whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی پلتفرم Metal و توکن MTL

1402/03/11 ساعت 04:54


Metal (MTL) یک پروژه بلاک چین است که می‌خواهد ارزهای دیجیتال را ساده کرده و آنها را برای عموم مردم در دسترس قرار دهد. آنها این کار را از طریق یک برنامه و پلتفرم پرداخت انجام می‌دهند که به کاربران اجازه می‌دهد فیات را به کریپتو و بالعکس تبدیل کنند.

کاربران می‌توانند برای انجام تراکنش‌ها با استفاده از اپلیکیشن Metal Pay ،۵٪ در توکن‌های MTL کسب کنند.

درباره شرکت متال Metal

متال در سال 2015 توسط مدیر اجرایی مستقر در سانفرانسیسکو، مارشال هاینر و مدیر ارشد فناوری مستقر در بلژیک، گلن مارین، تاسیس شد. این شرکت در سال 2017 به طور رسمی راه‌اندازی شد و اولین برنامه کاربردی Metal Vault را به بازار معرفی کرد. در سپتامبر 2018 این پروژه برنامه پردازش پرداخت Metal Pay خود را معرفی کرد.

در سال 2019، تیم پروژه به‌روزرسانی را منتشر کرد که به کاربران امکان خرید و فروش 15 ارز دیجیتال مختلف از جمله بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، دوج‌کوین و غیره را می‌داد.

ایرینا برکون در سال 2020 به عنوان مدیر ارشد مالی استخدام شد.

متال Metal چیست؟

متال بر روی اتریوم ساخته شده است و به کاربران امکان تبدیل ارز فیات را به ارز دیجیتال و بالعکس می‌دهد. این ابزاری برای پردازش پرداخت‌ها با استفاده از توکن‌های MTL است. متال پلتفرم و اپلیکیشن موبایلی را ارائه می‌دهد که برای خریدها به مشتریان پول پرداخت می‌کند. به عنوان مثال، هر انتقالی که با Metal Pay انجام می‌شود ممکن است 5٪ از بازگشت نقدی را برای کاربر به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، تراکنش‌ها آنی و بدون کارمزد (در صورتی که کاربران توکن‌های MTL را ارسال، دریافت یا تبدیل کنند)، یا با کارمزد اندک در هنگام خرید سایر ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. اگر کاربر بیش از 10000 MTL داشته باشد، هزینه اعمال نمی‌شود.
بوسیلهMetal (MTL) با پیوند دادن حساب بانکی خود و واریز فیات، می توانید ارزهای مجازی را در سراسر جهان معامله، ارسال و دریافت کنید.

ویژگی‌های اصلی metal

Metal Vault، Metal Pay و crumbs سه اپلیکیشن آنها هستند که به کاربران مبتدی ارزهای دیجیتال در شروع کار کمک می‌کنند.
بلاک چین متال مبتنی بر تکنیک اجماع به نام اثبات پرداخت پردازش شده (PoPP ) است. این تکنیکی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از برنامه Metal Pay  ، توکن‌هایی را برای ارسال، دریافت و خرید دریافت کنند.

سیستم تشویقی PoPP با مقدار از پیش تعیین شده‌ای از توکن‌های فلزی از پیش بارگذاری شده است که در صورت استفاده از برنامه Metal Pay برای تبدیل پول فیات به ارزهای دیجیتال و بالعکس یا استفاده از برنامه برای انتقال و دریافت پول، بین کاربران متال توزیع می‌شود.

آیا متال MTL یک ارز دیجیتال امیدوارکننده است؟

MTL یک ارز دیجیتال با تمرکز بر استفاده روزمره است.

MTL در دسامبر 2017 به 10.87 دلار و سپس دوباره در ژانویه به 10.81 دلار افزایش یافت. از اواسط ژوئن 2018، سکه به آرامی در حال کاهش است. سکه متال پس از اعطای مجوز انتقال پول از ایالت واشنگتن در مارس 2021، 250 درصد افزایش ارزش داشت. در این مرحله فعلی، یک MLT تقریباً 3 دلار هزینه دارد.  به این ترتيب اگر معتقدید که سکه MLT معامله خوبی است، ممکن است بخواهید روی آن سرمایه گذاری کنید.

چگونه از متال استفاده کنیم؟

در اینجا دو کاربرد متال توکن آورده شده است:

تجارت با ارزهای دیجیتال دیگر: کاربران می‌توانند از طریق هر صرافی متال، توکن‌های متال را با سایر ارزهای رمزپایه مورد نظر خود معامله کنند.

توکن متال را با پول نقد تعویض کنید: افراد می توانند توکن های MTL را مبادله کنند و در ازای آن پول نقد دریافت های فلزی را مبادله کنند و در ازای آن پول نقد دریافت کنند.

مزایا و معایب متال

مزایا

 Metal Pay دسترسی بیشتر به ارزهای دیجیتال برای عموم مردم فراهم کرده است . با 5 درصد پاداش برای دسترسی به برنامه پرداخت موبایلی خود، آنها توانسته‌اند پایگاه کاربران قابل توجهی را جذب کنند.

معایب

در حال حاضر، تعداد زیادی برنامه پردازش پرداخت وجود دارد. رقابت اصلی Metal Pay از همان برنامه‌های پردازش پرداخت ناشی می‌شود که تلاش می‌کند جایگزین کند.

درباره سیستم پردازش پرداخت PoPP

این فرآیند شبیه توزیع سکه به ماینرها است اما گیرندگان افرادی هستند که از Metal Payment استفاده می‌کنند. بنابراین، به محض اینکه هویت خود را با سیستم تأیید کردید، در صورت وجود شرایط فوق به این معنی که درگیر تراکنش‌های درون برنامه هستید، شروع به دریافت پاداش در MTL به دلیل PoPP می کنید.

باید بدانید که محدودیتی در جوایز MTL در ماه وجود دارد که 1000 دلار برای افراد و 5000 دلار برای بازرگانان است. مجدداً هر کاربر برای جلوگیری از تقلب تحت کنترل است. اگر شخصی همان مبلغ را رفت و برگشت ارسال کند، از دریافت پاداش MTL محروم و خودداری می‌شود. بنابراین، اثبات پرداخت پردازش شده به آن سادگی که به نظر می‌رسد نیست. معامله باید به عنوان قانونی تایید شود. بازی کردن سیستم غیرممکن است، PoPP از انجام این کار جلوگیری می‌کند. و اقدامات ضد تقلب حتی در زمان مناسب افزایش خواهد یافت.

در مورد Metal Pay چه چیزی باید بدانید؟

Metal Pay یک برنامه نسبتا ساده است که برای انجام پرداخت‌ها توسعه یافته است. در اینجا شما آزاد هستید که دارایی‌های خود را به هر شخصی که می‌خواهید منتقل کنید. در میان گیرنده‌ها تاجران یا فقط دوستان شما وجود دارند. همچنین می‌توان آن را برای ابزارهای کار بر روی iOS اعمال کرد. تنظیم نسخه موبایل بسیار آسان است.

این روند طولانی نخواهد شد. تنها چیزی که نیاز دارید داشتن یک تلفن همراه با iOS است. ابتدا باید آن را برای تنظیم رمز عبور وارد کنید. سپس از شما انتظار می رود که یک حساب بانکی را پیوند داده و یک عکس نمایه تنظیم کنید.

چرا باید Metal pay را ترجیح دهید؟

زیرا دارای ویژگی‌های خاصی است که تفاوت را ایجاد می‌کند. شما از سیستم استفاده می‌کنید و برای تراکنش‌ها پولی پرداخت نمی‌کنید، اما پول را در حساب خود دریافت می‌کنید و شما را تشویق می‌کند که به نفع خود ادامه دهید. شما می‌توانید دوستان خود را به پیوستن و استفاده از مزایای Metal Pay دعوت کنید. بنابراین تعداد تراکنش‌ها را افزایش می‌دهید و سکه‌های بیشتری دریافت می‌کنید، که همانطور که قبلاً اشاره کردیم مجاز به تبدیل به پول نقد هستند.

 درآمد واقعی است. و هیچ الزام خاصی وجود ندارد. برای دریافت پول نقد می توانید از اپلیکیشن Metal Pay استفاده کنید. یک بار دیگر، این یک فرصت خیره کننده برای به دست آوردن پول نقد برای دوستان خود بدون هیچ هزینه ای است. ضمناً رسیور هم 5 درصد پس می گیرد. هر کاری که با MTL انجام دهید، سود می کنید زیرا حتی زمانی که مقدار Metal را در حساب خود نگه دارید، پاداش دریافت می کنید! بنابراین، سه کار وجود دارد که می توانید انجام دهید: پول نقد، معامله کردن یا نگه داشتن.

توکن MTL متال

متال یک ارز دیجیتال نسبتاً جدید است که در اکوسیستم متال پی برای انجام پرداخت‌ها استفاده می‌شود. بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این توکن‌ها معمولاً زمانی به عنوان پاداش ارائه می‌شوند که کاربر پول خود را برای خرید ارز دیجیتال دریافت، خرج یا ارسال کند. هر تراکنش با 5% برگشت از مجموع هر ارز همراه است که به توکن های MTL تبدیل می‌شود. سرمایه به دست آمده را می توان در حساب انباشته کرد یا برای تجارت با سایر  رزهای دیجیتال استفاده کرد. آنها را می‌توان به راحتی به پول نقد نیز منتقل کرد، اما با نگه داشتن آنها در فلز، کاربر به دریافت پاداش ادامه می‌دهد.

چرا سطح پاداش برابر با 5٪ است؟

هدف این است که بیشتر از پاداش کارت اعتباری معمولی باشد. یک سوال دیگر وجود دارد: آیا پاداش می تواند بیش از یک روز باشد؟ این به محبوبیت MTL بستگی دارد. اگر اپلیکیشن متال بسیار محبوب شود و توکن های آن توزیع شود، نشانه موفقیت است. 

آیا ارز دیجیتال متال (MTL ) سرمایه‌گذاری خوبی است؟

در ابتدا، ارزهای دیجیتال به عنوان جایگزینی برای سیستم مالی سنتی ایجاد شدند. پروژه‌های معاصر روی ارائه راحت‌ترین و سودآورترین راه‌‌ها برای پرداخت کالا و انتقال پول به کاربران کار می‌کنند. Metal به گونه‌ای طراحی شده است که پرداخت‌های رمزنگاری را آسان و سریع کند و مزایا و پاداش‌هایی را به دارندگان توکن و کاربران خدمات Metal Pay ارائه می‌دهد. اخیراً توکن MTL پس از یک روند نزولی طولانی شروع به افزایش ارزش کرد.

متال از مکانیزم اجماع اثبات پرداخت پردازش شده استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد به کاربران برای تراکنش‌ها پاداش دهد، اما رفتار مشکوک را نیز مجازات می‌کند تا از تقلب در پلتفرم جلوگیری کند.

تاریخچه قیمت متال (MTL)

از 20 آوریل، متال (MTL) در برابر دلار آمریکا 3.07 دلار معامله می‌شد. این توکن به طور کامل با حجم گردشی کمتر از 66.6 میلیون رقیق شده است. ارزش بازار 208.46 میلیون دلار است. MTL حجم معاملات بالایی دارد: در یک بازه زمانی 24 ساعته اخیر، توکن 394.44 میلیون دلار یا 188 درصد از ارزش بازار را تجربه کرد.

MTL ابتدا از طریق یک فروش توکن خصوصی در جولای 2017 توزیع شد.

بر اساس اولین نمودار قیمت تاریخی موجود از سال 2017، قیمت توکن MTL از 2.04 دلار در 10 جولای به 3.69 دلار در 12 جولای افزایش یافت. این ارز دیجیتال در تاریخ 7 سپتامبر 2017 به بالاترین حد خود یعنی 14.82 دلار رسید. با این حال، این شکوه کوتاه مدت بود و توکن MTL در 12 نوامبر به 3.82 دلار کاهش یافت. سال را با 8.06 دلار به پایان رساند.

در سال 2018، MTL در 4 ژانویه به 11.01 دلار رسید و پس از آن، قیمت آن همچنان در حال کاهش است و سال را در 0.25 دلار بسته است که تقریباً 98 درصد از بالاترین قیمت ژانویه کاهش یافته است. در سال 2019 با 0.22 دلار بسته شد. نزولی در سال 2020 ادامه یافت و توکن MTL در 13 مارس 2020 به 0.11 دلار کاهش یافت. توکن MTL پس از آن اندکی صعودی شد و در 22 اوت به 0.41 دلار رسید. سال را با 0.40 دلار به پایان رساند.

در آغاز سال 2021، بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال صعودی شد و قیمت توکن MTL را افزایش داد. از 0.40 دلار در 1 ژانویه به 7.56 دلار در 4 آوریل افزایش یافت. اصلاحی قیمت را در 22 ژوئن به 1.04 دلار فرستاد. سال را با 2.06 دلار به پایان رساند.

در ابتدای سال 2022، توکن MTL در بازار نزولی معامله می شد. در 24 فوریه در بحبوحه رکود بازار جهانی ارزهای دیجیتال، به پایین ترین سطح 90 روزه 1.16 دلاری رسید. متال پس از یک روند نزولی پایدار و پرنوسان در طول سال 2022، در آوریل شاهد رشدهای قوی بود.  تا بیستم، این توکن از ابتدای ماه 59 درصد افزایش داشت. در 19 آوریل، MTL به 3.43 دلار به بالاترین سطح 90 روزه رسید.

تحلیل تکنیکال متال 

علیرغم این واقعیت که تجزیه و تحلیل فنی 100٪ دقیق برای ارزهای دیجیتال فلزی به سختی امکان پذیر است، در این ابزار تحلیل تکنیکی پیشرفته توسط TradingView می توانید رتبه خرید و فروش MTL را برای بازه زمانی انتخاب شده مشاهده کنید. خلاصه برای MTL/USD بر اساس محبوب ترین شاخص‌های فنی - میانگین متحرک، نوسان ساز‌ها و محورها است.

پیش‌بینی قیمت توکن متال MTL

در زیر مطمئن‌ترین پیش‌بینی قیمت توکنMTL را از پلتفرم‌های پیش‌بینی محبوب جمع آوری کرده‌ایم.

پیش‌بینی قیمت MTL در سال 2023

در مورد پیش.بینی قیمت متال برای سال 2023، نظرات متفاوتی وجود دارد. PricePrediction.net انتظار نزولی به سمت 1.01081 دلار را دارد و WalletInvestor با 0.908708 دلار تا پایان سال انعکاس دارد. سایر کارشناسان، به عنوان مثال، از TradingBeast، مشتاق تر در مورد قیمت آینده متال هستند و به قیمت 1.33509 دلار در دسامبر اشاره می‌کنند.

پیش بینی قیمت فلزات در سال 2024

TradingBeast در پیش‌بینی قیمت فلزات برای سال 2024 قیمت سکه را تا دسامبر به بالای 1.28616 دلار پیش‌بینی می‌کند. با پیش‌بینی آینده متال، PricePrediction.net انتظار رشد بیشتری را نیز دارد و می‌گوید قیمت فلز تا آن زمان به 1.664263 دلار خواهد رسید. در مقابل، WalletInvestor به پیش‌بینی کاهش قیمت فلزات ادامه می‌دهد و قیمت‌ها را در حدود 0.745345 دلار در سال 2024 نقل می‌کند.

پیش‌بینی قیمت فلزات در سال 2025

کارشناسان در پیش‌بینی قیمت فلز برای سال 2025 اتفاق نظر دارند. همه انتظار دارند قیمت فلز تا پایان آن سال رشد کند. PricePrediction.net رشد قیمت را به 1.082281 دلار پیش بینی کرده است. طبق تحقیقات WalletInvestor، قیمت فلز می‌تواند تا 1.807205 دلار افزایش یابد. پیش بینی TradingBeast نیز مثبت است: تحلیلگران این نظر را دارند که تا سال 2024 قیمت فلز حدود 1.68694 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت متال در سال 2026

WalletInvestor فقط خوش‌بینی برای پیش‌بینی قیمت متال در سال 2026 دارد و MTL را تا پایان سال  2026 ، 1.357957 دلار ارزیابی می‌کند. TradingBeast با پیش‌بینی مثبت موافق است و به نوبه خود 2.02582 دلار را برای همان دوره پیش‌بینی می‌کند. از سوی دیگر، تیم PricePrediction.net بدبین تر است. پیش‌بینی قیمت متال آنها برای دسامبر سال جاری فقط 0.684083 دلار است.

پیش بینی قیمت متال در سال 2030

در مورد پیش‌بینی بلندمدت قیمت MTL در سال 2030، کارشناسان دو نظر متفاوت ارائه می‌کنند. PricePrediction.net این دیدگاه را بیان می‌کند که قیمت فلز رشد بیشتری نخواهد داشت و برعکس تا 0.224624 دلار کاهش می‌یابد. پیش‌بینی قیمت فلزات توسط WalletInvestor با پیش‌بینی روند نزولی به 0.081682 دلار منعکس می‌شود. با وجود این، چشم‌انداز TradingBeast همچنان مثبت است و نویدبخش رشد تا 2.734857 دلار است.

پیش‌بینی قیمت متال به‌طور کلی

همانطور که از تجزیه و تحلیل ذکر شده در بالا مشخص است، پیش بینی‌ها درباره MTL نسبتاً متناقض هستند. هیچ اجماع جهانی در مورد تغییرات مثبت یا منفی قیمت MTL در آینده وجود ندارد.

اهداف میانگین قیمت MTL عموماً در بلندمدت مطمئن‌تر از کوتاه‌مدت هستند، اگرچه خوانندگان باید بدانند که این پیش‌بینی‌کنندگان از یک فرآیند خودکار برای پیش‌بینی قیمت استفاده می‌کنند. آنها برخی از عوامل اساسی و نوسانات بازار را در نظر نمی گیرند. سرمایه‌گذاران بالقوه باید قبل از سرمایه‌گذاری به دنبال مشاوره مستقل و شخص ثالث، همراه با بررسی‌های دقیق دقیق باشند.

 اپلیکیشن Metal (MTL)  و شارژ آن

متال برای واریز و برداشت هزینه‌ای اعمال نمی‌کند (اگرچه هزینه‌های شبکه بلاک چین طبیعتاً باید پرداخت شود).

کارمزدهای معاملاتی در اپلیکیشن MetalPay برای بیت کوین، USDC و USDT  یک درصد و برای همه ارزهای دیجیتال دیگر 2 درصد است، بدون اینکه MTL و Proton (XPR) کارمزدی را متحمل شوند. برای مقایسه، حداکثر کارمزد معاملاتی انجام شده در Coinbase Pro   0.6 % است، اگرچه این رقم با افزایش سطح قیمت به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد (به عنوان مثال، معاملات بین 50000 تا 100000 دلار فقط 0.25٪ کارمزد دارند).

بنابراین MetalPay یک پلت فرم نسبتاً گران برای استفاده است.

اخبار توکن MTL و درایورهای قیمت

این پروژه اخیراً چندین به روز رسانی مهم را به اشتراک گذاشته است که ممکن است بر قیمت هدف آینده MTL تأثیر بگذارد.

مشارکت با EvoShare

متال در آوریل 2022 با EvoShare همکاری کرد تا به مشتریان این امکان را بدهد که وقتی در هزاران فروشگاه خرده‌فروشی آنلاین خرج می‌کنند، ارزهای دیجیتال به دست آورند.

EvoShare یک پلتفرم بازگشت نقدی ارزهای دیجیتال است که به کاربران برای فعالیت های موجود آنها جبران می کند. کاربران می‌توانند با ایجاد یک حساب کاربری به فهرستی از بیش از 10000 خرده فروش و بیش از 700000 هتلی که به EvoShare پیوسته اند دسترسی داشته باشند.

هر بار که یک کاربر در یکی از مکان‌های شریک متال خریدی انجام می‌دهد، تا 30 درصد برگشت نقدی Metal Pay دریافت می‌کند که می‌تواند فوراً به ارز دیجیتال تبدیل شده و به کیف پول خود اضافه شود.

باز کردن بازارهای جدید

Metal Pay مجوز انتقال پول را از آلاباما، ایالات متحده، در مارس 2022 دریافت کرد و دسترسی کامل به تجربه Metal Pay را برای ساکنان فراهم کرد.

از آوریل 2022، Metal Pay در 42 ایالت ایالات متحده، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده در دسترس بود. به گفته این شرکت، آنها در حال حاضر در حال توسعه به سایر مناطق و بازارهای ایالات متحده در اروپا، استرالیا، نیوزیلند، کانادا و کره جنوبی هستند.

متال در سپتامبر 2021 با Railsbank همکاری کرد تا Metal Pay را در بازار اروپا معرفی کند. Railsbank یک موسسه مالی مستقر در لندن است که بانکداری را به عنوان خدماتی به موسسات مالی در سراسر جهان ارائه می دهد.

این همکاری به متال اجازه داد تا خدمات خود را به مشتریان در سراسر اتحادیه اروپا ارائه دهد و دفتر مرکزی خود را در ایالات متحده نگه دارد

سوالات متداول

چه تعداد توکن متال وجود دارد؟

تاکنون 66,588,888 تعداد توکن متال با حجم گردشی مبادله شده است.

آیا سرمایه گذاری روی متال پیشنهاد می‌شود؟

پاسخ به این سوال به پتانسیل بلندمدت پروژه برمی‌گردد. به‌عنوان یک سرمایه‌گذار، قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری، مطمئن شوید که درباره اصول و مستندات فنی پلتفرم تحقیق کنید.

آیا متال بالا می رود؟

طبق نظرات پیش‌بینی‌کننده‌های دیجیتالی قیمت فلز انتظار دارند که در کوتاه‌مدت بازدهی متوسطی داشته باشند.. با توجه به نوسانات بازار، MTL می‌تواند به راحتی ارزش خود را کاهش دهد. همیشه با خونسردی سرمایه گذاری کنید و هرگز با همه یا بخش زیاد از سرمایه خود معامله نکنید و این سرمایه‌گذاری را تنها روی بخشی از سرمایه خود که ریسک از دست دادن آن را دارید معامله کنید‌.

توکن متال در کدام صرافی ها معامله می‌شود؟

Binance طیف وسیعی از جفت‌های معاملاتی را ارائه می‌دهد که توکن متال MTLنیز یکی از آنهاست‌. سایر صرافی‌های متمرکز که از MTL پشتیبانی می‌کنند عبارتند از Bithumb، Gate.io و KuCoin.

کلام آخر 

متال بر این باور است که کسب‌وکارهایی که اکنون صرفاً با پول نقد فعالیت می‌کنند، ممکن است از استفاده از رمزارز به عنوان یک روش پرداخت جدید سود ببرند، زیرا ارزهای دیجیتال بسیاری از ویژگی‌های پول نقد، به ویژه ناشناس بودن، مقاومت در برابر سانسور و قابلیت تعویض را دارند.

متال تمام عملکردهای مرتبط با برنامه های پرداخت معمولی را انجام می دهد. این شامل پرداخت همتا به همتا و صورتحساب در زمان واقعی است. متال امیدوار است با ارائه پرداخت‌های دیجیتالی که به جای خدمات بانکی سنتی به فناوری بلاک چین متکی است، 4 تا 5 درصد در تمام تراکنش‌ها صرفه‌جویی کند. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.