whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بازی بمب کریپتو

1401/02/29 ساعت 02:29


بازی بمب کریپتو یا Bomb Crypto یکی از بازی های play-to-earn یا "بازی برای کسب درآمد" در محیط متاورس می باشد که بر اساس ان اف تی ها کار می کند. این بازی توسط یک شرکت ویتنامی فعال در حوزه تولید گیم با نام Senspark ایجاد شده و به بازار ارائه گردیده است. آنچه که از گزارشات بازی های play-to-earn برآورد می شود، حاکی از آن است که بازی Bomb Crypto از MBOX که برترین بازی GameFi محسوب میشد نیز پیشی گرفته است. شایان ذکر است MBOX بالاترین میزان دریافتی پول از BSC را به خود اختصاص داده بود.

بازی بمب کریپتو همچنین از تاریخ 18 دسامبر سال 2021 تا 17 ژانویه سال 2022 توانسته به رتبه سوم در بخش کلی GameFi پس از دیفای کینگدامز و اکسی اینفینیتی برسد. با توجه به افزایش محبوبیت Bomb Crypto در بین گیمر های کریپتو، در این مقاله به بررسی ویژگی های این بازی خواهیم پرداخت. پیش از هر چیزی پیشنهاد می‌کنیم در کانال سیگنال ارز دیجیتال عضو شوید تا با دریافت بهترین‌ سیگنال ارز دیجیتال به شکل روزانه در معاملات خود سود بیشتری به دست آورید.

بازی کریپتوی انفجاری

Bomb Crypto چیست؟

بازی بمب کریپتو یا کریپتوی انفجاری یک بازی متاورسی است که در آن بازیکنان باید برای به دست آوردن توکن BCOIN با یکدیگر به رقابت بپردازند. این بازیکنان باید با استفاده از قهرمانان انفجاری از نوع NFT با هیولاها مبارزه کنند. وب سایت رسمی این بازی 12 قهرمان NFT پیکسلی را که هر کدام دارای ویژگی های جورواجوری هستند، منتشر کرده است. هر کدام از این قهرمانان که نقش خود را بهتر بازی کند و عملکرد بهتری از خود نشان دهد، می تواند توانایی بازیکن خود را برای جستجوی BCOIN بالا ببرد.

بازی بمب کریپتو برای سه حالت متفاوت طراحی شده است: جستجوی گنج، ماجراجویی و نبرد. در حال حاضر، تنها حالت جستجوی گنج این بازی در دسترس عموم قرار گرفته است. دو حالت دیگر همچنان توسط تیم سازنده در دست توسعه هستند.

جستجوی گنج 

در حالت جستجوی گنج بازی بمب کریپتو، هر بازیکن باید قهرمان یا هیرو خود را به ناحیه استخراج یا معدن برساند. پس از آن قهرمانان به صورت اتوماتیک برای از بین بردن موانعی که سر راه گنج قرار دارند،ی بمب های را قرار داده و انفجار ایجاد می کنند. گنجی که از این معادن استخراج شده و برداشت می شود، همان توکن BCION می باشد.

هر کدام از قهرمانان بازی بمب کریپتو، انرژی و ویژگی های مختص به خود را دارند. کاشت بمب ها در معادن و منفجر کردن آنها نیز با مصرف کردن این انرژی انجام می شود. زمانی که هر کدام از این قهرمانان انرژی خود را به صورت کامل مصرف کند، باید برای شارژ مجدد وارد حالت استراحت شود. کاربران و بازیکنان می توانند برای افزایش سرعت شارژ انرژی قهرمان خود یک خانه خریداری کنند.

توکن BCION

ماجراجویی

در حالت ماجراجویی بازی بمب کریپتو، هر بازیکن برای شروع ماجراجویی خود یک قهرمان را انتخاب می کند. بازیکنان باید برای پیروزی در حالت ماجراجویی به کمک قهرمان انتخابی خود با تمام هیولاهای طراحی شده برای این داستان مبارزه کرده و آنها را شکست دهند. بازیکنان برای به دست آوردن توکن BCION در این حالت باید موانعی را که به شکل بلوک ساخته شده اند از بین برده یا هیولا ها را بکشند. علاوه بر این بازیکنان می توانند با شرکت در مبارزات Boss این بازی، پاداش های قابل توجهی را در قالب NFT کسب کنند.

نبرد

در این حالت از بازی بمب کریپتو نیز بازیکنان باید برای به دست آوردن توکن BCION در مقابل یکدیگر بازی کنند. این حالت از بازی به انرژی بسیاری نیاز دارد. علاوه بر این بازیکنان برای اینکه بتوانند در این رقابت ها شرکت کنند، باید تعداد مشخصی توکن داشته باشند. این توکن ها در آخر رقابت به عنوان پاداش به برنده مسابقات داده میشوند.

نابود کردن هیولاها

قهرمانان انفجاری NFT

بازیکنان بازی بمب کریپتو برای به دست آوردن قهرمانان انفجاری NFT خود می توانند به سه روش اقدام کنند. در ادامه این روش ها را به صورت مختصر برای شما توضیح می دهیم.

  • خرید از فروشگاه: بازیکنان می توانند قهرمانان انفجاری مورد نظر خود را به صورت مستقیم از فروشگاه خریداری کنند. قیمت یک قهرمان انفجاری برای این بازی 10 توکن BCOIN می باشد.
  • نجات دادن قهرمان: در برخی از نقشه های حالت جستجوی گنج، بازیکنان شانس رویارویی با قهرمانان قفل شده را دارند. در این صورت بازیکنان می توانند این قهرمانان را آزاد کرده و پس از شارژ انرژی مورد نیازشان از آنها استفاده کنند. البته این مورد بسیار کم اتفاق می افتد. 
  • حراج در بازار: بازیکنان می توانند قهرمانان را در بازار p2p  که توسط بازی بمب کریپتو ایجاد شده است با یکدیگر معامله کنند. با استفاده از این ویژگی بازیکنان می توانند به کسب درآمد پرداخته و نقدینگی دارایی خود را افزایش دهند. شایان ذکر است این روش همچنان توسط تیم سازنده در حال توسعه است.

آمار نشان می دهد تا 17 ژانویه، تعداد 12 میلیون قهرمان در بازی بمب کریپتو فروخته شده است. ویژگی ها و انرژی های متفاوت قهرمانان این بازی، روی اثرگذاری انفجار های ایجاد شده و تعداد توکن BCOIN به دست آمده تاثیر می گذارند. 

قهرمانان انفجاری از نوع NFT

علت رشد سریع بازی Bomb Crypto 

ماشین حساب شبیه سازی شده بازی بمب کریپتو امکان محاسبه درآمد تقریبی روزانه بازیکنان را برای ایشان فراهم کرده است. به عنوان مثال اگر بازیکنان، سه قهرمان متفاوت با ویژگی های جورواجور در اختیار داشته باشند، میانگین سود روزانه آنها چیزی در حدود 0.95 BCOIN خواهد بود. به این ترتیب پس از گذشت سی و دو روز هزینه ای که بازیکنان برای دریافت سه قهرمان پرداخت کرده اند، جبران خواهد شد.  

بازی بمب کریپتو در مقایسه با استخراج DeFi، به وسیله ایجاد جلوه نمایشی قهرمانان خود، سرگرمی و جذابیت بیشتری برای کاربران ایجاد می کند. مبلغی که برای دریافت قهرمانان پرداخت می شود، جز سرمایه اصلی کاربران محسوب نمی شود و باید آن را به عنوان هزینه بازی در نظر گرفت. مشاهده کردید که کاربران می توانند به سرعت مبلغ پرداختی خود برای قهرمانان بازی Bomb Crypto را جبران کرده و به دست آورند. در نتیجه تمام درآمد آنها پس از 32 روز به سود خالص تبدیل می شود. این امتیاز باعث جذب بسیاری از بازیکنان و اشتیاق و عجله آنها برای پیوستن به این بازی شده است.

عملکرد داده ها

بازی بمب کریپتو به دلیل سادگی بازی آن و درآمد بالایی که برای بازیکنان ایجاد می کند، به محبوب ترین و پرمعامله ترین پروژه GameFi در BSC تبدیل شده است. از زمان انتشار Bomb Crypto نمودار تعداد کاربرانی که به این بازی روی آورده اند، سیر افزایشی نسبتا ثابتی را  تجربه کرده است. همچنین میزان پایبندی و وفاداری کاربران به این بازی نسبت به سایر پروژه های GameFi در BSC نیز بیشتر است. به علاوه این بازی در مقایسه با دیگر برنامه های GameFi موفق در BSC، میزان تبادل هفتگی پایدارتری را نیز داشته است. 

Bomb Crypto

توکن اولیه بازی بمب کریپتو با نام BCOIN را می توان به وسیله انجام معاملات در DEX، منفجر کردن موانع و بلوک ها در حالت جستجوی گنج، شرکت در مسابقات و همچنین در قالب جوایز فصلی به دست آورد. BCOIN را می توان برای خرید قهرمانان، آیتم ها و قهرمانان ارتقاء یافته و همچنین برای شرکت در ساخت جامعه بازی در آینده استفاده کرد.

ارزش ارز دیجیتال بازی بمب کریپتو در 28 نوامبر سال 2021 به 8 دلار رسید. پس از آن برای مدت کوتاهی ارزش آن یک سیر نزولی را طی کرد. اما دوباره در 17 ژانویه سال 2022 به ارزش 3.19 دلار رسید. شایان ذکر است، روند رشد ارزش توکن BCOIN  تا قبل از دسامبر 2021 با افزایش تعداد کاربران رابطه مستقیم داشت. اما پس از آن این روند معکوس شد.

این تغییرات قیمت حاکی از آن است که بازی بمب کریپتو وارد یک بازار خرید و فروش بر اساس گمانه زنی شده است. کاربران برای استخراج توکن های بازی با قیمت پایین وارد این بازار شده و سپس زمانی که ارزش آنها افزایش می یابد، برای به دست آوردن سود اقدام به فروش آنها می کنند.

کسب درآمد با بازی کریپتوی انفجاری

کلام آخر

در حال حاضر بازی بمب کریپتو محیط بازی بسیار کوچکی دارد و تیم سازنده از نقشه راهی که ارائه کردند، عقب مانده اند. کاربران تنها می توانند از امکانات اولیه این بازی همچون خرید قهرمانان، خانه ها و حالت جستجوی گنج استفاده کنند. بازار این بازی، حالت داستانی و لایه های آن همچنان آنگونه که انتظار می‌رفت، آنلاین نشده اند.

از طرف دیگر خود بازی بمب کریپتو نیز دارای ایراداتی مانند انتخاب تصادفی قهرمان بازی، امکان استخراج توکن BCOIN تنها به صورت آنلاین، و بازیابی انرژی به وسیله عملیات دستی می باشد. با این حال انتظار می رود با توسعه محیط و ظاهر نمایشی خانه، حالت داستانی و نقشه های PVP بازی شاهد قابلیت های بیشتر آن در آینده باشیم.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.