whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کاربران جعلی تریدز و توییتر

1402/04/19 ساعت 22:36


تعداد کاربران تقلبی تریدز و توییتر در لینک های ثبت نامی حوزه ارزهای دیجیتال نزدیک به ۱۰۰ میلیون نفر می‌باشد. در حال حاضر، در تایم‌لاین تریدز، احتمال ورود کاربران تقلبی ارزهای دیجیتال به پلتفرم مشاهده بیش‌تر شده و بعضی از کاربران توییتر متخصص در ارزهای دیجیتال نسبت به این موضوع هشدار داده‌اند.

به نظر می‌رسد که از لحظه راه‌اندازی برنامه جدید میکروبلاگینگ Meta، تقلبگران هیچ وقت فرصت را از دست نداده‌اند. چندین کاربر توییتر ارزهای دیجیتال، در همین چند روز، هشدارهایی درباره حساب‌های جعلی در Threads دادند.

Threads در تاریخ ۵ جولای راه‌اندازی شد و در روزهای پس از آن تعداد ثبت‌نام‌ها به بیش از ۹۸ میلیون شخص رسید. این عدد هنوز هم دور از حدود ۴۵۰ میلیون کاربر توییتر است.

اما در چند روز اخیر، چندین شخصیت مهم و محبوب توییتر در حوزه ارزهای دیجیتال حساب‌های جعلی در Threads را که خودشان یا دیگران را تقلید کرده‌اند، مورد توجه قرار داده‌اند.

در تاریخ ۸ جولای، پلتفرم دیفای وام‌بکس فایننس، تصویری از یک حساب در Threads را که با هویت این مجموعه پروفایل خود را ساخته بود، توییت کرد و هشدار داد که این اکانت، یک اکانت فیک می‌باشد و هیچ پروژه ای بر روی این پلتفرم وجود ندارد.

لئونیداس، یکی از تاثیرگذاران حوزه ی توکن غیرقابل معامله (NFT) روز قبل به ۹۳,۰۰۰ دنبال‌کننده خود هشدار مشابهی داد و گفت که او و دیگر حساب‌های بزرگ NFT در Threads توسط تقلبگران تقلید می‌شوند. لئونیداس گفته است که در حال حاضر یک حساب در Threads ایجاد کرده است تا با متقلبان و اسکمر‌ها مبارزه کند.

جفری هوانگ، که بر روی توییتر به عنوان ماچی بیگ برادر شناخته می‌شود، در تاریخ ۶ جولای پروفایل Threads خود را توییت کرد و یکی از کاربران به او اشاره کرد که حساب Threads دیگری نیز در لیست فالویینگ های او موجود است.

البته تا کنون، حساب‌های Threads از به اشتراک گذاشتن لینک تقلبی یا فیشینگ خودداری کرده‌اند و بیشتر مطالب آن‌ها مربوط به ارزهای دیجیتال است.

سال‌هاست که توییتر یک کانال محبوب برای کاربران تقلبگر ارزهای دیجیتال است و یکی از روش‌های رایج آن شامل هک کردن حساب‌های توییتری افراد و به دست اوردن دسترسی به حساب‌های آن‌ها و بعد از آن به اشتراک گذاشتن لینک‌های مخرب است.
چنین لینک‌هایی معمولاً سعی می‌کنند به طریقی افراد بی‌اطلاع را به اشتراک‌گذاری شناسه ورود به صرافی‌های ارزهای دیجیتال، عبارت پرداخت آنلاین کیف پول ارزهای دیجیتال یا اتصال کیف پول به یک قرارداد هوشمند جهت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تقلبی، تشویق کنند.

طبق گزارشی از شرکت امنیتی Web3 به نام Beosin، در نیمه اول سال جاری، با مرتکب شدن تقلب‌های این چنینی، مبلغ ۱۰۸ میلیون دلار ارز دیجیتال سرقت شده است.

آیا به دنبال یک تیم حرفه‌ای برای سیگنال دهی ارز دیجیتال و سیگنال فارکس هستید؟ تیم پرشین الیت با بیش از ۱۸۰ کانال سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس، به شما کمک می‌کند تا با جرات و اطمینان، به بازار ارز دیجیتال و فارکس وارد شوید. از پلن‌های متنوع ما استفاده کنید و با بهره‌گیری از سیگنال فیوچرز، درآمد خود را افزایش دهید. احراز هویت بایننس به عنوان یکی از خدمات برجسته ما، به شما امکان می‌دهد تا با اطمینان و امنیت بالا، در معاملات خود در بایننس موفقیت بیشتری داشته باشید.

از مزایای خدمات عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی بهره ببرید و امروز با خیالی آسوده به دنیای ارز دیجیتال و فارکس وارد شوید. با ما تماس بگیرید و پلن مناسب خود را انتخاب کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.