whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال برای سال 2025

1401/12/13 ساعت 08:30


در سال 2021، قیمت BTC بیش از دو برابر شد، اما پس از آن سه برابر کاهش یافت. برخی از سکه‌ها بالاترین سطح خود را ثبت می‌کنند و رشد بیش از 10 برابری و پس از آن را نشان می‌دهند. بلندپروازترین سرمایه گذاران می توانند هزاران دلار آمریکا را با این نوسان به دست آورند، موقعیت های خرید را باز کنند و پس از عبور قیمت از بالاترین سطح، آنها را معکوس کنند.

تمرین نشان می دهد که بازارها در چرخه ها توسعه می یابند. بنابراین، اگر دوره‌های نوسان سال‌های گذشته را از دست دادید، هنوز تسلیم نشوید، زیرا در آینده فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد خواهید داشت. در این صفحه، به پیش‌بینی‌ قیمت ارز دیجیتال برای کوین های مختلف همچنین نظرات شخصی تحلیلگران در مورد چشم‌انداز کوین را خواهید یافت. 

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۵

پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت ارزهای دیجیتال برای 3  آینده سال بر اساس تحلیل روندهای سال‌های گذشته است. بر اساس نظریه موج الیوت، بازارها به صورت چرخه ای توسعه می یابند، به همین دلیل است که بر اساس طول و دامنه امواج قبلی، لحظه موج بعدی را می توان پیش بینی کرد. چشم‌انداز توسعه بخش‌های خاصی از استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال نیز در نظر گرفته می‌شود:

انتقال اقتصادهای ملی به CBDC خودشان، توسعه پلتفرم‌هایی برای ارائه خدمات بانکی مبتنی بر بلاک چین و غیره

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال برای سالب 2025

بیت کوین 

بیت کوین گران‌ترین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال است که به‌عنوان یک وسیله پرداخت مؤثر و یک گزینه سرمایه‌گذاری عالی برای پس‌انداز شما از محبوبیت زیادی برخوردار است. ویژگی کلیدی بیت کوین تعداد محدود انتشار در سطح نرم افزار است.

قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل بازار عرضه و تقاضا شکل می گیرد. بر اساس اکثر ارزیابی های کارشناسان، تقاضا برای بیت کوین در بازه زمانی 3 تا 8 سال بالا باقی خواهد ماند. 

طبق پیش‌بینی بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، بیت‌کوین (BTC) می‌تواند تا سال 2025 به 78355.2 دلار، برسد.

بایننس کوین 

بایننس کوین (BNB) یک ارز دیجیتال زنجیره هوشمند بایننس است، یک بلاک چین نسل جدید که توسط کارشناسان صرافی توسعه یافته است. حتی چالش احراز هویت بایننس از محبوبیت آن کم نکرده است.

از بسیاری جهات، BSC برتر از اتریوم است، به همین دلیل است که به سرعت در حال افزایش محبوبیت است.قیمت BNB تا حد زیادی به موفقیت صرافی و محبوبیت معاملات ارزهای دیجیتال بستگی دارد، به همین دلیل است که نسبتاً نوسان است.

به طور خاص، سال 2021 برای BNB بسیار موفق بود و قیمت آن از 40 دلار در ابتدای سال به 690 دلار در بالاترین حد خود رسید. اما پس از آن، قیمت کاهش یافت. به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران علاقه مند هستند که آیا این موفقیت می تواند تکرار شود یا نه؟ 

بسیاری از تحلیلگران چشم انداز بلندمدت کوین بایننس را تخمین زدند با توجه به پیش‌بینی قیمت بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، سکه بایننس (BNB) می‌تواند تا سال 2025 به 999.57 دلار، برسد‌.

کوین شیبا

کوین شیبا اینو (SHIB) یکی از موفق ترین میم کوین ها در تاریخ بازار است که همراه با Dogecoin در رتبه بندی های مختلف محبوبیت در بین سرمایه گذاران خرده فروشی قرار دارد.سال 2021 سال بسیار موفقی برای سکه بود، زیرا قیمت SHIB/USD بیش از 150 برابر از پایین ترین سطح سال به بالاترین میزان سال افزایش یافت. بسیاری از سرمایه گذاران خصوصی موفق به کسب صدها (حتی هزاران) درصد سود روی سکه شدند، که این سوال را مطرح می کند که آیا SHIB می تواند رشد قوی خود را در سال  های بعد از آن تکرار کند؟

پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت سکه شیبا اینو پورتال ممکن است به دارندگان سکه خوش‌بینی کند.با توجه به پیش‌بینی قیمت بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، سکه اینو شیبا (SHIB) می‌تواند تا سال 2025 به 0.00004082 دلار برسد.

Dogecoin

Dogecoin یک ارز رمزنگاری محبوب، اولین میم کوین است که در طول زمان به لطف جامعه فعال و حمایت رهبران تأثیرگذار افکار، مانند کارآفرین مبتکر ایلان ماسک، بسیار محبوب شده است. به هر حال، این میلیاردر حتی معتقد است که DOGE از نظر فنی ارز دیجیتال امیدوارکننده‌تری نسبت به بیت‌کوین است.

در سال 2021 DOGE رکوردهای جدیدی را ثبت کرد و سال را بسیار موفق کرد. از ابتدای سال تا اوج های سال، قیمت 15 برابر افزایش یافت - از 0.0047 دلار به 0.74 دلار

بر اساس پیش‌بینی بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، Dogecoin (DOGE) می‌تواند تا سال 2025 به 0.2704 دلار، برسد‌.

پیش بینی لایت کوین

لایت کوین (LTC)

لایت کوین (LTC)  یکی از اولین آلت کوین های موفق است. توسعه‌دهندگان معایب بیت‌کوین را در نظر گرفتند و این ارز دیجیتال را سریع‌تر و استخراج آن را کم‌مصرف انرژی کردند.

سال 2021 سال موفقی برای لایت کوین بود – در یک سال، قیمت ارز دیجیتال از 124 دلار به 149 دلار افزایش یافت و در طول سال به 389 دلار رسید. طبق پیش بینی لایت کوین (LTC)،  همچنان خوش بینانه است.طبق پیش‌بینی بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، لایت‌کوین (LTC) می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ به ۳۲۲.۳۴ دلاربرسد‌.

EOS

EOS (EOS) یک ارز رمزنگاری شده از پلتفرم همنام برای توسعه برنامه های غیرمتمرکز است.  این پلتفرم به عنوان رقیب مستقیم اتریوم توسعه یافته است که مشکل مقیاس پذیری را حل می کند. به منظور دستیابی به آن، توسعه‌دهندگان راه‌حل‌های بلاک چین موجود را ترکیب کردند و معماری مبتنی بر الگوریتم DPoS با سرعت پردازش تراکنش اعلام‌شده تا 100000 در ثانیه ایجاد کردند.

در سال 2021، قیمت EOS برای چندین ماه 4 برابر افزایش یافت، اما هنوز نتوانسته به بالاترین حد خود برسد.تحلیلگران همچنین انتظار رشد متوسط قیمت سکه EOS را دارند. طبق پیش بینی آنها، قیمت EOS می تواند تا پایان سال2025 به 3.93 دلار برسد.

Compound 

Compound (COMP) ارز بومی پلتفرم وام دهی است که مشابه سپرده های بانکی، پول کاربران را جذب می کند و از طریق استخرهای نقدینگی وام صادر می کند. نرخ بهره تقریباً هر 15 ثانیه به صورت الگوریتمی بر اساس تعادل عرضه / تقاضا محاسبه می شود. این پلتفرم بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود.

در سال 2021، قیمت COMP از 145 دلار به بیش از 850 دلار افزایش یافت و رکورد جدیدی را ثبت کرد. بلافاصله پس از راه اندازی این پلتفرم، به لطف اضافه شدن توکن به لیست صرافی های بزرگ، قیمت توکن افزایش یافت. در آن زمان، قیمت چهار برابر شد و از 64 دلار به 280 دلار رسید.

بسیاری از تحلیلگران هنوز به چشم انداز بلندمدت کامپوند خوش بین هستند و پیش بینی های بلندمدت مثبتی ارائه می دهند. با توجه به پیش‌بینی بلندمدت قیمت‌ها، Compound (COMP) می‌تواند تا سال 2025 به 168.17 دلار برسد.

 کاردانو

Cardano (Ticker Exchange ADA) یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال در بین سرمایه‌گذاران است که به عنوان آنالوگ پیشرفته‌تر و سریع‌تر اتریوم (ETH) قرار می‌گیرد.

بر اساس ارزش بازار، Cardano به طور پایدار در رتبه 10 برتر توسط coinmarketcap قرار دارد. امروزه، Cardano به طور فعال به عنوان یک پلت فرم برای سایر برنامه های غیرمتمرکز، قراردادهای هوشمند، توکن های NFT استفاده می شود، پرداخت های آنلاین فوق سریع و همچنین به عنوان یک وسیله محبوب برای سرمایه گذاری استفاده می شود.

سال 2021 سال بسیار موفقی برای ADA بود. از ابتدای سال تا بالاترین سطح سال، قیمت 17 برابر از 0.181 دلار به 3.101 دلار افزایش یافت.طبق پیش‌بینی بلندمدت اتحادیه بازرگانان، قیمت Cardano (ADA) می‌تواند تا سال 2025 به 1.193 دلار برسد.

Uniswap 

Uniswap (UNI) یک ارز دیجیتال است که نشانه حاکمیتی از صرافی غیرمتمرکز غیرمتمرکز (DEX) است. برخلاف یک صرافی سنتی، هیچ دفترچه سفارشی در UNI یا مرجع نظارتی مرکزی وجود ندارد و نیازی به ثبت نام و تأیید حساب شما نیست. این صرافی بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از کیف پول مرورگر، تبادل مستقیم ETH یا دیگر توکن‌های ERC20 را انجام دهند.

سال 2021 سال موفقی برای UNI بود – قیمت ارز دیجیتال در چهار ماه اول تقریباً ده برابر شد و بالاترین رکورد جدیدی را ثبت کرد که اندکی بیش از 43 دلار در اوج بود. طبق پیش‌بینی بلندمدت اتحادیه بازرگانان، Uniswap (UNI) می‌تواند تا سال 2025 به 22.387 دلار برسد.

سولانا 2025

سولانا

سولانا (SOL) یک پلت فرم ارز دیجیتال برای امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. SOL نسبت به رقبای اصلی خود مانند اتریوم مزایای زیادی دارد. به طور خاص، سرعت پردازش تراکنش در پلتفرم به 50000 تراکنش در ثانیه می رسد و هزینه آنها فقط 0.00025 دلار است.

قیمت سولانا در سال‌های 2020-2021 به شدت رشد کرد - از 2-3 دلار به 260 دلار در اوج حرکت صعودی، که منافع عظیم سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را برانگیخت‌. بر اساس پیش‌بینی بلندمدت اتحادیه بازرگانان، قیمت سولانا (SOL) می‌تواند تا سال 2025 به 74.68 دلار برسد.

Tether 

از نظر تئوری، قیمت USDT هرگز نباید تغییر کند. هر واحد موجود به طور کامل توسط ارز سنتی که در ذخیره نگهداری می شود پشتیبانی می شود. استیبل کوین تقریباً به طور مداوم توانسته است پس از بیت کوین و اتر به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ جهان قرار گیرد.

در سال 2021 شاهد بودیم که تعداد افرادی که روی سکه سرمایه‌گذاری می‌کردند و ارزش کل بازار خرید تتر افزایش یافت. اندازه تتر از آن نقطه بیش از سه برابر شد و از 21 میلیارد دلار در 1 ژانویه 2021 به بیش از 71 میلیارد دلار تا 14 ژوئن 2022 رسید.

پیش‌بینی قیمت USDTاز  DigitalCoinPrice نشان می‌دهد که این قیمت در سال 2025 باید 1.01 دلار باشد، در حالی که Gov Capital  میانگین پیش‌بینی قیمت Tether 2.558 دلار برای 19 آگوست 2025 دارد.

اتریوم ETC

اتریوم کلاسیک (ETC) ارز دیجیتالی است که برای اجرای تراکنش‌ها بر روی پلتفرم برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌شود. به دلیل عدم توافق بخشی از کاربران برای دخالت دستی در بلاک چین، به عنوان هارد فورک اتریوم در سال 2016 راه اندازی شد.

طبق پیش بینی قیمت ما، قیمت اتریوم کلاسیک (ETC) در دسامبر 2023 37.14 دلار پیش بینی می شود. این یک پیش بینی خوش بینانه است بر اساس پیش‌بینی بلندمدت اتحادیه معامله‌گران، قیمت اتریوم کلاسیک (ETC) می‌تواند تا سال 2025 به 70.03 دلار برسد.

کدام ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت بهترین هستند؟

سکه های پلتفرم هایی که معیارهای زیر را دارند:

استفاده عملی برای کاربران داشته باشد. یک استارتاپ باید برخی از مشکلات کاربران را حل کند و سود ایجاد کند. این تضمینی است که این پلتفرم نشان دهنده علاقه کاربران خواهد بود و توسعه دهندگان آن را در مقطعی تعطیل نخواهند کرد.

برنامه مقیاس پذیری نداشته باشید، کارمزد شبکه کم داشته باشید، در برابر هک مقاوم باشید، شکست را تجربه نکنید. اینها عمدتاً پلتفرم‌هایی مبتنی بر الگوریتم‌های PoS/DPoS هستند که بر روی TRON، زنجیره هوشمند بایننس، بلاک چین‌های اتریوم یا زنجیره‌های جانبی و پاراچین‌های آن‌ها ساخته شده‌اند.

راه‌حل‌های منحصربه‌فردی را ارائه دهید که می‌توانند در آینده موفق شوند، به‌عنوان مثال متاورزهای بازی، اینترنت اشیا و غیره. استارت آپ ها باید مرحله آزمایش بتا را پشت سر بگذارند و در تمام 10 صرافی برتر از نظر حجم معاملات روزانه فهرست شوند.

برای تهیه پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال از چه ابزارهایی استفاده می‌شود؟

برای تهیه پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال از چه ابزارهایی استفاده می‌شود؟

ابزارهای تحلیل تکنیکال و بنیادی: شاخص ها و نوسانگرهای روند، سطوح حمایت و مقاومت، الگوها و همچنین تحلیل اخبار، روانشناسی جمعیت، ابزارهای همبستگی و غیره.

آیا معامله بر اساس پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال ارزش دارد؟

شما از تغییرات قیمت ارز های دیجیتال منحصراً با استفاده از دانش، تجربه، شهود و مهارت خود برای تجزیه و تحلیل بازار درآمد کسب می کنید. سیگنال‌ ارز دیجیتال، نظرات تحلیلی فردی و پیش‌بینی قیمت، همگی ماهیت ذهنی آموزنده‌ای دارند. پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال ، ایده‌هایی بر اساس الگوهای دوره‌های قبل هستند و می‌توانند در آینده نیز تکرار شوند.

در عین حال، همیشه احتمال وجود عوامل بنیادی کوتاه مدت وجود دارد که به طور اساسی وضعیت بازار را تغییر می دهد. با هدایت پیش بینی ها، ریسک بالقوه را ارزیابی کنید و سعی کنید به طور منظم موقعیت های باز را نظارت کنید.

چگونه روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنم؟

نکاتی برای تجارت و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال:

کجا سرمایه گذاری کنیم؟

 صرافی های ارزهای دیجیتال بهترین پلتفرم برای معاملات سفته بازانه کوتاه مدت هستند. سیگنال فارکس توسط کارگزاران آن برای معاملات سوداگرانه در موقعیت های خرید و فروش در جفت ارزهای دیجیتال اصلی بهترین هستند. کیف پول سرد نصب شده بر روی کامپیوتر شما بهترین گزینه برای سرمایه گذاری طولانی مدت است.

در کدام ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. ریسک ها را متنوع کنید. ارزهای دیجیتالی که از نظر ارزش سرمایه در 50 رتبه برتر قرار دارند، کمترین ریسک را دارند، اما رشد آنها کندتر است. استارت‌آپ‌های نسبتاً جدید با ایده‌های اصلی بیشترین ریسک را دارند، اما می‌توانند بیش از 1000 درصد بازدهی داشته باشند، اگرچه بیش از 80 درصد آنها کلاهبرداری هستند.

چگونه تحلیل کنیم؟

تحلیل تکنیکال در ارزهای دیجیتال بیشتر در سطح روانشناسی کار می کند. ارزهای دیجیتال بسیار قوی تر به اخبار واکنش نشان می دهند برای این منظور پرشین الیت نیز اقدام به فروش اندیکاتور vip کرده است.

کلام پایانی 

سرمایه‌گذاران باید بدانند که پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت ارزهای دیجیتال بر اساس عواملی است که امروزه مرتبط هستند. هیچ کس نمی تواند آینده را بگوید. آنها فقط می توانند فرض کنند که وضعیت در روند فعلی به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

با این حال تحلیل های فنی و استفاده از سیگنال های به روز چون سیگنال فیوچرز با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال برای دستیابی به سود بالاتر توصیه می شود.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.