن در گوگل می‌کنند از این طریق کاربران بیشتر با این توکن آشنا می‌شوند.

همچنین کسانی که این توکن‌ها را دریافت کرده‌اند شروع به صحبت کردن درباره آن با دیگر افراد می‌کنند و این کار باعث می‌شود تا افراد زیادی جذب این پلتفرم شوند. اما اگر کاربران بعد از واریز آن‌ها را نادیده بگیرند بزرگ‌ترین هدف Airdrop که معرفی آن به دیگران است با شکست مواجه می‌شود.

ابداع کنندگان این رمزارز از ایردراپ به عنوان روشی برای افزایش ارزش و فروش آن استفاده کرده‌اند. این افراد با این کار اقدام به فروش گذاشتن ارزهای خود کردند و به افرادی که قصد خرید را داشتند با توجه به موجودی کیف پول پاداش‌هایی را دارند. پس اگر می‌خواهید ارز رایگان بیشتری دریافت کنید باید حتما ارز دیجیتال زیادی خریداری کنید

احتمالا می‌دانید که شرکت فیس بوک تبلیغ عرضه اولیه ارزهای دیجیتال جدید را ممنوع کرده است به همین دلیل بسیاری از انتشار دهندگان رمزارزهای خود را به صورت Airdrop به دیگران معرفی می‌کنند. این کار در واقع یک روش جایگزین برای تبلیغات کلیکی است. بسیاری عقیده دارند در روش Airdrop مشتریان به صورت شبکه‌ای از ارزهای جدید اطلاع پیدا می‌کنند.

اسمارت دراپ را بشناسید

احتمالا این سوال برای شما نیز پیش آمده که اسمارت دراپ چیست؟ smart drop روشی برای توزیع توکن‌های ارزهای دیجیتال جدید است و هدف آن نیز ایجاد آگاهی درباره آن رمزارز و افزایش کاربران است. این کار در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان عامل محرکی برای ترغیب استفاده کنندگان است به همین دلیل کاربران رمزارز جدید افزایش پیدا می‌کنند.

در واقع کاربرانی که توکن رایگان دریافت می‌کنند بر اساس اینکه در آینده امکان خرید رمزارز جدید را دارند انتخاب می‌شوند. همانطور که گفتیم این توکن‌های رایگان پاداشی برای کاربران هستند. یکی دیگر از حالت‌های smart drop حالت جهانی آن است هدف از این کار دریافت توکن‌های توزیع شده توسط تمامی آدرس‌ها است. این کاربران متناسب با فعالیت‌هایی که در جامعه رمزارزها داشته‌اند در بازار هدف قرار می‌گیرند.

تفاوت Airdrop و اسمارت دراپ در چیست؟

ایردراپ و اسمارت دراپ هر دو برنامه‌ای برای توزیع رایگان توکن دارند اما تفاوت آن‌ها در کاربران هدفی است که انتخاب می‌کنند.

·       در Airdrop توکن‌های رایگان برای همه کاربران بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.

·       هدف از اسمارت دراپ توزیع رایگان توکن برای کاربرانی است که بیشتر در دنیای رمزارها فعالیت می‌کنند. در واقع هدف از smart drop جذب افرادی است که پیگیری ویژه‌ای بر روی پروژه‌ها دارند. این افراد معمولا از بین تحلیلگران و فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب می‌شوند.

 

image

اسمارت دراپ

چگونه در ایردراپ‌های رایگان شرکت کنیم؟

برای اینکه بتوانید در ایردراپ‌های رایگان شرکت کنید باید شرایط زیر را داشته باشید:

·       یک کیف پول اتریوم سازگار با استاندارد ERC20  داشته باشید: بیشتری توکن‌هایی که در ایردراپ عرضه می‌شوند بر پایه استاندارد ERC20  هستند. این استاندارد در واقع همان توکن‌های عرضه اولیه اتریوم است. شما در ابتدای کار می‌توانید از کیف پول‌های متا ماسک یا مای اتر ولت استفاده کنید. کیف پول سخت افزاری Ledger Nano نیز امنیت بسیار زیادی دارد.

·       کیف پول شما باید در حال استفاده باشد: قبل از اینکه ایردراپی انجام شود اغلب اوقات کیف پول‌ها بررسی می‌شوند. این کار جهت اطمینان پیدا کردن از فعالیت کیف پول است. بسیاری از افراد ممکن است کیف پول‌های زیادی را برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال مختلفی بسازند پس اگر آدرس کیف پول شما فعال نباشد ایردراپ در آن انجام نمی‌شود. گاهی مواقع موجودی حساب نیز برای Airdrop بررسی می‌شود.

·       دنبال کردن اخبار از منبع رسمی: اخبار مربوط به ایردراپ‌ها را تنها از یک منبع رسمی دنبال کنید. در صورتی که یک موسسه بخواهد اقدام به Airdrop کند این اخبار را توسط صفحات و کانال‌های رسمی شبکه‌های اجتماعی خودش منتشر می‌کند.

·       داشتن اکانت تلگرام: بیشتر ایردراپ‌ها توسط تلگرام اطلاع رسانی می‌شوند چرا که دارندگان این ارزهای دیجیتال بیشتر به دنبال اضافه کردن کاربران و مخاطبان جدید هستند. به وسیله تلگرام نیز این کار به آسانی امکان پذیر است. لازم به ذکر است تا زمانی که پاداش را دریافت نکرده‌اید از گروه یا کانال تلگرامی خارج نشوید چرا که ممکن است پاداشی دریافت نکنید.

·       داشتن اکانت توییتر: در بسیاری از مواقع ممکن است دارندگان Airdrop کاربران را از بین فالوورهای توییتر انتخاب کنند. داشتن اکانت توییتر می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. همچنین در بسیاری از مواقع خواسته می‌شود تا توییت‌ها توسط کاربران ریتوییت شوند.

·       داشتن آدرس ایمیل معتبر: برخی از ایردراپ‌ها برای ارتباط به یک آدرس ایمیل معتبر نیاز دارند.

 

image

بازار ارزهای دیجیتال

نحوه به دست آوردن و برداشت توکن‌های Airdrop

برای اینکه بتوانید بهترین ایردراپ را پیدا کنید کافی است در EARN رجیستر کنید. برگزار کنندگان عرضه اولیه و ارائه کنندگان ارزهای دیجیتال در راه‌اندازی ایردراپ‌ها با یک‌دیگر همکاری می‌کنند. برای شرکت در Airdrop می‌توانید با پرداخت یک دلار در آن حضور داشته باشید. بعد از یک الی دوماه که از Airdrop گذشت، توکن‌های رایگان به کیف پول شرکت‌کنندگان واریز می‌شوند، چرا که باید دوره زمانی فروش توکن‌ها تمام شود تا بتوان توکن‌ها را توزیع کرد.

برای اطلاع پیدا کردن از وضعیت واریز باید حتما به سایت اتراسکن مراجعه کنید و با وارد کردن آدرس کیف پول‌تان از واریز شدن آن‌ها به روشی که گفته شد اطلاع پیدا کنید. زمانی که توکن‌ها را دریافت کردید می‌توانید آن‌ها را به وسیله MEW برداشت کنید.  همچنین می‌توانید به وسیله Ledger Nano و MetaMask یا سایر ابزارها به کیف پول دسترسی پیدا کنید و توکن‌ها را برداشت کنید. لازم به ذکر است هیچ‌گاه از کلید خصوصی کیف پول برای بررسی موجودی حساب ولت خود استفاده نکنید.

اعتماد کردن به ارائه دهندگان ایردراپ

ممکن است افراد زیادی به عنوان اهدا کنندگان ایردراپ به علت عدم آگاهی کاربران دارایی آن‌ها را از بین ببرند. برای اعتماد کردن به ارائه دهندگان اصلی و اینکه بتوانید از کلاهبرداران در امان باشید باید با نکات زیر آشنا باشید.

·       از ارسال کلید خصوصی کیف پول خود برای دیگران خودداری کنید. اگر حتی نیاز باشد شخصی کیف پول و حساب شما را بررسی کند نیازی به کلید خصوصی ندارد. چرا که به وسیله ابزارهایی از جمله اتراسکن به راحتی می‌توان حساب را بررسی کرد.

·       برای هیچ آدرسی نباید پول ارسال کنید. همانطور که گفتیم دریافت ایردراپ کاملا رایگان است و کسی در قبال آن از شما پولی دریافت نمی کند. پس در صورت برخورد با این نوع از Airdrop مطمئن شوید که کلاهبرداری است.

 

image

ایردراپ

·       برای شناسایی Airdrop ‌ها به هیچ عنوان از گوگل استفاده نکنید. یا اگر جستجویی را انجام دادید به هیچ عنوان بر روی لینک‌های مشکوک کلیک نکنید.

·       از صحت منبع اطلاعات اطمینان حاصل کنید. در صورتی که ارائه دهندگان رمزارزها قصد داشته باشند ایردراپی را برگزار کنند باید آن را از طریق صفحات اجتماعی و سایت رسمی خودشان اطلاع رسانی کنند. در صورتی که اطلاعات از طریق این منابع منتشر شد می‌توانید اطمینان کنید در غیر این صورت ممکن است در دام هکرها بیفتید.

نحوه شناسایی ایردراپ تقلبی

همانطور که گفتیم به واسطه ایردراپ توکن‌های رایگان به کاربران داده می‌شود و از این طریق کاربران جذب آن ارز دیجیتال می‌شوند اما امکان سو استفاده هکرها نیز در این کار بسیار شایع است. افرادی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند باید مراقب این افراد باشند. در ادامه نشانه‌های یک Airdrop تقلبی را بررسی می‌کنیم.

·       اولین نشانه‌ای که بیان می‌کند این Airdrop کلاهبرداری است درخواست پول است. تشخیص اینکه یک Airdrop کلاهبرداری است بسیار سخت است به همین دلیل باید هشیار عمل کنید.

·       بررسی نظرات و دیدگاه‌های مردم دومین راهی است که به شما کمک می‌کند. از طریق این روش شما می‌توانید متوجه شوید که آیا حساب توییتر جعلی است یا واقعی. در صورتی که با نظراتی مواجه شدید که با پرداخت پول توکن‌های رایگان دریافت کرده‌اند باید متوجه شوید که حساب توییتر جعلی است.

·       به تعداد فالوورهای اکانت توییتر توجه کنید ممکن است فالوور آن زیاد باشد اما تعدادی از توییت‌های ارسالی تنها برای یک یا دو روز باشند. در این حالت ممکن است که کلاهبردار پشت اکانت توییتر وجود داشته باشد.

·       به لوگو و تصاویر ایردراپ توجه کنید. کلاهبرداران برای جعل لوگو و تصاویر از فتوشاپ استفاده می‌کنند پس حتما باید به این مسئله توجه داشته باشید.

 

image

اسمارت دراپ


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.