whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

دامیننس بیت کوین چیست؟ همه‌چیز در مورد دامیننس بیت کوین

1400/10/20 ساعت 11:42


با انفجار قیمت ارزهای دیجیتال، معامله گران دائماً به دنبال ابزارهای جدید برای کشف روندها هستند. نسبت دامیننس بیت کوین Bitcoin dominance) ) یا همان سلطه بیت کوین، شاخصی است که معامله گران به کمک آن تفاوت در شرایط عمومی بازار بین بیت کوین را با سایر توکن ها تشخیص می دهند. هنگامی که به درستی از دامیننس بیت کوین استفاده شود، این ابزار می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید آیا معامله آلت کوین ها روندهای قوی تری نسبت به ترید بیت کوین دارد یا خیر.

در این مقاله، ما درباره چیستی تسلط بیت کوین بحث می‌کنیم و همچنین به عواملی مرتبط با آن می پردازیم که ممکن است این عوامل بر برخی از استراتژی ها و تصمیم گیری های معاملاتی شما تاثیر بگذارند.

image

دامیننس بیت کوین و تاثیر آن بر تصمیم گیری معامله گران و سرمایه گذاران ارز دیجیتال

 

خرید سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز، سیگنال کانال‌ های خارجی ، خرید اندیکاتور ترید، احراز هویت بایننس و امکان فروش اندیکاتور در سایت پرشین الیت

دامیننس بیت کوین چیست؟

 تسلط بیت کوین نسبتِ بین ارزش بازار بیت کوین به کل بازار ارزهای دیجیتال است. وقتی این نسبت را با روند خود بیت‌کوین مقایسه می‌کنیم، می‌توانیم درباره فرصت‌هایی که محیط فعلی بازار ارائه می‌کند اطلاعات بیشتری کسب کنیم. برای به دست آوردن درک بهتری از دامیننس بیت کوین، معامله گران باید بدانند که ارزش بازار چیست و چرا مهم است؟

 

 مارکت کپ یا ارزش بازار بیت کوین

 در مورد ارز دیجیتالی مانند بیت کوین، ارزش بازار  (market cap)به معنای ارزش کل تمام سکه هایی است که تاکنون استخراج شده اند. ارزش بازار از فرمولِ تعداد سکه های در گردش ضرب در قیمت فعلی یک سکۀ واحد محاسبه می شود.  به عنوان مثال تا نوامبر 2021، تقریباً 18.881 میلیون بیت کوین وجود داشت. اگر قیمت بیت کوین را در آن زمان 60000 دلار در نظر بگیریم مارکت کپ بیت کوین، برابر با 1.133 تریلیون دلار (دلار 60000 * 18.881) خواهد بود. این بدان معناست که ارزش کل شبکه بیت کوین در آن سال، 1.133 تریلیون دلار بوده است.

 رقم 1.133 تریلیون دلاری به خودی خود چندان معنی ندارد تا زمانی که آن را با سایر بازارها مقایسه کنید. به عنوان مثال، کل ارزش تخمینی بازار طلا نزدیک به 10 تریلیون دلار است. این بدان معناست که ارزش بازار بیت کوین، به اندازه حدود 11 درصد از ارزش کل طلای استخراج شده جهان ارزش دارد. بعد از محاسبه مارکت کپ بیت کوین، یک سرمایه گذار می تواند تعیین کند که آیا فکر می کند شبکه بیت کوین در طول زمان ارزش بیشتری خواهد داشت یا اینکه ارزش آن، بیش از حد است.

image

مقایسه ارزش بازار ارز دیجیتال با بزرگترین شرکت های جهان

 

یکی از حسن های بازار ارزهای دیجیتال این است که به راحتی می توان تعداد سکه های موجود و همچنین قیمت آن سکه ها را تعیین کرد. در نتیجه، تعیین کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال بسیار ساده است.

رابطه بین تسلط بیت کوین و ارزش بازار

در محاسبه دامیننس بیت کوین از ارزش بازار بیت کوین و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. به طور کلی، شکل و جهت کل ارزش بازار کریپتو از بیت کوین پیروی می کند. این تا حدودی به دلیل نفوذ بیت کوین بر کل بازار رمزنگاری است زیرا بیت کوین، اولین، بزرگترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال است.

 به‌عنوان سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال، ما این را به عنوان یک امر مسلم در نظر می‌گیریم که اکثر مردم جهان اطلاعات کمی در مورد وسعت بازار کریپتو دارند. از این رو، آنها ممکن است بر این باور باشند که بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود است. 

در نتیجه، اگر تمایل به خرید ارز دیجیتال وجود داشته باشد، قیمت بیت کوین و کل بازار کریپتو افزایش می‌یابند و هر دو، ارزش بازار را بالاتر می‌برند. همچنین اگر ریسک‌گریزی به بازار کریپتو ضربه بزند، اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ، نقد می‌شوند و ارزش کل بازار را کاهش می‌دهند.

 عوامل موثر بر تسلط بیت کوین

عوامل متعددی وجود دارند که می تواند بر تسلط بیت کوین تأثیر بگذارد. با در نظر گرفتن همه این موارد، نباید اینگونه استنباط شود که رابطه مستقیمی بین تسلط بیت کوین و روندهای صعودی یا نزولی بازار آن وجود دارد. همچنین معامله گران نباید مثلا نرخ تسلط 40 درصدی امروزه را با سال های گذشته مقایسه کنند.

 

image

عوامل موثر بر دامیننس بیت کوین

تعداد آلتکوین ها

در روزهای اولیه ارزهای دیجیتال، تسلط بیت کوین در حدود 95 درصد یا بیشتر بود، زیرا آلت کوین های بسیار کمی وجود داشتند که سرمایه گذاری ها را جذب می کردند. با این حال، همانطور که آلتکوین های دیگر شروع به جلب توجه کردند، سلطه بیت کوین، کاهش یافت. زمانی که شور و شوق عرضه های اولیه در سال 2017 افزایش یافت، سرمایه گذاری در آلت کوین ها شروع به رشد کرد و تسلط بیت کوین به پایین ترین سطح خود تا آن زمان (35 درصد) رسید.

حرکت صعودی بیت کوین در سال 2017 این افسانه را ایجاد کرد که تسلط بیت کوین بر دنیای ارز دیجیتال کاهش می یابد. از آن زمان تاکنون هر وقت دامیننس بیت کوین کاهش می یابد اصطلاح "فصل الت کوین" رایج می‌شود. این اصطلاح منعکس کننده افزایش نسبی و آشکار ارزش بازار آلتکوین ها نسبت به بیت کوین است. فصل آلت کوین، بازه زمانی ای را توصیف می‌کند که ارزهای دیجیتال غیر از بیت‌کوین، بهتر از بیت‌کوین عمل می‌کنند.

عرضه های اولیه

هنگامی که عرضه های اولیه رخ می‌دهند ممکن است ارزش بازار ارزهای دیجیتالِ غیر از بیت کوین افزایش یابد و در عین حال سلطه بیت کوین کاهش یابد. فرضا یک ارز دیجیتال جدید و نسبتاً بی‌فایده با تیراژ حدود 2.5 میلیارد توکن عرضه می‌شود و قیمت این توکن برای معامله با 1 دلار تنظیم شده است. در نتیجه  ارزش بازار این توکن جدید به 2.5 میلیارد دلار می رسد. این عدد، می تواند این سکه یا توکن را علیرغم غیرقابل استفاده بودن به یکی از 20 ارز دیجیتال برتر بازار تبدیل کند. این موضوع همان چیزی است که می تواند باعث سقوط تسلط بیت کوین و اختلال در کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال شود.

 

image

عرضه های اولیه توکن های نوظهور (ICO ها) باعث کاهش دامیننس بیت کوین می‌شوند

اخبار منفی

با شروع سال 2018، سلطه بیت کوین به بالای 70 درصد بازگشت، زیرا بسیاری از آلت کوین ها سقوط کردند. با آغاز سال 2021، سلطه بیت کوین دوباره شروع به کاهش کرد زیرا سرمایه گذاری در آلت کوین ها به دلیل اخبار منفی پیرامون مصرف انرژی بیت کوین و ریشه کنی استخراج آن در چین، افزایش یافت.

سقوط تسلط بیت کوین چگونه بر بازار تاثیر می گذارد؟

در بیشتر دهه گذشته، تسلط بیت کوین بالای 50 درصد بوده اما در حال حاضر حدود 40 درصد است. وقتی تسلط بیت کوین کاهش می یابد، به این معنی است که تقاضا برای سایر ارزهای دیجیتال افزایش می یابد. کاهش تسلط بیت کوین به این معنی است که تقاضای نسبی برای بیت کوین در حال کاهش است.

وقتی تسلط بیت کوین افزایش می یابد، به این معنی است که سرمایه گذاران کریپتو به دنبال ارزهای دیجیتال امن تر یا کم نوسان هستند. این عمدتا به این دلیل است که بیت کوین، نقدینگی بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد.

همانطور که گفتیم هنگامی که تسلط بیت کوین کاهش می یابد، به آن شروع فصل جایگزین یا فصل آلتکوین‌ها می‌گویند و نشانه خوبی برای آلت کوین ها است. این موضوع می تواند پس از افزایش قیمت بیت کوین اتفاق بیفتد و معامله گران، بیت کوین خود را می فروشند تا برای سود خود را نقد کنند و سپس اقدام به خرید آلت کوین ها کنند. از آنجایی که آلت کوین ها نقدینگی کمتر و نوسانات بیشتری دارند، وقتی نقدینگی حاصل از فروش بیت کوین به سمت آلتکوین ها سرازیر می شود ممکن است قیمت آنها به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

 

image

کاهش دامیننس بیت کوین و فصل آلتکوین ها

نوسانات قیمت بیت کوین و ارزش بازار

 ارزش بازار بیت کوین نشان دهنده نسبت تسلط بیت کوین است. از آنجایی که تعداد بیت‌کوین‌های در گردش نسبتاً ثابت است و رشد زیادی نخواهد داشت، قیمت بیت کوین مهمترین عامل موثر بر ارزش بازار آن است. توجه داشته باشید که ارزش بازار از نزدیک حرکت قیمت بیت کوین را دنبال می کند و شبیه آن است. همانطور که روند قیمت بیت کوین بالاتر می‌رود، ارزش بازار آن نیز به طور متناسب روند بالاتری دارد.

 با این حال، فقط به این دلیل که ارزش بازار بیت کوین در حال افزایش است به این معنی نیست که تسلط بیت کوین در حال افزایش است. ارزش بازار بیت کوین فقط یک عدد نسبی است. سرعتی که ارزش بازار بیت کوین با آن حرکت می کند با دومین عامل تاثیرگذار مهم یعنی ارزش بازار آلتکوین ها مقایسه می شود.

 نوسانات آلتکوین ها و ارزش بازار

 مخرج فرمول دامیننس بیت کوین، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال است. محاسبه این رقم به دلیل تعداد زیاد ارزهای دیجیتال موجود، کمی دشوارتر است. در حال حاضر، بیش از 12000 رمزدار وجود دارد که تعداد زیادی برای ردیابی است. خوشبختانه چندین وب سایت به طور خودکار این محاسبه را انجام می دهند.

 مواقعی وجود دارد که قیمت بیت کوین در حال افزایش است و ارزش بازار بیت کوین را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. به همین ترتیب، زمان‌های دیگری وجود دارد که سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین‌ها سریع‌تر از بیت‌کوین است.

 

image

مارکت گپ بیت کوین و مارکت گپ کل به ترتیب صورت و مخرج فرمول دامیننس بیت کوین هستند

در نمودار بالا، توجه کنید که چگونه اولین روند در سمت چپ (مشکی) بسیار بزرگتر و قوی تر از افزایش متناظر ارزش بازار بیت کوین در سمت راست است. این نشان می‌دهد که ارزیابی جمعی آلت‌کوین‌ها با سرعت بیشتری نسبت به ارزش بیت‌کوین در حال افزایش است، به این معنی که آلت‌کوین‌ها به شدت بر ارزش کل بازار تأثیر می‌گذارند.

پس از اصلاح، روند سمت چپ (به رنگ آبی) با نرخی سریعتر از ارزش بازار بیت کوین (نمودار سمت راست) ادامه می یابد. در نتیجه، نسبت کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال قابل انتساب به بیت کوین، کاهش یافته و در حال کوچکتر شدن است.

 نحوه معامله کریپتو با استفاده از تسلط BTC

 راه های زیادی برای استفاده از دامیننس بیت کوین به نفع خود وجود دارد. بیت کوین و آلت کوین ها دو بخش کلی در بازار ارز دیجیتال هستند. می‌توانیم از نسبت دامیننس بیت کوین برای تعیین اینکه کدام یک از این دو، روند قوی‌تری برای معامله هستند استفاده کنیم و همچنین می‌توانیم به واسطه آن یک پیوت را از بالا و پایین معامله کنیم.

 استراتژی 1: استفاده از تسلط BTC برای تعیین قویترین روند

 معامله گران می توانند از نسبت تسلط بیت کوین برای تشخیص قدرت نسبی روند بیت کوین نسبت به آلتکوین ها استفاده کنند. با این کار می‌توانند بفهمند آیا بیت کوین برای سرمایه گذاری بهتر است با آلت کوین ها. نسبت تسلط BTC مشخص می کند که کدام روند ممکن است بهتر از دیگری عمل کند تا معامله‌گر بتواند بر این اساس، موقعیت های معاملاتی خود را بگیرد.

 

image

چند استراتژی برای ترید بر پایه دامیننس بیت کوین وجود دارد

در استراتژی اول، ابتدا روند تسلط BTC را مشخص کنید. برای مشاهده ایندکس می توانید از نمودار TradingView استفاده کنید.

دوم، روند قیمت بیت کوین را در یک بازه زمانی مشابه بررسی کنید.

در نهایت، از جدول زیر برای کمک به تعیین سوگیری استراتژیک استفاده کنید.

 

دامیننس بیت کوین

روند بیت کوین

علامت

نسبت در روند صعودی

بیت کوین در روند صعودی

بیت کوین بخرید

نسبت در روند صعودی

بیت کوین در روند نزولی

آلت کوین بفروشید

نسبت در روند نزولی

بیت کوین در روند صعودی

آلت کوین بخرید

نسبت در روند نزولی

بیت کوین در روند نزولی

بیت کوین بفروشید

جدول استراتژی اول

 

هنگامی که سوگیری بازار شکل گرفت می توانید فرصت های معاملاتی را با استفاده از قیمت، الگوهای کندل استیک و یا سایر شاخص های فنی شناسایی کنید.

استراتژی 2: معامله با نرخ های بسیار بالا و پایین

بین سال‌های 2018 تا 2021، تسلط بیت‌کوین از 35 درصد تا 74 درصد متغیر بوده است. با گسترش جهانی ارزهای دیجیتال، بعید است که این نسبت در آینده به بیش از 74 درصد افزایش یابد. از سوی دیگر، نسبت تسلط زیر 35 درصد نشان می دهد که ارزش کل آلتکوین ها در مقایسه با بیت کوین به سرعت در حال گسترش است.

 

image

ترید در اوج و قعر های دامیننس بیت کوین

 

 استراتژی دیگری که باید در نظر گرفت، معامله در بازار مناسب و زمانی است که این نسبت به حداکثر می رسد. وقتی این نسبت به سطوح تاریخی نزدیک می شود، خطر تغییر نسبت وجود دارد. بنابراین، زمانی که این نسبت به میزان بسیار بالایی می رسد، بازارها برای کاهش نسبت آماده می شوند. از سوی دیگر، قرائت های بسیار پایین از آن ممکن است راه را برای افزایش مجدد تسلط بیت کوین هموار کنند.

 

 دلیل ساده این امر این است که سرمایه گذاران، ارزش یک ارز دیجیتال را بر اساس همتایان آن ارزیابی می کنند. اگر مدتی سرمایه‌گذاری ها روی آلت‌کوین‌ها سرازیر شوند پس از احتمال افزایش قیمت و مارکت کپ بیت‌کوین بیشتر می‌شود.  معامله‌گران می‌توانند از جدول زیر به‌عنوان راهنما استفاده کنند تا تعیین کنند در زمانی که تسلط بیت کوین در خطر برگشت است، روی کدام بازارها تمرکز کنند.

 

شاخص تسلط BTC

روند بیت کوین

علامت

نسبت در اوج تاریخی

بیت کوین در روند صعودی

بیت کوین بفروشید

نسبت در اوج تاریخی

بیت کوین در روند نزولی

آلت کوین بخرید

نسبت در پایین ترین سطح تاریخی

بیت کوین در روند صعودی

آلت کوین بفروشید

نسبت در پایین ترین سطح تاریخی

بیت کوین در روند نزولی

بیت کوین بخرید

جدول استراتژی دوم

 

 طبق تعریف، به ندرت پیش می آید که تسلط بیت کوین به این اوج و قعر های تاریخی برسد. با این حال، زمانی که این نسبت به سطوح مهم برسد، می تواند فرصت های معاملاتی خوبی را ارائه دهد. با این حال مهم است که ریسک خود را مدیریت کنید، زیرا مشخص شده است که نسبت دامیننس بیت کوین می‌تواند این سطوح تاریخی را نیز نقض کند.

image

دامیننس بیت کوین

سه ایراد در شاخص دامیننس بیت کوین

1-مشکل بی توجهی به توکن های قفل شده

سادگی، احتمالاً دلیل اصلی محبوبیت شاخص دامیننس بیت کوین است. حتی سرمایه‌گذارانی که تازه وارد این بازی شده‌اند نیز می‌توانند بفهمند که ضرب آخرین قیمت معامله در تعداد سکه‌های یک ارز دیجیتال خاص به فرد امکان می‌دهد کل سرمایه بازار را مشاهده کند. همین منطق برای سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری متقابل، ETF و اکثر دارایی‌های قابل مبادله کار می‌کند.

مشکل زمانی رخ می دهد که مبلغی از یک توکن که معامله می شود در مقایسه با کل سرمایه موجود از آن بسیار کم باشد. بی توجهی به توکن هایی که اجازه حرکت آزادانه ندارند، یکی از ضعف های اصلی شاخص دامیننس بیت کوین است. سهام یا سکه هایی که نمی توانند آزادانه حرکت کنند معمولاً تحت فرایند استیک دوره ای یا در اثر توافق سهامداران، در این وضعیت قرار دارند.

به علاوه دامیننس بیت کوین، کوین های زامبی را نیز همچنان در محاسبات خود محسوب می کند. بیت کوین های زامبی آنهایی هستند که در طول سال ها از دسترس کاربران خارج شده اند و از دست رفته است. مطالعات نشان داده است که تاکنون تا چهار میلیون بیت کوین برای همیشه از بین رفته اند، از جمله یک میلیون بیت کوین منتسب به استخراج ساتوشی.

image

تاثیر بیت کوین های از دسترس خارج شده در دامیننس بیت کوین

2- ارز دیجیتال، هنوز فاقد شفافیت است

اگرچه اطلاعات موجود در مورد سهام عمومی ممکن است به دلیل تشکیل پرونده های کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده SEC) ) به راحتی در دسترس باشند اما هیچ قانون مشابهی برای ارزهای دیجیتال وجود ندارد. به راحتی می توان تایید کرد که چه تعداد بیت کوین به آدرس های جنسیس آن ارسال شده است. این سکه ها غیر قابل مصرف هستند، اما این مورد در مورد همه ارزهای دیجیتال صدق نمی کند. دامیننس بیت کوین به این موارد توجه نمی‌کند پس باید در مورد انطباق آن با واقعیت فعلی، مطمئن نباشید.

3-با افزایش تعداد آلتکوین ها دقت شاخص کمتر می‌شود

یکی از کاستی‌ها دامیننس بیت کوین این است که اخیراً تعداد آلت‌کوین‌ها بسیار افزایش یافته است. این موضوع، نسبت دامیننس بیت کوین را پایین‌تر می‌کشد. بر این اساس، ما حجم زیادی از داده‌های تاریخی نداریم که بتوانیم روندهای تکرارشونده را شناسایی کنیم.

 علاوه بر این، اگر تعداد آلتکوین‌ها در آینده به افزایش خود ادامه دهد، ممکن است این نسبت، کوچک‌تر و کوچک‌تر شود و به پایین‌ترین حد خود برسد. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است شاخص تسلط بیت کوین، دیگر مفید نباشد.

 آیا تسلط بیت کوین یک شاخص قابل اعتماد است؟

 بازارهای ارزهای دیجیتال، اکوسیستم های پیچیده ای دارد. بنابراین، هیچ سیستمی را نمی توان به اندازه یک اندیکاتور ساده کرد. تسلط بیت کوین، تنها یکی از چندین معیاری است که محیط فعلی بازار را توصیف می کنند. در نتیجه، تنها تکیه بر تسلط بیت کوین به عنوان یک شاخص، احتمالاً منجر به ضرر و یا نتایج متناقض خواهد شد. 

 

image

اعتماد به دامیننس بیت کوین

آینده برای معامله گران کریپتو چیست؟

در سال 2021 بیت کوین، 64 هزار دلار را رد کرد که بالاترین رکورد تاریخ بیت کوین تاکنون بوده است. برخی از تحلیلگران به اتفاقات متعددی اشاره می‌کنند که باعث این افزایش قیمت شده است. یک واقعیت این است که پی پال اعلام کرد به کاربران امکان خرید، فروش و نگهداری بیت کوین را می دهد. عامل دیگر می تواند این باشد که جو بایدن، رئیس جمهور منتخب، اعلام کرد گری جنسلر را به عنوان رهبر تیم بررسی بانک ها و تنظیم کننده های اوراق بهادار فدرال رزرو منصوب خواهد کرد.

 آقای Gensler دوستدار ارزهای دیجیتال است. بیت کوین همچنین از دلارِ ضعیف سود برده است که انتظار می رود تا آینده ای قابل پیش بینی، ضعیف باقی بماند. در حال حاضر پیش‌بینی‌های جسورانه‌ای وجود دارد که بیت‌کوین می‌تواند از بالاترین رکورد خود نیز عبور کند و تا 300 هزار دلار نیز برسد. اما به یاد داشته باشید در سال 2018 نیز بسیاری از پیش‌بینی‌های مشابه در جریان بودند اما در نهایت کاهش قیمت بیت کوین به وقوع پیوست.

 

image

دامیننس بیت کوین

کلام آخر

 نسبت دامیننس بیت کوین، ابزاری عالی برای کمک به درک روندهای بازار ارز دیجیتال است. بسته به روندهای موجود در نسبت و قیمت بیت کوین، یک معامله گر، می تواند تعیین کند که روند قوی تر با آلت کوین است یا با بیت کوین. اما تسلط بیت کوین بدون محدودیت نیست. از آنجایی که بازار کریپتو بسیار جدید است، ممکن است در چند سال آینده آلتکوین های بیشتری ایجاد شوند و این شاخص را منسوخ کنند. اما حداقل در حال حاضر، می تواند به معامله گران کمک کند تا شرایط بازار کریپتو را بهتر درک کنند.

اگر می‌خواهید بر اساس سلطه بیت کوین، ترید کنید میتوانید از استراتژی های گفته شده در این متن استفاده کنید البته ابتدا هر کدام از آنها را در دوره های زمانی مختلف امتحان کنید و بعد روی آنها ریسک کنید. در صورتی هم که فکر می کنید تسلط بیت کوین به تنهایی برای ترید و سرمایه گذاری، مطمئن نیست از اندیکاتورهای دیگر ارائه شده در سایت پرشین الیت بهره بگیرید. برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال در کانال vip عضو شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.