whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال VIDT Datalink و توکن (VIDT)

1401/11/09 ساعت 01:37


در این مقاله قصد داریم با رمز ارز هوش مصنوعی وی‌ آی‌‌ دی‌ تی دیتالینک و توکن (VIDT) آشنا شویم. ارز دیجیتال VIDT Datalink با هدف کمک به ذخیره ایمن داده‌ها در بلاک چین ایجاد شده است. بیایید نگاهی بر این ارز بیندازیم و ببینیم چه چیزهایی در مورد توکن VIDT که مبتنی بر بلاک چین اتریوم (ETH) است، وجود دارد. همچنین برخی از پیش‌بینی‌های قیمت این ارز دیجیتال هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار دهیم. 

در ادامه این مطالب از پرشین الیت با ما همراه باشید. فراموش نکنید که با عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال در پرشین الیت می‌توانید از سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس به صورت روزانه بهره‌مند شوید.  

VIDT Datalink

رسالت ارز دیجیتال VIDT Datalink (وی‌ آی‌‌ دی‌ تی دیتالینک)

در دنیای فناوری محاسبات، یکی از ایده‌های کلیدی، داده است. برنامه‌های کامپیوتری بر اساس داده‌ها هستند، به این معنی که تقریباً داده در قلب هر بخش کاری که انجام می‌شود، قرار دارد. زمانی که شبکه جهانی وب ایجاد شد، داده‌ها به دلیل نیاز به یک اصطلاح بهتر یعنی تلفن همراه شروع به کار کردند. این داده‌ها می‌توانند از طریق یک ترمینال به ترمینال دیگری در جهان ارسال و یا دریافت شوند.

هنگامی که فناوری بلاک چین در اواخر دهه 2000 ظهور کرد، یکی از نکات کلیدی فروش آن، این بود که به مردم اجازه می‌داد تا داده‌های خود را هم کنترل کنند و هم به اشتراک بگذارند. بلاک چین با نگرانی که پیرامون دسترسی شرکت‌های فناوری بزرگ به اطلاعات شخصی افراد وجود داشت، برای بسیاری راه‌حلی بالقوه ارائه کرد.

در همین حال، صنعت ذخیره‌سازی داده‌های جداگانه‌ای پدیدار شده است که راه‌های جدیدی را ارائه می‌کند و به مردم اجازه می‌دهد اطلاعات خود را ذخیره کنند. در نتیجه، شاید اجتناب ناپذیر بود که بین فناوری بلاک چین و کسب و کار ذخیره سازی داده‌ها پیوند وجود داشته باشد. پلتفرم VIDT Datalink یکی از چند پلتفرم مبتنی بر بلاک چین می‌باشد که هدف آن ایجاد ذخیره سازی داده‌ها در بلاک چین است. ایده پشت این موضوع یک داستان موفقیت آنلاین دیگر، یعنی فناوری ابری است. در ادامه کمی پیرامون این فناوری صحبت می‌کنیم. 

فناوری ابری چیست و چه ارتباطی به ارز دیجیتال VIDT Datalink دارد؟

مفهوم ابر به این معنی است که شما می‌توانید مکانی امن و مطمئن برای ذخیره داده‌ها در خارج از رایانه‌های فردی داشته باشید و مکانی را برای اشتراک‌گذاری داده‌ها فراهم کنید. VIDT Datalink به گونه‌ای طراحی شده است که به افراد امکان می‌دهد ابر را با بلاک چین پیوند دهند، به این معنی که از نظر تئوری می‌تواند به مردم این فرصت را بدهد که داده‌ها را روی بلاک چین آپلود و تأیید کنند.

طیف وسیعی از فناوری وجود دارد که می‌تواند با این پلتفرم کار کند از جمله نرم‌افزار دائمی در حالت حافظه فقط خواندنی، همچنین به عنوان سیستم‌افزار مانند گواهی‌ها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز شناخته می‌شود.

VIDT Datalink2

آشنایی با توکن VIDT

ارز دیجیتال VIDT Datalink توسط هنرمندانی چون Marnix van den Berg، Pim Voets و Ceciel van Helden در سال 2019 تأسیس شد. اما در سال 2021، این پلتفرم به یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) تبدیل گشت. 

هر شبکه مبتنی بر بلاک چین باید توکن بومی خود را داشته باشد و VIDT Datalink نیز دارای یک ارز رمزنگاری شده به نام vidt datalink است که با نام تجاری VIDT شناخته می‌شود. این توکن برای پرداخت هزینه ایجاد و اصلاح فایل‌ها در شبکه و همچنین برای کمک به تأیید داده‌ها در بلاک چین استفاده می‌شود. 

مانی که VIDT DAO ایجاد شد، توکن مخصوص به خود را دریافت کرد که از بسیاری جهات، از ارز رمزپایه اصلی vidt datalink گرفته شده است. با این حال، اولین VIDT هنوز در حال استفاده است و هنوز می توان آن را خرید، فروخت و در صرافی‌ها معامله کرد. از آنجایی که این ارز مبتنی بر بلاک چین اتریوم (ETH) است، پیوند داده vidt به جای یک سکه، یک توکن است. 

تاریخچه قیمت VIDT از راه اندازی تا کنون 

بیایید به تاریخچه قیمت VIDT نگاه کنیم. در حالی که عملکرد گذشته هرگز نباید به عنوان شاخصی از نتایج آینده در نظر گرفته شود، دانستن اینکه توکن قبلاً چه کاری انجام داده است، می‌تواند به ما کمک کند تا زمینه بسیار مفیدی را در تفسیر پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال VIDT Datalink به دست بیاوریم. 

نگامی که VIDT برای اولین بار در آوریل 2019 وارد بازار آزاد شد، چیزی در حدود 0.12 دلار ارزش داشت. در تابستان همان سال یعنی در اواخر ژوئن و اوایل جولای به بالای 0.40 دلار رسید، اما پس از آن کاهش یافت. سال بعد، به آرامی شروع به روند صعودی کرد تا اینکه در آگوست 2020 به بالاترین سطحش تا آن زمان یعنی بیش از 1.10 دلار رسید.

پس از آن کاهش دیگری در قیمت به دنبال داشت اما اوایل سال 2021 زمان خوبی برای ارزهای دیجیتال و VIDT بود و در 10 می به بالاترین قیمت خود یعنی 1.85 دلار رسید. اما پس از آن، زمان کاهش مجدد آن فرا رسید و آن سال را با 0.7986 دلار به پایان رساند. 

پس از بازارهای صعودی خوش‌بینانه در سال 2021، سال 2022 سالی بود که در آن همه چیز برای کریپتو بسیار ضعیف بود و VIDT نیز یکی از توکن‌هایی بود که تا کنون در این سال ضربه خورده است. اگرچه در 5 ژانویه به 0.962 دلار رسید، اما از آن زمان تا کنون بسیار در سراشیبی بوده و با حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه به 0.337 دلار کاهش یافت.

در ماه بعد چیزی شبیه به بهبودی وجود داشت، جایی که از یک روند صعودی لذت برد و در 5 آوریل با 0.6189 دلار به اوج رسید. اما رکود دیگری نیز وجود داشت که به دلیل از بین رفتن استیبل کوین UST و سقوط ارز LUNA رخ داد. با کاهش VIDT به 0.1071 دلار در 12 می، به یک سقوط قیمتی تبدیل شد.

در 8 ژوئیه، پس یک جهش عجیب و غریب، در 8 ژوئیه شاهد یک معامله توکن در حال بهبود در 0.8103 دلار بود و اگرچه پس از آن یک نوع رکود وجود داشت، اما همچنان توانست در بالای 0.30 دلار برای بیشتر 6 هفته آینده یا بیشتر ماه اوت قبل از اینکه به سمت پایین به پایان برسد، کار کند.

در اوایل ماه نوامبر، این توکن شاهد افزایش دوباره به 0.7767 دلار در 7 نوامبر بود، اما پس از سقوط صرافی FTX  و توکن (FTT) شاهد کاهش شدید VIDT به 0.01709 دلار در تاریخ 16 نوامبر بود. پس از آن، بهبودی رخ داد و تا 23 نوامبر 2022، حدود 0.0725 دلار ارزش داشت. در آن زمان از مجموع یک میلیارد عرضه، 770،011،370 VIDT در گردش بوده است. این امر ارزش بازار کریپتوی این ارز دیجیتال را در حدود 56 میلیون دلار به ارمغان می‌آورد که آن را در رتبه 314  قرار می‌دهد.

VIDT Datalink 3

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال VIDT Datalink

در پیش‌بینی‌های قیمت ارز دیجیتال صحبت از چیزی می‌باشد که به‌طور بالقوه در نوسان است. بسیاری از پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت کریپتو با استفاده از یک الگوریتم انجام می‌شوند، به این معنی که می‌توانند در یک لحظه تغییر کند. 

CoinArbitrageBot پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال VIDT Datalink داشت که می‌گفت این توکن می‌توانست به 0.1995 دلار در سال 2023 و 0.3551 دلار در سال 2024 صعود کند. این سایت گفت تا سال 2026، VIDT می توانست 0.92962 دلار ارزش داشته باشد. اینکه چقدر به این پیش‌بینی قیمت VIDT خاص می‌دهید، به این بستگی دارد که آیا باور دارید که توکن می‌تواند در طول سال آینده حدود 200 درصد افزایش یابد یا خیر؟

DigitalCoinPrice قیمت VIDT را پیش‌بینی کرده و می‌گوید ارزش این ارز دیجیتال می‌توانست امسال 0.0776 دلار، سال آینده 0.16 دلار و سال بعد 0.23 دلار باشد. به گفته این سایت، ارز دیجیتال VIDT Datalink تا سال 2025، vidt datalink می‌توانست با 0.29 دلار معامله شود و به 0.34 دلار در سال 2027 و 0.47 دلار در سال 2028 و پیش از پایان دهه به 0.92 دلار برسد. به گفته این سایت، این توکن می توانست تا سال 2031، از سد دلار عبور کرده و با قیمت 1.26 دلار معامله شود.

PricePrediction یک پیش‌بینی قیمت توکن VIDT داده بود که استدلال می‌کرد می‌توانست با قیمت 0.023 دلار در سال 2022، 0.033 دلار در سال 2023، 0.046 دلار در سال 2024، 0.068 دلار در سال 2025 و 0.098 دلار برای این سایت در سال 2025 به قیمت 0.098 دلار معامله شود. در سال 2027، 0.21 دلار در سال 2028 و 0.31 دلار در سال 2029 قبل از اینکه پیش بینی قیمت ارز دیجیتال VIDT Datalink برای سال 2030 نشان می‌دهد ممکن است در آن سال به 0.43 دلار برسد. سایت همچنین گفته است که این توکن می‌تواند در سال 2031 0.62 دلار ارزش داشته باشد.

نهایت، در WalletInvestor پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال VIDT Datalink برای سال 2023 نسبتاً ضعیف و نزولی بیان شده است. این نشان می‌دهد که این توکن برای 12 ماه به نسبت ضعیف عرضه شده است و قیمت VIDT ممکن است تا 23 نوامبر 2023 به 0.531 دلار کاهش یابد.

VIDT Datalink 4

هنگام در نظر گرفتن پیش‌بینی قیمت توکن VIDT، مهم است به خاطر داشته باشید که بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند و این پیش‌بینی دقیق قیمت یک سکه یا توکن در چند ساعت را دشوار  و حتی ارائه تخمین‌های بلندمدت را سخت‌تر می‌کند. به این ترتیب، تحلیلگران و پیش‌بینی‌کنندگان مبتنی بر الگوریتم می‌توانند پیش‌بینی‌های خود را اشتباه بگیرند و این کار را نیز می‌کنند.

اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم همیشه تحقیقات خود را انجام دهید. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، به آخرین روند بازار، اخبار، تحلیل های فنی و بنیادی و نظر کارشناسان نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که عملکرد گذشته تضمینی برای بازده آینده نیست. و هرگز با پولی که توانایی از دست دادن آن را ندارید، معامله نکنید.

کلام آخر

در این مقاله با یکی از هوشمندترین ارزهای دیجیتال به نام ارز دیجیتال VIDT Datalink آشنا شدیم. پیرامون پیش‌بینی‌های قیمت که برای این ارز انجام شده است، از معروف‌ترین سایت‌های پیش‌بینی و سیگنال ارز دیجیتال مطالبی را نقل قول کردیم. 
در نهایت به شما توصیه می‌کنیم برای دریافت انواع تحلیل در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی عضو شوید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید تتر، دریافت لحظه‌ای قیمت ارز دیجیتال و احراز هویت بایننس از پرشین الیت کمک بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.