whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ربات معامله گری برای خرید بیت کوین در کف های قیمت

1401/02/23 ساعت 23:34


ربات معامله گری برای خرید بیت کوین در کف قیمت توسط شخصی به نام سم جی هیل به بازار ارائه شد. سم یکی از کاربران ردیت است که در سال ۲۰۱۳ با این ارز دیجیتال پرطرفدار آشنا شده و اکنون توانسته است با طراحی یک ربات تریدر به تجارت آن کمک کند.

ربات معامله گری یا ربات تریدر در واقع نوعی نرم افزار است که برای انجام معاملات به صورت خودکار و هوشمند برنامه نویسی شده است. سم ربات خود را به منظور انجام معاملات پرسود تر و خرید بیت کوین در کف قیمت آن طراحی کرده است. از این رو، از آن ها به عنوان ربات های Buy The Dip یا ربات های خرید در کف قیمت یاد می شود.

 

ربات تریدر

در این مقاله قصد داریم به بررسی ربات معامله گری خرید بیت کوین در کف های قیمت بپردازیم. برای این منظور لازم است ابتدا کمی درباره ربات های تریدر و انواع آنها توضیح دهیم.

ربات بیت کوین چیست؟

ربات معامله گری بیت کوین یک ربات نرم افزاری است که به صورت هوشمند به انجام معامله با این سکه و خرید و فروش آن می پردازد. تقریباً تمام ربات های معاملاتی بیت کوین علاوه بر به کارگیری تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، توسط الگوریتم ها نیز پشتیبانی می شوند. به این ترتیب این ربات ها در زمانی که شما مشغول به کار های دیگر خود می باشید و یا در حال استراحت هستید، فرصت های پرسود معاملاتی را شناسایی کرده و به جای شما به تجارت و کسب درآمد می پردازند.

خواهید دید که یک ربات معامله گری بیت کوین به صورت ۲۴ ساعته در حال رصد کردن و بررسی معاملات و فرصت های بازار است. در نتیجه، هیچ فرصتی را در این بازار جهانی از دست نخواهید داد. تنها کاری که لازم است شما انجام دهید انجام تنظیمات مورد نیاز برای دسترسی ربات به حساب شماست.

ربات های بیت کوین چگونه کار می کنند؟

ربات معامله گری بیت کوین با در اختیار گرفتن پولی که شما قصد سرمایه گذاری آن را دارید، به تجارت در این بازار می پردازد. بسیار طبیعی است که بخواهید قبل از سپردن سرمایه خود به این ربات ها با نحوه عملکرد آنها آشنا شوید.

نحوه عملکرد هر ربات معامله گری بیت کوین بسته به استراتژی خاصی که برای آن تعریف شده است، می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برخی ربات ها از طریق رصد کردن فعالیت های سرمایه گذاران بزرگ و حرفه ای در تجارت ارز دیجیتال و انجام معاملات مشابه با آنها به تجارت می پردازند. به این ربات ها، ربات های کپی تریدینگ می گویند. 

 

نحوه عملکرد ربات تریدر

در هر صورت، حد پذیرش ریسک سرمایه گذاری توسط سرمایه گذار مشخص میشود. ربات معامله گری از طریق مقایسه با میزان حد ضرر که سرمایه گذار آن را در قسمت تنظیمات وارد کرده است، درباره معاملات تصمیم گیری می کند. زمانی که ارزش یکی از دارایی های شما بیشتر از حد ضرر تعریف شده کاهش می یابد، ربات خرید آن را متوقف کرده و یا آن را در سفارشات فروش شما قرار می دهد. لازم به ذکر است یک ربات هرگز نمی تواند ضرر شما را به صفر برساند. اما می تواند با اقدام به موقع میزان آن را کاهش دهد.

استراتژی های معاملاتی

در این قسمت از مقاله شما را با برخی از استراتژی های به کار رفته در بازارهای مالی آشنا می کنیم. هدف از آشنایی با این استراتژی ها شناخت بهتر ربات معامله گری Buy the Dip می باشد. به همین دلیل استراتژی های خرید و فروش یا سفارشات بازار، متوسط هزینه دلاری و سفارشات Limit را مورد بررسی قرار می دهیم.

DCA یا متوسط هزینه دلاری یکی از استراتژی های انجام معامله در بازارهای مالی مانند بازار ارز دیجیتال می باشد. در این روش معامله کننده ها، بدون در نظر گرفتن تغییرات جزئی قیمت ارزهای دیجیتال، به صورت منظم مبلغی را برای خرید کریپتو کنار می گذارند. برای درک این روش فرض کنید سرمایه گذار مبلغ مشخصی را برای تجارت ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. میدانید که در این تجارت همیشه احتمال اشتباه وجود دارد و سرمایه گذاران ممکن است سکه اشتباهی را انتخاب کرده باشند. برای کم کردن ریسک سرمایه گذاری در این روش، سرمایه گذار مبلغ مورد نظر خود را به قسمت های کوچکتر تقسیم کرده و در بازه های زمانی معین مانند هر هفته یا هر ماه یک قسمت از آن را به خرید ارز مورد نظر خود تخصیص می دهد. به این ترتیب، هر زمان که سرمایه گذار احساس کند تصمیم اشتباهی اتخاذ نموده است، می تواند از ضرر بیشتر خود جلوگیری کند. این روش برای مبتدیان بهتر و کم ریسک تر است. 

 

استراتژی های معاملاتی ربات تریدر

استراتژی Market Orders یا سفارشات بازار، در واقع همان خرید و فروش روزانه است که با توجه به قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال انجام می شود. در نهایت استراتژی سفارشات حدی یا Limit Orders با تنظیم حدود انجام و توقف خرید و فروش به تجارت می پردازد. استراتژی سفارشات حدی به اندازه استراتژی های دیگر محبوبیت ندارد و بیشتر توسط افراد با تجربه و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

ربات Buy the Dip

واضح است که خرید یک سکه کریپتو در زمانی که در پایین ترین قیمت خود قرار دارد بیشترین سود را برای سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت. در نتیجه ربات معامله گری که بتواند پایین ترین قیمت یا به اصطلاح کف قیمت یک سکه را تشخیص داده و در این زمان نسبت به خرید سکه اقدام نماید، محبوب ترین ربات خواهد بود.

سم جی هیل، توسعه دهنده ربات معامله گری خرید در دیپ بیت کوین، موفق شده است رباتی را ایجاد کند که نسبت به استراتژی DCA تا 10 درصد عملکرد مناسب تری داشته است. او این ربات را با استفاده از استراتژی خرید Limit Orders برنامه نویسی کرده است. به گفته سم یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit  پیشنهادی را مطرح کرده است که باعث الهام ساخت این ربات از طریق توسعه استراتژی سفارشات حدی خرید شده است.

ربات معامله گری خرید بیت کوین در کف قیمت، محدوده سفارشات را در چندین سطح زیر قیمت کنونی ثبت می کند. در صورتی که یکی از این سفارشات کامل شده و یا لغو شود، ربات این پروسه را مجدداً تکرار می کند. سم جی هیل به کاربران اطمینان داده هزینه استفاده از این ربات برای هر ماه چیزی در حدود ۵ دلار باشد. سم برای این منظور از ذخیره تکنولوژی های Lambda، React.JS، Python، Amazon Web Services و DynamoDB در GitHub استفاده کرده است. 

 

خرید در کف قیمت با ربات تریدر

ربات معامله گری طراحی شده توسط سم پس از شروع کار خود از دسامبر ۲۰۲۱، توانست در اوایل ماه فوریه ۲۰۲۲ به نتایج قابل توجهی دست یابد. این ربات موفق شد رکورد سودآوری استراتژی DCA را پشت سر گذاشته و سود بیشتری را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. طبق گفته توسعه دهنده این ربات، Buy the Dip Bot توانسته است در مقایسه با استراتژی متوسط هزینه دلاری، بین 5٪ تا 10٪ برای هر سکه بازدهی بیشتری داشته باشد. به این ترتیب سرمایه‌گذاران می توانند با پرداخت پول کمتر، ارز بیشتری را به دست آورند.

ربات معامله گری خرید در کف قیمت برای مشخص کردن بهترین زمان ورود به معامله از بسته های بک تست استفاده می کند. بک تست از طریق بررسی گذشته بازار به شما میگوید که آیا استراتژی شما موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر.

از نظر سازنده ربات معامله گری خرید بیت کوین در کف قیمت، بهتر است افراد مبتدی تجارت خود را با استفاده از استراتژی DCA شروع کنند. دلیل این پیشنهاد این است که افرادی که تازه وارد بازار کریپتو شده اند، بیشتر با هدف افزایش دارایی و سکه های خود معامله می کنند. این ربات برای افرادی که قبلاً به اندازه قابل قبولی دارایی دیجیتالی به دست آورده و اکنون قصد کاهش هزینه های خرید و افزایش سود حاصل از دارایی های خود را دارند، کارایی بیشتری دارد.

 

معامله بیت کوین با ربات تریدر

کلام آخر

توسعه دهنده ربات معامله گری خرید در کف قیمت بیت کوین اعلام کرده که علاوه بر این ربات، از روش DCA هم استفاده می کند. زیرا این ربات در حال حاضر تنها قادر به انجام معاملات بیت کوین می باشد. در نتیجه اگر به داشتن سایر سکه ها و توکن های موجود در بازار کریپتو علاقه دارید، لازم است سایر استراتژی ها را نیز فرا گرفته و به کار بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.