whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

توکن های هواداری

1401/08/28 ساعت 03:24


در سال‌های اخیر، سر و صدایی که پیرامون ارزهای رمزپایه وجود دارد، به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. یک دلیل بزرگ برای این فعالیت، گستره رو به رشد توکن‌ها برای انتخاب است – و یکی از بخش‌هایی که شاهد افزایش عرضه توکن‌ها بوده، صنعت ورزش است. باشگاه‌های ورزشی مختلف و سازمان‌های وابسته راه‌های هیجان‌انگیزی برای جذب پایگاه‌های طرفداران خود از طریق توکن‌ها پیدا کرده‌اند، مانند ارائه امتیازات، جوایز و موارد دیگر. این توکن ها که به طور خاص به عنوان فن توکن شناخته می شوند، اکنون به طور گسترده برای باشگاه های فوتبال و همچنین سایر سازمان های ورزشی در دسترس هستند. علاوه بر این، ما متوجه شده‌ایم که طرفداران در حال خرید توکن‌های تیم مورد علاقه‌شان هستند تا پیش از رویدادها و مسابقات بین‌المللی مانند مسابقات بین‌المللی Dota 2 و جام جهانی، بخشی از هیاهو و هیجان مرتبط با این رویدادهای بزرگ باشند.

آشنایی با فن توکن ها

مایلید بیشتر در مورد فن توکن‌ها بدانید و چرا طرفداران تیم‌های فوتبال، تیم‌های حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی و تیم‌های اتومبیلرانی این توکن‌های فن را می‌خرند؟ همه چیزهایی را که در مورد فان توکن‌ها باید بدانید و بهترین توکن‌های فن را که می‌توان با پول خریداری کرد، توضیح می‌دهیم.

توکن های فن چیست؟

توکن‌های طرفداران، ارزهای دیجیتالی هستند که توسط باشگاه‌ها و انجمن‌های ورزشی مختلف ارائه می‌شوند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا از راه‌های مختلف کسب درآمد کنند و با طرفداران خود درگیر شوند. هواداران در حمایت از باشگاه یا تیم مورد علاقه خود به روشی منحصر به فرد بهره می برند و با نگه داشتن توکن های باشگاه خود از مزایای هیجان انگیزی برخوردار می شوند.

توکن‌های هواداران فوتبال و توکن‌های سایر ورزش‌ها در فضای رمزنگاری منحصربه‌فرد هستند، زیرا جوایز و امتیازات ویژه طرفداران را در اختیار دارندگان توکن قرار می‌دهند. به عنوان مثال، با در دست داشتن برخی از بهترین توکن های فن برای خرید، دارندگان توکن می توانند از سفرهای پرداخت شده با تمام هزینه ها، پاس های بازی ، VIP فرصت های ویژه با بازیکنان، دسترسی به رویدادهای تیم خصوصی و موارد دیگر بهره مند شوند.

Chiliz (CHZ) قدرت فناوری بلاک چین را برای حمایت از تعامل مستقیم بین تیم ها و طرفداران آنها بهینه می کند. طرفداران می توانند از CHZ برای خرید توکن ارز دیجیتال خاص تیم خود استفاده کنند. CHZ از طریق Socios در دسترس است، که Chiliz را به عنوان یک پلت فرم مدیریت جمعیت تقویت می کند. باشگاه ها می توانند مستقیماً با Chiliz که در مالت ثبت شده است شریک شوند تا توکن منحصر به فرد خود را ایجاد کنند. سپس توکن های طرفداران آنها از طریق Socios ارائه می شود.

یافتن راه حل مناسب 

یکی از انتقادات به فضای بلاک چین این است که هنوز برای کسب و کارهای بزرگ و حتی تیم های ورزشی که هنوز فعالانه آن را دنبال نمی کنند، نوپا و جدید است. اما این روایت رو به زوال است. در واقع، داستان در حال تغییر است زیرا تیم های ورزشی برای ایجاد یک توکن هواداری به منظور استفاده از فرصت های جدید و به دست آوردن یک مزیت رقابتی سر و صدا می کنند.

بلاک چین یک ابزار قدرتمند تجاری است و پتانسیل آن در حال حاضر توسط برخی از تیم های پیشرو جهان منتشر شده است. بارسلونا با درآمد 959.3 میلیون دلاری خود از سال 2018-2019 تاکنون موفق به عرضه توکن 1.3 میلیون دلاری خود شده است.

تقاضا برای چنین نشانه هایی از طرف طرفداران زیاد است. راه‌حل‌های ارائه‌شده از سوی ارائه‌دهندگان در سطح بسیار حرفه‌ای هستند و پتانسیل تیم‌ها بسیار زیاد است زیرا ارائه‌دهندگان می‌توانند کارهای زیادی را با فناوری مخرب بلاک چین انجام دهند.

تجارت رقابتی ورزش باعث شده است که تیم ها برای افزایش درآمد، تعامل با طرفداران و جهانی شدن بیشتر به دنبال مناطق دیگر باشند. توکن فن ( fan token) به عنوان فرصت پیشرو برای تحقق این خواسته ها ظاهر شده است.

چرا توکن های هواداری اینقدر محبوب هستند؟

هر یک از توکن‌های هواداران فوتبال که امروزه در دسترس هستند، امتیازات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند، و آنها را به‌طور منحصربه‌فردی برای طرفداران سودمند می‌سازد - که برای دسترسی به مزایا فقط باید یک بار خرید توکن انجام دهند - برخلاف باشگاه‌های هواداران سنتی که مستلزم پرداخت حق عضویت دائمی است. پرداخت شود. با سرمایه‌گذاری در بهترین توکن‌های طرفداران برای خرید، طرفداران ممکن است از برخی مزایای حاکمیتی و همچنین دسترسی به نقاشی‌ها، قرعه‌کشی‌ها، رویدادهای اختصاصی طرفداران و موارد دیگر برخوردار شوند.

به طور خاص، برخی از توکن‌های هواداران فوتبال، دارندگان توکن را قادر می‌سازند تا به روش‌هایی جهت باشگاه را هدایت کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است به هوادارانی که توکن در دست دارند اجازه دهند تا به لوگوی جدید یک تیم رای دهند. آنها همچنین ممکن است به دارندگان توکن این فرصت را بدهند که طرح هایی را در مورد کالاهای با مارک تیمی مانند کلاه، پیراهن و موارد دیگر توصیه و به آن رأی دهند.

برخی از توکن‌های هواداران فوتبال به دارندگان توکن اجازه می‌دهند به رویدادهای ملاقات و احوالپرسی با بازیکنان و مربیان، رویدادهای تعاملی ویژه بازیکن و NFTهای خاص تیم دسترسی داشته باشند. در برخی موارد، توکن‌های نگهدارنده، دارندگان نقشه‌های خاص را ثبت می‌کنند. برندگان طرح‌ها ممکن است یک تجربه VIP ، کالاهای دارای امضا، کلکسیون‌های تیمی کمیاب و موارد دیگر دریافت کنند. از آنجایی که مزایا بسته به توکن متفاوت است و می‌تواند در طول زمان تنظیم شود، مهم است که بهترین توکن‌های هواداری را برای خرید انتخاب کنید.

با توجه به اینکه رویدادهای مهمی مانند جام جهانی در در پیش است، تعجبی ندارد که طرفداران این توکن‌های هوادار را دسته‌جمعی برای حمایت از تیم‌های مورد علاقه خود جمع‌آوری کنند. کنجکاو هستید که کدام یک از این  توکن های هواداری برای خرید بهتر است؟ درادامه به محبوب ترین های آنها اشاره می کنیم‌.

کدام توکن های هواداری برای خرید بهتر هستند؟

یکی از مزایای اولیه مرتبط با خرید و نگهداری توکن های هواداری، امکان دسترسی به امتیازات ویژه برای باشگاه ها و سازمان های مورد علاقه است. با این حال، مزایای خاص از توکنی به توکن دیگر متفاوت است. در حالی که بهترین توکن های هوادار برای خرید آنهایی هستند که از تیم مورد علاقه طرفداران حمایت می کنند، بسیاری از علاقه مندان به ورزش به بیش از یک تیم علاقه دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید به برخی از بهترین توکن های فن موجود امروز نگاه کنیم.

توکن سانتوس اف سی (سانتوس)

سانتوس یک باشگاه فوتبال برزیلی با پیروان قوی و وفادار است. تاریخچه این باشگاه بیش از 110 سال است و موفقیت آن یکی از دلایل اصلی تسلط برزیل بر صحنه فوتبال برای چندین دهه است. پله و روبینیو، بدون شک دو تن از بهترین بازیکنان این ورزش، اهل باشگاه سانتوس هستند. SANTOS در حال حاضر با قیمت 14.07 دلار در هر واحد معامله می شود. اوج قیمت آن 28.60 دلار در دسامبر 2021 بود.

دارندگان توکن SANTOS به اکوسیستم تجارت الکترونیک باشگاه وابسته هستند و به بلیط ها و کالاها دسترسی دارند. 

دارندگان توکن SANTOS به اکوسیستم تجارت الکترونیک باشگاه وابسته هستند و به بلیط ها و کالاها دسترسی دارند. 

هواداران همچنین این شانس را دارند که به آهنگ گرم‌آپ تیم و صحبت‌های روی بازوبند کاپیتانی تیم رای دهند. مهم‌تر از همه، دارندگان می‌توانند کلکسیون‌های دیجیتال و NFT را نیز خریداری کنند. این باشگاه قصد دارد تا سال 2031 تمام توکن های هواداران فوتبال خود را برای عموم منتشر کند.

توکن هواداران گالاتاسرای (GALFT)

گالاتاسرای یکی دیگر از باشگاه های فوتبال محبوب است که تاریخچه آن بیش از یک قرن است. این تیم در ابتدا توسط دانش آموزان استانبول در دبیرستان گالاتاسارای تأسیس شد. شایان ذکر است در سال 2000 این باشگاه اولین تیم ترکیه ای بود که هم سوپرکاپ و هم جام یوفا را به دست آورد. GALFT در ژوئن 2022 به بالاترین قیمت خود یعنی 3.37 دلار رسید و امروز با قیمت 2.13 دلار معامله می شود.

کسانی که توکن های هواداران فوتبال GALFT را خریداری می کنند می توانند از طریق رای گیری در اداره باشگاه شرکت کنند. آنها همچنین واجد شرایط تخفیف در کالاها و رویدادها هستند و می‌توانند با طرفداران دیگر چت کنند و از مزایای دیگر لذت ببرند. به گفته برخی تحلیلگران، طرفداران گالاتاسرای ممکن است با نگه داشتن توکن ها از مزایای بیشتری بهره مند شوند و ممکن است شاهد افزایش ارزش توکن باشند.

توکن فن S.S. Lazio (LAZIO)

به دنبال بهترین فن توکن با بیشترین ارزش بازار هستید؟ توکن های هواداران S.S. Lazio را از دست ندهید. سوسیتا اسپورتیوا لاتزیو یک باشگاه فوتبال ایتالیایی است که سابقه آن به سال 1900 باز می‌گردد. تاریخچه قابل توجه این تیم شامل قهرمانی در جام یوفا، دو قهرمانی سری A و هفت عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا است. توکن آن در اکتبر 2021 عرضه شد و به اوج قیمت 21.71 دلار در اکتبر 2021 رسید و امروز 5.39 دلار ارزش دارد.

طرفدارانی که در LAZIO سرمایه‌گذاری می‌کنند، به امتیازات مختلفی دسترسی دارند، برای مثال، شانس برنده شدن NFTهای دیجیتال و سایر کلکسیون‌ها. آنها همچنین در برخی از فعالیت های مدیریتی باشگاه دارای قدرت رای هستند. 

دارندگان توکن همچنین ممکن است در نهایت بتوانند در اکوسیستم تجارت الکترونیک آینده باشگاه شرکت کنند.

دارندگان توکن همچنین ممکن است در نهایت بتوانند در اکوسیستم تجارت الکترونیک آینده باشگاه شرکت کنند.

توکن هواداران پاری سن ژرمن (PSG)

پاری سن ژرمن که در سال 1970 تأسیس شد، یکی از جدیدترین باشگاه های حرفه ای فوتبال است. با این حال، عناوین زیادی را در تاریخ نسبتا کوتاه خود کسب کرده است. اینها شامل چندین جام فرانسه، چندین عنوان لیگ دسته یک، جام اتحادیه فرانسه، سوپرجام فرانسه و جام یوفا است. توکن PSG در ژانویه 2020 راه اندازی شد و در آگوست 2021 به ATH 61.23 دلار رسید. این توکن تا اکتبر 2022 با قیمت بیش از 7 دلار در هر واحد معامله می شود.

مانند دیگر دارندگان توکن هواداران محبوب، دارندگان PSG به مزایای متعددی مانند فرصت رای دادن به پیام‌های روز مسابقه و بازوبند کاپیتانی دسترسی دارند. رای دهندگان همچنین می توانند دریافت کنندگان جایزه را برای مهارت ها، گل های برتر و بازی های دفاعی برتر انتخاب کنند. علاوه بر این، به دارندگان توکن این فرصت داده می‌شود که مشوق‌های دیگری مانند کالاهای امضا شده، خدمات VIP در استادیوم و تجربه‌های تعاملی بازیکنان را برنده شوند.

توکن هواداران تیم ملی فوتبال برزیل (BFT)

تیم ملی فوتبال برزیل (که معمولاً به آن Seleção Canarinho گفته می شود) دارای میلیون ها هوادار است که بسیاری از آنها به طور فعال نماد هواداران تیم را دارند. برزیل با پنج بار قهرمانی در جام جهانی یکی از موفق ترین تیم های جهان است. BFT برای خرید طرفداران در آگوست 2021 منتشر شد. قیمت فعلی BFT 0.83 دلار است و بالاترین قیمت تاریخی آن 1.67 دلار در سپتامبر 2022 بود.

توکن‌های BFT به طرفداران این فرصت را می‌دهند که کلکسیون‌های دیجیتالی مانند کارت‌های بازیکن را برای تیم‌های مردانه و زنانه خریداری کنند. علاوه بر این
برای ساختن یک مجموعه، طرفداران می توانند در نظرسنجی ها و رویدادهایی شرکت کنند که برای غیر دارندگان باز نیست، و بازی ها و وظایف آنلاین نیز به دارندگان BFT ارائه می شود تا تجربیات خود را غنی کنند.

فان توکن اتحادیه فوتبال آرژانتین (ARG)

اتحادیه فوتبال آرژانتین بیش از یک قرن پیش به عنوان نهاد اصلی حاکم بر فوتبال این کشور تأسیس شد. از طریق شرکت در فیفا، CONMEBOL و المپیک از فوتبال بین المللی حمایت می کند. این تیم در حال حاضر رتبه سوم فیفا را دارد، در 18 جام جهانی حضور داشته است و در هر دو سال 1978 و 1986 قهرمان جام جهانی شده است. تیم فوتبال آرژانتین توکن ARG را در ژوئن 2021 راه اندازی کرد و پیشنهاد اولیه در عرض سه ساعت فروخته شد. . ATH این توکن در سپتامبر 2022 7.95 دلار بود، با قیمت فعلی ARG 5.25 دلار.

طرفداران اتحادیه فوتبال آرژانتین که دارای توکن های ARG هستند می توانند از چندین راه قابل توجه بهره مند شوند. به عنوان مثال، آنها حق رای برای هدایت برخی تصمیمات دارند. از طریق اپلیکیشن موبایل، دارندگان ARG می توانند در بازی ها و مسابقات مختلف شرکت کنند. آنها همچنین می توانند از ویژگی های فعال AR لذت ببرند، جوایز VIP دریافت کنند، در چت های آنلاین با طرفداران دیگر شرکت کنند و واجد شرایط تبلیغات ویژه شوند.

OG Fan Token (OG)

OG که در سال 2015 تأسیس شد، یک انجمن ورزش‌های الکترونیک اروپایی است که قبلاً نام محکمی برای خود ایجاد کرده است و دارای طرفداران وفادار و رو به رشدی است. تیم Dota 2 آن برنده مسابقات بین‌المللی (TI) در سال‌های 2018 و 2019 و همچنین قهرمانی Dota Major در سال 2015 شد. این تیم اولین تیم ورزش‌های الکترونیکی بود که وارد فضای ارزهای دیجیتال شد. با این کار قصد دارد فرصت ها و پاداش های هیجان انگیزی را برای طرفداران خود فراهم کند. قیمت توکن‌های طرفدار OG 4.30 دلار به ازای هر واحد است و بالاترین قیمت تاریخ 9.68 دلار برای هر توکن در آگوست 2022 بود.

دارندگان OG Fan Tokens می‌توانند پیشنهادهای مربوط به برخی از جنبه‌های مدیریت باشگاه را ارائه کنند و می‌توانند در مورد آن پیشنهادات رای دهند. 

دارندگان توکن همچنین به بلیط های مسابقه با تخفیف دسترسی دارند. ممکن است در آینده هدیه‌های اضافی در دسترس باشد.

دارندگان توکن همچنین به بلیط های مسابقه با تخفیف دسترسی دارند. ممکن است در آینده هدیه‌های اضافی در دسترس باشد.

توکن هواداران تیم Alpine F1 (ALPINE)

توکن‌های فن فراتر از دنیای فوتبال هستند و برای سایر ورزش‌ها نیز در دسترس هستند. نماد هواداران تیم Alpine F1 که به نمایندگی از دنیای موتوراسپرت ها به نمایش در می آید، ممکن است نزدیک به بالای لیست ما باشد. توکن آن، ALPINE، نشانه رسمی برای تیم مسابقه فرمول یک است که با نام BWT Alpine F1 شناخته می شود، که در بیش از 40 مسابقه قهرمانی فرمول یک شرکت کرده است. توکن‌های طرفداران ALPINE برای اولین بار در فوریه 2022 در دسترس قرار گرفتند. بالاترین قیمت توکن تقریباً 19 دلار در ماه می 2022 به دست آمد و قیمت امروزی آن 3.39 دلار است.

توکن های طرفدار ALPINE به دلیل مکانیسم پاداشی که دارند از دیگران متمایز هستند. دارندگان توکن می‌توانند از توکن‌های ALPINE برای خرید NFT استفاده کنند و NFTهای شرط‌بندی شده، طرفداران را واجد شرایط دریافت جوایز می‌کنند. علاوه بر این، دارندگان توکن ممکن است بتوانند کالاهای دارای امضا را بخرند یا برنده شوند و با اعضای فعلی تیم ملاقات کنند.

توکن فن دیویس کاپ (DAVIS)

علاقه مندان به تنیس می توانند از توکن های فن نیز بهره مند شوند. توکن فن دیویس کاپ یا دیویس در نوامبر 2021 به طور خاص برای ترویج مشارکت و مشارکت طرفداران راه اندازی شد. تیم دیویس کاپ تیم ملی تنیس مردان ایالات متحده آمریکا است. 107 سال است که در مسابقات بین المللی بازی می کند و 32 عنوان جام دیویس را به دست آورده است. اوج قیمت توکن های فن DAVIS در دسامبر 2021 16.64 دلار بود و قیمت توکن فعلی 1.97 دلار است.

طرفداران تنیس که توکن های DAVIS را در اختیار دارند، دارای قدرت رأی گیری هستند که می تواند بر تصمیمات تیم تأثیر بگذارد. دارندگان توکن همچنین ممکن است در مسابقات و با اعضای تیم به تجربیات VIP دسترسی داشته باشند و می توانند کالاهای مارک دار و سایر موارد را به دست آورند یا خریداری کنند.

توکن هواداران باشگاه بارسلونا (BAR)

باشگاه فوتبال بارسلونا که در سال 1899 تأسیس شد، در بخش برتر لالیگا اسپانیا شرکت می کند. تاریخ برجسته باشگاه بارسلونا شامل چندین عنوان جام داخلی و قهرمانی های بین المللی برای لیگ قهرمانان اروپا، جام یوفا، سوپر جام یوفا و غیره است. توکن های BAR Fan که در ژوئن 2020 منتشر شد، در آوریل 2021 به 79.26 دلار رسید و در حال حاضر با قیمت 5.35 دلار در هر واحد معامله می شود.

دارندگان این توکن های هواداران فوتبال به طیف گسترده ای از مزایای دسترسی دارند. دارندگان توکن BAR علاوه بر رأی گیری در مورد تصمیمات باشگاه، می توانند لیست پخش روز مسابقه و پیام های نمایش داده شده روی بازوبند کاپیتان را انتخاب کنند. آنها همچنین می توانند از مزایای VIP در روزهای بازی بهره مند شوند، با تیم ملاقات کنند، بلیت مسابقه را ببرند و به کالاهای با نسخه محدود دسترسی پیدا کنند.

نماد هواداران میلان (ACM)

باشگاه آث میلان در سال 1899 تاسیس شد. این تیم در لیگ سری آ شرکت می کند و قهرمان لیگ 2021–2022 بود. میلان همچنین دارای 18 عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی فیفا و یوفا، سه جام بین قاره ای و افتخارات متعدد دیگر است. ACM Fan Token که در ژانویه 2021 برای جذب طرفداران و ترویج وفاداری طرفداران راه اندازی شد، در فوریه 2021 با قیمت 24.81 دلار به ازای هر واحد به اوج خود رسید و قیمت فعلی آن 3.50 دلار است.

توکن های ACM می توانند توسط طرفداران برای خرید کالاهای رسمی تیم استفاده شوند. دارندگان توکن همچنین می توانند امتیازهای پاداش کسب کنند که می تواند از طریق تجربیات تیمی انحصاری نتیجه دهد. علاوه بر این، کسانی که دارای توکن های ACM هستند می توانند از آرای خود برای بیان نظر خود در تصمیم گیری های باشگاه استفاده کنند.

نماد هواداران منچستر سیتی (CITY)

آنچستر سیتی اف سی یکی از پرطرفدارترین تیم های لیگ برتر است. تاریخچه آن به سال 1880 برمی گردد و دستاوردهای آن شامل شش جام حذفی، هشت عنوان لیگ، هشت جام لیگ، یک قهرمانی در جام اتحادیه اروپا و غیره است. هنگامی که در مارس 2021 در ابتدا توکن های هواداران فوتبال CITY را ارائه داد، اولین باشگاه لیگ برتری شد که این کار را انجام داد. ATH CITY در آگوست 2021 36.90 دلار بود. در حال حاضر 6.15 دلار قیمت دارد.

دارندگان نشان‌های هواداران فوتبال CITY قبلاً در تعدادی از تصمیم‌های حاکمیتی، از جمله انتخاب طرح دیوار هواداران، یک عکس نمادین، «لحظه‌ای از فصل» و موارد دیگر شرکت کرده‌اند. دارندگان توکن همچنین به کالاهای مارک دار، دسترسی مهمان نوازی VIP در استادیوم خانگی، فرصت های ملاقات و استقبال تیم و کالاهای امضا شده دسترسی دارند.

کاربرد توکن های فن در عمل 

به عنوان مثال، دارندگان ژتون های هوادار می توانند در مورد لباس های یک تیم رای دهند. آنها همچنین می توانند با بلیط بازی یا پوشاک پاداش بگیرند. امکانات بی پایانی وجود دارد. این مفهوم هنوز تازه است و موارد استفاده از آن هنوز در حال ایجاد هستند
تیم هایی که این توکن ها را ارائه می دهند امیدوارند که تعامل و آگاهی تیم های خود را افزایش دهند. این تیم ها شروع به درک این موضوع کرده اند که می تواند پتانسیل سودآوری در ایجاد توکن های هوادار وجود داشته باشد.

چه طورکار می کنند؟

Socios در حال حاضر پیشروترین پلتفرم توکن طرفداران است. مدل کسب و کار آن توسط سایر شرکت های بلاک چین کپی شده است که تلاش می کنند وارد این بخش از ارزهای دیجیتال شوند. صرافی بایننس نیز به این بازار بزرگ پیوسته است. 

تیم‌ها با این شرکت‌ها توافق می‌کنند تا توکن‌های طرفداران را روی یک بلاک چین برش دهند. در صورت توافق، یک Fan Token Offering (FTO) برنامه ریزی شده است. مردم می توانند این توکن های فن را با قیمت ثابت در زمان FTO خریداری کنند. پس از FTO، توکن‌های طرفداران می‌توانند مانند قیمت ارزهای دیجیتال دیگر بر اساس تقاضا، ارزش خود را افزایش و کاهش دهند. اگر تیمی برای قهرمانی تلاش کند نشانه آنها ممکن است مورد تقاضا باشد. اگر یک تیم عملکرد خوبی نداشته باشد، ارزش توکن آن ممکن است کاهش یابد.

ژتون های فن را از کجا بخریم؟

طرفداران می توانند بیشتر توکن ها را در بایننس یا تلفن خود از طریق برنامه Socios خریداری کنند. این به ترجیح کاربر بستگی دارد، با این حال، در صورت استفاده از Binance، منحنی یادگیری کمی بیشتر وجود دارد. و اطلاعات بیشتری دز جمله نحوه احراز هویت در بایننس در دسترس تر هستند‌.

اپلیکیشن Socios برای کاربران اندروید و آیفون قابل دانلود است. این تجربه یکپارچه تر را ارائه می دهد. نظرسنجی‌ها، جوایز، و سایر هدیه‌ها همگی در برنامه یافت می‌شوند. برای خرید توکن های فن در Socios، کاربران باید موجودی Chiliz ($CHZ) داشته باشند. CHZ ارزی است که به کاربران امکان خرید توکن در پلتفرم Socios را می دهد. مراحل خرید ساده است و به وضوح در برنامه توضیح داده شده است.

چه کسی توکن های فن صادر کرده است؟

بسیاری از سازمان های برجسته شروع به انتشار توکن های فن خود کرده اند. این لیست شامل برخی از برجسته‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا، دو تیم فرمول 1 و حتی برخی از باشگاه‌های ورزش الکترونیکی نشانه‌های خاص خود را دارند.

از ماه مه 2022، تیم های ورزشی هیچ توکنی برای هواداران صادر نکرده اند. اما، در سال گذشته، Socios با NFL، NHL و NBA به توافقات تبلیغاتی دست یافته است. به نظر می رسد که نشانه های هواداران برای باشگاه های ورزشی در ایالات متحده ممکن است در راه باشد.

از ماه مه 2022، تیم های ورزشی هیچ توکنی برای هواداران صادر نکرده اند. اما، در سال گذشته، Socios با NFL، NHL و NBA به توافقات تبلیغاتی دست یافته است. به نظر می رسد که نشانه های هواداران برای باشگاه های ورزشی در ایالات متحده ممکن است در راه باشد.

آینده توکن های هوادار 

توکن های هواداری یکی از گزینه های جدیدتر در فضای ارزهای دیجیتال هستند. اگرچه آنها فقط چند سال است که به تجربه طرفداران انگیزه می دهند، اما در حال حاضر محبوبیت زیادی به دست آورده اند. در واقع، توکن‌ها اکنون در خارج از دنیای فوتبال در ورزش‌هایی مانند مسابقه، تنیس، ورزش‌های الکترونیکی و غیره ارائه می‌شوند. فان توکن‌ها مزایای ویژه‌ای را به علاقه‌مندان به ورزش ارائه می‌دهند، از حق رای گرفته تا دسترسی به رویدادهای تیمی ویژه و موارد امضا شده، به همین دلیل است که بسیاری از طرفداران از قبل به سمت توکن‌های تیم‌های مورد علاقه خود رفته‌اند.

ارزش خاص نشانه‌های هواداران فوتبال ممکن است با موفقیت یک تیم معین در یک فصل خاص و همچنین اخبار خاص تیم که سر و صدای قابل توجهی ایجاد می‌کند، مطابقت داشته باشد. در حالی که ممکن است انگیزه مالی مرتبط با خرید توکن های فن وجود داشته باشد، مزایای واقعی ریشه در امتیازات مرتبط دارد.

همانطور که توکن های طرفداران فوتبال همچنان مورد توجه قرار می گیرند، می توانید انتظار داشته باشید که تیم های بیشتری تیم خود را معرفی کنند. برخی از تیم‌ها با نشانه‌های تثبیت‌شده ممکن است هدیه‌های بیشتری را برای جلب علاقه نیز ارائه دهند. با در نظر گرفتن این عوامل، پتانسیل قابل توجهی برای رشد توکن های فن در آینده وجود دارد.

نحوه خرید فان توکن در Bybit

توکن های فن را می توان به راحتی از طریق چند مرحله سریع در Bybit خریداری کرد. Bybit از خرید توکن های فن متعدد از جمله GALFT و CITY پشتیبانی می کند. برای خرید آنها، ابتدا باید برای یک حساب Bybit ثبت نام کنید.

وجه کیف پول Spot خود را از طریق روش ترجیحی رمپینگ خود تأمین کنید، سپس به بازار Spot مراجعه کرده و جفت توکن فن مورد علاقه خود را پیدا کنید. از تابع Buy Limit Order برای وارد کردن قیمتی که با آن راحت هستید استفاده کنید و سپس برای خرید روی خرید کلیک کنید.

کلام پایانی 

همانطور که در مورد بهترین توکن‌های هواداری برای خرید تحقیق می‌کنید، واضح است که دلیل اصلی خرید یک توکن هوادار، دسترسی به مزایا و پاداش‌های خاص تیم است – بنابراین بهترین توکن‌های هواداری برای خرید، متعلق به تیم‌های مورد علاقه شما هستند.

البته همیشه برای معامله احساس نیاز به تحلیل دقیق از بازار و سیگنال‌های ارز دیجیتال برای افراد وجود دارد که عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال ما با ارائه جدیدترین سیگنال‌های معاملاتی روز این مشکل را حل کرده همچنین برای افراد تازه کار توصیه می شود در ابتدا خرید تتر که یک استیبل کوین است را انجام دهند. 

در نهایت وقتی تصمیم گرفتید به کدام توکن های طرفدار علاقه مند هستید، می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید تا شروع به کسب پاداش کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.