whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

صرافی ارز دیجیتال بیت پاندا در اتریش، بیش از 270 کارمند خود را اخراج می‌کند.

1401/04/04 ساعت 20:41


 

بیت پاندا (Bitpanda) که در چند هفته گذشته شاهد سقوط ارزهای دیجیتال بود، تصمیم سختی گرفت تا بیش از 730 نفر از کارکنان خود را تعدیل نیرو کند. علت این اخراج‌ها به دلیل عدم سازش در کیفیت محصول اعلام شده است. پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال و سهام اتریشی بیت پاندا به فهرست رو به رشد شرکت‌ها می‌پیوندد تا اخراج گسترده‌ای از کارمندانش را اعلام کند زیرا قصد دارد از بازار نزولی خارج شود. 

بیت پاندا تعداد کارکنانش را به حدود 730 نفر کاهش می‌دهد.

بیت پاندا تعداد کارکنانش را به حدود 730 نفر کاهش می‌دهد.

 

طی چند هفته گذشته، بازار نزولی منجر به پیامدهای فاجعه‌باری بوده است. برای بسیاری از اکوسیستم‌ها مانند ترا (LUNA) و پلتفرم پول جادویی آبراکادابرا (Abracadabra) شرایط بدی اتفاق داد. بیت پاندا که شاهد این رخدادها بود، تصمیم سختی گرفت تا تعداد کارکنانش را به حدود 730 نفر کاهش دهد. در حالی که تعداد دقیق کارمندانی که قصد باقی ماندن و کار برای بیت پاندا را دارند، هنوز فاش نشده است ولی داده‌های لینکدین (LinkedIn)  نشان می‌دهد که این شرکت در حال اخراج حدود 277 کارمند تمام وقت و پاره وقت است.

 

این پلتفرم معاماتی توسط بنیان‌گذار پی‌پل آقای پیتر تیل پشتیانی می‌شود. شایان ذکر است که بیت پاندا در ماه اوت امسال و پس از جذب سرمایه دویست و شصت میلیون دلاری،  در سومین دوره از تأمین مالی خود به ارزشی معادل چهار میلیارد دلار رسیده است. در این اطلاعیه که «راه رو به جلو» نام داشت، بیت‌پاندا با تأکید بر نیاز به «سرمایه‌داری قوی» در شرایط نامشخص بازار، از این اقدام برای کاهش کارمندانش حمایت کرد و گفت: « این یک تصمیم سخت، اما ضروری است و مطمئن هستیم که طراحی سازمانی جدید به ما کمک می‌کند تا به عنوان یک شرکت متمرکزتر، موثرتر و قوی‌تر فعالیت کنیم. »

 

این شرکت بسته‌های حمایتی کارکنان آی‌تکس (itex) را ارائه می‌کند که شامل حمایت از سلامت روان، مراجع و برنامه کمک به کارکنان (EAP) است. آی‌تکس یک جامعه تجاری از صاحبان مشاغل، ابزارهایی برای موفقیت بیشتر در سهم بازار و افزایش فروش فراهم می‌کند. برنامه کمک به کارکنان (EAP) ساختاری است بین یک شرکت، مؤسسه دانشگاهی یا سازمان دولتی و کارمندان آن که انواع برنامه‌های حمایتی را برای کارمندان فراهم می‌کند.

 

بیت پاندا با صحبت پیرامون فاز رشد بیش از حد خود به جدول زمانی اشاره کرد که بازار کریپتو از ارزش بازار دو تریلیون دلاری عبور کرد، همچنین مشکلات مربوط به فرآیندهای داخلی و زیرساختی را برای موفقیت‌آمیز بودن اتصال شرکت‌های جدید، فاش کرد: « ما به نقطه‌ای رسیدیم که پیوستن افراد بیشتر ما را کارآمدتر نکرد. بلکه هزینه‌های هماهنگی به‌ ویژه در این واقعیت جدید بازار، ایجاد شد. اکنون که به گذشته نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که سرعت استخدام ما پایدار نبود و این امر یک اشتباه محسوب می‌شود.» بیت پاندا هنوز به درخواست کوین تلگراف برای اظهار نظر پاسخ نداده است. »

 

 صرافی امریکایی کوین بیس پرو تعطیل شد.

 صرافی امریکایی کوین بیس پرو تعطیل شد.

شرکت تجاری امریکایی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) با پیوستن به برنامه سازماندهی مجدد انبوه برای تطابق بیشتر با بازار نزولی، تعطیلی خدمات کوین بیس پرو (Coinbase Pro) را اعلام کرد. کوین  بیس پرو به عنوان بزرگترین صرافی حرفه‌ای بازار کریپتو در ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند. این شرکت در اقدامی عجیب بیش از هجده درصد از کارمندانش را تعدیل کرد. این در حالی است که اپن سی و برخی دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه ارز دیجیتال اقدامی معکوس صورت داده‌ و به جذب نیرو پرداختند. 

 

منبع خبر : کوین تلگراف با کمی تغییر


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.