whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال kucoin

1402/03/10 ساعت 13:23


سیگنال‌های معاملاتی سیگنال‌هایی برای ورود به معامله هستند که کارگزار به معامله گران ارائه می‌دهد. آنها می‌توانند بر اساس تحلیل بنیادی و تکنیکال باشند.

هنگام انتخاب سیگنال‌ها، مهم است که سودآوری آنها، لیست ابزارهای معاملاتی، شرایط ارائه آنها - کارمزد، نشانه گذاری و غیره را در نظر بگیرید. در این مقاله درباره سیگنال‌های معاملاتی صرافی kucoin صحبت خواهیم کرد.

معرفی کوتاه KuCoin

صرافی رمزارز KuCoin یک پلتفرم برای مبادله و تجارت ارزهای دیجیتال، اسپات، حاشیه‌ها و معاملات آتی است. فهرست ابزارهای معاملاتی صرافی شامل ده‌ها ارز دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، تتر و غیره می‌شود. این صرافی رمزنگاری یک پایانه تجاری کاربرپسند ارائه می‌دهد و نسخه وب و موبایل برای دستگاه‌های اندروید و iOS وجود دارد.

این ترمینال شامل تجزیه و تحلیل‌های اولیه، نمودارها و شاخص‌ها است. امکان پر کردن موجودی حساب از کارت‌های نقدی، ارزهای دیجیتال و کیف پول های الکترونیکی وجود دارد. این روش‌ها برای برداشت نیز موجود است. این سایت علاوه بر برنامه وابسته (پرداخت برای ارجاعات)، مسابقات منحصر به فردی را با جوایز نقدی به نام "نبرد آینده" ارائه می‌دهد.

مزایا و معایب KuCoin

مزایای تجارت با KuCoin:

  • محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال و توکن‌ها در صرافی ارائه می‌شوند.
  • صرافی ارزهای دیجیتال، معاملات نقدی، مارجین و معاملات آتی ارائه می‌شود.
  • اهرم تا x100 در نسخه حرفه‌ای.
  • حجم معاملات بزرگ.
  • راهنمای دقیق برای معامله گران رمزارز تازه کار.
  • محاسبه تطبیقی کمیسیون بسته به حجم معاملات.
  • می توانید توکن خود را در صرافی قرار دهید.

معایب KuCoin:

  • بومی‌سازی ناقص صرافی رمزارز.
  • عدم برنامه‌های سرمایه‌گذاری.

کارمزد معاملات KuCoin

کارمزد صرافی رمزارز KuCoin به سطح کارمزد حساب شما بستگی دارد. هنگامی که فعالیت (حجم معاملات) افزایش می‌یابد، سطح افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، اگر کمتر از 100 بیت کوین را در 30 روز معامله کنید، کمیسیون گیرنده شما 0.02 است. اما اگر حداقل 100 بیت کوین معامله کنید، کمیسیون گیرنده به 0.015٪ کاهش می‌یابد. کمیسیون برای سازنده وجود دارد. همه اینها به معاملات و معاملات آتی نیز مربوط می شود.

توجه داشته باشید که سایت دارای محدودیت‌های برداشت است که این محدودیت‌ها نیز با توجه به سطح معاملاتی حساب شما تعیین می‌شود. برای سپرده‌ها و برداشت‌ها کارمزدی وجود دارد  این شاخص‌ها برای هر ارز دیجیتال و توکن متفاوت است. به عنوان مثال، برای  DASH ، هزینه برداشت 0.002 DASH و حداقل سپرده 0.004 DASH است.

کارگزاران مشابه KuCoin

هنگام تجزیه و تحلیل ، KuCoin مهم است که آن را با سایر شرکت‌های مشابه مقایسه کنید. قبل از انتخاب یک کارگزار، مهم است که شرایط معاملاتی آن را با رقبا مقایسه کنید. تحلیلگران اتحادیه معامله‌گران مقایسه‌ای از برنامه‌های سرمایه‌گذاری، پلتفرم‌های معاملاتی و سایر شرایط معاملاتی KuCoin و سایر کارگزاران تهیه کرده اند.

مقایسه KuCoin با سایر بروکرها

صرافی KuCoin یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال با حجم معاملات بزرگ است. تمام رمزارزها و توکن‌های اصلی در اختیار شما هستند. ترمینال تجاری اختصاصی هم برای معامله‌گران تازه کار و هم برای حرفه‌ای‌ها مناسب است.
Bybit صرافی برای کسانی است که بر پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال کلاسیک تسلط دارند و آماده هستند تا به مشتقات پیچیده‌تر بروند.

زرادخانه کیف پول Bybit هنوز محدود است، اما توسعه‌دهندگان قصد دارند با افزودن BCH ، ADA، DOT و سایر آلتکوین‌ها، آن را گسترش دهند.

OKX یک صرافی ارز دیجیتال با طیف گسترده‌ای از خدمات و ویژگی‌های اضافی است. این شرکت شرایط قابل قبولی را برای معامله‌گران تازه کار و معامله‌گران رمزنگاری با تجربه و همچنین برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

بایننس یکی از محبوب‌نرین صرافی‌های ارزهای دیجیتال با پلتفرم اختصاصی خود بر اساس جعبه ابزار TradingView است. برای تنوع بخشیدن به ریسک‌ها برای معامله‌گران فعال ارزهای دیجیتال خوب است.

صرافی کریپتوکارنسی جهانی Huobi طیف گسترده‌ای از دارایی‌های مالی را به معامله‌گران ارائه می‌دهد، اما فعالیت‌های شرکت تایید نشده است، که ممکن است در حین همکاری خطرات مالی بالایی داشته باشد.

صرافی بیت‌گت، بستری برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فعال است. شرایط شرکت هم برای مبتدیان و هم برای فعالان با تجربه بازار مناسب است. BitGet پلتفرم معاملاتی خود را دارد و کاربران می‌توانند هم از طریق ترمینال وب و هم از طریق برنامه تلفن همراه تجارت کنند. میزان کمیسیون معاملات برای بازار متوسط است.

برای کاهش آنها، می‌توانید از وجوه پاداشی که هر کاربر برای ثبت نام، تایید و اولین معامله دریافت می‌کند استفاده کنید. سپرده و برداشت با استفاده از ارزهای فیات ارائه نمی‌شود. در بین برنامه‌های سرمایه‌گذاری، خدمات کپی کردن معاملات و همچنین برنامه وابسته صرافی وجود دارد.

5 تا از بهترین گروه سیگنال ارز دیجیتال کوکوین در تلگرام

صرافی‌های ارزهای دیجیتال متعددی در این صنعت وجود دارد و کوکوین یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها است که به معامله‌گران امکان خرید و فروش هزاران جفت ارز دیجیتال را می‌دهد.

Kucoin که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد، یک پلتفرم قابل اعتماد برای تجارت ارزهای دیجیتال است که میلیون ها نفر جامعه تجاری فعال دارد. با رقابت این معامله‌گران بین یکدیگر برای ایجاد بازده، ما شاهد ظهور گروه‌های سیگنال کوکوین در تلگرام به عنوان یکی از راه‌های کسب برتری در رقابت هستیم.

مزیت مهم عضویت در گروه سیگنال‌های کوکوین در تلگرام این است که این گروه‌ها توسط معامله‌گران با تجربه و آگاه مدیریت می‌شوند که دقیقاً به شما می‌گویند چه زمانی باید کریپتو بخرید و بفروشید (یعنی سیگنال‌های کریپتو منتشر می‌کنند) تا سود شما را به حداکثر برسانند. این معامله‌گران تمام وقت خود را به تجزیه و تحلیل نمودارها اختصاص می‌دهند تا بتوانند فرصت‌های معاملاتی سودآور را پیدا کنند تا شما مجبور به جستجوی آنها نباشید. اگر بتوانید به یک گروه سیگنال های قابل اعتماد Kucoin در تلگرام بپیوندید که می تواند به طور مداوم سود ایجاد کند، می توانید پول خود را به طور منفعلانه رشد دهید.

اکنون، ممکن است دقیقاً ندانید سیگنال‌های معاملاتی کریپتو چیست، بنابراین در اینجا مروری سریع داریم.

سیگنال های کوکوین چیست؟

بسیار ساده، سیگنال‌های Kucoin صرفاً مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها هستند که برای شما ارسال می‌شوند و به شما می‌گویند دقیقاً چه زمانی یک ارز دیجیتال را در صرافی رمزارز Kucoin بخرید و بفروشید. به عنوان مثال، کوکوین به گروه‌ها در کار تلگرام سیگنال می دهد و به شما می گوید که چه زمانی بیت کوین بخرید و بفروشید.

سیگنال‌های کوکوین معمولاً در قالب زیر ارسال می‌شوند:

رمزارز – سیگنال به شما اطلاع می‌دهد که کدام ارز دیجیتال را بخرید، مثلاً بیت‌کوین. سیگنال‌های کوکوین وجود خواهند داشت که سیگنال‌هایی را برای سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم منتشر می‌کنند.

خرید – سیگنال مطمئناً به شما می گوید که با چه قیمتی باید ارز دیجیتال را بخرید.

فروش – همچنین به شما گفته می شود که چه زمانی ارز دیجیتال خود را بفروشید تا بتوانید برخی از سودها را قفل کنید.

Stop Loss  - سیگنال‌های Kucoin معمولاً یک توقف ضرر را نیز مشخص می‌کنند، به طوری که اگر معامله به مسیر اشتباهی رفت، زیان‌ها کاهش می‌یابد.

سیگنال‌های کوکوین معمولاً دارای اطلاعات اضافی مانند صرافی‌ای هستند که سیگنال برای آن در نظر گرفته شده است، که در این مورد کوکوین است، و همچنین مقدار وجوهی که باید در معامله استفاده کنید.

هنگامی که در گروه سیگنال Kucoin در تلگرام راه‌اندازی شدید، شروع به دریافت سیگنال خواهید کرد. اگر موفق شده‌اید به یک گروه سیگنال های قابل اعتماد Kucoin بپیوندید، شروع به دریافت اعلان های سود خواهید کرد. این اعلان‌های سود به شما اطلاع می‌دهند که میزان پولی که در معامله به دست آورده‌اید و مدت زمانی که برای به دست آوردن آن پول صرف شده است
اکنون، همه اینها ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما واقعاً اینطور نیست!

بیشتر کارهایی که با سیگنال‌های Kucoin دنبال می‌شوند به‌طور خودکار توسط ربات‌های تلگرام انجام می‌شوند. این برای شما راحت است زیرا به شما امکان می دهد سیگنال های Kucoin را به طور خودکار دنبال کنید.

خوب! اکنون که سیگنال‌های Kucoin چیست، بیایید نگاهی به برخی از بهترین گروه‌های تلگرامی بیندازیم که باید به آن‌ها بپیوندید تا بتوانید سیگنال‌های کوکوین ثابت و سودآور را دریافت کنید.

 1. سیگنال های MYC ( @MYC Signals ) تعداد مشترکین: 

35 هزارتمرکز/توضیح: سیگنال‌های کوکوین و همچنین محتوای آموزشی در مورد معاملات ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کند.

نرخ تقریبی ارسال: 5+ سیگنال در روز

MYC Signals یک سرویس سیگنال کوکوین است که توسط نشریه معروف ارزهای دیجیتال Mycryptopedia.com راه اندازی شد. MYC Signals تمرکز ویژه ای بر ارائه سیگنال های معاملات ارز دیجیتال با کیفیت بالا برای Kucoin دارد.

برای شروع کار با MYC Signals، کافی است این مراحل را دنبال کنید.

با MYC Signals ، کافی است این مراحل را دنبال کنید:

1) اگر تلگرام دارید، حتماً با ادمین، @MYCSupportBot تماس بگیرید و همچنین به گروه سیگنال رمزنگاری رایگان آنها، MYC Signals بپیوندید. از طرف دیگر، اگر تلگرام ندارید، از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرید: contact@mycryptopedia.com و آنها شما را در مورد نحوه شروع به کار راهنمایی خواهند کرد.

2) آنها کانال برتر خود را ارائه می دهند: Kucoin سیگنال VIP برای پیوستن شما. عضویت را می توان از طریق هر ارز دیجیتالی مورد نظر شما یا از طریق کارت در صفحه پرداخت آنها پرداخت کرد.

3) هنگامی که همه شما ثبت نام کردید و عضو ممتاز شدید، آنها با شما کار خواهند کرد تا مطمئن شوند که می توانید سیگنال های آنها را به آسانی دنبال کنید و همچنین مشکلاتی را که ممکن است داشته باشید حل کنید. آنها خدمات مشتری هفت روز هفته و ۲۴ ساعته را تبلیغ می کنند، بنابراین صرف نظر از منطقه زمانی که در آن زندگی می کنید، می توانید مطمئن باشید که پاسخ فوری دریافت خواهید کرد.

2. معاملات ارزهای دیجیتال امروز (CTT) تعداد مشترکین:

6 هزارنرخ تقریبی ارسال: 7+ سیگنال در هفته

Crypto Trades Today یکی دیگر از گروه های شناخته شده در فضای سیگنال است که سیگنال‌های Kucoin را ارائه می‌دهد. مانند سایر گروه‌ها، آنها یک تیم اختصاصی از معامله گران دارند که بازار را برای شناسایی فرصت های معاملاتی تجزیه و تحلیل می کنند. سیگنال‌های کمتری با CTT دریافت خواهید کرد، اما سیگنال‌هایی که دریافت می‌کنید نتیجه تحقیقات دقیق خواهد بود.

این چیزی است که تیم CTT به آن افتخار می‌کند، و آنها قاطعانه معتقدند که سیگنال‌های خوب بهتر از سیگنال‌های مکرر هستند. به این ترتیب، CTT به‌سرعت به عنوان یکی از بهترین ارائه‌دهندگان سیگنال (با برنامه‌های اشتراک از 80 دلار شروع می‌شود) و سابقه‌ی اثبات شده، موج می‌زند. 

آنها همچنین اعضای خود را با ارائه اخبار جدید رمزنگاری و همچنین آموزش (اصطلاحات رمزنگاری) و الهامات (نقل قول) در مورد رویدادهای فضای رمزنگاری به روز نگه می‌دارند . ما همچنین تجزیه و تحلیل فنی آنها را به دلیل تعادل و بی طرفی آن دوست داریم.

3. تجارت 4Cتعداد مشترکین:

8 هزارنرخ تقریبی ارسال: 0-3 سیگنال در هفته 

معاملات 4C گروه دیگری است که در سیگنال‌های رمزنگاری تخصص دارد. آنها یکی از گروه‌های قابل اعتمادتر در مورد این طاقچه هستند. آنها سیگنال‌هایی را ارسال می‌کنند که نتایج مناسبی برای مشتریان خود ایجاد می‌کند.

4. Mega Crypto World تعداد مشترکین:

15 هزارنرخ تقریبی ارسال: 0-3 سیگنال در هفته

مطمئناً، یکی از بزرگ‌ترین سیگنال‌های کوکوین در فضا، مگا کریپتو ورلد یک برند شناخته‌شده در زمینه سیگنال‌های کریپتو است. سیگنال‌هایی که توسط این گروه منتشر می‌شوند زمان زیادی طول می‌کشد تا ضربه بخورند (گاهی اوقات 5 ماه)، که ما واقعاً توصیه نمی‌کنیم. بنابراین، هنگام تصمیم گیری برای پیوستن به کدام گروه، این را در نظر بگیرید.

5. Yo Cryptoتعداد مشترکین: 

29 هزارنرخ تقریبی ارسال: 0-3 سیگنال در هفته

Yo Crypto یکی دیگر از گروه‌های سیگنال قوی برای بررسی است. هدف آنها ایجاد بازده برای اعضای خود به طور مداوم است. سبک معاملاتی گروه در مورد انجام معاملات کمی کمتر فنی است، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

کلام آخر

تجزیه و تحلیل سیگنال‌های تجاری ارائه شده توسط KuCoin نشان داد که این کارگزار برنامه سرمایه‌گذاری خوبی ارائه می‌دهد. این شرکت شرایط معاملاتی بسیار خوبی را برای سیگنال‌های معاملاتی، انتخاب گسترده‌ای از ابزارها که سیگنال‌ها برای آنها ارائه می‌شود و گزینه‌های زیادی برای دریافت آنها فراهم می‌کند. سیگنال‌های معاملاتی KuCoin قابل اعتماد هستند. با این حال، به خاطر داشته باشید که حتی مطمئن‌ترین برنامه سرمایه‌گذاری نیز خطر زیان احتمالی را به همراه دارد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.