whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Storj

1400/10/08 ساعت 23:41


فضا های ذخیره سازی اطلاعات یکی از مهمترین اجزا در دنیای دیجیتال هستند. با گسترش فضای کریپتوکارنسی و همچنین گسترش فعالیت ها در بستر بلاک چین اتریوم، موقعیتی فراهم شده است که به وسیله آن افراد می توانند در آن، فضای ذخیره سازی که در سیستم و هارد دیسک خود به آن نیاز ندارند را در اختیار دیگر کاربران دنیای بلاک چین قرار دهند و در قبال آن درآمد داشته باشند. در این مقاله به بررسی رمز ارز Storj می پردازیم و شما را با چگونگی کارکرد و همچنین آینده این ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد.

 

image

رمز ارز Storj

 

ارز دیجیتال Storj چیست و توسط چه کسانی ارائه شده است؟

شاید در دنیای بلاک چین یکی از بهترین امکانات، ذخیره سازی غیر متمرکز باشد. زیرا خرید سخت افزار های ذخیره سازی اطلاعات علاوه بر اینکه بسیار هزینه بر است، امنیت کافی را نیز ندارد. از همین رو بسیاری از توسعه دهندگان دنیای کریپتوکارنسی با ارائه پروژه هایی به دنبال بهترین روش برای استفاده از این دنیای مدرن برای رفع نیاز های کاربران دنیای دیجیتال هستند.

رمرز ارز Storj از کلمه Storage گرفته شده است و به عنوان راه حلی برای ذخیره سازی غیر متمرکز شناخته می شود. این رمز ارز در ماه می 2014 و توسط شاون ویلکینسون ارائه شده است.

این شخص با استفاده از فضای بلاک چین توانست بستری برای ذخیره اطلاعات فراهم آورد و همراه با جان کوین که بنیان گذار اصلی پروژه است، گامی بزرگ در دنیای ذخیره سازی اطلاعات بردارند.

از مهم ترین امکانات این شبکه می توان به امکان اجاره فضای خالی دیسک افراد اشاره نمود. افرادی که در بستر بلاک چین فعالیت دارند، می توانند به استورج متصل شوند و فضای خالی هارد دیسک خود را در اختیار این پروژه قرار دهند و در ازای این کار درآمد کسب نمایند.

درآمد در این فضا از طریق توکن  Storj انجام می شود و به فرد اجازه می دهد که با این درآمد به یک ارائه دهنده برای ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری در مقیاس کوچک تبدیل شود.

این بستر هم اکنون یکی از با ارزش ترین رمز ارز و توکن ها را در فضای کریپتوکارنسی دارد. اگر به دنبال دلیل این برتری هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

image

رمز ارز Storj

 

چرا شبکه و رمز ارز Storj از بقیه ارائه دهندگان فضای های ذخیره سازی برتر است؟

شاید بتوان مهم ترین دلیل برتری این شبکه بر دیگر شبکه های ذخیر اطلاعات را غیر متمرکز بودن آن دانست.

در گذشته اطلاعات در سرور های بزرگ در مکان های خاصی ذخیره می شدند و این مساله می توانست باعث بروز مشکلات بسیاری از جمله هک و دزدی اطلاعاتی شود.

اما شبکه Storj با بهره گیری از فضای بلاک چین و هزاران کامپیوتری که به این فضا متصل می شوند، توانست ذخیره سازی اطلاعات را وارد مرحله جدیدی نماید و جالب است بدانید که در این مرحله جدید امنیت اطلاعات بسیار بالا تر است.

در شبکه Storj هر شخص می تواند با چند ترابایت فضا در رایانه شخصی خود و با اتصال به این شبکه تبدیل به یکی از سرور های ذخیره سازی اطلاعات در دنیا شود.

برای اتصال به این شبکه فقط کافیست Tardigrade را نصب کنید و فضای ذخیره سازی خود را جزئی از این شبکه قدرتمند کنید.

برای انجام این کار فقط به اینترنتی پرسرعت و قدرتمند و همچنین چند ترابایت فضای خالی نیاز دارید.

از دیگر برتری های این شبکه می توان به هزینه پایین تر برای کاربرانی که از این فضا برای ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده می کنند، نسبت به نوع سنتی اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی های این پلتفرم، رمز گذاری داده های مربوط به  Host است که به افزایش امنیت یک شرکت و فعالیت هایش کمک بسیار بزرگی می کند.

 

image

رمز ارز Storj

 

مهم ترین ویژگی های شبکه و رمز ارز استورج

در ذخیره سازی های سنتی دو شرکت برتر و شناخته شده قرار دارند، که این دو شرکت آمازون و گوگل هستند.

اگر سرویس جدید بخواهد برای ذخیره سازی اطلاعات با این دو شرکت قدرتمند رقابت کند، باید ویژگی های برتری نسبت به این دو سرویس ذخیره سازی داشته باشد.

از مهم ترین ویژگی های شبکه استورج می توان به موارد زیر اشاره کرد.

●      هزینه بسیار پایین تر نسبت به ذخیره کننده ها سنتی

ذخیره ساز های سنتی مانند گوگل و آمازون برای ذخیره سازی اطلاعات هزینه های بسیار بالایی دریافت می کنند و این موضوع یکی از بزرگترین نقاط ضعف این دسته از ذخیره ساز ها به حساب می آید.

شبکه Storj توانسته با تاکید بر غیر متمرکز بودن سیستم، هزینه های ذخیره سازی را بسیار پایین آورد. یکی از اقداماتی که به کم کردن هزینه ها در روش غیر متمرکز کمک می کند، حذف مراکز و تجهیزات ذخیره سازی در روش سنتی است.

در ذخیره سازی های غیر متمرکز، هزینه ها حدود 1/3 کم شده است.

●      امنیت و خصوصی سازی بیشتر در ذخیره سازی شبکه استورج

در پلتفرم ذخیره سازی استورج، همانند دیگر پلتفرم های دنیای بلاک چین، هیچ نهاد و یا کشوری بر اطلاعات نظارت ندارد و همین امر می تواند ایرادات ذخیره سازی سنتی که عبارتند از: دزدی و دستکاری در داده ها، هزینه های بسیار بالا و همچنین تصمیم گیری دولت ها برای ایجاد وقفه در ارائه اطلاعات را از بین ببرد.

●      مقیاس پذیری بیشتر شبکه و رمز ارز Storj

شبکه استورج قابلیت انعطاف بالا در برابر اتفاقات و نیاز های آینده را دارد و همین امر باعث شده تا میزان اعتماد به شبکه و رمز ارز Storj بیشتر شود.

بهتره گیری استورج از فناوری های جدید مانند شاردینگ و همچنین رمزگذاری اطلاعاتی که در نود ها قرار دارد، سعی بر آن دارد که اعتماد سیستم های اقتصادی بزرگ را برای ذخیره اطلاعات جذب نماید و از ذخیره ساز های قدیمی در این عرصه پیشی بگیرد.

پلتفرم استورج علاوه بر اینکه بر ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری تمرکز بالایی دارد، سعی دارد با ایجاد پشتیبانی قوی، تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز ذخیره سازی فایل های تصویری، صوتی و ویدئویی شود.

اکنون که با ویژگی های برتر پلتفرم استورج آشنا شدید، بهتر است با ارز دیجیتال Storj و اهداف و آینده آن نیز بیشتر آشنا شوید. 

image

رمز ارز Storj

 

کارکرد رمز ارز Storj چگونه است؟

شاید کارکرد شبکه ارز دیجیتال Storj را در فناوری Torrent دیده باشید.

در فناوری Torrent، تورنت ها به صورت شبکه های کوچک به صورت نظیر به نظیر عمل می کنند و بهترین مکان برای ذخیره سازی فایل و اطلاعات هستند. در این شبکه با ایجاد فایل های کوچک در تعداد بسیار زیاد و تقسیم آن بین کاربرانی که هارد خود را در اختیار پروژه گذاشته اند، فایل ها را ذخیره می کنند.

در این پلتفرم اگر شخص نیاز به کپی از یک فایل ذخیره شده در این فضا داشته باشد، باید برای پیدا کردن تمام قطعه های فایل، به آن ها seed بفرستد.

ارسال seed باعث می شود که پلتفرم تمامی قطعات فایل را جمع کند و در کنار هم قرار دهد و در نتیجه به کاربر اجازه کپی گرفتن از فایل داده می شود.

اما در پلتفرم استورج به جای دریافت یک فایل از منبعی که قطعات را کنار هم قرار داده است، کاربر از منابع مختلف و به طور همزمان فایل خود را دریافت و ذخیره می کند.

سرعت در پلتفرم استورج نکته ای بسیار مهم و اساسی است.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر از رمز ارز Storj و آینده آن هستید، بهتر است چندین فاکتور را در نظر داشته باشید.

image

رمز ارز Storj

پیش بینی آینده ارز دیجیتال استورج

پلتفرم استورج در سال 2017 اقدام به ارائه ارز دیجیتال Storj کرد.

این ارز دیجیتال بهترین وسیله برای پرداخت هزینه ها و همچنین درآمد ها در این پلتفرم است. به طور کلی ارز دیجیتال Storj سیستمی قدرتمند برای ممیزی و همچنین تایید فایل ذخیره شده در فارم ها است.

برنامه های آینده این رمز ارز در کنار پروژه هایی که در گذشته انجام داده است، باعث شده که آینده رمز ارز Storj موفق پیش بینی شود.

البته این آینده نگری نمی تواند برای خرید و یا فروش رمز ارز Storj فاکتوری قابل قبول باشد و نیاز است که رفتار این پلتفرم را در کنار تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال قرار دهید تا تصمیم صحیح برای خرید و فروش این ارز دیجیتال بگیرید.

کلام آخر

با توجه به این نکته که سرور های ذخیره سازی جزء جدایی ناپذیر دنیای اطلاعات هستند، پلتفرم هایی که اقدام به ارائه خدمات بهتر و کم هزینه تر برای این ذخیره سازی می کنند، می توانند آینده ای قدرتمند و سود ساز در پیش رو داشته باشند.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر از پلتفرم و رمز ارز Storj هستید و تصمیم به خرید و یا فروش این ارز دیجیتال دارید، کافیست با ما در ارتباط باشید تا شما را با این ارز دیجیتال و بازار آن بیشتر آشنا کنیم و بهترین سیگنال ارز دیجیتال Storj را به شما ارائه دهیم.

برای خرید و فروش این ارز دیجیتال، می توانید از طریق صرافی های زیر اقدام کنید.

●      Coin Tiger

●      Huobi Global

●      OKEx

●      Binance

●      FTX

تمامی این صرافی ها از رمز ارز Storj پشتیبانی می کنند و به کاربر امکان خرید و فروش این ارز دیجیتال آینده دار را می دهند.

کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و با ارائه بهترین سیگنال ارز دیجیتال، شما را در انجام معامله ای دقیق و سود ساز یاری خواهند کرد. پس فقط کافیست با ما در ارتباط باشید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.