whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال APENFT

1400/09/30 ساعت 16:44


توکن های غیرمثلی یا همان NFT ها به موضوع داغی در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند و هر روز با خلاقیت هایی که در این حوزه صورت می گیرد، افق درخشان تری را برای این حوزه به تصویر می کشند. توکن APENFT، یکی از توکن های غیرمثلی است که با هدف توسعه آثار هنری جهانی در قالب NFT به وجود آمد. امروز قصد داریم از توکن APENFT که توکن بومی پروژه APENFT است، با شما صحبت کنیم تا اگر به دنبال سیگنال ارز دیجیتال مطلوبی در حوزه توکن های غیرمثلی می گردید، این توکن را هم مد نظر قرار دهید. پس با ما همراه باشید.

به یاد داشته باشید که با عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال می‌توانید از مزایای فوق‌العاده‌ای برخوردار شوید. همچنین با پرشین الیت می‌توانید از خدمات فوق‌العاده‌ای چون رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، خرید تتر، فروش اندیکاتور vip و احراز هویت بایننس برخوردار شوید.

image

توکن APENFT

پروژه توکن APENFT چیست؟

توکن APENFT، توکن بومی پروژه ایست که در تاریخ 29 ماه مارس 2021 با هدف ایجاد پلی موثر بین هنرمندان معروف جهان و حوزه بلاکچین و ثبت آثار هنری آنها در قالب NFT ها راه اندازی و روانه بازار ارزهای دیجیتال شد و شعار معروف آن "هنر برای همه" بود.

تمرکز اصلی کسب و کار پروژه توکن APENFT بر روی سرمایه گذاری روی آثار هنری NFT و پلتفرم های مرتبط با آن، پشتیبانی مالی از گالری ها، نشریات هنری و سازماندهی نمایشگاه ها، ایجاد مجموعه های هنری، پرورش و تربیت هنرمندان NFT، اهدای جوایز جهت جذب هرچه بیشتر هنرمندان به این حوزه و نهایتاً ایجاد پلی موثر بین دنیای جذاب NFT ها و هنرمندان برجسته جهانی است.

APENFT، به عنوان یک شرکت موفق بلاکچین، سعی دارد با سرمایه گذاری روی آثار هنری و تبلیغ تلفیقی از هنر سنتی و دیجیتال که نقاط قوت آنها با بهره گیری از فناوری، صنعت، بازار و سیاست عمومی چندین برابر هم شده است، همزمان قابلیت های صنعت بلاکچین را در موارد مختلف معرفی کرده و به طور گسترده آن را ترویج و گسترش دهد.

شرکتِ توکن APENFT از این طریق با خرید آثار سنتی معروف و NFT ها، به نوعی در بهبودی استانداردهای تجارت NFT نیز نقشی کلیدی بازی می کند و از این طریق از دانشگاه‌ها، سازمان‌های دولتی، وکلا و نخبگانی که در سیاست‌هایی که بر توسعه سالم این صنعت حاکم است، نقش دارند، حمایت موثر می‌کند.

تبادل ارزش، نگهداریِ سوابق و همینطور همکاری، در حال حاضر سه استفاده عمده‌ای هستند که از صنعت بلاکچین می شود و یک NFT خاص و منحصر به فرد، هر سه این مواردِ استفاده را شامل میشود. این مسئله نه تنها به شکل گیری یک روند جذاب در صنعت بلاکچین منجر می شود، بلکه یک عنصر حیاتی محسوب میشود که به طور بالقوه قابلیت آن را دارد تا این صنعت را متحول کرده و به سطح پیشرفته تری سوق دهد.  

تیم پروژه APENFT

تیم سازنده و توسعه دهنده پروژه توکن APENFT، متشکل از رهبرانی کارآزموده در حوزه های امور مالی و اقتصادی، جوامع هنری و همینطور صنعت بلاکچین میباشند. ریاست این تیم بر عهده استیو لیو است که از لحاظ سوابق مدیریت مالی، رزومه ای بسیار قوی دارد و در موسسات مالی، سرمایه گذاری و بانک‌های زیادی از جمله Fidelity، Nomura و غیره ... سوابق درخشانی داشته است. همچنین شایان ذکر است که بخش اعظمی از مشاوران اصلی این پروژه از موسسات هنریِ سنتی و معتبری همچون ساتبی، کریستینز و غیره ... می باشند و همین اعتبار آثار هنری این پروژه را به مراتب افزایش می دهد.

شبکه بلاکچین توکن APENFT

 

image

*شبکه ترون

سیستم توکن APENFT بر روی شبکه بلاکچین TRON و سیستم BitTorrent که در واقع بزرگترین اکوسیستم ذخیره سازی داده های توزیع شده در جهان محسوب میشود، بنا نهاده شده است. شبکه ترون نیز با بالغ بر 30 میلیون کاربر فعال و بیش از 1.8 میلیارد تراکنش، در حال حاضر در بین شبکه های بلاکچین بیشترین گردش استیبل کوین ها را داشته و یک پلتفرم تجاری معروف و پررونق است. تمامی NFT هایی که APENFT بدست می آورد نهایتاً تبدیل به توکن های ERC-721 و یا TRC-721 میشوند و به عنوان قراردادهای هوشمند ERC20/TRC20 توکن های NFT ذخیره شده و سوابق آثار هنری در سیستم فایل بیت تورنت به طور دائم ذخیره و نگهداری میشوند. حقوق و منافع این آثار هنری نیز به دارندگان NFT ها تعلق میگیرد.

توکن APENFT را میتوان از طریق صرافی هایی همچون Huobi، OKEx، صرافی دیجی فینکس و یا سایر صرافی های معروفی که از این توکن پشتیبانی میکنند، تهیه کرد و آن را میتوان در تمامی کیف پول هایی که از رمزارز های TRC20 پشتیبانی می کنند، از جمله تراست والت، کوینومی و غیره ... ذخیره کرد.

 

image

*مجسمه Le Nez یا همان "بینی"

جالب است بدانید جاستین سان، مدیر عامل ترون، اخیراً از خرید یک مجسمه هنری معروف به نام "بینی" با قیمتی بالغ بر 78.396.000 دلار رونمایی کرد و قرار شد آن را به APENFT اهدا کند. این یک خبر فوق العاده عالی برای این پروژه و بالطبع توکن APENFT محسوب میشود.

APENFT چگونه کار خواهد کرد؟

آثار هنری از جمله نقاشی های ارزشمند هنری از این جهت ارزشمند هستند که در نوع خود بی همتا میباشند. اگر در قالب فایل های دیجیتال در بیایند، به راحتی قابل کپی و تکثیر هستند، در حالیکه با NFT شدن، دارای گواهی مالکیت دیجیتالی مجزا شده، قابلیت معامله پیدا می کنند و همچنان منحصر بودن خود را حفظ می کنند. این کاری است که APENFT با آثار هنری می کند. این سیستم آثار هنری برجسته و درجه 1 جهانی را در قالب توکن های غیرمثلی بازآفرینی می کند و در بین انبوهی از فالوورها به معامله می گذارد.

کلام آخر

توکن های غیرمثلی انفجار بزرگی در دنیای ارز دیجیتال به پا کرده اند و بسیاری آینده روشنی را برای آنها متصور هستند. با حمایت و سرمایه گذاری افراد معروف و معتبری همچون جاستین سان از توکن های غیرمثلی از جمله APENFT، میتوان به آینده این حوزه بسیار امیدوار بود. پس بد نیست اگر با مطالعه و تحقیق دقیق، سرمایه گذاری های خود را اندکی نیز به سمت این حوزه سوق دهیم. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.